Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Irmscher is3: Insignia OPC s 380 koňmi se tváří jako závoďák
2.5.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Vyhlášený úpravce Opelů si bere na mušku Insignii OPC a kromě decentní úpravy výkonu jí oblékl do závodnického outfitu. Bohužel jde pouze o koncept.
Tuner Irmscher specializující se na rüsselsheimské výrobky čas od času přinese do modelové řady Opelu nějaké to pozdvižení. Naposledy jsme se o něm zmiňovali v souvislosti s balíčkem úprav, který představil na čínské verzi Astry hatchback s pěti dveřmi. Výsledný stroj s výkonem 310 koní pojmenoval Irmscher is3 Concept, ozdobil ho modrým lakem, dvacetipalcovými koly, nárazníky a dalšími detaily, které byly v Evropě v nabídce do té doby jen pro Astru OPC.
Nyní si bere na paškál větší Insignii, kterou už dříve obohatil svými zásahy ve faceliftovaném provedení. Novinka však vychází z předfaceliftovaného vydání, přičemž předlohou se jí nestalo nic pomalejšího než Insignia OPC s výkonem 325 koní. Výsledek nevypadá o nic méně dramaticky než vozy, které běžně vídáme jen v televizi při závodech.
Irmscher is3 je obohacen oproti základu o agresivnější nárazníky, přední lízátko, zadní mohutný difuzor a dvacetipalcová dvoubarevná kola. Největší pozornost na sebe ovšem strhne mohutným zadním spoilerem, podle něhož bychom vsadili alespoň 500 koní pod kapotou. Jenomže realita vypadá docela mírumilovně. Oproti standardu má totiž výkon navýšený pouze o 45 koní, což ve výsledku znamená 370 koní.
Irmscher udává, že díky pohonu všech kol dokáže tenhle pseudozávoďák atakovat stokilometrovou rychlost za 5,8 sekundy a pokud můžeme tipovat maximální rychlost, pak odhadneme 280 km/h. Standardní OPC zvládá první disciplínu za 6 sekund a ve verzi Unlimited se rozjede na 270 km/h. O dalších úpravách se výrobce nezmiňuje, ovšem něco jako upravený podvozek mu zřejmě chybět nebude. Zájemce o tento decentně nabroušený kus musíme zklamat, neboť Irmscher is3 je pouze koncept, jehož úkolem bude podpora pouze vývoje dalších doplňků pro Insignii.

Irmscher is3 je jen přečipovanou Insignií OPC. Kromě 45 koní k dobru přinesla takřka závodnické doplňky, prodávat se však nebude
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025Mercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Prokletí, nebo požehnání? Odchod Ducati z MotoE včera 14:35
- Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách včera 10:20
- Naposled v Evropě, pak následuje zámořská série 10.9.2025
- Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě 9.9.2025
- Duo BMW v šampionátu WSBK 2026 je už kompletní 8.9.2025
Nejnovější články
Audi zařízlo svůj ostrý elektrický kombík, konečně chápe, že takové auto nikdo nechtěl a nechce
před 59 minutamiMuselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včeraVW začal prodávat levný klon Škody Kodiaq, s cenou od 350 tisíc Kč to bude hit
včera
Živá témata na fóru
- Audi multitronic - cvrlikání 09.12. 05:16 - AndreGlenn
- Tranzit 2.0 TDCi - potkany motor po vymene rovodu 09.12. 05:11 - JohnnyBryan
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.11. 22:21 - Spectral
- Policejní kontroly a měření 09.11. 20:32 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.11. 11:38 - řidičBOB
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.10. 18:19 - Vrooom
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB