Experti rozebrali akumulátor nové Tesly Model 3. Podívejte se, co objevili

 | 16 příspěvků | 7.6.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Prokopec ma asi dovolenou

Snad prvni docela pozitivn.. | 7.6.2018 10:57reagovat
avatar

Snad prvni docela pozitivni clanek o Tesle tady. Prokopec ma asi dovolenou, ze to dopustil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eLzyx1

doufám, že baterky a elekt.. | 7.6.2018 11:02reagovat
avatar

doufám, že baterky a elektropohon nacpou do té VW T3, co tam mají.

Nepřihlášený E15

asi nikdy nikdo nikde nezp.. | 7.6.2018 11:24reagovat
avatar

asi nikdy nikdo nikde nezpochybňoval, že jsou Tesly špičkové elektromobily. Ovšem zároveň se nedá popřít, že jsou to ale i dost strašná auta.

Ideální elektroauto by tedy mělo mít elektrovýzbroj od Tesly a zbytek od nějakého normálního výrobce (třeba Mercedes, ale to je celkem jedno jakého). O co je Tesla před ostatními ve vývoji elektromobilů, o to ztrácí ve vývoji automobilů...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David

Reakce na: asi nikdy nikdo nikde nezp.. | 7.6.2018 12:31reagovat
avatar

Jo tak přesně s tím jezdím :) Mercedes B a uvnitř je elektrovýzbroj od Tesly. Akorát už se to nevyrábí :-( Mercedes chce jít vlastní cestou (třída EQ)

Nepřihlášený komi

Reakce na: Snad prvni docela pozitivn.. | 7.6.2018 17:11reagovat
avatar

lépe chodit pěšky nebo ma koni, baterky dojdou...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hádej

Reakce na: lépe chodit pěšky nebo ma.. | 7.6.2018 17:56reagovat
avatar

Ríká ten kdo nemá auto

Nepřihlášený Shal

Reakce na: lépe chodit pěšky nebo ma.. | 7.6.2018 18:24reagovat
avatar

To dříve dojde ropa než baterky, které lze recyklovat a navíc se dají vyrábět z různých materiálu a vývoj jde stále kupředu.

Tohle bude zajímat Kolemjdoucího. Věřit tomu nemusíš, ale podle Muska není problém zvýšit kapacitu baterií o 20-30 procent během následujících 2 let. A to už dnes má Tesla nejlepší baterie na trhu. Na nárůst kapacity o 100 procent si prý budeme muset počkat asi 8 let.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mykanec

Pro vážnější zájemce dopor.. | 7.6.2018 19:00reagovat
avatar

Pro vážnější zájemce doporučuji k přečtení následující článek

(je sice anglicky, ale strejda Gůgl ochotně přeloží)

http://evtv.me/2018/05/tesla-model-3-gone-battshit /

Je zde popsána a obrázky doplněna rozborka Teslácké baterie, související se zdejším článkem.

Nepřihlášený Jelito

Ten bachor je "exprt" na žr.. | 7.6.2018 23:38reagovat
avatar

Ten bachor je "exprt" na žrádlo...

Nepřihlášený Marek

Trošku překroucené uvažován.. | 8.6.2018 15:43reagovat
avatar

Trošku překroucené uvažování hned v prvním odstavci, netvrdím, že baterie, potažmo její parametry u elektromobilu, není důležitá věc, ale rozhodně ne nejdůležitější. U auta se v nezvráceném elektropohledu má na prvním místě hodnotit jeho užitná hodnota, tj. poměr jízdní vlastnosti/bezpečnost/spolehlivost/vnitřní prostor/cena, potažmo provozní náklady. Pak samozřejmě vzhled. Dojezd je dán, a i ten reálný, a ten mi vyhovuje, nebo nevyhovuje. U všech spotřebičů na baterky se uvádí dvě hodnoty, výdrž na jedno nabití a životnost (cykly, nebo roky) to je pro uživatele dostatečný údaj. Řešte i u elektroauta ty podstatné věci důležité pro uživatele.

Když to vemu s nadsázkou, je ten akumulátor v současné době skládán z tužkovek, KTERÉ TESLA SKUPUJE PO CELÉM SVĚTĚ, protože svoje nestíhá vyrábět, myslím, že kvalitu ani nemá zájem řešit, protože jinak by nevyjelo z fabriky téměř nic a v bloku se vším je to jen z praktického hlediska, aby to v rámci záruky, když to klekne vyměnili všechno najednou a neřešili co to bylo, protože jak je to skládané z "různě skoupených komponent z celého světa", viz. výše, tak by možná i byli překvapeni co tam je a mělo papírově být. Snad až se trh sám srovná, začnou rozhodovat o koupi ty podstatné věci a o těch se bude i psát.

Nepřihlášený Marek

A rozplývat se nad tím, že.. | 8.6.2018 15:56reagovat
avatar

A rozplývat se nad tím, že i nabíječka a ochrana baterek je trochu sofistikovanější než nabíječka na mobil je taky trochu ujeté. Náklady na tyto komponenty jsou adekvátní k hodnotě baterie. Nabíječka na telefon, nebo tablet je adekvátní taky svojí složitostí a cenou. Je troch rozdíl nabíjet tablet, auto, loď... a vše kupodivu na baterky! Prostě nehledejte v tom senzaci. Elektroauto je finančně ZATÍM luxus co se nevyplatí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A rozplývat se nad tím, že.. | 8.6.2018 17:02reagovat
avatar

Vsak ono se brzy uvidi jak kvalitni maji ochranu proti prebiti a jak casto je treba repase a zda je to u nich vubec proveditelne.

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: To dříve dojde ropa než ba.. | 8.6.2018 17:40reagovat
avatar

Takže jsem měl pravdu, i po všech argumentech a faktech, které ti byly mnou i jinými předloženy, stále fakta odmítáš a tvrdíš přesně pravý opak než je skutečnost a lžeš sobě i jiným. To už prostě není neznalost nebo slepá víra, to je záměr.

Li-xx baterie dodnes nikdo pořádně nerecykluje, protože nejen že je to drahé a neefektivní, ale dokonce i chybí technologie, které by to dokázaly dělat ve velkém. Ropa naopak nejen že nedochází, ale dokonce ji lze vyrábět levně a ve velkém synteticky za pomoci geneticky upravených bakterií - to už je dnes skutečnost, technologie na to jsou vyvinuté a jejich nástup takříkajíc "na spadnutí". Nemluvě o o dalším jako LPG / CNG / LNG, nemluvě o tom že energetická spotřeba elektromobilů i emise jsou v přepočtu zhruba o 25 % vyšší, nemluvě o tom že spalovací motory se v nedávné době hodně technologicky posunuly (a nemyslím tím ani omylem trapné "DPF pro benzín", tedy GPF), nemluvě o spoustě dalších věcí.

Zkoušíte to prosadit silou a totalitními praktikami a vůbec nechápete, že na toto již přestalo být v současném světě místo. Lidé již vědí, a čím víc budete dále lhát, tím víc budou sami aktivně hledat skutečnou pravdu.

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: lépe chodit pěšky nebo ma.. | 9.6.2018 02:28reagovat
avatar

A dojede ten kůň na do Chorvatska a zpátky? Jaká je životnost a náklady na opravy na 100 tisíc kilometrů? Co znečištění, plní Euro 6 a má filtr pevných částic? A co tažné, kolik se dá vozit na kouli?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A dojede ten kůň na do Cho.. | 9.6.2018 09:44reagovat
avatar

Co bys delal v Chorvatsku? Jedes si pro migranta ci mu zabranit aby se, treba pesky, dostal do tve vlasti?

Pamatuj, ze za navstevu rucis. Jsi povinen nahradit skody ktere zpusobila. Spoluobane maji pravo tvou navstevu vypovedet a vyhnat, bude-li to situace vyzadovat i tebe.

Nepřihlášený

Reakce na: To dříve dojde ropa než ba.. | 13.6.2018 14:15reagovat
avatar

Ale no tak, ty baterie se za poslední roky NIKAM nepohnuly a najednou o 20% za 2 roky? Tohle neználkové jako Musk tvrdili před dvěma, třemi i pěti lety a kde nic tu nic. Baterie jsou stále ubohé a za pár let používání s poloviční kapacitou.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše