Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Jon Olsson prodává svůj bláznivý Huracán, už po 3 měsících a 3 800 km. Proč?
20.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ani výkon blížící se čtyřmístné cifře, zrychlení srovnatelné s Veyronem, box na střeše a maskáčová fóile nebyly Olssoonvy dost dobré. Vše už prodává.
Jon Olsson je možná jedním z nejznámějších lyžařů světa, my jej ovšem máme spojeného spíše s exkluzivními vozy, kterými s nadšením jezdí a v posledních letech si je i upravuje v souladu se svým profesním životem. Asi proto nepřekvapí, že všechny speciály od Lamborghini Gallardo až třeba po Audi RS6 Avant disponují střešními boxy, do kterých se snadno vejdou lyže a hůlky.
Tuto výbavu, společně s typickým maskáčovým lakem, pak dostalo i Lamborghini Huracán, které si Olsson nechal postavit pro letošní zimu. Tento kousek byl představen teprve na sklonku loňského října, poté, co si prošel řádným tuningem. Na jeho konci by měl být výkon okolo 900 koní, jež stojí za zrychlením ze 100 na 200 km/h za pouhých 5,3 sekundy. To je drtivá akcelerace, ostatně Veyron zvládá stejnou disciplínu jen o tři desetiny rychleji. Bugatti přitom i jako nejlevnější ojetina stále stojí desítky milionů Kč.
Levný ovšem nebyl ani upravený Huracán, Olsson totiž mluví o utracení 350 000 Eur (cca 9,5 milionu korun). Za tuto sumu byl pořízen jak auto, tak i následné úpravy. Nyní ovšem známý lyžař oznámil, že své přepracované Lamborghini nabízí na prodej, i když letošní zima ani nestačila skončit.
Při rychlém jednání mu za vůz bude stačit 250 000 Eur (6,75 milionu korun), takže moc dobrou investici neudělal. Krom pouhých, navíc necelých třech měsíců vlastnictví v této podobě s ním celkem najel jen 3 800 kilometrů, což je na jeho poměry opravdu málo. Však vzpomeňme, že nedávno ujel v provozu s Pragou R1R 1 800 km prakticky jedním vrzem.
Na místě je pochopitelně otázka, proč vůz prodává. Že by potřeboval peníze, je nepravděpodobné, spíše mu na něm něco nesedí. Oficiálně jako důvod uvádí, že „potřebuje čtyřmístný vůz“. Z toho ovšem již není jasné, zda očekává přírůstek do rodiny (to zase tak rychle nejde, aby s ním nedojezdil sezónu...) či pouze touží po vyšší praktičnosti.
Každopádně, jeho Lamborghini Huracán je nyní na prodej, přičemž zájemci o koupi musí za testovací jízdou do Monaka, kde známý lyžař žije a kde má „ustájené” i toto auto. Mimo to má ovšem ještě jedno sídlo ve Španělsku.

Jon Olsson prodává svůj Huracán velmi brzy poté, co jej dostal do formy
Vůz prošel řádnou konverzí, na jejímž konci stojí takřka tisíc koní
Zatímco exteriér prošel nemalou proměnou, interiér zůstal ve standardu
Zdroj: Jon Olsson@Instagram
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před 11 hodinamiNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Divoké karty pro Most včera 22:00
- Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix včera 16:25
- Wild card pro Taku Nakagamiho včera 13:30
- Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu včera 13:20
- Vítězný double Manziho, 16. Vostatek 4.5.2025
Nejnovější články
K mání je dodnes nevyužitý, krásně zachovalý VW Passat B5.5 ve verzi, kterou nezastaví ani konec světa, přesto stojí drobné
před 8 hodinamiZnačka, která svým novým vozům už nedává zadní okna, svolává auta do servisů, protože v nich lidé nevidí dozadu
před 10 hodinamiSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
před 11 hodinamiŠkoda je vážně mimo realitu. V době, kdy jiní zkouší na takové kontroverzní kroky zapomenout, hrdě přichází s duhovým Elroqem
včeraMechanik rozebral jeden z největších držáků mezi motory po 350 000 km a nenašel téměř žádné opotřebení. Když „odejde”, je to vždy záhada
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva