Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí

Vůz postavení v jediném exempláři téměř nejezdí, přesto by dokázal běžně vydělávajícího člověka slušně ruinovat. Jen kontrola po 12 měsících cenově odpovídá slušné ojetině.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí

7.3.2020 | Mirek Mazal

Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Vůz postavení v jediném exempláři téměř nejezdí, přesto by dokázal běžně vydělávajícího člověka slušně ruinovat. Jen kontrola po 12 měsících cenově odpovídá slušné ojetině.

Manny Khoshbin je ztělesněním pohádky o chudém mladíkovi z Íránu, který se po emigraci do USA chopil příležitostí a z pracovníka úklidové firmy se stal králem realit. Poctivá práce jej vystřelila do klubu bohatých byznysmenů, ačkoliv sám zůstává nohama na zemi. Každý den vstává brzy, nevynechává posilovnu a následně dělí den mezi práci, rodinu a zábavu.

Největším koníčkem tohoto miliardáře jsou automobily, díky svému jmění si může dovolit prakticky jakýkoliv model na zeměkouli. Khoshbin si umí dopřát odměnu za odvedenou práci a svou automobilovou vášeň s dalšími nadšenci pravidelně sdílí.

Nedávno nám přiblížil náklady vlastnictví sbírky nejlepších superaut planety, aniž by s jediným vozem vyjel z garáže. Tentokrát kameraman usedl na místo spolujezdce Pagani a spolu s hrdým majitelem vyrazili debatovat do ulic. Khoshbin uznal, že unikátní Huayra Hermes je uvnitř nejlépe znějící stroje z celé jeho kolekce.

Po přeparkování všech vzácných exemplářů odjel Manny do servisu s jediným dvanáctiválcem v dechberoucí flotile. Za volantem vůz působí jako teleport, svištícímu letadlu chybí už jen možnost odlepení od země. Dvakrát přeplňovaný V12 ovšem potřebuje pořádnou údržbu, aby se mezi poutavými zvuky neobjevil vadný šramot poškozených součástek.

Khoshbin s autem najel za pět let pouze 120 mil (193 kilometrů), jde o nejméně ježděné auto, které vlastní. I tak to ale znamená pravidelný servis kvůli časové degradaci některých dílů a materiálů. Roční preventivní servis spojený s výměnou oleje, filtrů a dalších garančních procesů vychází v průměru na osm tisíc dolarů, tedy asi 183 tisíc Kč.

To je opravdu spousta peněz na prakticky nulový nájezd - stačí nechat vůz stát pět let v garáži a skoro 1 milion korun je pryč. Každoroční faktura jako za velmi slušnou ojetinu zaskočí, ale ne u člověka, který byl ochotný dát 161 tisíc korun za lahev na pití značky McLaren...


Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 1 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 01Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 2 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 02Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 3 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 03Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 4 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 04Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 5 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 05Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 6 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 06Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 7 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 07Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 8 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 08Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 9 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 09Majitel provětral své zakázkové Pagani a řekl, kolik ho stojí, i když skoro nejezdí - 10 - Manny Khoshbin naklady servis Pagani Huyara 10
Pagani Huayra Hermes za pět let vlastnictví Mannyho Khoshbina neujelo skoro nic, přesto majitele stálo už skoro 1 milion Kč na pravidelných servisech

Zdroj: Manny Khoshbin@Youtube

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše