Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle
16.1.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Repliky Ferrari bývají k smíchu a tato je vlastně také legrační. Jen trochu jinak - autor této kreace dozajista nechtěl namluvit okolí, že má skutečný italský supersport.
Nejspíše každý z nás by velmi rád vlastnil Ferrari. A je vlastně jedno, o jaký model by šlo. Problémem ovšem je, že produkty italské automobilky nepatří k nejlevnějším, a to i za předpokladu, že jde o ojetiny. A pokud peníze máte, stejně můžete nakonec ostrouhat - produkce je totiž limitována a ne vždy můžete být vyvoleni k vlastnictví toho či onoho modelu. Dost lidí tak sahá po replikách, které řeší jak cenu, tak dostupnost a okolí se snaží namluvit, že zrovna na ně se Ferrari dostalo. Realita je ale pochopitelně jiná.
Odlišná je i v případě, který vám ukážeme dnes. Tentokrát se ale dozajista nejedná o výsledek snah o přesvědčení okolí, že někdo má něco, co ve skutečnosti nemá. Je to recese a docela povedená.
Stojí za ní zjevně šikovný mechanik z ruského Chabarovsku, který leží jen pár kilometrů od čínských hranic, tedy opravdu daleko od Maranella. Ten ke své práci používal a dál používá dodávku Daewoo Labo, chtěl by ale jezdit Ferrari. Náklaďáky, pokud víme v Itálii ještě nedělají, a tak si poradil sám - malý náklaďák přestavěl na něco, co evidentně připomíná Ferrari Testarossa. Patrné je to hlavně v zadních partiích, kde si můžeme povšimnout atrapy krytu motoru i bočního žebrování. Dorazilo pak i mohutné zadní křídlo.
Předek bohužel již poněkud zaostává, máme tu pouze modifikovaný přední nárazník a střešní nástavec zakončený spoilerem. Inspiraci italským kupé zde asi nikdo nenajde, tedy pokud se nebude soustředit na rudou barvu tak typickou pro italské supersporty. Přehlédnout při tom musí nedokončené lakování a ne úplně dokonalé napasování nového dílu na zbytek karoserie.
Dodat pak lze, že změny se odehrály také v interiéru, kde prakticky veškeré plastové panely byly stejně jako ty vnější přelakovány na červeno. S tímto odstínem koresponduje i čalounění sedadel, dále tu pak máme ještě nové madlo pětistupňového manuálu. To zřejmě pro případ, že se řidič vymačkat maximum z 0,8litrového tříválce.
Na velké sportování to tedy nebude, ale ukažte nám lepší řešení, jak s malým rozpočtem jezdit dodávkou a přitom mít alespoň trochu pocit, že sedíte za volantem Ferrari...





Že tohle není originální Ferrari Testarossa, pozná jistě každý. Jako recese ale tato replika zavrženíhodná není
Zdroj: HowNotToDesignACar@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
dnes
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 6 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 7 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 9 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 10 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
dnes
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 22:08 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
