Rychlý test Audi S3 Sedan 2014: Golf R s kufrem

 | 41 příspěvků | 31.5.2014 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený WVW

Myslím, že koncern už si n.. | 31.5.2014 20:35reagovat
avatar

Myslím, že koncern už si nedělá hlavu s tím, že Audi lepší než VW často nejsou, proto už an S3 není jiná než Golf R a až bude RS3, bude i Golf R 400. Imho přišli na to, že stačí jiná image pramenící ze značky.

Mně je to fuk, auto je to pěkný, jede hezky a vzhledem k velikosti se mi i cenovka kolem milionu zdá být OK.

Nepřihlášený Berta Fox

To přirovnání k E46 je doc.. | 31.5.2014 20:40reagovat
avatar

To přirovnání k E46 je docela zajímavé, takhle jako S3 s manuálem by to mohla být dobrá alternativa. Auto vypadá sympaticky, bych si ho i zkusil. Ale mám obavu, že u českých dealerů asi moc nebude :)

Nepřihlášený Burgess

Hezký auto, vedle něj mi n.. | 31.5.2014 20:50reagovat
avatar

Hezký auto, vedle něj mi nějaká obyčejná A4 za podobný peníze přijde být o ničem. Ale asi to tady bude spíš menšinový názor...

Test je v pohodě, i když je vidět, že panu Jandovi se asi moc nelíbil :-) Proč neříct jasně, že to je Golf R s kufrem. Souhlasím s WVW, že Volkswagen už si teď moc nedělá hlavu s tím, co komu "povolí". Je mu nakonec jedno, pod jakou značkou to prodá a kdo má prachy, škodovku nebo VW nevezme i kdyby cokoli.

Nepřihlášený Tomáš Krajzl

Hezký a přitom nenápadný d.. | 31.5.2014 20:54reagovat
avatar

Hezký a přitom nenápadný dělo! Líbí a bral bych, ale ruku na srdce, Golf R by stačil.

Nepřihlášený xpert

jsem docela zvedavy kolik.. | 31.5.2014 21:06reagovat
avatar

jsem docela zvedavy kolik se tady toho proda. tipoval bych tak 3 ks za rok. jako auto je to docela pekny a kdyz se libi pjandovi, pojede skvele. ale kompaktni sedan za mega si tu koupi jen par nadsencu.

Nepřihlášený P.T.

Fascinuje mě jak to jede,.. | 31.5.2014 21:16reagovat
avatar

Fascinuje mě jak to jede, to je fakt palba. Přitom to vypadá tak uhlazeně, elegantně, oproti Golfu je to o hodně zajímavější. Tím nerozporuju, že to jede +/- stejně :o) Ale celkově to na mě dělá lepší dojem.

Nepřihlášený Syčák

Parádní sedánek, jediný sv.. | 31.5.2014 21:19reagovat
avatar

Parádní sedánek, jediný svého druhu v nižší střední který se drží v rozumných rozměrech a je velmi elegantní. 2.0 TSI se zdá v této generaci jako vyzrálý motor, takže jo, tohle vypadá zajímavě. Snad jenom té zmíněné tvrdosti by trochu mohl ubrat, vždyť brzy přijde RS3 a ten mohou přitvrdit jak skálu, tady bych se přimlouval za kompromisnější nastavení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Herda

Fakt elegantní sporťáček,.. | 31.5.2014 21:22reagovat
avatar

Fakt elegantní sporťáček, ale v zemi kde si i A6 kupuje půlka lidí v kombíku to prostě bude po třídvířku a Spotbacku poslední volba. Fakt škoda, že tu lidi moc na sedany neslyší, na silnici by bylo veselejc :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Herda

Reakce na: Parádní sedánek, jediný sv.. | 31.5.2014 21:24reagovat
avatar

Možná budou stačit menší kola, 19" je na čemkoli menším do ČR prostě moc. Divím se, že to VW na všechny tyhle auta cpe jako standard.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R. Kabele

Koncernová segmentace post.. | 31.5.2014 21:36reagovat
avatar

Koncernová segmentace postavená na vypínatelném "zvuku" motoru je zajímavá ;-) Ale kdo by se v dnešní době divil. Ale jinak se přidávám k "obdivovatelům", je to pěkné auto. Docela mě udivilo, že se to prodává i s manuálem. Bral bych.

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Fakt elegantní sporťáček,.. | 31.5.2014 21:37reagovat
avatar

Skoro každý týden jezdím do Německa a musí říci, že A3 v sedanu tam docela frčí a je jich už vidět spousta a to jinak Němci jsou také národ kombajnérů. Zvlášť v modré je jich vidět doslova hafo.

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Možná budou stačit menší k.. | 31.5.2014 21:38reagovat
avatar

souhlas, 18" na nižší střední je až až.

Nepřihlášený Vincent

Ve všech testech vychází,.. | 31.5.2014 22:15reagovat
avatar

Ve všech testech vychází, že Golf R je mnohem schopnější, než měkčí S3, na Contidromu byl Golf o sekundu a něco rychlejší.....

Nepřihlášený Siso

Chcel by som vediet, ci ka.. | 1.6.2014 10:09reagovat
avatar

Chcel by som vediet, ci kazde brzdy na kazdom testovanom aute prezili to max brzdenie z max rychlosti. Lebo je to typicky pripad toho, kedy najrychlejsie zvlnite kotuce alebo odpalite dosky.

Nepřihlášený pido

takze to jede lepe nez STi.. | 1.6.2014 12:19reagovat
avatar

takze to jede lepe nez STi? Spravne auto pro pozery a metrosexualy

Nepřihlášený Pavel

Motoricky je to važně s ST.. | 1.6.2014 13:47reagovat
avatar

Motoricky je to važně s STI +- nastejno, ale stačí najet na horší silnici a nové Subaru je mnohem, ale monohem lepší volbou. S Audinou S3 stačila jedna ostřejší testovací jízda cca 6 průjezdů na rozbité okesní silnici - bývalá RZ Barum Rallye Vizovice - Loučka a je to opravdu na pováženou, auto absolutně nezvládá rozbitou silnici, tlumiče odskakují a nejsou schopné zvládat utlum. Podvozek a jeho naladění není vůbec schopen filtovat jámy. Řízení na rozbité silnici absolutně nekomunikativní a absolutně bez citu, jen odhadem tušítě, kde vlastně pojedete než konečně nějakým směrem zatočíte. Podvozek jde ihned do úzkých, vozidlo nepochopitně poskakuje jako smyslů zbavené a je schopné na hrbech ihned vyskákat bez varování do protisměru i při celkem malé rychosti !!!!

Převodovka DSG - jedním slovem na RZ hrůza, škube a nedokáže vůbec nachystat daný převod na dané RZ, ještě po dojezdu stále nemohla najít správnou rychost a co to má vlastně vůbec zařadit. Na trati dané RZ naprosto nepoužitená stejně jako celé naladění vozidla. Brzdy - citelná ztráta učinnosti už po 1 průjezdu.

Při normalní jízdě na normální silnici je vše v pořádku a nic z popsaných jevů se pro normální ani rychlé jízdu neprojevuje, dokonce i práce převodovky vůbec nevadí a je velmi dobře použitelná, ale jakmile začnete po vozidle chtít něco ve stylu Rallye, tak to raději ani nezkoušejte. Jinak celkem hezké vozidlo s rozumnou spotřebou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Motoricky je to važně s ST.. | 1.6.2014 14:33reagovat
avatar

Odkdy je Audi S3 určené na rallye? Taková kravina by snad nenapadla ani mou babičku.

Nepřihlášený goes

Pavel: a jak jezdi STI na.. | 1.6.2014 15:31reagovat
avatar

Pavel: a jak jezdi STI na trati urcenou pro trial? Taky naprd co? Takze ono divit se, ze S3 umi jezdit po silnici a ne rozbite silnici je uzasne. JInak seriove STI na nejaky sotolinove a rozbite cesty taky neni. Ta seriova technika je stavena na silnice a mimo ne taky moc nefunguje.

To stejne ta prevodovka. Ona ma i manualni mod a to prave proto, aby jizda fungovala jak ma. Pokud necham razeni na automatu, tak je logicke, ze to nebude v takove situaci spravne. Automat nevidi, ze za 50 metru je zatacky, aby se pripravil na podrazovani a ne na to, ze kdyz akceleruji, tak mam pripraveny vyssi kvalt. To uz je pak nutne zapojit mozek ridice, ktery si to odkvedla sam a pri rucnim razeni je DSG pekelne rychla prevodovka na urovni zavodnich sekvenci apod. No, ale jak sem napsal, to musi ridic pouzit mozek.

Takze zaver tveho testu - pouzilii jste auto na trati pro kterou neni stavene a oni se divi, ze tam nefunguje. Zaroven pri ostre jizde nechaji radit automat, ktery radi jen na zaklade toho, co ridic dela - zrychluje, zpomaluje apod. a vuci tomu pripravuje rychlosti, misto toho, aby radili manualne a meli vse tak jak potrebuji. No proste mat a pak hadra..

Nepřihlášený Pavel

Sedmikráska, Goes: Vizovic.. | 1.6.2014 17:53reagovat
avatar

Sedmikráska, Goes: Vizovice - Loučka je normální silnice, po které denně jezdí stovky aut, ano je hodně členitá a hrbolatá, ale nejedná o žádný extrém a takových silnic je v ČR spousta, to že na ni Audi S3 nefunguje je prostě škoda. Ano je hezké když pan Janda lítá po silnicích, které jsou velmi rovné a mají kvalitní povrch, ale je i spousta silnic co jsou v mnohem horším stavu.

Goes: převodovku jsem testoval v manuálním módu a když jedu typicky 1 2 3 plná brzda 2 1 2 opět plná brzda a 1 2 3 2 1 atd... po chvíli přestala reagovat na mé povely a neví co má mít zařazeno a co tam dávno už měla zařadit. Porovnávat tohle a závodní sekvenci absolutně nejde. Stačí se projet i jako spolujezdec s Fabii S2000 kde je X-trac a rozdíl je neskutečný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

Jezdim s ruznymi DSG uz dl.. | 1.6.2014 18:30reagovat
avatar

Jezdim s ruznymi DSG uz dlouhe roky a nikdy se nic takoveho nestalo, prevodovka tam kopne to, co chci a kdy chci. Vyjma okamziku, kdy by doslo k podtoceni ci pretoceni. Ale i kdyz ma prevodovka prichystanou 4 a ja dam za 2, je to prerazeni bleskove. Nasobne rychlejsi, nez clovek dokaze s mamualem ci jinym autematem. Prirovnani k zavodni prevodovce je na miste, jelikoz ta funguje obdobne, proste dam povel a kvalt jde nahoru ci dolu. Ale ze by prevodovka nevedela co ma zaradit apod. to je proste nesmysl.

Jinak to, ze S3 nefunguje na rozmlacene silnici je v podstate spravne. Je to realtivne ostre auto a jako takove se predpoklada jeho urcite vyuziti a to je na silnicich a holt se netestuji podobna auta na nejakych polo RZ silnicich v CR. Jinak zcela urcite bude i hodne silnic co budou mit hlinu, sterk, sotolinu a nevim co a tam taky fungovat nebude, to auto na to neni stavene.

Jinak STI jako takove je do znacne miry auto pripravene na zavody. V podstate jen prostou instalaci klece a par uprav by to auto mohlo jezdit rallye na urcite urovni. Neni to tim, ze to u Audi neumi, je to jen o tom, ze to S3 je staveno od pocatku s jinym ucelem. A pokud by Audi chtelo, tak postavi S3 s podobnymi schopnostmi, jako ma STI, jenze cili uplne jinde. Ostatne, to, ze to koncern umi je krasne videt z MS.

