První test Toyota Prius Plug-In Hybrid: hvězda prvních dvaceti kilometrů

 | 3 příspěvky | 4.10.2012 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Radon

takže buď režim - standard.. | 4.10.2012 20:07reagovat
avatar

takže buď režim - standardní spalovací motor s běžnou spotřebou nebo režim - elektro s nulovou spotřebou benzínu? jak to že se nepoužije elektromotor i během pohonu spalovacím motorem na vykrytí špiček? To by mně připadalo jako očividně se nabízející ... něco tomu brání?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kvakotaj

Reakce na: takže buď režim - standard.. | 7.10.2012 21:03reagovat
avatar

Při špičkách se elektromotor rozhodně zapojuje. Naopak při spomalování se využvá jako generátor. Pružné zrychlení Priusu není vůbec špatné i když subjektivně to tak nepůsobí kvůli monotonímu zvuku (bezestupňová převodovka).

Nepřihlášený Peeto

dam si prerobit PriusIII n.. | 10.4.2016 07:11reagovat
avatar

dam si prerobit PriusIII na plug in a pridat baterie. S Prius plug in sa urcite viete dostat na priemernu spotrebu 2.5l/100km dlhodobo. Aj s obycajnym priusom jazdim po okreskach a dedinach okolo 2.7-2.8l /v reale nech je to do 3/. Ale musite vediet jazdit samozrejme. Manzelka by tu istu trasu dala za 4-5l/100km. S plug in toto musi byt bomba a ak by na tom zatestoval nejaky nadsenes ako ja, urcite to stiahne pod 2l/100km za urcitych podmienok. Samozrejme vacsina ciest by isla za 0l/100km, kedze sa budem nabijat doma zo solarov.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše