Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Slavný moderátor si nechal upravit svou Teslu na drsný 1000koňový stroj, vypadá opravdu zajímavě
2.2.2025 | Petr Prokopec
Ne snad, že by Tesla Model S nebyla v této verzi zajímavým autem už z výroby, na pohled je to ale v podstatě sleeper. V úpravě Unplugged Performance konečně vytrčila drápky, s modifikacemi pomohla i manželka původního designéra celého auta.
Moderátor Joe Rogan u nás bude známý hlavně fanouškům Tesly, a to kvůli svým řekněme nadstandardním vztahům s Elonem Muskem. S tím si v živém přenosu dal i jointa marihuany, na což Amerika nejspíš už zapomněla. Nyní je americký byznysmen jihoafrického původu na očích kvůli docela jiným svým aktivitám.
Muska ale nyní nechme stranou, soustředit se budeme na Rogana, který není jen příznivcem šéfa Tesly, ale i aut samotné značky. Proto si prakticky ihned po premiéře pořídil Model S ve vrcholné verzi Plaid. Její vzhled ho ale už nejspíš začal nudit, ostatně navzdory faceliftu tu stále máme tytéž tvary, které se poprvé ukázaly již v roce 2012. Proto Rogan oslovil tuningovou firmu Uplugged Performance, která se na jeho voze opravdu vyřádila. Rozhodně však ne tím stylem, jako když pejsek s kočičkou vařily dort.
Úpravce totiž v rámci exteriéru přišel s bodykitem, který kupříkladu zadní blatníky rozšiřuje o 80 milimetrů. Za těmi předními se pro změnu objevuje karbonová ploutev, z uhlíkových vláken jsou také výrazný zadní difuzor a spoiler na víku zavazadelníku. Byl to přitom sám Rogan, kdo rozhodl, že karbon bude opatřen pouze čirým lakem, načež daleko lépe kontrastuje s bílou perletí. Odstín Pearl White se navíc dočkal modré příměsi, mimo to pak karoserie byla potažena ochrannou fólií.
Další novinkou jsou kovaná 21palcová kola doplněná pneumatikami Michelin Pilot Sport 4S. Za nimi pak prosvítají karbon-keramické brzdy, které lze více než uvítat - standardní kotouče a destičky totiž hlavně při ostřejší jízdě nestačí na 1 034 koní, které produkuje trojice elektromotorů a se kterými Model S Plaid zvládá zrychlení na stovku za 1,9 sekundy. Tuneři kromě toho napravili i některá konstrukční pochybení Tesly, a tak přišli s podvozkem s kovanými rameny zavěšení.
Novinky jsou ovšem spojené také s interiérem, kde Rogen a Unplugged Performance přistoupili ke spolupráci se společností von Holzhausen. Za tou stojí Viki von Holzhausen, manželka šéfdesignéra Tesly. Ta se rovněž vrhla na udržitelnost, jen v trochu jiném ohledu, jí založená firma totiž pracuje s veganskou kůží. Právě ta se nastěhovala do kabiny upraveného sedanu, a to v bílé barvě reflektující odstín karoserie. Modré detaily pak nechybí ani v tomto případě.
Na kolik Rogana jeho S-APEX, jak zní název tuningové kreace, přišel, nebylo oznámeno. Úpravce však uvedl, že moderátor si nepřál ani snížení podvozku, ani čelní splitter, který firma má k dispozici a který je běžně součástí 19dílného bodykitu. Důvodem jsou prý horší silnice v okolí Austinu, po kterých dnes Rogan běžně jezdí. Také on - stejně jak Musk - po dekádách života v Kalifornii přesídlil do Texasu.







Joe Rogan si převzal upravenou Teslu Model S Plaid, se kterou hodlá i nadále denně jezdit. Proto ostatně lpěl na praktičnosti a nenechal podvozek svěsit až těsně nad zem. Foto: Unplugged Performance, tiskové materiály
Zdroj: Unplugged Performance
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejnovější články
Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
včeraVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
včeraAž komicky silný Ariel Atom je tu po 25 letech od zrodu proto, aby vám zdeformoval obličej jako Clarksonovi. Vypadá i jede jako malá F1
včeraPorsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
včeraNádrž mu sluší. Spalovací Fiat 500 je tady, aby zachránil už pět let (ne)prodávaný elektrický propadák
včera