Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní

Partner německého a švýcarského zastoupení Volva na čtvrtý pokus zveřejnil výsledek snažení přestavby modelu V40. Ne vše má ale hotové.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní

13.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Partner německého a švýcarského zastoupení Volva na čtvrtý pokus zveřejnil výsledek snažení přestavby modelu V40. Ne vše má ale hotové.

Německý úpravce Heico Sportiv specializovaný na švédskou značku Volvo a zároveň jeden z jejích partnerů při vývoji závodních strojů docela dlouho zkoušel naši trpělivost. K nově vyladěné V40 nejdříve vypustil pouze skici, pak přidal první dva záběry hotového vozu, aby nakonec místo obvyklé prezentace zveřejnil jen obrázky pořízené z průběhu focení.

Rozhodněte se sami, jestli stálo skoro pětiměsíční čekání za to, ale upozorňujeme vás, že pořád není u konce. Sada fotek je teď už snad kompletní, respektive nějaké další fotografie už nic nového neodhalí, nicméně firmě se dosud nepodařilo dokončit úpravy benzínových přeplňovaných motorů T3, T4 a T5. Ve svém oficiálním sdělení Heico uvádí, že „vývoj stále probíhá a na trhu budou v krátkém čase“. Kdy přesně, to nespecifikuje.

Pro zájemce o dieselové motory však má Heico hotovo. Tuningový balíček si lze objednat pro všechny tři vznětové jednotky, tedy D2, D3 i D4. Detaily se Němci nezabývají, ale jako příklad uvádí nové parametry nejsilnějšího dvoulitrového pětiválce. Z původních 177 koní a 400 newtonmetrů poskočí jejich zásahem výkon na 195 koní a nejvyšší točivý moment na 480 newtonmetrů.

Standardní V40 D4 potřebuje ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou čas k akceleraci na stovku 8,6 sekundy a plné využití motoru stačí k dosažení maximální rychlosti 220 km/h. Heico posouvá tato čísla na 7,6 vteřiny a 230 km/h.

Švédský hatchback může na přání dostat agresivněji pojaté nárazníky, podvozek snížený o 30 milimetrů s tužším odpružením, hlučnější výfukový trakt z nerezu s čtveřicí chromovaných, oválných koncovek a klient má na výběr jeden ze tří designů kol Volution V., VII. a X. v barvách Bright Silver, Graphite Matt a Black o průměru osmnáct nebo devatenáct palců.

Heico uvádí, že všechny komponenty jsou vyvíjené a vyráběné v jeho německých a švýcarských pobočkách, což kromě jiného znamená také to, že asi nebudou z těch nejlevnějších. Ceníkem se ale tuneři dosud nepochlubili.


Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 1 - Volvo V40 Heico Sportiv 01Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 2 - Volvo V40 Heico Sportiv 02Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 3 - Volvo V40 Heico Sportiv 03Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 4 - Volvo V40 Heico Sportiv 04Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 5 - Volvo V40 Heico Sportiv 05Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 6 - Volvo V40 Heico Sportiv 06Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 7 - Volvo V40 Heico Sportiv 07Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 8 - Volvo V40 Heico Sportiv 08Volvo V40 Heico Sportiv: první tuning pro V40 je skoro kompletní - 9 - Volvo V40 Heico Sportiv 09
Výkon nejsilnějšího dieselu D4 Heico zvýší ze 177 na 195 koní

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.