Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW 1 s přídí kupé řady 2: k mání ještě před faceliftem
24.2.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Nejkritizovanější oblastí nejmenšího modelu z Mnichova je jeho příď. V rámci faceliftu by měla dostat hezčí obličej řady 2, ale pokud na něj nechcete čekat...
Jednička ze stáje modrobílé vrtule má mezi všemi kompakty na dnešním trhu dozajista nejzajímavější koncepci pohonu. Podélně umístěný motor vpředu pohání kola zadní nápravy, a tak je jízdní zážitek na docela jiné úrovni než u konkurenčních vozů s předním pohonem. Budete oponovat, že mnoho majitelů ani neví, že mají tak neobvyklý vůz, ale na druhou stranu právě tenhle automobil dokázal přesvědčit řadu těch, kteří do té doby pokukovali po mnichovských modelech vyšších řad. Zda se to bude do budoucna měnit opačným směrem je otázkou.
Většina z majitelů vám ale nad pivem prozradí, že je to příď, která se jim na jejich jedničce nelíbí. Zejména u druhé generace vypadají přední světlomety až nepatřičně velké, skoro až nehodící se ke zbytku karoserie. Vůz vypadá oproti trojce lehce nevyváženě, ať už jezdí jak chce. Ví to všichni včetně BMW, které to hodlá při nejbližší příležitosti konečně změnit.
Jako první však začala tento problém elegantně řešit společnost Individual Car Consulting z německého Augsburgu, která nabízí přepracovávání BMW podle zákazníkových představ. Není typickou tuningovou firmou, ale dokáže také upravovat motor, dodávat lepší navigační systémy i provádět běžné servisní úkony.
Jejich posledním dílem je pečlivá transplantace kompletní přídě z nového kupé M235i na všechny motorizace BMW řady 1 (třídvířko F21 i pětidvířko F20) a to za 2 999 Euro (cca 82 tisíc korun) včetně dílů, montáže a lakování. Někteří po tomto zákroku vlastně ani nebudou schopni odhalit, že tu něco nehraje, že takhle vlastně jednička nevypadá.
Tato myšlenka se nám líbí. Všem nám ovšem může bez ohledu na ohodnocení výsledku mistrně ukázat, jak by mohl vypadat facelift aktuální řady 1, respektive jak by vypadalo M135i po kosmetické kúře přímo od BMW.






Příď z M235i je na jedničce docela vkusná. Pokud bychom měli M135i, pak bychom si tuhle transplantaci zřejmě nechali udělat
Zdroj: Bimmertoday
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Švédové přidali koně a sebrali kila svému už tak brutálnímu sporťáku, chtějí s ním sbírat rekordní časy na kolo
před hodinouUnikly nové informace o nástupci současného BMW 3 včetně nové M3, fanoušky nepotěší hned dvakrát
před 2 hodinamiNejnovější Mercedes je ztělesněním všeho, co je dnes s legendární německou značkou špatně
před 4 hodinamiOpravdu „americkej kýbl” překoná absolutní rekord Nürburgringu? Dlouholetý technik GM říká, že ano, jen jinak, než si myslíte
před 5 hodinamiDevastace a sebemrskačství až do hořkého konce: Škoda ukáže novou Octavii v podobě, o níž ví, že vzbudí rozpaky. A klidně na ní prodělá
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva