Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i

Trh si s hodnotou luxusních aut hraje jako kočka s myší, a tak se může stát, že sotva ojetý špičkový model téhož výrobce přijde po chvíli na stejné peníze jako jeden ze základů nabídky.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i

4.3.2020 | Mirek Mazal

Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Trh si s hodnotou luxusních aut hraje jako kočka s myší, a tak se může stát, že sotva ojetý špičkový model téhož výrobce přijde po chvíli na stejné peníze jako jeden ze základů nabídky.

Oficiální ceník českého zastoupení BMW uvádí u modelu 320i v základní výbavě částku 978 900 Kč. Dvoulitrový čtyřválec dá výkon 135 kW (184 koní) a „oholený” interiér stěží zaručí pocit jakékoli výjimečnosti - v dobře vybaveném autě obyčejné značky se člověk kolikrát cítí lépe.

Proti této nabídce můžeme postavit ojetou alternativu od jednoho z německých prodejců BMW, která je možná méně racionální, ale o to více dokáže lákat smysly. Za 36 949 Eur (955 tisíc Kč) si u něj můžete koupit čtyřleté BMW 750i. Stříbrná limuzína ztratila na ceně za pár let 89 222 Eur (2,3 milionu Kč) a stala se tak možným kandidátem pro výhodný nákup. Proti 320i má auto navrch ve všech ohledech, těžko srovnatelnou úroveň má technika i výbava.

Na ceně se propadnuvší BMW 7 skrývá pod přední kapotou motor V8 o objemu 4,4 litru a výkonu 331 kW (450 koní). Automat s osmi stupni jej posílá na všechna čtyři kola zaručující stabilitu i zrychlení na stovku za 4,4 sekundy. Elektronicky omezená rychlost končí u hodnoty 250 km/h, bez omezovače se auto podívá i k hranici 300 km/h.

Technický nadstandard v ceně pod 1 milion korun dostal podobně vysokou konfiguraci výbavy všeho druhu. Pocit exkluzivity zaručí hnědé zbarvení palubní desky křížené s černými panely, stříbrnými detaily a krémovým čalouněním sedadel a dveřních výplní či měkčených plastů. Výběr elegantních barev tvoří příjemné prostředí pro čtyři dospělé. A nebo tři a jejich řidiče.

Z luxusních vymožeností v kabině stojí za zmínku masážní elektrická sedadla vepředu, čtyři zóny automatické klimatizace, střešní okno, digitální rádio s ozvučením Harman/Kardon, multimediální systém s připojením k internetu nebo panoramatické monitorování okolí vozu během parkování, které pomáhá před poškozením oslnivě leštěných ráfků velikosti 20 palců. Jízdu usnadňují prediktivní laserové světlomety sladěné se všemi asistenty moderního portfolia.

Proti BMW 3 v základu je tahle 750i vrcholem techniky i přepychu, přitom riskovat zde moc není co. Při nájezdu 92 695 kilometrů a prodeji u autorizovaného dealera se k autu váže dvouletá tovární záruka na ojetiny, která vás ušetří nečekaných výdajů. Toto je opravdu zajímavá nabídka.


Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 1 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 01Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 2 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 02Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 3 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 03Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 4 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 04Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 5 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 05Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 6 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 06Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 7 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 07Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 8 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 08Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 9 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 09Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 10 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 10Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 11 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 11Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 12 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 12Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 13 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 13Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 14 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 14Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 15 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 15Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 16 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 16Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 17 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 17Plně vybavené BMW 7 s motorem V8 po pár letech koupíte levněji než základní 320i - 18 - BMW 750i G11 2016 prodej Nemecko 18
BMW 750i G11 je dnes možnost, jak mít bohatě vybavenou limuzínu s motorem V8 za cenu řady 3 čtyřválcovým dvoulitrovem a žádnými příplatky

Zdroj: Mobile.de

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.