Jak moc zvyšují spotřebu aut nové testy? Máme v rukou první zcela jasná čísla

 | 33 příspěvků | 5.12.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

tesla je sračka! | 5.12.2017 16:19reagovat
avatar

tesla je sračka!

Nepřihlášený policie ČR

po udání panem Václavem.D.. | 5.12.2017 16:51reagovat
avatar

po udání panem Václavem.D neboli shalem vaše milovaný forum bude zrušeno!!!!!!!

Nepřihlášený

a tesla je sračka!! | 5.12.2017 16:52reagovat
avatar

a tesla je sračka!!

Nepřihlášený Radek

Když vidím, že dvoulitr Ma.. | 5.12.2017 16:58reagovat
avatar

Když vidím, že dvoulitr Mazda 6 / 121kW jezdí v reálu mezi 7 a 7,5 l/100 km tak pak nechápu, k čemu celý kolotoč downsizingu byl, když i s tříválcovým litrem se těžko dostanete pod 6 l.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený shal

tesla je sračka!!! | 5.12.2017 17:04reagovat
avatar

tesla je sračka!!!

Nepřihlášený Raim

Reakce na: Když vidím, že dvoulitr Ma.. | 5.12.2017 17:32reagovat
avatar

Mazda 6 2,0 121 kw jezdí v reálu i pod 6 l/100 km. Jen pro doplnění.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Je fajn, že nové testy dáv.. | 5.12.2017 18:06reagovat
avatar

Je fajn, že nové testy dávajú relevantnejší obraz o skutočnej spotrebe, ale ani ten nemá významnú vypovedacú hodnotu. Takže je len otázkou času, než zelení teroristi, rovnako ako objavili škodliviny ktoré produkujú brzdy, že objavia aj fakt závažnejší. Totiž, že v mestách v dobe dopravnej špičky je na uliciach vačšina áut so studeným motorom. Presun do práce a z práce na krátke vzdialenosti, než sa motor vobec zahreje na prevádzkovú teplotu, to sú panečku úplne iné hodnoty spotreby a škodlivín. Som zvedavý s čím prídu automobilky potom.

Nepřihlášený

Jen 15% ? To by byl dobrý.. | 5.12.2017 18:52reagovat
avatar

Jen 15% ? To by byl dobrý výsledek kdyby to bylo i v reálném provozu.

http://www.usporne.info/8384-skoda-octavia-10-tsi-85-kw-sk utecna-spotreba/

https://www.youtube.com/watch?v=wCJpL7yD ZQY

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pako

O čem to je? Když budu ch.. | 5.12.2017 19:26reagovat
avatar

O čem to je? Když budu chtít jezdit za málo, pojedu busem, jste paka, řešíte tady desetiny litru, v čem jezdíte? Verolex si vzal 5 litrů, můj MB W123 3,0D, jezdil za 7, v r. 1980, čágo

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Jen 15% ? To by byl dobrý.. | 5.12.2017 20:31reagovat
avatar

Myslím že testy z webu "usporne" nevypovedajú už vobec o ničom. Ľudom, ktorí sa snažia jazdiť tzv. ohľaduplne k peňaženke a životnému prostrediu nedochádza že úpornou snahou jazdiť pod 2000 otáčok si kurvia motory, čo v konečnom dosledku nie je ohľaduplné ani k peňaženke ani k prostrediu. :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JohnST

95g/km sa len s benzinmi d.. | 5.12.2017 21:14reagovat
avatar

95g/km sa len s benzinmi dosiahnut neda. To je utopia. Dizle nakoniec zachrania prdel benzinakom.:-)

Nepřihlášený Arni

Tak to vyzerá,ak fyziku ch.. | 5.12.2017 22:43reagovat
avatar

Tak to vyzerá,ak fyziku chce prekabatit úradník perom a papierom.Vychodiskom z tohto bludneho kruhu je nechať automobilkam zopár rokov naviac,aby mali čas sa na nové normy pripraviť. Alebo sa musia automobilky spojiť a podať spoločný protest.Ak sa nič nezmení,tak nebudú môcť plnohodnotne konkurovať,potom sa zvýši aj nezamestnanosť. Zo štátov ktorých hospodarstvo stojí na automobilkach sa môže stať druhý Detroit...

Nepřihlášený gtv8

a kterym dieselem ? To au.. | 5.12.2017 22:54reagovat
avatar

a kterym dieselem ? To auto bude mit vetsi spotrebu mocoviny jak nafty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený coffeboy

Testy zvýšily spotřebu ? N.. | 6.12.2017 07:30reagovat
avatar

Testy zvýšily spotřebu ? No to asi těžko, to prdítko žere pořád stejně. Možná ji jenom odhalily.

A i to je celkem zpráva k ničemu: když sednou do stejného auta dva různí šoféři, jeden pojede za 6, druhý za 8. Co je napsané v techničáku v tom případě nehraje vůbec žádnou roli.

Nepřihlášený JaPi

Reakce na: Jen 15% ? To by byl dobrý.. | 6.12.2017 07:35reagovat
avatar

Opravdu věříte palubnímu počítači ve škodovce s 1 l motorem a při plném zatížení, nebo jen s řidičem? Při jízdě s plnou nádrží a jejím dotankováním jistě zjistíte rozdílné hodnoty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ACE

Reakce na: Mazda 6 2,0 121 kw jezdí v.. | 6.12.2017 10:28reagovat
avatar

Souhlas, jezdím dvojkou, pod 4 se musím snažit, přes 5 je to ostrá jízda a přes 6 se mi to ještě nepovedlo.(možná na okruhu)

Nepřihlášený ACE

Reakce na: Myslím že testy z webu "us.. | 6.12.2017 10:30reagovat
avatar

To nemůžeš tak paušalizovat, pokud jedeš pod 2000 při ustálené jízdě, tak to není pro motor sebemenší problém, vadí mu když tak jedeš do kopce nebo vyžaduješ častou akceleraci. Takovej skyactiv netrápíš ani pod 1500.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MP

Hlavní problém je, že snižo.. | 6.12.2017 10:42reagovat
avatar

Hlavní problém je, že snižování "emisí" CO2 je nejen zcela zbytečné, ale spíše škodlivé. Je to stejné jako říkat že je potřeba kácet lesy a snížit tak emise kyslíku. To jen tak pro analogii, jelikož CO2 dýchají rostliny a je to nezbytné a víc CO2 pomáhá rozšiřovat lesy a výrazně zvedá produkci potravin. Další věc je že člověk vypouští asi tak 3% CO2, takže stejně neovlivní vůbec nic i kdyby chtěl. A proč se tedy v minulosti oteplovalo? No protože oteplování způsobuje zvedání CO2 (se spožděním asi 600 let) a né naopak, jak se nám snaží nakecat politici se svým výnosným businnesem daně ze vzduchu, alá povolenky.

Nepřihlášený lvy

Reakce na: Opravdu věříte palubnímu p.. | 6.12.2017 10:58reagovat
avatar

Tak já mu docela věřím, protože počítám podle toho, co natankuji a zatím po téměř 30000km to odpovídá naprosto přesně až tomu sám nevěřím.

Nepřihlášený Aleš

... průměrnou spotřebu, je.. | 6.12.2017 12:18reagovat
avatar

... průměrnou spotřebu, jenž se pohybuje... ???

To snad nemyslíte vážně, pane Prokopče, chtělo by to doučit češtinu

Nepřihlášený Sob

Reakce na: To nemůžeš tak paušalizova.. | 6.12.2017 16:52reagovat
avatar

Blbost. Tak proč jsou ty Vaše vysneny motory tak zarostlý karbonem a odchází ojnicni ložiska? Za prve je to dušení pod 2000 a zadruhé kompresní poměr který se používá u top závodních motorů. Jak řekl klasik. Tož hodně štěstí s tem pertinaxem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Tak za tohle auto bych ted.. | 6.12.2017 19:12reagovat
avatar

Tak za tohle auto bych teda 434 000kč nedal, tak 200 000 a to ještě s plnou nádrží a náhradníma kolama.Jednou jsem někde viděl nějaký článek a tam bylo docela zajimavé klolik stojí výroba ,takového auta.To si koupí člověk co se asi hodně nudí a neví co s penězam :)

Nepřihlášený Luděk

Reakce na: a kterym dieselem ? To au.. | 6.12.2017 20:42reagovat
avatar

U 160 koňového motoru (pracuje z 95 % okolo 1 700 otáček) je spotřeba močoviny - nafty cca v poměru 1:7,5

Nepřihlášený Peťan

Tož iděm si kúpiť koňa.Ten.. | 6.12.2017 20:47reagovat
avatar

Tož iděm si kúpiť koňa.Ten teho snáď tolko nezežere.

Nepřihlášený Peťan

No jó koňa,alé tych hovén.. | 6.12.2017 20:50reagovat
avatar

No jó koňa,alé tych hovén co vyséře.

Nepřihlášený Peťan

Konec legrace,chlapy ktere.. | 6.12.2017 20:52reagovat
avatar

Konec legrace,chlapy kterej z vás si kupoval auťák podle nejnižší spotřeby?

Nepřihlášený Holt nekradu

No já bych třeba rád jiný.. | 6.12.2017 21:18reagovat
avatar

No já bych třeba rád jiný auto než teď, dlouho mě lákalo ho koupit (nesehnal jsem ale jaké potřebuji), ale o tři litry vyšší spotřeba je prostě dost. To udělá ročně 10 tisíc na naftě a další prachy vezme náročnější servis, páč má pohon na všechny čtyři. Řekněme tak ročně 15 tisíc korun rozdíl při běžné údržbě a provozu.

Nepřihlášený Pavla

Oturbený tříhrnek v autě b.. | 7.12.2017 00:17reagovat
avatar

Oturbený tříhrnek v autě by vůbec v tomhle století k testům jít neměl. Stálo obrovské peníze tu pitomost vyvinout a skutečný přínos nikde. A teď do mně :-)

Nepřihlášený Arni

1 litrový trojvalec je nec.. | 7.12.2017 09:05reagovat
avatar

1 litrový trojvalec je nechcené dieťa (pankhart) EU.V usa, Austrálii ani v Rusku ho koncern vôbec nepredáva. Len blbá EU sa snaží spasiť svet pred apokalypsou papierovým zníženim emisií a my všetci na to doplacame.

Nepřihlášený ACE

Reakce na: Blbost. Tak proč jsou ty.. | 7.12.2017 10:28reagovat
avatar

Blbost je jezdit jak tvůj děda, optimum 3000. Žádnej motor se mi nikdy ničím nesral, stačí mít jen krapet citu. Hodně štěstí při ježdění bez použití 5 a 6ky.

Nepřihlášený ACE

Reakce na: Blbost. Tak proč jsou ty.. | 7.12.2017 10:30reagovat
avatar

Jo to je vlastně fakt, protože se to tak sere kvůli kompresnímu poměru, tak ho budou ještě výrazně zvedat, to dá rozum. Kup si tříhrnek, ten se točí a všude ti ho vřele doporučí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Taliano

Reakce na: Jo to je vlastně fakt, pro.. | 7.12.2017 11:22reagovat
avatar

Náhodou má pravdu, italskou údržbu je prostě provozovat.

Když pojedu 80-100 km/h s otáčkami 2500 ot/min (diesel) tak je zvuk motoru v pořádku (jede perfektně) i když si pochopitelně tiše nepřede jako s otáčkami pod 2000 ot/min.

Nemám žádný externí EGR ani DPF, přesto je potřeba takto auto provozovat. A není to zase až tak zásadní problém, protože se takto motor rychleji dohřívá na optimální pracovní teplotu (takto by neměl být zatížen studený, ani když jde o plynulou jízdu). Tedy klidně i při nájezdu na dálnici nechat chvíli čtyřku a než se to jak má rozjede a začne se zvolna zrychlovat máte údržbu provedenou, motor připravený na záběr a pak teprve má smysl řadit nejvyšší rychlostní stupeň (je to i o teplotě oleje v převodovce).

Dokonce i tohle by mělo být málo a chtělo by to jednou za čas donutit motor pracovat v otáčkách 3000-3500 ot/min. Což třeba mě se při běžném i neběžném provozu nestává nikdy (ale motor ten pracovní rozsah prostě má) tak to alespoň občas udělám na chvíli (jen aby sousedi nevylítli co se děje, to už je fakt rachot) na neutrál.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše