Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Evans by rád pokračoval v Top Gearu, ale nechce být brzda. LeBlanc je prý ten pravý
15.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Odstoupivší moderátor sepsal oslavné etudy na někdejšího Joeyho. Ten byl prý pro Top Gear zrozen a v nové sezóně jej potáhne kupředu.
Pokud jste nebyli seznámeni s praktikami bulváru, pak vězte, že ty nejpravdivější příběhy jsou skutečné tak maximálně z deseti procent. Zbytek jsou naprosté fikce, které si z prstu cucají jak novináři, tak i samotní aktéři toužící po pozornosti. Tak to alespoň chodí v českém rybníčku, ten zahraniční se ale nebude příliš lišit. Je proto otázkou, nakolik reálné byly veškeré informace týkající se Chrise Evanse, který nám byl dosud prezentován jako největší zlo pod sluncem.
Nově ovšem britský moderátor přesouvá misky vah na svou stranu, neboť ve svém sloupku na webu Mail Online zmínil celou řadu překvapivých informací. Ty popírají zejména jeho údajné spory s Mattem LeBlancem, který měl dokonce naznačit, že producenti si v rámci příští sezóny mají vybrat mezi ním a Evansem. Jenže ten jej naopak aktuálně nadmíru chválí a považuje za naprostého profesionála a pravověrného petrolheada.
„Pro mě on je tím pravým. On je kapitánem, kterého Top Gear skutečně potřebuje, aby se mohl posunout dopředu. On je tím pilířem, o který se ostatní mohou opřít. Nejen že mu vysokooktanové palivo proudí v žilách, ale celým svým dechberoucím kvalitním přístupem mně přesvědčil, že je naprostý profík. Po celou dobu, co jsem s ním pracoval, se nikdy nepodíval na hodinky, nikdy nedorazil pozdě na plac, znal svůj text a co je u takové monstr produkce nejdůležitější, vždy si na každého udělal čas, zvláště pak na štáb.“
„Pravda je jednoduše taková, že on a Top Gear si byli souzeni. Od chvíle, kdy natočil svůj první jízdní film, ve kterém s Arielem Nomad řádí v Monaku, to byla láska na první pohled,“ pokračuje ve svém chvalozpěvu na LeBlancovu hlavu Evans. Nezůstává ovšem jen u někdejšího Joeyho, současně také zmiňuje, že rok pod křídly nejznámějšího motoristického pořadu světa byl splněným snem, poctou i potěšením. A přestože se prý snažil dát show maximum, občas se cítil jako čtvercová zástrčka v kulaté zdířce.
„Jsem proto nadmíru smutný, že Top Gear nezafungoval tak, jak měl - rád bych totiž v práci na něm pokračoval. Ale odejít s úsměvem na tváři je mnohem lepší než setrvat s výrazem permanentní zácpy. Víte asi, co tím myslím?“ ptá se v závěru své zpovědi Evans. Během ní pak navíc neopomněl zmínit, že štáb je tím nejlepším, s jakým kdy spolupracoval a ve výsledku neexistuje nic, co by nedokázal zvládnout.
Máme tu tedy opravdu překvapivá slova, která jen naznačují, že Evans skutečně mohl být pouze obětí štvavé kampaně. Nenávist vůči sobě pak jen přikrmoval poněkud excentrickým vystupováním, které zejména fanoušci Jeremy Clarksona neskousli. Nicméně je třeba dodat - opět perličku z bulváru - že kritika Top Gearu a nízká sledovanost nebyly těmi pravými důvody, proč Evans ohlásil svou rezignaci.
Do všeho měl promluvit několik let starý sexuální skandál, který byl v posledních týdnech vytažen na světlo světa. Je přitom na policii, aby nám prokázala, zda k němu došlo či nikoliv. Stejně tak se můžeme ptát, zda Evans byl skutečně tak kolegiální a nechtěl, aby se jakákoliv s jeho soukromím spojená negativa otiskla na pořadu. Kromě toho by nás zajímalo, jak se ve světle aktuálních novinek produkce Top Gearu skutečně vyvíjela.
Dá se však předpokládat, že na tyto otázky nejspíše již odpověď nikdy nedostaneme. Nezbývá nám tedy nic jiného, než si počkat na další sezónu pořadu, která by se měla začít natáčet již v září a jejíž premiéra bude na jaře příštího roku. LeBlanc by přitom v ní měl skutečně vystupovat jako nová hlavní tvář pořadu, pročež bude muset počítat s mnohem větším tlakem, než jakému čelil doposud.
















Chris Evans nově vychválil Matta LeBlanca. Můžeme tomu ale věřit?
Zdroj: Mail Online
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
  Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
  Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
  Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? včera 09:13
 - Hakim Danish místo Yamanaky včera 08:40
 - Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
 - Kdo je Mattia Rato? 2.11.2025
 - Honda Team Asia 2026 se dvěma nováčky 2.11.2025
 
Nejnovější články
 Prodeje elektrických Fordů s koncem dotací v USA zkolabovaly až šokujícím způsobem, ani šéf firmy nečekal takový pád
před hodinou
 Muž za drobné pořídil odepsaný Range Rover na přestavbu, až pak zjistil, co koupil. Teď ho prodá za miliony
včera
 „Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
včera
 Nová levná auta značky financované Jeffem Bezosem nebudou mít ani jeden oficiální servis, je to menší revoluce
včera
 Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva 
    
    
    
  
      
      
      
    