Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Ford Mustang RTR 2015: kompresor dostane z V8 Coyote až 725 koní
4.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Mustang z dílen RTR debutoval na SEMA Show v Las Vegas. Úpravy jsou kromě osmiválce dostupné také pro EcoBoost. A je možné, že ho uvidíme i v Evropě.
Po srpnovém poodhalení Fordu Mustang z dílen tunerské společnosti RTR tu konečně máme více detailů. Ty přišly na svět v souvislosti s odhalením stroje na lasvegaské SEMA Show a ukazují, že majitelé Hellcatů nebudou na vrcholu výkonového potravního řetězce sami.
RTR pro Mustang připravilo dvě úrovně úprav. Ty první jsou veskrze vizuální, na karoserii přibude lízátko pod předním nárazníkem, difuzor v tom zadním, upravené prahy, trojúhelníková LEDková světla v přední masce nebo spoiler na víku zavazadelníku. K tomu budou samozřejmě k mání jiná kola a polepy karoserie.
Druhý level už přináší také úpravy mechaniky. Maximum, co lze z pětilitrového osmiválce Coyote dostat, je 725 koní, tedy téměř tři stovky koní navrch k sériovému provedení. O ty se stará pochopitelně kompresor a na zakázku stavěný výfuk od firmy Magnaflow. V nabídce jsou také různá vylepšení pro čtyřválcový motor EcoBoost a změn se dostane i podvozku - jsou tu nastavitelné tlumiče a stabilizátory a také kratší pružiny pro snížení světlé výšky.
Podle dostupných zpráv bude Mustang RTR k mání od ledna příštího roku, a to nejen ve Spojených státech, ale u vybraných dealerů po celém světě. Můžeme tedy doufat, že se ukáže i v Evropě.











V první úrovni nabídne RTR jen vizuální vylepšení, v té druhé může nafouknout pětilitr Coyote až na 725 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 10 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před hodinou
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 3 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 4 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 6 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
