Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW 750i se 720 koňmi? To je Tuningwerk NR 7s RS Edition
12.10.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Deutsche Bahn AG to při prosazování svých rychlovlaků nemá lehké, když musí soupeřit s takovými rivaly, jako je Tuningwerk BMW NR 7s RS Edition.
Tachometr cejchovaný do 390 km/h, nenápadně pozměněný přední nárazník, černá 20" kola a čtyři koncovky výfukového systému. Na tomto voze opravdu není k vidění moc detailů, které by prozrazovaly jednu z nejrychlejších limuzín na světě. BMW NR 7s RS Edition od společnosti Tuningwerk z mnichovského Puchheimu k nim ale opravdu patří.
Základ létajícího überwagenu spočívá v BMW 750iL s dvakrát přeplňovaným osmiválcem s objemem 4,4 litru, výkonem 408 koní a točivým momentem 600 Nm. Pokud plánujete nákup takového modelu a namísto 2,4 milionu si můžete dovolit utratit až 4 900 000 Kč a zároveň chcete něco udělat s výkonem, pak jste ideálním zákazníkem Petera Reitha. Má pro vás dvě nabídky.
V případě, že nejsou vaše nároky extrémní, můžete si za 4,2 milionu pořídit verzi GT Edition s výkonem zvýšeným na 540 koní a 750 newtonmetrů. Přibližně za dvanáct týdnů od objednávky vám dorazí limuzína schopná akcelerovat na stovku za 4,2 s a jezdit maximální rychlostí 307 km/h. Respektive si ji můžete vyzvednout přímo v Mnichově a absolvovat vedle toho také speciální řidičský kurs. Tuningwerk říká, že můžete mít tento vůz také s pohonem všech kol xDrive. Jak se ale změní parametry, to neuvádí.
Druhý stroj RS Edition momentálně čekající ve schvalovacím procesu na pár razítek od TÜV bude hrabat výlučně zadní nápravou. A asi nebude hrabat málo. Druhý stupeň posune parametry motoru na 720 koní a 1 090 newtonmetrů. Úpravce tvrdí, že v závislosti na použitých pneumatikách jejich NR 7s dokáže jet rychlostí až 350 km/h. Záhadou ovšem je, jak může s těmito hodnotami zvládnout přes dvě tuny vážící zadokolka stovku za 3,5 s. Tuningwerk to nicméně tak uvádí.
Firma rovněž konstatuje, že její technici udělali kus práce v zájmu zlepšení aerodynamiky, chlazení, původní brzdy vyměnili za karbon-keramické kotouče a vyměnili výfukový trakt za jiný, laděný s ohledem na adekvátní výplach osmi válců i vylepšení zvuku. Jako finální vyšperkování Tuningwerk používá zvláštní laky programu BMW Individual a kromě karbonových panelů v interiéru vám utracené peníze můžo připomínat také osvětlené nástupní lišty z uhlíkových kompozitů.
Nuže, kupujete?
V případě spěchu budou muset z levého pruhu Autobahnu všichni, vyjma aut jako McLaren F1, Bugatti Veyron a pár Koenigseggů...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
dnes - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Stellantis našel uplatnění pro svou osiřelou továrnu v Polsku, bude tam montovat levná čínská auta
25.3.2024 - Únik provalil novou vrcholnou verzi Tesly Model 3, Musk využil své vlády nad Twitterem, aby zahladil stopy
25.3.2024 - Na těchto autech spekulující sběratelé prodělali kalhoty, jejich ceny se za pár let propadly až o 3 miliony Kč
25.3.2024 - Elektromobily ovlivní i americké prezidentské volby, odpor veřejnosti donutil Bidena zmírnit jejich nařizování
25.3.2024 - Tento stroj vypadá jako přívěs za Cybertruck, je to ale spása pro Česko. Sám hledá a opravuje díry v silnicích
26.3.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.23. 20:48 - Brus
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 19:06 - M.Z.
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999
- Onboard videa 04.21. 20:06 - brnenska.odchytova