Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
„Kvalita” Tesly dosáhla nového dna, majitel to zjistil, když mu 5 dnů po servisu selhal vůz a on otevřel kapotu
15.6.2023 | Petr Prokopec
Neděláme si iluze o kvalitě služeb servisních center jiných značek, obvykle vám ale vrátí auto v lepším stavu, než v jakém jste jim ho předali. U Tesly to zjevně platit nemusí, majitel dostal vůz zpět ve výsledku nefunkční a nekompletní.
O nekvalitě Tesly, stejně jako o tragických službách jejích servisních center, se dnes již mluví jako o něčem docela normálním. Vlastně tak není od věci při potvrzování objednávky počítat s tím, že k vám dorazí spíše nedotažený vůz. A pokud chcete, aby byl v rozumném stavu, pak s ním hned na úvod raději vyrazte do nezávislé dílny, která již má s elektromobily své zkušenosti. Takový výlet sice nebude zadarmo, nicméně i tak s jeho pomocí ušetříte, a to nejen peníze, ale hlavně své nervy. Servisní centra značky totiž působí dojmem, že soupeří o to, které z nich se podepíše pod co největší tragédii.
Výše řečené berte s nadsázkou, realita k ní ovšem nemá zase tak daleko. Na Redditu se nově jeden z majitelů Tesly Model 3 podělil o velmi překvapivý zážitek. Vlastníkovi vozu se totiž pět dní po návštěvě servisu jeho elektromobil porouchal. Protože si nebyl jist tím, co se vlastně stalo a proč došlo na neočekávané zastavení, začal prozkoumávat jednotlivá zákoutí. Při té příležitosti nahlédl i pod přední kapotu, kde jej čekal menší šok - celý vnitřní segment předního zavazadelníku v autě chyběl.
Toto pochybení jednoho z mechaniků za selháním vozu podle všeho nestálo, nicméně plně vykresluje úroveň profesionality, jakou lze od Tesly a jejích center očekávat. Navíc nejde o ojedinělý případ, v reakci na příspěvek se totiž ozval jiný majitel vozu téže značky s tím, že i jemu po návštěvě servisu chybělo pod přední kapotou velké množství dílů. Centrum pak sice vlastníkovi sdělilo, že se může kdykoli zastavit a mechanici své pochybení napraví. Jenže tento člověk bydlel osm hodin jízdy daleko.
Nechceme tvrdit, že servisy jiných značek nechybují, jde ale o to, jakých selhání se dopouští. A jak je pak řeší. Sami jsme se s takovými situacemi setkali, problémy ale byly následně řešeny kompletně na úkor servisu tak, že problém byl vyřešen u zákazníka, popř. byl vůz odtažen zpět do servisu na jeho náklady.
Pokud tedy Elon Musk chce, aby média informovala o jím řízené značce pozitivně, pak zkrátka Tesla musí jednat tak, aby si to zasloužila. A to dnes prostě nedělá. To nakonec dokladuje i jedna nelichotivá statistika - pouze 20 procent všech majitelů hodnotí své zkušenosti se servisními centry Tesly jako pozitivní. Oproti tomu hned 71 procent dává palec dolů, přičemž stížnosti prší prakticky na vše od nezvedání telefonů po podávání mylných informací až po zpackání i těch nejbanálnějších mechanických prací. Dnešní případ tedy zřejmě bude jen jedním z mnoha podobných.



Servisní centra Tesly se zjevně rozhodla, že pojmu „tragédie“ dodají nový význam. Jeden z majitelů Modelu 3 totiž po otevření přední kapoty zjistil, že mechanik zapomněl namontovat podlahu a obložení zavazadelníku. Foto: Tesla
Tesla Service forgot my cargo bay
by u/wopros in TeslaLounge
Zdroj: Reddit
Bleskovky
Čínské Porsche za cenu Škody vyzvala na souboj násobně dražší vrcholná Tesla. Neměla to dělat
včeraNové Audi RS6 nachytali při testech. Má znovu spalovací motor, i když takové auto už vůbec nemělo existovat
27.9.2025První elektrické Ferrari poprvé nachytali v provozu ve vlastní kůži, působí spíš jako dodávka
25.9.2025
Nejčtenější články
Tesla zkouší zastavit propady prodejů faceliftem vrcholného Modelu Y, dodá vám ho ještě tento měsíc
1.9.2025Muselo to přijít: Elektrické propadáky Mercedesu po čtyřech letech končí bez nástupce, jejich náhrada šokuje jen neznalé
1.9.2025Číňané se svým autem málem pokořili rychlost 500 km/h, jejich stroj je ale poník pro jeden trik
1.9.2025Elektrický Fiat 500 nikdo nechce tak moc, že výroba zůstane na minimu dalších 5 měsíců, na spalovací verzi se čeká jako na smilování
1.9.2025Jeden z největších průšvihů moderních aut se dá koupit nedaleko ČR. I nepříliš využitý stojí pakatel
1.9.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva