Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Hyundai Genesis stojí v USA od 760 tisíc Kč, u nás nic podobného nečekáme
2.4.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Luxusní Korejec se do prodeje dostává s cenou, která v přepočtu odpovídá 760 tisícům korun. Nabídka, za kterou nic podobného nekoupíte.
Nová generace korábu od Hyundai nabitého luxusem až po střechu se na našich stránkách objevuje v posledních týdnech zcela pravidelně. Po prvotních rozborech jeho techniky, která se skládá například z pohonu všech kol HTRAC, druhé generace multimediálního systému Blue Link či integraci s brýlemi Google Glass, přišlo oficiální představení a posléze také celá salva videí, jenž suplovaly podrobnou rozborkou. To jsme později doplnili zprávou o evropské verzi.
Nyní se ale musíme obloukem vrátit k té původní americké, jelikož Hyundai zveřejnilo tamní ceny, které jsou dokonce nižší než bylo dříve avizováno. Hovořilo se o sumě kolem 40 tisíc dolarů, což odpovídá méně než 800 tisícům korun. Korejci však pro zákazníky za oceánem připravili start na 38 tisíc dolarů, tedy zhruba o 40 tisíc levnější základní verzi. I když k tomu připočtete 950dolarový poplatek za dovoz, dá se velmi dobře vybavený vůz se šestiválcem 3,8 litru o výkonu 315 koní a osmistupňovým automatem stále pořídit za bezkonkurenční cenu.
Američané už na to musejí být zvyklí, neboť odcházející model Genesisu stál o 2 800 dolarů méně. Hyundai však slibuje u novinky větší karoserii, která poskytne více prostoru, a daleko bohatší výbavu už ve standardu. Lepší základ tak nabídne bez příplatku například 8palcový displej navigace s zpětnou kamerou, pádla pod volantem, asistent rozjezdu do kopce, elektricky ovládaná a sklopná vyhřívaná zrcátka v elektrice, HD-rádio se 7 reproduktory i kolenní airbag řidiče. K tomu přidá také celou řadu asistenčních a bezpečnostních systémů, bezklíčkové otevírání zavazadelníku, kožené čalounění a elektrické nastavování sedadel ve 12 směrech, multifunkční volant, Bluetooth či volbu jízdních režimů.
Na vůz, který délkou karoserie 4,99 metru zapadá přesně mezi BMW řady 5 a vlajkovou sedmičku, je to vynikající nabídka. Cenou totiž odpovídá tamnímu BMW 328i, nebo dobře vybavenému Mercedesu CLA. Samozřejmě se spolu s Genesisem musí zákazník smířit také s méně prestižní značkou, na tu ale auto nejezdí...
Vůbec poprvé je Genesis nabízen s možností pohonu všech kol, jaký pro motor V6 přijde zákazníka na 2 500 dolarů navíc (cca 50 tisíc korun). S ním ovšem dostanou také vyhřívání zadních sedadel a volantu plus ostřikovače světlometů. V nabídce se nachází navíc ještě zvýhodněné pakety dalších prvků. Na vrcholu nabídky je v USA pětilitrový osmiválec osazený výhradně pohonem zadní nápravy, který bude Evropanům bohužel chybět. Jeho doporučená maloobchodní cena dosahuje částky 51 500 dolarů, což odpovídá 1 025 000 Kč.
Hyundai tímto způsobem hodlá nabídnout alternativu k mnohem dražším limuzínám za mnohem nižší obnos. Teď už jen zbývá počkat na to, kolik bude stát nový koráb v evropském provedení u nás. V USA je jak známo cena o dost nižší, a tak jen doufáme, že Korejci nezdraží Genesis o tolik, aby po něm na Starém kontinentu sáhlo dost lidí. Uvidíme, nechme se překvapit. S ohledem na předchozí informace máme ještě času dost.



































Nová generace Hyundai Genesis dostala pohon všech kol jen k šestiválci, výbavy i ceny v USA jsou famózní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
15.6.2025Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nejnovější články
Studie ukazuje, jak moc vzrostly ceny aut v Evropě za posledních pět let, extrémní zdražení není jen dojem
před hodinouTo to trvalo: Audi až teď, po nespočtu fiasek a mlžení oficiálně zrušilo plán zaříznout spalovací auta v roce 2033
před 2 hodinamiStellantis má nový plán, jak zachránit živořící Alfu Romeo a Maserati, konec italských klasik prý není na pořadu dne
před 4 hodinamiFord říká, že lidem už na motorech aut nezáleží, touhy s nimi spojené prý odezněly do nenávratna
před 5 hodinamiDalší selhání Audi. Zákazníci volali po návratu fyzických ovladačů, firma jim sebrala i páčky pod volantem
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- IT poradna 06.17. 12:18 - pavproch
- Autopojištění - kalkulace 06.17. 11:56 - Fičák
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.17. 08:54 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 06.16. 21:07 - Truck Daškam
- Jednostopé okénko 06.16. 19:48 - řidičBOB
- BMW Divize 06.16. 18:15 - jerry
- OBD diag pro moje brmbrmbrm 06.16. 17:23 - pavproch
- kola e89+Tiguan+Scout 06.16. 14:30 - pavproch