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Sedmikráska, Goes: Vizovic.. | 1.6.2014 20:29reagovat
avatar

Na jaké okresce neustále podřazuješ až za 1? Vždyť i ten nejutaženější vracák vezme s rezervou 2 a pošle ti max. krouťák na kola. Jednička slouží jen pro rozjezd. A o tom, že s DSG lze jet velmi rychle svědčí třeba čas Leonu Cupra na NS, zajet čas pod 7 min. s 280 hp autem vyžaduje, mimo jiné, aby i převodovka fungovala tak, jak má. Jediné co mě napadá je, že pokud tam skutečně neustále rveš za 1 v plném tempu tak z toho možná může být DSG štajf, protože to moc normální není a popravdě nikdy jsem to při sebeostřejší jízdě nezkoušel. Podřazovat za 1 snad může přicházet do úvahy jedině někde v terénu, když budu chtít na volnoběh sjíždět zablácený prudký svah rychlostí volné chůze, ale vzhledem k určení auta jako je S3 ani to nepadá do úvahy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Goes: To DSG ještě zkusím.. | 1.6.2014 23:04reagovat
avatar

Goes: To DSG ještě zkusím otestovat v jiném voze se stejným motorem, zda se bude chovat stejně, ale problém nastával u podřazování při brzdění, kde po určitém úseku, převodovka přestala reagovat na moje pokyny. No i to STI se musí strašně upravovat např u Mitsubishi evo 9, se měnila převodovka za 5-ti stupňovou, bezsynchronní výroba KAPS, přední a zadní samosvorný diferenciál, mezinápravový aktivní, elektronika motoru od PECTEL a diferenciály KAPS, spojka: keramická EXEDY. Podvozek: tlumiče REIGER asfaltová specifikace

Brzdy: BREMBO přední 4 pístové, ruční brzda hydraulická, kompletní uložení ramen částečně v unibalech atd.... Těch změn je strašně moc.

Závdní odělění VW motorsport a seriová výroba je jako porovnávat Mecedes A a F1 Mercedes, to ze seriovým autem nená vůbec nic společné, kromě loga na kapotě a podobné karoserie. Vše ostaní kromě motoru většinou pochází od společných dodavatelu dle předpisů FIA a navic VW přetáhlo od konkurence např. Josta Capita a další významné osobnosti a to samé jezdce Ogiera a Latvalu atd... Prostě to přetlačili financema a uspěch se musel dostavit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

Pavel: mi slo spise o to,.. | 1.6.2014 23:12reagovat
avatar

Pavel: mi slo spise o to, ze neni pro automobilku problem postavit auto pro nejaky ucel, jen to proste nedela. Evo a STI byla vlastni trida, ne lepci ci horsi nez jini, proste sli na to jinak a jejich auta byla/jsou proste urcena pro neco trosku jineho.

Jinak k tomu DGS si vzane neumim predstavit co ti tam neslo. Dokonce ani v R8 neni zadny problem a tam je tech kobyl trosku vice. Jinak prevodovka mohla nepodradit v pripade, ze by ses dostal do moc vysokych/nizkych otacek. Proste jedes-li kilo, tak ti to tam jednicku nikdy neda.

Nepřihlášený Carlos

Reakce na: Goes: To DSG ještě zkusím.. | 2.6.2014 01:13reagovat
avatar

Pavel: VW přetáhlo od konkurence Josta Capita? No jak se to vezme, koncern si vychoval a v letech 89 až 96 pracoval Capito u Porsche jako šéf divize Motorsportu odkud ho přetáhl Sauber a pak Ford. Takže je to návrat ztraceného syna.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Pavel: VW přetáhlo od konk.. | 2.6.2014 08:59reagovat
avatar

Carlos: no to taky není uplně přesné, V 80. letech byl pět let v divizi M GmbH na oddělení vývoje motorů. Poté 89 -96 sedm let šéfem motorsportu automobilky Porsche (Porsche v té době nebylo součástí koncernu!), poté byl členem týmu stáje F1 Sauber a od roku 2001 pracoval u Fordu, no a v roce 2012 jej přeplatil VW když se snažil vybudovat za prakticky neomezené finanční situace nejlepší možnou sestavu, takže bych to určitě nenazval jako návrat ztraceného syna.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Carlos

Reakce na: Carlos: no to taky není up.. | 2.6.2014 09:39reagovat
avatar

VW a Porsche jsou od svých prvopočátků odjakživa provázané firmy pod vládou jedné rodiny Porsche.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Na jaké okresce neustále p.. | 2.6.2014 09:48reagovat
avatar

Sednikrasko sedmikrosko....ZASE MOTÁŠ PÁTÉ PŘES DEVÁTE...ns BYLA ZAJETÁ S MANUAL, KDYŽ UŽ....

Nepřihlášený qwerty

Audi je pro mě vyjádřením.. | 2.6.2014 15:57reagovat
avatar

Audi je pro mě vyjádřením toho, jak co nejhůře utratit peníze za "luxus" a rádoby prestiž. Taková masovka pro lidi, co si myslí, že mají prachy a nemůžou dopustit, aby je viděl někdo v Passatu, ale na Astona, Porsche, Některé Mercly a Bávy nemají. Ale spíš to je jen můj odpor k této značce.

Nepřihlášený goes

qwerty: ale to same pak pl.. | 2.6.2014 18:00reagovat
avatar

qwerty: ale to same pak plati pro BMW ci MB. Ono vetsinou Audi vychazi i draz nez ti dva zmineni diky priplatkum. Vuci BMW umi Audi postavit vzdy konkurenta, vuci MB to neumi ani BMW jalikoz MB ma vyrazne vice modelovych rad a ma modely co Audi/BMW vubec nema.

Proste je to trojka auto pro socky co nemaji love, co si budeme nalhavat. Modely zacinaji nekde na 350-400tis. konci nekde u 5-6 milionu, tudiz takove bezne delnicke kary.

Jinak s tebou souhlasim, ze Audi si kupuji zoufalci co nemaji na Astona. Akorat mozna uvazuju, jak odvest rodinu v tom Astonu...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: qwerty: ale to same pak pl.. | 3.6.2014 08:16reagovat
avatar

:-) Když se podíváme, že běžný dělník v německu pracující v Amazonu má 8 Euro na hodinu, tak to bude běžné dělnické auto :-)

Každopádně myslím, že si Astona nekupují jen bezdětní a možná jako 4. auto do rodiny, aby člověk mohl vzít děti na golf, Audi stačí

Nepřihlášený qwerty

cece je ti nevim jak to ch.. | 3.6.2014 13:48reagovat
avatar

cece je ti nevim jak to chodi, ja su rad, ze mam na tramvaj. Ale znam par lidi, kteri vlastni supersport (ferrari, lambo, GTR..) a vsichni k tomu maji nejakou beznou konfekci jako je Audi, BMW, MB apod. Ja samozrejme neznam vsechny lidi a verim, ze budou i takovi, co maji RR, Maserati, Aston a Ferrari, jen tim chci rikat, ze spousta z tech, co na to maji maji pro bezny den naprosto tuctovy povoz a k tomu treba neco takoveho.

K tomu Amazonu je treba si uvedomit, ze ten delnik co ma 200 na hodinu ma taky vyrazne vetsi zivotni naklady v DE, nez cech co ma 100 na hodinu a zije v CZ.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: cece je ti nevim jak to ch.. | 3.6.2014 14:19reagovat
avatar

Já to samozřejmě velice zlehčil. Bydlím v příhraničí a mám i přátelé za hranicemi (D) a věř mi , že mají spíše menší náklady než my. Nakupovat (vše jezdím jen za hranice) Nevím jak nájmy v bytech, ale náklady na RD ať za plyn, vodu, elektřinu mají srovnatelnou jako my. ceny potravin, pohonných hmot, elektra atd. mají stejné spíše nižší. Nemusíme do německa. Průměrná mzda v Polsku je cca 39.000 Kč a nemyslím, že mají větší náklady než my :-)

Nepřihlášený goes

prispevek ve 13:48 sem psa.. | 3.6.2014 14:44reagovat
avatar

prispevek ve 13:48 sem psal ja, omlouvam se za nick. Takze prumerna mzda v Polsku je cca 22 000 Kc. Tech 39 000 je prumerna mzda v polsku, ale za rok a ve zlotych. To jen k tvoji teorii o Polsku. Jinak ty vidis jen to mene podstatne z nakladu. Spotrebni veci jsou na nasi urovni to souhlasim, ale zabredni do sluzeb, najmu, nakladu na bydleni, blby holic stoji pomalu v eurech to, co v korunach u nas a muzeme pokracovat dale. Proste delnik v DE/UK/FR apod. se ma +- jako delnik u nas. K teorii o energiich tu mas grafy: http://www.cenyenergie.cz/cena-elektriny-nemecko-o-22-drazsi -finsko-o-43-levnejsi/ V DE je vuci kupni sile o 20% drazsi, nez u nas. Pri cene za euro je dokonce o 70 % drazsi. Mam pokracovat dale? Takze az budes zase psat, jak se nekde maji, tak si to alespon zjisti. Staci vazne napsat dotaz do google i cesky, odkazu ti to najde dost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dali

Nový modely Audi a celkově.. | 3.6.2014 19:53reagovat
avatar

Nový modely Audi a celkově koncern nemusím, ale tohle je moc sympatický auto. Chtělo by se říct že je to oživení dávno zapomenutý myšlenky sportovního sedanu. Dobře, chybí tomu podélný uložení motoru a pohon pouze zadní nápravy, ale i tak v dnešní produkci naprosto ojedinělej zjev. Narozdíl od Golfu R to taky nebudí dojem puberťáckýho auta. Jen ty čtyři koncovky si mohli odpustit.

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: prispevek ve 13:48 sem psa.. | 3.6.2014 20:04reagovat
avatar

To polsko jsem špatně přečet. Ale ohledně nákladů v Německu si stojím za svým už jen kvůli toho, že ty to hledáš na netu a já to mám z první ruky od člověka, který tam žije. I tady si může žena zajít udělat melír do Clearu za 2000 Kč nebo si ho nechat udělat v malém kadeřnitví (Na Návsi) a zaplatí 450 Kč. Tohle jsou jen přežity, že v Německu vydělají 4x tolik, ale mají 4x větší náklady.

Osobně nejvíc utratím za

1.Bydlení

2.Potraviny

3.Pohonné hmoty

4.kroužky dětí

to vše mám milionkrát probrané u piva s přateli, kteří žijí v německu ať to jsou naší nebo němci a bavíme se i o penězích a nákladech a opravdu je to šul nul....

Nepřihlášený goes

qwerty: vyhodou udaju hrom.. | 3.6.2014 20:29reagovat
avatar

qwerty: vyhodou udaju hromadnych je v tom, ze jsou vzorkem 82 milionu obyvatel nemecka, ne tvych par znamych. Tudiz jsou daleko vice vypovidaci, nez ti tvi znami.

Nejlevnejsi ostrihani u nas mam za 80 Kc, v DE jsem zadne pod 20 E nenasel a ani nenajdu. Bydleni je v nemecku vyrazne drazsi, energie taky. PHM a potraviny vice mene podobne, krouozky pro deti vyrazne drazsi, jelikoz velkou polozkou u nich je prave plat, ktery je tam vyrazne vetsi.

To, ze si tam delnas vydela 4x vice jak u nas je taky kec. Ty rozdily jsou vyrazne mensi a zaroven nemaji ceny 4x vyssi, ale jde o to, ze cast veci tam vypada levne, nebo stejne, ale nic tam nemaji levnejsi a spoustu veic maji vyrazne drazsi.

Proste na adekvatni pozici si nemec a cech zije v ramci sve zeme +- stejne.

Nicmene podstatne je, to cos psal. Audi je pro socky co nemaji na Aston ci Porsche. Nevim zda treba R8 za 6 mega je zrovna sokoidni auto, nebo RS6 za 3,5. Asi jo. Pri tve teorii odsuzovani danych znacek pocitam, ze mas aspon to Maserati a zadnou socku.

Nepřihlášený řidič BOB

To je takové jednoduché vn.. | 8.6.2014 13:17reagovat
avatar

To je takové jednoduché vnímání světa: koupím si A8, tak jsem socka, protože kdybych nebyl, tak mám přece Phantoma...

Nepřihlášený 88952634

88952634 | 12.4.2020 03:38reagovat
avatar

88952634

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše