Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Reklama zobrazující ženské poprsí způsobila v Moskvě 517 nehod za den
16.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pro mnoho motoristů jsou zjevně kypré ženské křivky lákavější než pozornost, jíž mají věnovat dopravní situaci. Následků se však bát nemusí.
Lákat v reklamách na zaoblené ženské křivky je jednou z nejúčinnějších strategií, jíž podléhá jak pánská, tak v mnoha případech také dámská část publika. Přesvědčit se o tom nyní mohla agentura Sarafan Advertising Agency, která do Moskvy vyslala třicet dodávek s reklamními poutači, na nichž je ženské poprsí. A to pěkně odhalené, jen uprostřed zacloněné reklamním páskem, který oznamuje to, co už všichni dávno víme - tedy že „bujné tvary lákají“.
A také přitahují pozornost všech od kolemjdoucích až po motoristy. Jejich pozornost totiž byla poprsím narušena natolik, že na vrub kampaně šlo během pouhých čtyřiadvaceti hodin 517 havárií. Ildar Jurijev, pětatřicetiletý řidič „postižený“ onou kampaní, přitom dodává, že pouze jel na obchodní schůzku, když uviděl obří fotku dámských prsou. V tu chvíli ovšem do jeho vozu narazila dodávka, jejíž šofér se plakátem nechal rozptýlit.
„Na schůzku jsem tak dorazil pozdě, přičemž moje auto jsem musel nechat v garáži. A přestože jsem pojištěný, stále budu muset něco zaplatit,“ osvětluje následky kampaně Jurijev. Těchto dopadů si je přitom vědoma i samotná agentura, která již prohlásila, že pokryje veškeré náklady, které budou postižení řidiči mít. S danou akcí ale zjevně skončit nehodlá.
„Chceme na trh uvést nový reklamní formát, který by přiměl společnosti, aby využívaly také boků nákladních vozů, neboť je to podle nás dobrá alternativa,“ dodává mluvčí agentury. Jeho slovům by přitom klienti mohli věřit, koneckonců oněch 517 bouraček mluví za vše. I když je zřejmé, jakým způsobem bude muset být další kampaň koncipována.
My jen můžeme dodat, že daná záležitost rozhodně není ojedinělá, podobných incidentů již bylo ve světě několik. A netýkaly se pouze obyčejných motoristů, problém s ženskými křivkami měl před pár lety i Sebastian Vettel. Ten totiž během Velké ceny Monaka žádal pořadatele, aby odstranili či zakryli reklamu, na níž bylo rovněž poprsí, i když skryté v krajkách. Dáma na obrázku jej prý rozptylovala...

Čemu byste věnovali větší pozornost vy, reklamě nebo silnici?
Zdroj: Metro
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Tesla dokončila svou první vlastní restauraci postavenou okolo Superchargerů, tady jsou první skutečné fotky
včeraFirma dostala na značky brutální Lamborghini s podtunovou hmotností, stvořila silniční bestii s božským zvukem
15.7.2025Překvapivý nástupce automobilového favorita Jeremyho Clarksona odhalil interiér, je to luxus se závodními geny
14.7.2025
Nejčtenější články
Malá elektrická Honda byla takové fiasko, že skončila po čtyřech letech. Proto značka přichází s další, to dá rozum
18.6.2025Dědic Fiatu říká, že čtvrtinu jeho techniků už zaměstnává jen vyhovění předpisům EU. Zlomit to chce radikálně novým typem aut
18.6.2025Americké prodeje elektrických aut se po měsících uvadání náhle propadly, ukazují křehkost složitě vybuzeného zájmu o ně
18.6.2025Jediné Ferrari, které kdy vlastnil Jeremy Clarkson, je na prodej. Od koupě dalšího ho odradilo na zbytek života
19.6.2025Ford s okamžitou platností zastavil prodej svého elektrického propadáku. Chybět bude málokomu, v Česku skoro nikomu
19.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva