Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Evans hrozí odchodem z Top Gearu, prý má málo tvůrčí svobody
26.1.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová sezóna motoristického pořadu se ještě ani nezačala vysílat, přesto je pořad opět v ohrožení. Řešením má být nový kontrolor BBC.
Přípravy a natáčení nové sezóny Top Gearu lze jen těžko povařovat za procházku růžovým sadem. Potíže jsou spojeny hlavně s novým moderátorem pořadu Chrisem Evansem, který se zejména v loňském roce kvůli ostatním pracovním povinnostem nemohl dostatečně věnovat přípravám a ani samotné natáčení se nedaří podle jeho představ. Měl problém zároveň řídit a mluvit do kamery, při jízdě se Sabine Schmitz za volantem pak úplně neustál její řádění na okruhu Laguna Seca, což přítomní fotografové neopomněli zdokumentovat. Nad volbou Evanse coby hlavní tváře pořadu tak přibylo dalších pár otazníků, což v kombinaci s velkým tlakem vedení i diváků rozhodně není záviděníhodná situace. Není tedy divu, že nový moderátor už několikrát pohrozil svým odchodem.
Podle zdroje obeznámeného s celou záležitostí byly jedním z hlavních důvodů k takovému kroku rozepře s kontrolorkou BBC Kim Shillinglaw. Ta jednoduše pořadu přitáhla uzdu mnohem větší měrou než za dob Jeremy Clarksona. Evans ovšem během podpisu smlouvy doufal v mnohem větší tvůrčí svobodu, což se nakonec podepsalo na jeho nemalých frustracích. „Nakonec se tedy začal ptát, zda to vše stojí za to. Po veškeré tvrdé práci zkrátka necítil láskyplnou odezvu od některých manažerů BBC.“
„Byli neustále na nože a přeli se o produkčních záležitostech, což je něco, na co Chris nebyl zvyklý,“ uvádí dále nejmenovaný zdroj britského listu Mirror. „Díky tomu byl rozhozený, přičemž jediné, co chtěl dělat, byl dobrý televizní pořad. Věci se vyvíjely tak špatně, až z toho nakonec vyvodil jasné stanovisko. Byla to taková situace „buď ty, nebo já“. Je samozřejmě otázkou, zda by nakonec svou výhrůžku uskutečnil, ale vzkaz vedení BBC byl jasný.“
Minimálně nyní však k jeho odchodu nedojde, byla to Kim Shillinglaw, kdo minulý týden BBC opustil. Údajně nikoliv kvůli sporům s Evansem, důvodem prý bylo její přehlížení v rámci povýšení. Ptejme se ale, jak moc velká je náhoda, že Shillinglaw z jiných důvodů odešla zrovna ve chvíli, kdy s ní Evans nechtěl spolupracovat. Na její místo přitom nastoupila Charlotte Moore, někdejší kontrolorka BBC1, která má podle zmiňovaného zdroje s novým moderátorem „dobrý profesionální vztah. Chris má k Charlotte velký respekt, a ona má velký respekt k němu.“
Zda tato změna nakonec povede k vytvoření dobré show, jejíž první epizoda by měla být odvysílána 8. května letošního roku, je prozatím záhadou. Stejně jako se mnohý může ptát, zda nesrovnalosti spojené s natáčením nejsou jen záměrně nafouknuté, aby jen navýšily sledovanost Top Gearu. Za necelé čtyři měsíce ale budeme znát odpověď nejen na tyto otázky.



Chris Evans má nově alespoň částečný důvod ke smíchu, BBC totiž nahradilo kontrolorku Top Gearu





Ještě před pár dny to ale s novým moderátorem vypadalo zle, a to doslova
Zdroj: Mirror
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 8 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před hodinou
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 2 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 4 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 5 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 11.05. 16:14 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 16:12 - bojler
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
