Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Reklama zobrazující ženské poprsí způsobila v Moskvě 517 nehod za den
16.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pro mnoho motoristů jsou zjevně kypré ženské křivky lákavější než pozornost, jíž mají věnovat dopravní situaci. Následků se však bát nemusí.
Lákat v reklamách na zaoblené ženské křivky je jednou z nejúčinnějších strategií, jíž podléhá jak pánská, tak v mnoha případech také dámská část publika. Přesvědčit se o tom nyní mohla agentura Sarafan Advertising Agency, která do Moskvy vyslala třicet dodávek s reklamními poutači, na nichž je ženské poprsí. A to pěkně odhalené, jen uprostřed zacloněné reklamním páskem, který oznamuje to, co už všichni dávno víme - tedy že „bujné tvary lákají“.
A také přitahují pozornost všech od kolemjdoucích až po motoristy. Jejich pozornost totiž byla poprsím narušena natolik, že na vrub kampaně šlo během pouhých čtyřiadvaceti hodin 517 havárií. Ildar Jurijev, pětatřicetiletý řidič „postižený“ onou kampaní, přitom dodává, že pouze jel na obchodní schůzku, když uviděl obří fotku dámských prsou. V tu chvíli ovšem do jeho vozu narazila dodávka, jejíž šofér se plakátem nechal rozptýlit.
„Na schůzku jsem tak dorazil pozdě, přičemž moje auto jsem musel nechat v garáži. A přestože jsem pojištěný, stále budu muset něco zaplatit,“ osvětluje následky kampaně Jurijev. Těchto dopadů si je přitom vědoma i samotná agentura, která již prohlásila, že pokryje veškeré náklady, které budou postižení řidiči mít. S danou akcí ale zjevně skončit nehodlá.
„Chceme na trh uvést nový reklamní formát, který by přiměl společnosti, aby využívaly také boků nákladních vozů, neboť je to podle nás dobrá alternativa,“ dodává mluvčí agentury. Jeho slovům by přitom klienti mohli věřit, koneckonců oněch 517 bouraček mluví za vše. I když je zřejmé, jakým způsobem bude muset být další kampaň koncipována.
My jen můžeme dodat, že daná záležitost rozhodně není ojedinělá, podobných incidentů již bylo ve světě několik. A netýkaly se pouze obyčejných motoristů, problém s ženskými křivkami měl před pár lety i Sebastian Vettel. Ten totiž během Velké ceny Monaka žádal pořadatele, aby odstranili či zakryli reklamu, na níž bylo rovněž poprsí, i když skryté v krajkách. Dáma na obrázku jej prý rozptylovala...
Čemu byste věnovali větší pozornost vy, reklamě nebo silnici?
Zdroj: Metro
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
dnes
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nejčtenější články
Věrnost zákazníků automobilovým značkám dál klesá, je to hlavně chyba automobilek samotných
6.10.2025
Němci varují před čínským obutím nového VW Tiguan, dostává ho z továrny. Dealer musel stesky nad ním smazat
6.10.2025
Naše auta vydrží totéž co Toyoty, říká šéf automobilky, která letos už 110krát svolala defektní vozy do servisů
6.10.2025
Další elektrický Mercedes potichu skončil bez nástupce jako propadák. I třídu G si u nás letos koupilo o 200 lidí víc
7.10.2025
Někdo na víc jak 30 let zavřel do garáže nejeté auto za statisíce, teď se prodá za miliony
7.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
