Home > Rubriky a sekce > Testy aut > Rychlý test Audi S3 Sedan 2014: Golf R s kufrem > Diskuzní fórum
Rychlý test Audi S3 Sedan 2014: Golf R s kufrem
| 41 příspěvků | 31.5.2014 Pavel Janda
Reagovat
Nepřihlášený WVW | Myslím, že koncern už si n.. | 31.5.2014 20:35 | reagovat |
![]() | Myslím, že koncern už si nedělá hlavu s tím, že Audi lepší než VW často nejsou, proto už an S3 není jiná než Golf R a až bude RS3, bude i Golf R 400. Imho přišli na to, že stačí jiná image pramenící ze značky.
Mně je to fuk, auto je to pěkný, jede hezky a vzhledem k velikosti se mi i cenovka kolem milionu zdá být OK. | |
Nepřihlášený Berta Fox | To přirovnání k E46 je doc.. | 31.5.2014 20:40 | reagovat |
![]() | To přirovnání k E46 je docela zajímavé, takhle jako S3 s manuálem by to mohla být dobrá alternativa. Auto vypadá sympaticky, bych si ho i zkusil. Ale mám obavu, že u českých dealerů asi moc nebude :) | |
Nepřihlášený Burgess | Hezký auto, vedle něj mi n.. | 31.5.2014 20:50 | reagovat |
![]() | Hezký auto, vedle něj mi nějaká obyčejná A4 za podobný peníze přijde být o ničem. Ale asi to tady bude spíš menšinový názor...
Test je v pohodě, i když je vidět, že panu Jandovi se asi moc nelíbil :-) Proč neříct jasně, že to je Golf R s kufrem. Souhlasím s WVW, že Volkswagen už si teď moc nedělá hlavu s tím, co komu "povolí". Je mu nakonec jedno, pod jakou značkou to prodá a kdo má prachy, škodovku nebo VW nevezme i kdyby cokoli. | |
Nepřihlášený Tomáš Krajzl | Hezký a přitom nenápadný d.. | 31.5.2014 20:54 | reagovat |
![]() | Hezký a přitom nenápadný dělo! Líbí a bral bych, ale ruku na srdce, Golf R by stačil. | |
Nepřihlášený xpert | jsem docela zvedavy kolik.. | 31.5.2014 21:06 | reagovat |
![]() | jsem docela zvedavy kolik se tady toho proda. tipoval bych tak 3 ks za rok. jako auto je to docela pekny a kdyz se libi pjandovi, pojede skvele. ale kompaktni sedan za mega si tu koupi jen par nadsencu. | |
Nepřihlášený P.T. | Fascinuje mě jak to jede,.. | 31.5.2014 21:16 | reagovat |
![]() | Fascinuje mě jak to jede, to je fakt palba. Přitom to vypadá tak uhlazeně, elegantně, oproti Golfu je to o hodně zajímavější. Tím nerozporuju, že to jede +/- stejně :o) Ale celkově to na mě dělá lepší dojem. | |
Nepřihlášený Syčák | Parádní sedánek, jediný sv.. | 31.5.2014 21:19 | reagovat |
![]() | Parádní sedánek, jediný svého druhu v nižší střední který se drží v rozumných rozměrech a je velmi elegantní. 2.0 TSI se zdá v této generaci jako vyzrálý motor, takže jo, tohle vypadá zajímavě. Snad jenom té zmíněné tvrdosti by trochu mohl ubrat, vždyť brzy přijde RS3 a ten mohou přitvrdit jak skálu, tady bych se přimlouval za kompromisnější nastavení. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Herda | Fakt elegantní sporťáček,.. | 31.5.2014 21:22 | reagovat |
![]() | Fakt elegantní sporťáček, ale v zemi kde si i A6 kupuje půlka lidí v kombíku to prostě bude po třídvířku a Spotbacku poslední volba. Fakt škoda, že tu lidi moc na sedany neslyší, na silnici by bylo veselejc :) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Herda | Reakce na: Parádní sedánek, jediný sv.. | 31.5.2014 21:24 | reagovat |
![]() | Možná budou stačit menší kola, 19" je na čemkoli menším do ČR prostě moc. Divím se, že to VW na všechny tyhle auta cpe jako standard. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený R. Kabele | Koncernová segmentace post.. | 31.5.2014 21:36 | reagovat |
![]() | Koncernová segmentace postavená na vypínatelném "zvuku" motoru je zajímavá ;-) Ale kdo by se v dnešní době divil. Ale jinak se přidávám k "obdivovatelům", je to pěkné auto. Docela mě udivilo, že se to prodává i s manuálem. Bral bych. | |
Nepřihlášený Syčák | Reakce na: Fakt elegantní sporťáček,.. | 31.5.2014 21:37 | reagovat |
![]() | Skoro každý týden jezdím do Německa a musí říci, že A3 v sedanu tam docela frčí a je jich už vidět spousta a to jinak Němci jsou také národ kombajnérů. Zvlášť v modré je jich vidět doslova hafo. | |
Nepřihlášený Syčák | Reakce na: Možná budou stačit menší k.. | 31.5.2014 21:38 | reagovat |
![]() | souhlas, 18" na nižší střední je až až. | |
Nepřihlášený Vincent | Ve všech testech vychází,.. | 31.5.2014 22:15 | reagovat |
![]() | Ve všech testech vychází, že Golf R je mnohem schopnější, než měkčí S3, na Contidromu byl Golf o sekundu a něco rychlejší..... | |
Nepřihlášený Siso | Chcel by som vediet, ci ka.. | 1.6.2014 10:09 | reagovat |
![]() | Chcel by som vediet, ci kazde brzdy na kazdom testovanom aute prezili to max brzdenie z max rychlosti. Lebo je to typicky pripad toho, kedy najrychlejsie zvlnite kotuce alebo odpalite dosky. | |
Nepřihlášený pido | takze to jede lepe nez STi.. | 1.6.2014 12:19 | reagovat |
![]() | takze to jede lepe nez STi? Spravne auto pro pozery a metrosexualy | |
Nepřihlášený Pavel | Motoricky je to važně s ST.. | 1.6.2014 13:47 | reagovat |
![]() | Motoricky je to važně s STI +- nastejno, ale stačí najet na horší silnici a nové Subaru je mnohem, ale monohem lepší volbou. S Audinou S3 stačila jedna ostřejší testovací jízda cca 6 průjezdů na rozbité okesní silnici - bývalá RZ Barum Rallye Vizovice - Loučka a je to opravdu na pováženou, auto absolutně nezvládá rozbitou silnici, tlumiče odskakují a nejsou schopné zvládat utlum. Podvozek a jeho naladění není vůbec schopen filtovat jámy. Řízení na rozbité silnici absolutně nekomunikativní a absolutně bez citu, jen odhadem tušítě, kde vlastně pojedete než konečně nějakým směrem zatočíte. Podvozek jde ihned do úzkých, vozidlo nepochopitně poskakuje jako smyslů zbavené a je schopné na hrbech ihned vyskákat bez varování do protisměru i při celkem malé rychosti !!!! Převodovka DSG - jedním slovem na RZ hrůza, škube a nedokáže vůbec nachystat daný převod na dané RZ, ještě po dojezdu stále nemohla najít správnou rychost a co to má vlastně vůbec zařadit. Na trati dané RZ naprosto nepoužitená stejně jako celé naladění vozidla. Brzdy - citelná ztráta učinnosti už po 1 průjezdu. Při normalní jízdě na normální silnici je vše v pořádku a nic z popsaných jevů se pro normální ani rychlé jízdu neprojevuje, dokonce i práce převodovky vůbec nevadí a je velmi dobře použitelná, ale jakmile začnete po vozidle chtít něco ve stylu Rallye, tak to raději ani nezkoušejte. Jinak celkem hezké vozidlo s rozumnou spotřebou. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Sedmikráska | Reakce na: Motoricky je to važně s ST.. | 1.6.2014 14:33 | reagovat |
![]() | Odkdy je Audi S3 určené na rallye? Taková kravina by snad nenapadla ani mou babičku. | |
Nepřihlášený goes | Pavel: a jak jezdi STI na.. | 1.6.2014 15:31 | reagovat |
![]() | Pavel: a jak jezdi STI na trati urcenou pro trial? Taky naprd co? Takze ono divit se, ze S3 umi jezdit po silnici a ne rozbite silnici je uzasne. JInak seriove STI na nejaky sotolinove a rozbite cesty taky neni. Ta seriova technika je stavena na silnice a mimo ne taky moc nefunguje.
To stejne ta prevodovka. Ona ma i manualni mod a to prave proto, aby jizda fungovala jak ma. Pokud necham razeni na automatu, tak je logicke, ze to nebude v takove situaci spravne. Automat nevidi, ze za 50 metru je zatacky, aby se pripravil na podrazovani a ne na to, ze kdyz akceleruji, tak mam pripraveny vyssi kvalt. To uz je pak nutne zapojit mozek ridice, ktery si to odkvedla sam a pri rucnim razeni je DSG pekelne rychla prevodovka na urovni zavodnich sekvenci apod. No, ale jak sem napsal, to musi ridic pouzit mozek.
Takze zaver tveho testu - pouzilii jste auto na trati pro kterou neni stavene a oni se divi, ze tam nefunguje. Zaroven pri ostre jizde nechaji radit automat, ktery radi jen na zaklade toho, co ridic dela - zrychluje, zpomaluje apod. a vuci tomu pripravuje rychlosti, misto toho, aby radili manualne a meli vse tak jak potrebuji. No proste mat a pak hadra.. | |
Nepřihlášený Pavel | Sedmikráska, Goes: Vizovic.. | 1.6.2014 17:53 | reagovat |
![]() | Sedmikráska, Goes: Vizovice - Loučka je normální silnice, po které denně jezdí stovky aut, ano je hodně členitá a hrbolatá, ale nejedná o žádný extrém a takových silnic je v ČR spousta, to že na ni Audi S3 nefunguje je prostě škoda. Ano je hezké když pan Janda lítá po silnicích, které jsou velmi rovné a mají kvalitní povrch, ale je i spousta silnic co jsou v mnohem horším stavu. Goes: převodovku jsem testoval v manuálním módu a když jedu typicky 1 2 3 plná brzda 2 1 2 opět plná brzda a 1 2 3 2 1 atd... po chvíli přestala reagovat na mé povely a neví co má mít zařazeno a co tam dávno už měla zařadit. Porovnávat tohle a závodní sekvenci absolutně nejde. Stačí se projet i jako spolujezdec s Fabii S2000 kde je X-trac a rozdíl je neskutečný. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený goes | Jezdim s ruznymi DSG uz dl.. | 1.6.2014 18:30 | reagovat |
![]() | Jezdim s ruznymi DSG uz dlouhe roky a nikdy se nic takoveho nestalo, prevodovka tam kopne to, co chci a kdy chci. Vyjma okamziku, kdy by doslo k podtoceni ci pretoceni. Ale i kdyz ma prevodovka prichystanou 4 a ja dam za 2, je to prerazeni bleskove. Nasobne rychlejsi, nez clovek dokaze s mamualem ci jinym autematem. Prirovnani k zavodni prevodovce je na miste, jelikoz ta funguje obdobne, proste dam povel a kvalt jde nahoru ci dolu. Ale ze by prevodovka nevedela co ma zaradit apod. to je proste nesmysl.
Jinak to, ze S3 nefunguje na rozmlacene silnici je v podstate spravne. Je to realtivne ostre auto a jako takove se predpoklada jeho urcite vyuziti a to je na silnicich a holt se netestuji podobna auta na nejakych polo RZ silnicich v CR. Jinak zcela urcite bude i hodne silnic co budou mit hlinu, sterk, sotolinu a nevim co a tam taky fungovat nebude, to auto na to neni stavene.
Jinak STI jako takove je do znacne miry auto pripravene na zavody. V podstate jen prostou instalaci klece a par uprav by to auto mohlo jezdit rallye na urcite urovni. Neni to tim, ze to u Audi neumi, je to jen o tom, ze to S3 je staveno od pocatku s jinym ucelem. A pokud by Audi chtelo, tak postavi S3 s podobnymi schopnostmi, jako ma STI, jenze cili uplne jinde. Ostatne, to, ze to koncern umi je krasne videt z MS. | |
Nepřihlášený Sedmikráska | Reakce na: Sedmikráska, Goes: Vizovic.. | 1.6.2014 20:29 | reagovat |
![]() | Na jaké okresce neustále podřazuješ až za 1? Vždyť i ten nejutaženější vracák vezme s rezervou 2 a pošle ti max. krouťák na kola. Jednička slouží jen pro rozjezd. A o tom, že s DSG lze jet velmi rychle svědčí třeba čas Leonu Cupra na NS, zajet čas pod 7 min. s 280 hp autem vyžaduje, mimo jiné, aby i převodovka fungovala tak, jak má. Jediné co mě napadá je, že pokud tam skutečně neustále rveš za 1 v plném tempu tak z toho možná může být DSG štajf, protože to moc normální není a popravdě nikdy jsem to při sebeostřejší jízdě nezkoušel. Podřazovat za 1 snad může přicházet do úvahy jedině někde v terénu, když budu chtít na volnoběh sjíždět zablácený prudký svah rychlostí volné chůze, ale vzhledem k určení auta jako je S3 ani to nepadá do úvahy. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Pavel | Goes: To DSG ještě zkusím.. | 1.6.2014 23:04 | reagovat |
![]() | Goes: To DSG ještě zkusím otestovat v jiném voze se stejným motorem, zda se bude chovat stejně, ale problém nastával u podřazování při brzdění, kde po určitém úseku, převodovka přestala reagovat na moje pokyny. No i to STI se musí strašně upravovat např u Mitsubishi evo 9, se měnila převodovka za 5-ti stupňovou, bezsynchronní výroba KAPS, přední a zadní samosvorný diferenciál, mezinápravový aktivní, elektronika motoru od PECTEL a diferenciály KAPS, spojka: keramická EXEDY. Podvozek: tlumiče REIGER asfaltová specifikace Brzdy: BREMBO přední 4 pístové, ruční brzda hydraulická, kompletní uložení ramen částečně v unibalech atd.... Těch změn je strašně moc. Závdní odělění VW motorsport a seriová výroba je jako porovnávat Mecedes A a F1 Mercedes, to ze seriovým autem nená vůbec nic společné, kromě loga na kapotě a podobné karoserie. Vše ostaní kromě motoru většinou pochází od společných dodavatelu dle předpisů FIA a navic VW přetáhlo od konkurence např. Josta Capita a další významné osobnosti a to samé jezdce Ogiera a Latvalu atd... Prostě to přetlačili financema a uspěch se musel dostavit.
| |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený goes | Pavel: mi slo spise o to,.. | 1.6.2014 23:12 | reagovat |
![]() | Pavel: mi slo spise o to, ze neni pro automobilku problem postavit auto pro nejaky ucel, jen to proste nedela. Evo a STI byla vlastni trida, ne lepci ci horsi nez jini, proste sli na to jinak a jejich auta byla/jsou proste urcena pro neco trosku jineho.
Jinak k tomu DGS si vzane neumim predstavit co ti tam neslo. Dokonce ani v R8 neni zadny problem a tam je tech kobyl trosku vice. Jinak prevodovka mohla nepodradit v pripade, ze by ses dostal do moc vysokych/nizkych otacek. Proste jedes-li kilo, tak ti to tam jednicku nikdy neda. | |
Nepřihlášený Carlos | Reakce na: Goes: To DSG ještě zkusím.. | 2.6.2014 01:13 | reagovat |
![]() | Pavel: VW přetáhlo od konkurence Josta Capita? No jak se to vezme, koncern si vychoval a v letech 89 až 96 pracoval Capito u Porsche jako šéf divize Motorsportu odkud ho přetáhl Sauber a pak Ford. Takže je to návrat ztraceného syna. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Pavel | Reakce na: Pavel: VW přetáhlo od konk.. | 2.6.2014 08:59 | reagovat |
![]() | Carlos: no to taky není uplně přesné, V 80. letech byl pět let v divizi M GmbH na oddělení vývoje motorů. Poté 89 -96 sedm let šéfem motorsportu automobilky Porsche (Porsche v té době nebylo součástí koncernu!), poté byl členem týmu stáje F1 Sauber a od roku 2001 pracoval u Fordu, no a v roce 2012 jej přeplatil VW když se snažil vybudovat za prakticky neomezené finanční situace nejlepší možnou sestavu, takže bych to určitě nenazval jako návrat ztraceného syna. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Carlos | Reakce na: Carlos: no to taky není up.. | 2.6.2014 09:39 | reagovat |
![]() | VW a Porsche jsou od svých prvopočátků odjakživa provázané firmy pod vládou jedné rodiny Porsche. | |
Nepřihlášený Tom | Reakce na: Na jaké okresce neustále p.. | 2.6.2014 09:48 | reagovat |
![]() | Sednikrasko sedmikrosko....ZASE MOTÁŠ PÁTÉ PŘES DEVÁTE...ns BYLA ZAJETÁ S MANUAL, KDYŽ UŽ.... | |
Nepřihlášený qwerty | Audi je pro mě vyjádřením.. | 2.6.2014 15:57 | reagovat |
![]() | Audi je pro mě vyjádřením toho, jak co nejhůře utratit peníze za "luxus" a rádoby prestiž. Taková masovka pro lidi, co si myslí, že mají prachy a nemůžou dopustit, aby je viděl někdo v Passatu, ale na Astona, Porsche, Některé Mercly a Bávy nemají. Ale spíš to je jen můj odpor k této značce. | |
Nepřihlášený goes | qwerty: ale to same pak pl.. | 2.6.2014 18:00 | reagovat |
![]() | qwerty: ale to same pak plati pro BMW ci MB. Ono vetsinou Audi vychazi i draz nez ti dva zmineni diky priplatkum. Vuci BMW umi Audi postavit vzdy konkurenta, vuci MB to neumi ani BMW jalikoz MB ma vyrazne vice modelovych rad a ma modely co Audi/BMW vubec nema. Proste je to trojka auto pro socky co nemaji love, co si budeme nalhavat. Modely zacinaji nekde na 350-400tis. konci nekde u 5-6 milionu, tudiz takove bezne delnicke kary. Jinak s tebou souhlasim, ze Audi si kupuji zoufalci co nemaji na Astona. Akorat mozna uvazuju, jak odvest rodinu v tom Astonu... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený qwerty | Reakce na: qwerty: ale to same pak pl.. | 3.6.2014 08:16 | reagovat |
![]() | :-) Když se podíváme, že běžný dělník v německu pracující v Amazonu má 8 Euro na hodinu, tak to bude běžné dělnické auto :-)
Každopádně myslím, že si Astona nekupují jen bezdětní a možná jako 4. auto do rodiny, aby člověk mohl vzít děti na golf, Audi stačí | |
Nepřihlášený qwerty | cece je ti nevim jak to ch.. | 3.6.2014 13:48 | reagovat |
![]() | cece je ti nevim jak to chodi, ja su rad, ze mam na tramvaj. Ale znam par lidi, kteri vlastni supersport (ferrari, lambo, GTR..) a vsichni k tomu maji nejakou beznou konfekci jako je Audi, BMW, MB apod. Ja samozrejme neznam vsechny lidi a verim, ze budou i takovi, co maji RR, Maserati, Aston a Ferrari, jen tim chci rikat, ze spousta z tech, co na to maji maji pro bezny den naprosto tuctovy povoz a k tomu treba neco takoveho.
K tomu Amazonu je treba si uvedomit, ze ten delnik co ma 200 na hodinu ma taky vyrazne vetsi zivotni naklady v DE, nez cech co ma 100 na hodinu a zije v CZ. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený qwerty | Reakce na: cece je ti nevim jak to ch.. | 3.6.2014 14:19 | reagovat |
![]() | Já to samozřejmě velice zlehčil. Bydlím v příhraničí a mám i přátelé za hranicemi (D) a věř mi , že mají spíše menší náklady než my. Nakupovat (vše jezdím jen za hranice) Nevím jak nájmy v bytech, ale náklady na RD ať za plyn, vodu, elektřinu mají srovnatelnou jako my. ceny potravin, pohonných hmot, elektra atd. mají stejné spíše nižší. Nemusíme do německa. Průměrná mzda v Polsku je cca 39.000 Kč a nemyslím, že mají větší náklady než my :-) | |
Nepřihlášený goes | prispevek ve 13:48 sem psa.. | 3.6.2014 14:44 | reagovat |
![]() | prispevek ve 13:48 sem psal ja, omlouvam se za nick. Takze prumerna mzda v Polsku je cca 22 000 Kc. Tech 39 000 je prumerna mzda v polsku, ale za rok a ve zlotych. To jen k tvoji teorii o Polsku. Jinak ty vidis jen to mene podstatne z nakladu. Spotrebni veci jsou na nasi urovni to souhlasim, ale zabredni do sluzeb, najmu, nakladu na bydleni, blby holic stoji pomalu v eurech to, co v korunach u nas a muzeme pokracovat dale. Proste delnik v DE/UK/FR apod. se ma +- jako delnik u nas. K teorii o energiich tu mas grafy: http://www.cenyenergie.cz/cena-elektriny-nemecko-o-22-drazsi -finsko-o-43-levnejsi/ V DE je vuci kupni sile o 20% drazsi, nez u nas. Pri cene za euro je dokonce o 70 % drazsi. Mam pokracovat dale? Takze az budes zase psat, jak se nekde maji, tak si to alespon zjisti. Staci vazne napsat dotaz do google i cesky, odkazu ti to najde dost. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený dali | Nový modely Audi a celkově.. | 3.6.2014 19:53 | reagovat |
![]() | Nový modely Audi a celkově koncern nemusím, ale tohle je moc sympatický auto. Chtělo by se říct že je to oživení dávno zapomenutý myšlenky sportovního sedanu. Dobře, chybí tomu podélný uložení motoru a pohon pouze zadní nápravy, ale i tak v dnešní produkci naprosto ojedinělej zjev. Narozdíl od Golfu R to taky nebudí dojem puberťáckýho auta. Jen ty čtyři koncovky si mohli odpustit. | |
Nepřihlášený qwerty | Reakce na: prispevek ve 13:48 sem psa.. | 3.6.2014 20:04 | reagovat |
![]() | To polsko jsem špatně přečet. Ale ohledně nákladů v Německu si stojím za svým už jen kvůli toho, že ty to hledáš na netu a já to mám z první ruky od člověka, který tam žije. I tady si může žena zajít udělat melír do Clearu za 2000 Kč nebo si ho nechat udělat v malém kadeřnitví (Na Návsi) a zaplatí 450 Kč. Tohle jsou jen přežity, že v Německu vydělají 4x tolik, ale mají 4x větší náklady. Osobně nejvíc utratím za
1.Bydlení 2.Potraviny 3.Pohonné hmoty 4.kroužky dětí
to vše mám milionkrát probrané u piva s přateli, kteří žijí v německu ať to jsou naší nebo němci a bavíme se i o penězích a nákladech a opravdu je to šul nul.... | |
Nepřihlášený goes | qwerty: vyhodou udaju hrom.. | 3.6.2014 20:29 | reagovat |
![]() | qwerty: vyhodou udaju hromadnych je v tom, ze jsou vzorkem 82 milionu obyvatel nemecka, ne tvych par znamych. Tudiz jsou daleko vice vypovidaci, nez ti tvi znami.
Nejlevnejsi ostrihani u nas mam za 80 Kc, v DE jsem zadne pod 20 E nenasel a ani nenajdu. Bydleni je v nemecku vyrazne drazsi, energie taky. PHM a potraviny vice mene podobne, krouozky pro deti vyrazne drazsi, jelikoz velkou polozkou u nich je prave plat, ktery je tam vyrazne vetsi.
To, ze si tam delnas vydela 4x vice jak u nas je taky kec. Ty rozdily jsou vyrazne mensi a zaroven nemaji ceny 4x vyssi, ale jde o to, ze cast veci tam vypada levne, nebo stejne, ale nic tam nemaji levnejsi a spoustu veic maji vyrazne drazsi.
Proste na adekvatni pozici si nemec a cech zije v ramci sve zeme +- stejne.
Nicmene podstatne je, to cos psal. Audi je pro socky co nemaji na Aston ci Porsche. Nevim zda treba R8 za 6 mega je zrovna sokoidni auto, nebo RS6 za 3,5. Asi jo. Pri tve teorii odsuzovani danych znacek pocitam, ze mas aspon to Maserati a zadnou socku. | |
Nepřihlášený řidič BOB | To je takové jednoduché vn.. | 8.6.2014 13:17 | reagovat |
![]() | To je takové jednoduché vnímání světa: koupím si A8, tak jsem socka, protože kdybych nebyl, tak mám přece Phantoma... | |
Nepřihlášený 88952634 | 88952634 | 12.4.2020 03:38 | reagovat |
![]() | 88952634 |

Živá témata na fóru
- Škoda Auto obecně 13:09 - pavproch
- Koronavirus 22:52 - Lachende Bestien
- STK 22:17 - spooon
- BMW Divize 2.3.2021 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 2.3.2021 - Bond007
- Rychlodotazy 2.3.2021 - řidičBOB
- Octavia 1 1.9 TDI 66 kW - nastartuje a zhasne 2.3.2021 - Stepin
- Onboard videa 2.3.2021 - Lachende Bestien
- Octavia IV 1.3.2021 - ctrl_j
- Elektromobily a vse kolem nich 1.3.2021 - rhinos