Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Mercedes C 63 AMG od mcchip-dkr: 660 koní doprovází šílená vizáž
12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Proti 660 koním nic nemáme, proti sníženému podvozku rovněž ne. Litá kola MB a fólie od CoverEFX vám ale možná zahýbou se žaludkem.
Německý tuner mcchip-dkr se nám naposledy připomněl přestavbou první generace Porsche 911 GT2. Na dané kreaci spočinulo nejedno nostalgické oko, přičemž výsledek disponující stádem 612 koní bychom stěží nazvali neuspokojivým. Podobně ale nemůžeme mluvit o nejnovějším dílku této tuningové firmy, která si namísto Porsche vzala na paškál sedan od Mercedesu. Model C63 AMG přitom disponuje ještě větší silou než 911 GT2, společnost mcchip-dkr jej však oděla do speciální fólie od CoverEFX, na kterou se se zalíbením budete dívat snad jen po použití většího než malého množství psychedelických drog. Naštěstí si ji dozajista koupit nemusíte.
Podobně lze hovořit o nepříliš atraktivně vyhlížejících dvacetipalcových kolech MB s pneumatikami Dunlop Sportmaxx. Chyba přitom není na straně výrobce litých kol, ale jde opět na vrub tunera. Pětipaprskový design by totiž třeba na modelech Audi nebo Volkswagenu sedl jako hrnec na plotnu. V případě Mercedesu třídy C ale působí zvláštně.
Veškeré další úpravy naštěstí ovšem můžeme jen chválit. Nejde přitom pouze o ono zvýšení výkonu ze standardních 487 koní na 660 k a 750 Nm, o které se postaral zejména kompresor a nového výfukové potrubí, ale také o osazení vozu sníženým a přitvrzeným podvozkem KW-Clubsport. Úprava motoru je navíc k mání samostatně za 25 999 Eur (cca 650 000 Kč), díky čemuž můžete na pouťový vzhled opravdu rychle zapomenout.
Pokud ovšem milujete sebetrýznění, můžete sáhnout po samotném show caru za 84 999 Eur (2 125 000 Kč). Oproti továrnímu Mercedesu C63 AMG tak dokonce i ušetříte, neboť v showroomu třícípé hvězdy byste za standard dali 1 851 300 Kč. Nejsme si ovšem jisti, zda na podobnou dohodu někdo přistoupí, i když odstranění fólie a výměna kol asi nebudou drahý špás...








Výkon Mercedesu C63 AMG navýšený na 660 koní kvitujeme. V případě vizáže si ovšem správností rozhodnutí firmy mcchip-dkr nejsme tak jisti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
včeraSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
včeraLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha