Test BMW i8: na silnici UFO, na okruhu ucho

 | 18 příspěvků | 31.12.2014 Adam Šrámek
Reagovat

vana

Pěkný a hodně zajímavý tes.. | 31.12.2014 19:56reagovat
avatar

Pěkný a hodně zajímavý test. S tím nevybíjením akumulátoru to vypadá, jako by snad elektromotor skrytě rekuperoval i při jízdě ustálenou rychlostí, na úkor výkonu spalovacího motoru

A technická poznámka, točivý moment je definován v podstatě jako silové působení vztažené ke konkrétní ose otáčení. Z toho důvodu nelze jen tak primitivně sčítat momenty dvou samostatných motorů majících rozdílné osy otáčení. Hodnota celkového momentu soustavy 570 Nm je tedy naprosto nesmyslná

Nepřihlášený Super

Nejlepší test i8 na webu... | 31.12.2014 22:04reagovat
avatar

Nejlepší test i8 na webu. Diky za nej. To vana: je to udávaný součet. Dává smysl a ne ze ne...

vana

Super: sorry neber to osob.. | 31.12.2014 22:15reagovat
avatar

Super: sorry neber to osobně ale pochopení těchhle souvislostí vyžaduje alespoň základní fyzikální znalosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený elen

Reakce na: Super: sorry neber to osob.. | 31.12.2014 23:00reagovat
avatar

Vol jakejch fyzikálních zákonech tady kazes ty pako. Ty dva motory dávají celkem to, co BMW uvádí. Asi by ses měl podívat na typ toho elektromotoru a pak srovnat otáčky. Nechápu na základě čeho to zpochybňujes. Kromě toho je ve skutečnosti v soustavě ještě jeden elektromotor, který vykryva slepý místa a srovnávací to třeba při řazení. Když o tom vis tužku, tak drž hub...

vana

Pako jsi sam protože neumíš.. | 31.12.2014 23:14reagovat
avatar

Pako jsi sam protože neumíš číst, nepsal jsem zákony ale znalosti.

A ty znalosti se týkají například změny hodnoty momentu v převodech, se kterou je nutno počítat při stanovení součtového momentu dvou mechanicky spojených motorů. Což bys věděl taky kdybys dával ve škole jen trochu pozor. Takhle umíš akorát blbě kecat. Pro tebe platí to stejné co jsem psal Suprovi.

Nepřihlášený Syčák

4 mega za křáp, který se d.. | 1.1.2015 09:28reagovat
avatar

4 mega za křáp, který se dívá z uctivé dálky na sporťáky typu 911, R8 a o supersportech si může nechat rovnou zdát? Takže hračka pro pár eko-snobů, nic víc.Předpoklad autora, že na okruhu by mohla i8 zklamat je zcela správný, na řadě okruhů si i8 již poměřila síly a výsledky jsou doslova žalostné, někde na úrovni hot hatchů, třeba RCZ-R ji spráská jak malého psa.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený albert

Reakce na: 4 mega za křáp, který se d.. | 1.1.2015 12:00reagovat
avatar

S politovanim sdeluji,ze sycak tento "The most progressive sports car" vubec nepochopil.Inu neni se co divit,kdyz se jedna o vuz s "polomimozemskou" technologii,ktery nabizi nejen pohled do budoucnosti,ale take vyjadruje technickou vyspelost BMW soucasnosti...Za tento novatorsky pristup a investice do budoucnosti davam BMW palec nahoru.

Nepřihlášený Syčák

S polomimozemskou technolo.. | 1.1.2015 12:50reagovat
avatar

S polomimozemskou technologií? No to to jsou ty mimomozemské civilizace dost zaostalé. Tříválec, elektromotor a uměle generovaný zvuk to je možná špička v sekačkách na trávu, ve sportovních autech je to k smíchu. Jestli je dnes něco technologická špička, tak je to LaF, P1 a 918, tenhle střep ani omylem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MS

A zasa vsevedko vana, ktor.. | 1.1.2015 14:03reagovat
avatar

A zasa vsevedko vana, ktory je chytrejsi ako vsetci inzinieri BMW dokopy (ale aj inych znaciek), ktori spravili tu chybu, ze neboli na skoleni u vanu a teraz udavaju "nespravny" max. krutiaci moment :). Uz sme raz na tuto temu diskutovali: http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw-i8-2014-hybridni-spo rtak-v-detailech-po-krku-pujde-911-4s/?forum

vana

MS už si na tebe vzpomínám.. | 1.1.2015 15:50reagovat
avatar

MS už si na tebe vzpomínám, ty jsi ten co tehdy tvrdil že pro akceleraci auta je rozhodující hodnota krouťáku, že ?

:-D

Nepřihlášený teamwhd

tak jsem si to v pár minut.. | 1.1.2015 16:07reagovat
avatar

tak jsem si to v pár minutách načrtnul a chybí tomu jen pár křidýlek....

http://oi59.tinypic.com/xm90ec.jpg

Nepřihlášený Vincent

Nevybíjení akumulátorů? V.. | 1.1.2015 16:42reagovat
avatar

Nevybíjení akumulátorů? V testu Autobildu vydržely 5 minut, pak dynamika klesala s každým novým měřením. Nakonec zbyl tříválec pohánějící 1600 kilo. Papírové hodnoty byly naměřeny pouze jednou, a to s plně nabitými bateriemi. WTF?

Nepřihlášený Otes

Taky jsem viděl cca po 18.. | 1.1.2015 22:20reagovat
avatar

Taky jsem viděl cca po 18 min. baterky KO. Asi někdo dostal něco do kapsy....

Nepřihlášený Otes

Tak podle AB první měření.. | 4.1.2015 10:45reagovat
avatar

Tak podle AB první měření zrychlení z 0 na 100km/h bylo za 4,2s a pátý pokus byl už za 5,8s. V pružnosti ze 180 na 250 za 17,3s s nabitými baterkami a s vybitými baterkami za 41,4s. Docela rozdíl byl na trati v Oscherslebenu, který je dlouhý 3,7km a dostal od P911C4S 4,5s na kolo a prý po 11km byly baterky skoro prázdné a dalších 4,5s. No 11km mi nepřijde nijak super výdrž, na okresce to nebude takový kalup, ale při ostřejším tempu stejně dlouho nevydrží, podle zdejšího článku je to naopak nevybíjitelný superstroj... že by pan Šrámek nepoznal rozdíl v dynamice a připadal mu super i pouze jen s tříválcem????

Nepřihlášený Kejbl

Reakce na: S polomimozemskou technolo.. | 5.1.2015 23:27reagovat
avatar

Souhlas, je to samoúčelná hračka možná pro pár pomatených eko-magorů, která se sporťákem nemá nic společného a BMW je s tím autem k smíchu.

Nepřihlášený Kalensm

neskutečný hnus, urážka sp.. | 6.1.2015 14:43reagovat
avatar

neskutečný hnus, urážka sportovních aut, za 4 mega to může koupit jen magor

Nepřihlášený

Cena a třída auta úzce sou.. | 8.1.2015 09:28reagovat
avatar

Cena a třída auta úzce souvisí se spotřebou. Tak drahý vůz bojující o nízkou spotřebu je úplně mimo, jen pro pár pozérů. Jeho ekologie je zcela mimo, právě pro tu cenu (ano v penězích je vázána spotřeba práce, materiálů......)

Asi jako když by Vám nabídli v superluxusní restauraci, kde každého hosta obsluhuje celá rota číšníků, s pomocí slunečních panelů recyklovaný karbanátek. Přitom ekologie je předem ztracena tou rotou těch číšníků.

Milionář okusující biomrkev ve svém luxusním sídle není ekolog, ani náhodou.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše