Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice

(+ video) Tuningová firma z Hollywoodu se podívala na elektrický sedan, kterému nedodala pouze nové technologie, ale také 22" litá kola.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice

15.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Tuningová firma z Hollywoodu se podívala na elektrický sedan, kterému nedodala pouze nové technologie, ale také 22" litá kola.

Některé počiny zpoza Velké louže zavánějí opravdovými paradoxy. Například od roku 2014 bude muset mít každý v USA prodávaný automobil povinně namontovanou zpětnou kameru, která bude redukovat stále četnější srážky s chodci při couvání. Každým týdnem totiž nešikovní rodiče takto srazí celé dvě děti. Zpětné kamery tak brzy budou v Americe prodávány v asi 13 milionech exemplářích ročně, přičemž už v současnosti najdete ve více než 45 procentech vozů dodaných zákazníkům ve Spojených státech,

Je proto až s podivem, že systémy jako monitorování jízdy ve správném pruhu či detekce chodců na přechodu nedostanete u mnoha výrobců ani za příplatek. Typickou takovou automobilkou je Tesla, která Model S sice vybavuje třemi různými sadami baterií, jenž dojezd navyšují ze základních 257 km na 483 kilometrů, tím ale nabídka výrobce končí. Ke slovu tak přicházejí tuningové firmy, mezi nimiž prim hraje Al&Ed’s Autosound sídlící v Hollywoodu.

Pro Teslu Model S má tato společnost připraven systém Mobile Eye, který varuje před možnou kolizí s vpředu jedoucími vozidly, dává pozor na chodce na přechodech a rovněž monitoruje nechtěné vybočení z jízdního pruhu. Založen je přitom na radaru uloženém v držáku vnitřního zpětného zrcátka, který výsledné informace zobrazuje na přídavném displeji nalevo od volantu. Firma Al&Ed’s Autosound tak možná přispěje k většímu bezpečí na amerických silnicích. V Evropě ovšem její doplňkový systém zřejmě spláče nad výdělkem kvůli chmatákům, jimž není žádná navigace či obdobná technologie cizí.

Aby úprava zabrousila také do poněkud obvyklejších vod, můžete si Model S nechat „u Ala a Eda” vylepšit také 22palcovými litými koly. To je poněkud extrémní rozdíl, vzhledem k rozložitosti Tesly ale výsledek alespoň na pohled nevypadá špatně. A to je pro tuto chvíli vše - žádná velká „překopávka”, ale někdo první být musel. Schválně, kdo si příště pohraje s elektromotory a „pohonnou elektronikou” vůbec, zde budou zřejmě možnosti individualizace vozu skoro nekonečné...


Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 1 - Autosound Tesla Model S 01Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 2 - Autosound Tesla Model S 02Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 3 - Autosound Tesla Model S 03Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 4 - Autosound Tesla Model S 04Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 5 - Autosound Tesla Model S 05Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 6 - Autosound Tesla Model S 06Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 7 - Autosound Tesla Model S 07Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 8 - Autosound Tesla Model S 08Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 9 - Autosound Tesla Model S 09Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 10 - Autosound Tesla Model S 10Tesla Model S od Al and Ed's: první tuning stojí na nových kolech a elektronice - 11 - Autosound Tesla Model S 11
Americká společnost Al and Ed´s Autosound dodala hybridnímu sedanu Tesla Model S systémy monitorující jízdu ve zvoleném pruhu nebo varující před srážkou s chodcem. Kromě toho vůz osadila 22palcovými litými koly

Zdroj: GT Spirit

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše