Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Hennessey Chevy Corvette C7 HPE700: rejnok dostal dvě turba, má 707 koní
13.2.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Amerických supersportů, jak říká Corvette HPE700 John Hennessey, vznikne pouze 24. Dvě turba stojí za výkonem 707 koní a stovkou za 2,9 sekundy.
Americkou firmu Hennessey zná snad každý, kdo se o auta jen trochu zajímá. I my jsme tu v poslední době měli hned několik článků o produktech této texaské společnosti, např. o přeplňovaném McLarenu MP4-12C nebo Ferrari 458 Spider. Stranou samozřejmě nemohla zůstat ani nová Corvette a ačkoliv míří na jiné zákazníky než tyto dva zmíněné evropské supersporty, výkonem jim může směle konkurovat.
Podobně jako McLaren, i Vette dostala turbokit HPE700. Ve standardním provedení dává její 6,2litrový osmiválec LT1 456 koní a 610 Nm, dvě turbodmychadla z něj dolují 707 koní a rovných 900 Nm. Na stopkách ukáže upravená Corvette při zrychlení na stovku 2,9 sekundy a čtvrtmíli zvládne za 10,5 sekundy s cílovou rychlostí 216,6 km/h. Odhadovaná maximálka je přes 336 km/h.
Karoserie také dostala drobná vylepšení, nové je přední karbonové lízátko a zadní křidélko ze stejného materiálu, která tu jsou pro zvýšení přítlaku. Standardní kola nahradily lehčí kousky od Hennessey s označením H10, která obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. „Vzali jsme 'americký sporťák' a udělali z něj 'americký supersport',” říká John Hennessey. „Corvette nejenže zvládá masivní nárůst výkonu, on jí velmi prospěl. To ukazuje na kvalitu výroby sériového auta,” dodal.
Hennessey plánuje vyrobit pouze dva tucty těchto Corvette a dost možná se všechny prodají během představení na přehlídce v Boca Raton na Floridě. Ceny startují na 120 tisících dolarech, tedy asi 2,37 milionu korun. V ceně je standardní Corvette C7 ve výbavě 3LT a s paketem Z51, zákazníci si můžou vybrat mezi manuálním sedmikvaltem nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Na všechny úpravy je také záruka.





























Corvette C7 dostala od Hennessey několik vnějších vylepšení, hlavní změny se ale odehrály pod kapotou - dvě turba dolují z osmiválce 707 koní a 900 Nm
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
před hodinou
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
včera (3)
Poslední svolávací akce konečně provalila počet skutečně prodaných Tesel Cybertruck
26.10.2025 (3)
Nejnovější články
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
před hodinou
Kia chce vyrazit proti autům jako VW Golf R s tímhle. Přejeme hodně zdaru, už vzhledem bude odrazovat
před 3 hodinami
Muž si koupil v roce 1975 nové Porsche 911 Turbo. Jezdí s ním dodnes, kdy může, po 50 letech má najeto už 1,33 milionu km
před 4 hodinami
Německé automobilky chtějí nařídit povinné dobíjení hybridů, smysl pro realitu je pořád dalece míjí
před 6 hodinami
Porsche je v obrovské krizi, přiznal končící šéf. „Chybí nám peníze ze dvou třetin klíčových trhů,” říká
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
