Rychlý test Peugeot 308 1,2 e-THP: dáme šanci tříválci?

 | 20 příspěvků | 16.5.2014 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Peugot spravil s tymto mod.. | 16.5.2014 20:16reagovat
avatar

Peugot spravil s tymto modelom velky krok v pred. Ma na to konkurovať tým najlepším.

Nepřihlášený slon

130 koni z trojvalca? to j.. | 16.5.2014 20:31reagovat
avatar

130 koni z trojvalca? to je strasne, zachvilu ak clovek nebude kupovat ostrejsiu verziu modelu v tejto triede tak nebude mat na vyber nic ine nez trojvalec. Stvorvalce sa nakoniec stanu skoro rovnakymi exotmi ako su dnes 6valce. Sa mi zda ze nakoniec este budem vitat nastup elektromobilov ako vyslobodenie z mizerie.

Nepřihlášený Karel

Myslím že je chybně uveden.. | 16.5.2014 20:43reagovat
avatar

Myslím že je chybně uveden druh motoru. Je psáno vznětový.

Nepřihlášený XTad

Takze trivalcovy benzin se.. | 16.5.2014 22:59reagovat
avatar

Takze trivalcovy benzin se chova a zni jako sestivalcova nafta?

Nepřihlášený Petr

Škoda, že tyhle testy běžn.. | 17.5.2014 11:13reagovat
avatar

Škoda, že tyhle testy běžných aut AF moc nejdou. Test stejného auta u Auto.cz mi příjde více informativní. Takové bez elánu. Ještě jste zapoměl obří skupinu cílených zákazníků - důchodci!

Nepřihlášený

Mne prijde test dobry. Pra.. | 17.5.2014 11:48reagovat
avatar

Mne prijde test dobry. Pravdivy. Auto krom designu, ktery se muze nekomu libit, moc dobre neni. Motory hruza, ovladani hruza. Jizdni vlastnosti strasny. Typicky francouz.. A pri kazdodennim jezdeni po Praze jsem potkal od uvedeni jenom jeden

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

No nevím, ale dnes na Prim.. | 17.5.2014 23:25reagovat
avatar

No nevím, ale dnes na Primě dopadl test daleko lépe, než tady, o zde uváděných neduzích motoru ani zmínka. Myslím, že to tady hodně ztrácí na důvěryhodnosti :-(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kejbl

Reakce na: No nevím, ale dnes na Prim.. | 18.5.2014 00:25reagovat
avatar

Autosalon na Prime je čistá reklama placená automobilkami, s nějakým nezávislým posouzením nemá ten pořad společného vůbec nic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Autosalon na Prime je čist.. | 18.5.2014 00:37reagovat
avatar

No ono to je spíše obráceně.

Nepřihlášený gery

Reakce na: Mne prijde test dobry. Pra.. | 18.5.2014 11:26reagovat
avatar

nesplet ste si diskusi,takovéto neduhy maj jiné značky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: nesplet ste si diskusi,tak.. | 18.5.2014 12:44reagovat
avatar

Maji, ale ne muj Leon

Nepřihlášený

Reakce na: nesplet ste si diskusi,tak.. | 18.5.2014 12:44reagovat
avatar

Autosalon na Prime nevim, v predminulem dile se docela opreli do ix35

Nepřihlášený

Reakce na: nesplet ste si diskusi,tak.. | 18.5.2014 12:45reagovat
avatar

Kazdopadne nejlepsi je osobni zkusenost, a to me vzdy francouzske vozy zklamaly

Nepřihlášený V12

THP ? Nikdy !!! Na Peug.. | 19.5.2014 08:04reagovat
avatar

THP ? Nikdy !!!

Na Peugeot forach je popisana hromada problemov s THP - rozvody, karbonizacia atd. atd. atd. Neviem preco, ale nedaju sa mi sem vlozit odkazy na zmienovane problemy :(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lachtis

Tříválec ať už Němce či Fr.. | 19.5.2014 10:17reagovat
avatar

Tříválec ať už Němce či Francouze bych pod kapotu nikdy nechtěl, ale nikomu to neberu.

Nicméně dle mého názoru je nová 308 krokem vpřed. Design exteriéru i interiéru je povedený (dle mého názoru) - alespoň to není pořád stejné jako u škodovek. Bohužel jsem v něm neseděl a tak nemohu sdělit dojmy to je fakt...

Docela mě baví diskuze Francouze nikdy :-D. Zajímalo by mne s čím tito autoři jezdili a s čím porovnávají. Například já nemám vyhraněnou žádnou značku, protože každá značka přináší své. Pravda, mám radši nekoncernové vozy, jelikož nejsou vidět na každém kroku, většinou se mi líbí jejich design atd. Samozřejmě mít prachy na nové BMW či Mergla, tak není o čem, ale Mega a více na nové auto nemám a kupovat si 6 let ojeté BMW či MB s kdoví kolika km/stavu a machrovat, to není pro mne..

Měl jsem Octavii (2002) a Fabii (2000) a obě auta měly nějaké technické problémy, které mě štvaly, což mě dohnalo k jejich rychlejšímu prodeji než jsem čekal.

Poté jsem přešel na éru Francouzů a světe div se, 206ka (2005), ano jednoduché auto, interiér z nekvalitních materiálů, ale za čtyři roky naprostá spokojenost, dělal jsem jen běžné výměny (filtr, olej, svíčky apod.). No a teď jsem přešel na jiného francouze Megana coupe 2.0 Tce (2010) - a za ty čtyři roky budu jedinou nutnou a neplánovanou výměnu řešit - přední tlumiče, ale to přisuzuji těžkému, ale jinak vynikajícímu benzinovému motoru versus naše kvalitní silnice.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: THP ? Nikdy !!! Na Peug.. | 19.5.2014 21:02reagovat
avatar

Presne tak, zlate koncernove vozy

Nepřihlášený

Reakce na: Tříválec ať už Němce či Fr.. | 19.5.2014 21:04reagovat
avatar

Citroen a Peugeot vic v servisu nez na silnici. Od 2011 pouze SEAT-bez sebemensiho problemu

Nepřihlášený Patrik

Citroen od 2009, najprv C4.. | 20.5.2014 11:34reagovat
avatar

Citroen od 2009, najprv C4, teraz DS4 ziadny servis som nepotreboval

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený John

Reakce na: Citroen od 2009, najprv C4.. | 28.5.2014 09:52reagovat
avatar

Tento motor sa sprava uplne inak, ako by si clovek podla papierovych informacii predstavoval. Spotreba by nalozenom aute a rychlosti nad 130km/h znacne rastie.

Nie francuzske auto zo zasady nie. Francuzske iba vina.

Nepřihlášený Oskar P.

Vznětový, turbodmychadlem.. | 18.7.2014 17:38reagovat
avatar

Vznětový, turbodmychadlem přeplňovaný řadový tříválec uložený vpředu napříč

Objem: 1 199 ccm

Největší výkon: 96 kW (130 k) v 5 500 ot./min.

Největší točivý moment: 230 Nm při 1 750 ot./min.

Palivo: Natural 95

Přenos výkonu: šestistupňová manuální převodovka, pohon předních kol.

Nechcete si už konečně to první slovo opravit! VZNĚTOVÝ?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif