Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Hennessey Chevy Corvette C7 HPE700: rejnok dostal dvě turba, má 707 koní
13.2.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Amerických supersportů, jak říká Corvette HPE700 John Hennessey, vznikne pouze 24. Dvě turba stojí za výkonem 707 koní a stovkou za 2,9 sekundy.
Americkou firmu Hennessey zná snad každý, kdo se o auta jen trochu zajímá. I my jsme tu v poslední době měli hned několik článků o produktech této texaské společnosti, např. o přeplňovaném McLarenu MP4-12C nebo Ferrari 458 Spider. Stranou samozřejmě nemohla zůstat ani nová Corvette a ačkoliv míří na jiné zákazníky než tyto dva zmíněné evropské supersporty, výkonem jim může směle konkurovat.
Podobně jako McLaren, i Vette dostala turbokit HPE700. Ve standardním provedení dává její 6,2litrový osmiválec LT1 456 koní a 610 Nm, dvě turbodmychadla z něj dolují 707 koní a rovných 900 Nm. Na stopkách ukáže upravená Corvette při zrychlení na stovku 2,9 sekundy a čtvrtmíli zvládne za 10,5 sekundy s cílovou rychlostí 216,6 km/h. Odhadovaná maximálka je přes 336 km/h.
Karoserie také dostala drobná vylepšení, nové je přední karbonové lízátko a zadní křidélko ze stejného materiálu, která tu jsou pro zvýšení přítlaku. Standardní kola nahradily lehčí kousky od Hennessey s označením H10, která obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. „Vzali jsme 'americký sporťák' a udělali z něj 'americký supersport',” říká John Hennessey. „Corvette nejenže zvládá masivní nárůst výkonu, on jí velmi prospěl. To ukazuje na kvalitu výroby sériového auta,” dodal.
Hennessey plánuje vyrobit pouze dva tucty těchto Corvette a dost možná se všechny prodají během představení na přehlídce v Boca Raton na Floridě. Ceny startují na 120 tisících dolarech, tedy asi 2,37 milionu korun. V ceně je standardní Corvette C7 ve výbavě 3LT a s paketem Z51, zákazníci si můžou vybrat mezi manuálním sedmikvaltem nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Na všechny úpravy je také záruka.





























Corvette C7 dostala od Hennessey několik vnějších vylepšení, hlavní změny se ale odehrály pod kapotou - dvě turba dolují z osmiválce 707 koní a 900 Nm
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
včera (4)Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025 (3)Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025 (4)
Nové na MotoForum.cz
- Vítězství lokalmatadora Zarca včera 15:51
- Moto2 vyhrál lídr Gonzalez, 7. Salač včera 15:28
- Vítězem Moto3 Rueda včera 11:58
- Mokrý warm-up pro Joana Mira včera 09:58
- Marc Marquez vítězem Tissot Sprintu 10.5.2025
Nejnovější články
Nejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek
před 11 hodinamiDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
včeraElektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
včeraKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
včeraKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
včera
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.11. 15:51 - pavproch
- Cyklistické vlákno 05.11. 15:07 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch