Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes C 63 AMG od mcchip-dkr: 660 koní doprovází šílená vizáž
12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Proti 660 koním nic nemáme, proti sníženému podvozku rovněž ne. Litá kola MB a fólie od CoverEFX vám ale možná zahýbou se žaludkem.
Německý tuner mcchip-dkr se nám naposledy připomněl přestavbou první generace Porsche 911 GT2. Na dané kreaci spočinulo nejedno nostalgické oko, přičemž výsledek disponující stádem 612 koní bychom stěží nazvali neuspokojivým. Podobně ale nemůžeme mluvit o nejnovějším dílku této tuningové firmy, která si namísto Porsche vzala na paškál sedan od Mercedesu. Model C63 AMG přitom disponuje ještě větší silou než 911 GT2, společnost mcchip-dkr jej však oděla do speciální fólie od CoverEFX, na kterou se se zalíbením budete dívat snad jen po použití většího než malého množství psychedelických drog. Naštěstí si ji dozajista koupit nemusíte.
Podobně lze hovořit o nepříliš atraktivně vyhlížejících dvacetipalcových kolech MB s pneumatikami Dunlop Sportmaxx. Chyba přitom není na straně výrobce litých kol, ale jde opět na vrub tunera. Pětipaprskový design by totiž třeba na modelech Audi nebo Volkswagenu sedl jako hrnec na plotnu. V případě Mercedesu třídy C ale působí zvláštně.
Veškeré další úpravy naštěstí ovšem můžeme jen chválit. Nejde přitom pouze o ono zvýšení výkonu ze standardních 487 koní na 660 k a 750 Nm, o které se postaral zejména kompresor a nového výfukové potrubí, ale také o osazení vozu sníženým a přitvrzeným podvozkem KW-Clubsport. Úprava motoru je navíc k mání samostatně za 25 999 Eur (cca 650 000 Kč), díky čemuž můžete na pouťový vzhled opravdu rychle zapomenout.
Pokud ovšem milujete sebetrýznění, můžete sáhnout po samotném show caru za 84 999 Eur (2 125 000 Kč). Oproti továrnímu Mercedesu C63 AMG tak dokonce i ušetříte, neboť v showroomu třícípé hvězdy byste za standard dali 1 851 300 Kč. Nejsme si ovšem jisti, zda na podobnou dohodu někdo přistoupí, i když odstranění fólie a výměna kol asi nebudou drahý špás...








Výkon Mercedesu C63 AMG navýšený na 660 koní kvitujeme. V případě vizáže si ovšem správností rozhodnutí firmy mcchip-dkr nejsme tak jisti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řidič to při jízdě 150 km/h městem napálil do cihlového domu. Přežil, spolujezdec o 25 metrů dál též, jeho auto ne, řidičák ne, svoboda ne
včera
Pokud bude nové BMW řady 3 opravdu vypadat takhle, bude to pro fanoušky další těžká rána
25.11.2025
Hackeři konečně našli smysluplné využití nabíjecích stanic elektromobilů, dokážou na nich hrát Doom
24.11.2025
Nejnovější články
Zákaz spalovacích motorů bude zrušen, není alternativy. „Nebo tu chcete všechno pohřbít?” ptá se šéf BMW
před 11 hodinami
Nové Porsche Cayenne je tak otylé, že se stalo vůbec nejtěžším Porsche historie, překonává i firemní traktory
včera
Poslední nové BMW s tlačítky v interiéru a displejem menším než Afrika končí, zůstane po něm jen prázdnota
včera
Řidič to při jízdě 150 km/h městem napálil do cihlového domu. Přežil, spolujezdec o 25 metrů dál též, jeho auto ne, řidičák ne, svoboda ne
včera
Centrální plánování 2.0 selhává stejně jako to první, bublina baterek pro elektromobily je na pokraji prasknutí
včera
Živá témata na fóru
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.26. 21:59 - jerry
- VZKAZY 11.26. 16:45 - petr_riha
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 11.26. 15:28 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.26. 15:23 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.26. 15:21 - HondaMan
- BMW Divize 11.26. 13:25 - Vrooom
- Lampárna (stěžovatelna) 11.25. 20:43 - řidičBOB
- Servisní manuál a další literatura na Corvette C5 11.24. 10:56 - Jenyk
