Test Seat Exeo ST 2,0 TDI Multitronic: škoda přehlížet

 | 8 příspěvků | 5.12.2011 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený audi_sux

//Sportovní bylo všechno... | 5.12.2011 13:21reagovat
avatar

//Sportovní bylo všechno. Podélně uložený motor vysunutý před nápravou, pohon předních kol, diesel a možná i na chuti pochodovat ze zatáčky po čumáku bylo něco sportovního.//

:) tak za tohle tleskám! :))))))))

goes

Mam k tomu dve veci - mne.. | 5.12.2011 17:23reagovat
avatar

Mam k tomu dve veci - mne by zajimalo v cem tehdejsi audi ztracela na E46 mimo zbozne prani Pavla. Ze nebylo tak sportovni jako E46? A byl to vubec cil toho auta?

Jinak nejvetsi slabinou exea je absence 4kolky, protoze udrzet cenovou politiku a pridat k tomu quattro mnoho soucasnych majitelu by melo co vybrat. Protoze jine 4kolky na trhu v opdstate nejsou.

Nepřihlášený Jenyk

Za 800 najdu minimálně ste.. | 5.12.2011 19:54reagovat
avatar

Za 800 najdu minimálně stejně vybavených a lepších kombíků řadu (Mondeo, 508, M6, Acco, jen co mne hned napadlo). Vlastnostmi mne Exeo nijak nezaujalo a to pak můžu klidně porovnávat i se Supem. A mimochodem za kolik je Passat?

Nepřihlášený Exeo

Vyhoda SEATu je v tom, ze.. | 5.12.2011 22:09reagovat
avatar

Vyhoda SEATu je v tom, ze se u nej daj dohodnot velmi zajimave slevy, protoze ta auta nejdou moc na odbyt.

Mam Exeo 1.8 TSI 118kW a dal jsem za nej necelych 400k (skladovka). Sice jsem musel hledat a privezli mi ho ze showroomu na druhem konci republiky, ale stejne vybavenou Octavii bych za ty prachy proste nesehnal. Navic Octavii ma uplne kazdej a to me nebavi. Tolik asi k tomu, proc mam Exeo. Ne proto, ze bych ocekaval zazitky za volantem, ale proto, ze mam solidni auto s pevnou karoserii (vyhoda sedanu oproti liftbacku) a solidnim podvozkem - a hlavne auto od ktereho (po zkusenostech s Toledem a Leonem) ocekavam bezporuchovy provoz, coz bych teda od Laguny, 508 a ani Mondea proste neocekaval.

Moje prozatim rocni zkusenosti jsou pozitivni. Tedy pozitivni v solidnosti, ne v nejake zabave za volantem, ta tam zrovna neni. Jenze v 508 ci Octavii nebude tuplem.

vana

pohotovostní hmotnost přes.. | 6.12.2011 06:43reagovat
avatar

pohotovostní hmotnost přes 1600 kg je docela nářez, navíc když to ani není čtyřkolka

Zobrazit reakce..

honza42

Pokud je to s místem vzadu.. | 7.12.2011 08:25reagovat
avatar

Pokud je to s místem vzadu jako u A4 tak je to celkem katastrofa vzhledem k rozměrům, hmotnosti a ceně vozu. To bych se divil, že by s tím nešlo něco udělat, kdyby se chtělo.

Od auta této ceny a velikosti očekávám velmi pohodlnou přepravu 4 lidí, pokud to nejsou sportovně laděná auta, což toto není ani omylem.

Nepřihlášený Petr

Tak me by se to zamlouvalo.. | 7.12.2011 19:49reagovat
avatar

Tak me by se to zamlouvalo na cenu nekoukam ta neni srounatelna a je to konec koncu kazdeho vec zda za zebrinak da mega .... :(

Me spis mrzi a doslova desi ze vetsina koncernovch aut ma prakticky totozne prvky pak napada otazka proc kupovat VW kdyz podobne je ve Skodovce???

O tridach nemluve.

A prostor ten bude vzadu sileny uz jen pohled z boku na zadni dvere je usmevny i vetsi dite bude pri nastupovani miti problem.......???

Jsem asi z jine planety ale i ti vzadu maji pravo na prostor ale to posledni dobou nejak neni krom prodlozenych prem.rad.

Nepřihlášený pje

Reakce na: pohotovostní hmotnost přes.. | 21.12.2011 17:29reagovat
avatar

Přesně tak. Malé auto s hmotností nad jedenapůl tuny je totální nonsens. U Seatu prostě použili ocel tam, kde Audi hliník. Já tanky pro skrčence nechci.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše