Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Manuály ve Ferrari definitivně končí. Už je nedostane nikdy nic, ani na přání > Diskuzní fórum
Manuály ve Ferrari definitivně končí. Už je nedostane nikdy nic, ani na přání
| 16 příspěvků | 8.10.2016 Petr Prokopec
Reagovat
Nepřihlášený Flash | Tak naštěstí je tady Porsc.. | 8.10.2016 12:15 | reagovat |
![]() | Tak naštěstí je tady Porsche, které na zapálené řidiče u některých modelů ještě myslí a ti si jej také kupují. Ferrari je auto pro bohaté frikulíny, kteří neumí řídit ani řadit, takže celkem od Ferrari pochopitelný krok. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený pentenel | Přátelé, originál článku s.. | 8.10.2016 12:25 | reagovat |
![]() | Přátelé, originál článku si přečtěte na www.auto.cz, tato je pouze laciný přepis s použitím fotografií přímo z inzerátu. | |
Nepřihlášený pentenel | Přátelé, originál článku s.. | 8.10.2016 12:26 | reagovat |
![]() | Přátelé, originál článku si přečtěte na www.auto.cz, toto je pouze laciný přepis s použitím fotografií přímo z inzerátu. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Přátelé, originál článku s.. | 8.10.2016 13:18 | reagovat |
![]() | Co to meleš bramboro, článek je z australského motoringu a je to pod článkem také uvedeno:
http://www.motoring.com.au/ferrari-consigns-manu al-gearbox-to-history-104110/ | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Tak naštěstí je tady Porsc.. | 8.10.2016 19:59 | reagovat |
![]() | A co je dneska Porsche ty chytráku? Obyčejná tuctovka, kterou už potkáš pomalu na každým rohu...pro větší prodejní čísla budou za chvilku chrlit milion ročně a dost možná se dočkáš třeba i nějakýho městskýho poršátka s dvouválcem:) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Flash | Reakce na: A co je dneska Porsche ty.. | 8.10.2016 20:17 | reagovat |
![]() | Je zcela nepodstatné jestli Porsche vyrábí sto aut ročně nebo milion, podstatné je, že vyrábí takové pecky jako třeba 911 R, čistý extrakt sportovních aut s atmosférou a s manuálem. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Abre | Jediny sportak kde ma jest.. | 8.10.2016 20:56 | reagovat |
![]() | Jediny sportak kde ma jeste manual dneska smysl je prave atmosfericka 911 se svoji archaickou koncepci. To kdyz si nekdo koupi, tak o sobe muze tvrdit ze je purista ze stary skoly. Vsude jinde uz je manual prezitek a poza samozvanych mistru volantu. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Pavel | Reakce na: Jediny sportak kde ma jest.. | 9.10.2016 00:21 | reagovat |
![]() | Abre napsal: "Vsude jinde uz je manual prezitek a poza samozvanych mistru volantu." Řekl samozvaný všeználek, Brouk Pytlík Abre. Amen. | |
Nepřihlášený pentenel | Reakce na: Co to meleš bramboro, člán.. | 9.10.2016 06:35 | reagovat |
![]() | Ty kvetacku, mas sice pravdu, ze dole je odkaz na monitoring, je ale zvlastni ze tento clanek vysel pote co psali na auto.cz o ferrari za 10, 6 mil. A na monitoringu urcite nejsou fotky z inzeratu s fotkami ceske servisni knizky | |
Nepřihlášený Giri | Reakce na: Je zcela nepodstatné jestl.. | 9.10.2016 07:54 | reagovat |
![]() | Hmm, zvláštní, že se z toho ''extraktu'' vyklubalo zklamání a rozčarování. 911 GT3 i GT3 RS s PDK jsou mnohem lepší. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Petr | Reakce na: Hmm, zvláštní, že se z toh.. | 9.10.2016 08:11 | reagovat |
![]() | Giri: Co prosím? GT3 je pouze rychlejší, zatímco R je řidičská nirvana. Problém je, že místo řidičů dnes všude převládají neschopní debílkové, kteří umějí posoudit auta jen podle zajetého času. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Giri | Reakce na: Giri: Co prosím? GT3 je po.. | 9.10.2016 09:12 | reagovat |
![]() | Kecy. GT3 má mnohem lepší podvozek, řízení a vyváženost. Z 911 R neskrývají rozčarování většinou ti, kteří manuální auta milují. Nikdo z Eva, Autocaru, TG, AutoExpressu apod. tuhle verzi za nejlepší 911 neoznačil, tou zůstává 911 GT3.
Vymyli ti mozek neustálými slogany, že manuál = automaticky lepší auto, ale to prostě neplatí. Přitom jsi jen další kecálek, který nejel nikdy s ničím puristickým. Takových jako ty tu je... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Kecy. GT3 má mnohem lepší.. | 9.10.2016 09:52 | reagovat |
![]() | Rozčarování jo? Evo 5* + Involving gearbox, intoxicating engine, wonderful chassis - More chance of buying Colonel Sanders’ recipe Autocar 5* With its naturally aspirated 4.0-litre flat six, GT3 suspension and a six-speed manual gearbox, the 911 R is undoubtedly one of Porsche's greatest models Autoexpress 5* For the purist, the 911 R would appear to be absolute perfection. The engine and manual gearbox are outrageously addictive, the performance almost savage and yet there’s an old-school delicacy to the chassis. There’s been plenty of hype surrounding this car, and it certainly lives up to it; the 911 R offers a rare and unforgettable intensity and a freakish depth of ability. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený koupelna | Reakce na: Tak naštěstí je tady Porsc.. | 9.10.2016 10:01 | reagovat |
![]() | Pro nadšené řidiče je ti Porsche jo? A proto začali montovat do jejich aut debilní oturbené čtyřválce bez duše a charakteru. | |
Nepřihlášený Giri | Reakce na: Rozčarování jo? Evo 5*.. | 9.10.2016 10:12 | reagovat |
![]() | No ještě aby takové auto 5 hvězdiček nedostalo. Ale v rámci špičkových atmosférických modelů 911 nedosahuje geniality 911 GT3 ani 911 GT3 RS, oboje s PDK. A to je prostě fakt. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: No ještě aby takové auto 5.. | 9.10.2016 10:29 | reagovat |
![]() | To je tvá interpretace, která nic nezmění na hodnocení "....for the purist, the 911 R would appear to be absolute perfection." |

Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 09:26 - Stepan
- Koronavirus 09:16 - HondaMan
- Lyžárna 09:08 - honziss
- Duel kombíků 07:23 - řidičBOB
- Politický koutek 07:13 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 18:53 - řidičBOB
- Onboard videa 17:27 - řidičBOB
- Dálniční známka 2021 17:16 - M.Z.
- Chlubítko univerzální 17:05 - řidičBOB
- Rychlodotazy 16:43 - jerry