Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Hammond otevřeně promluvil o budoucnosti The Grand Tour ve chvíli, kdy jí věští konec
10.8.2021 | Petr Prokopec
Poslední pokračování pořadu The Grand Tour se nesetkala s dvakrát vřelým přijetím, a tak se začalo spekulovat o konci celé show. Co je na tom pravdy? Nejmenší z moderátorů říká, že neskončí, dokud absolutně nebude muset.
Před necelými dvěma týdny měl premiéru třetí speciál čtvrté řady The Grand Tour. Epizoda s názvem Lochdown nás zavedla do Skotska, kam Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May vyrazili v doprovodu tří klasických amerických vozů. Během své cesty nicméně vyzkoušeli i další produkty ze zámořské produkce, neboť se snažili dobrat odpovědi na zásadní otázku - proč Britové po amerických vozech často touží, ovšem nakonec je prakticky vůbec nekupují?
Jak vše dopadlo, nebudeme prozrazovat, místo toho si tuto epizodu pusťte. Důvodů je ostatně více. Jakkoliv totiž třetí speciál nebyl až tak vyloženě tragický jako první epizoda čtvrté série s názvem Seamen, kdy trojice vyměnila auta za lodě, pocity z něj máme rozporuplné. A nejsme sami, smíšených reakcí je plný internet. Až na několik závěrečných minut se totiž ukázalo, že ani Clarkson a spol. se již nedokážou vyhnout kopírování sebe sama.
Ve výsledku tedy nepřekvapí, že se ihned začalo mluvit o tom, že konec The Grand Tour je na dosah. Jak se ovšem zdá z odpovědi Richarda Hammonda, minimálně ještě nějakých pár let trojice z obrazovek nezmizí. Nejmenší z moderátorů totiž uvedl, že dokud lidé jeho a jeho kolegy budou sledovat, show bude pokračovat. Sám si žádnou kreativní vyčpělost nepřipouští.
„Proč končit? Pro média jsem pracoval 33 let, a měl jsem neuvěřitelné štěstí, neboť posledních 20 let jsem strávil s opravdu úžasným týmem lidí. Dostalo se mi požehnání, neboť jsem měl neskutečnou příležitost vidět místa, která bych jinak neviděl. Budu v tom tedy pokračovat tak dlouho, dokud to jen bude možné,“ uvedl Hammond s tím, že „dokud lidé neřeknou, abych s tím přestal, pak s tím nepřestanu“ či „nechci to zastavit nebo přerušit dokud absolutně nebude muset“.
To zní velmi odhodlaně a jak jsme již uvedli, kopírování sebe sama si populární novinář nepřipouští. „Nemyslím si totiž, že by nám po stránce kreativní došla pára. Stále jsou zde další okolnosti, další místa a další střípky historie, které můžeme prozkoumat a představit.“ Trojice tedy hodlá na obrazovkách vydržet tak dlouho, dokud ji neopustí síly či věrnost publika. Jak velká je ale divácká obec, mateřský Amazon bohužel nesděluje.
Je nicméně otázkou, zda by Hammond a spol. neměli zauvažovat nad naplněním rčení o tom, že v nejlepším se má přestat. V našem širokém okolí totiž není prakticky nikdo, kdo by si kteroukoliv z epizod The Grand Tour pouštěl opakovaně. To ovšem není případ celé řady speciálů Top Gearu, jenž byly originálnější, vtipnější i akčnější. Na druhou stranu je třeba obdivovat Hammondovo odhodlání - v jeho věku a vším, co má za sebou, nic dalšího dělat nemusí, ale zjevně chce.

Poslední speciál The Grand Tour provází spíše smíšené reakce. I proto se spekuluje o konci pořadu. Ten však Richard Hammond odmítl, on sám chce pokračovat až do chvíle, než lidé definitivně řeknou, že toho již mají dost. Foto: Amazon Prime Video
Zdroj: Express
Bleskovky
Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
včeraAž budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2 a MotoGP v Brně včera 16:28
- Zamíří Aron Canet do WSBK? včera 15:07
- Aleix Espargaro obhajuje Somkiata Chantru 1.7.2025
- Závody MotoE v Assenu vyhráli Mantovani a Zaccone 30.6.2025
- Marc Marquez vyhrál Dutch TT 29.6.2025
Nejčtenější články
Známý fotograf ukázal, jak to dnes vypadá na dubajských vrakovištích, je to skutečně úplně jiný svět
2.6.2025Nejsilnější Ferrari dneška s 1 000 koní vyzvalo na souboj dva upravené německé kompakty. Dostalo „čočku”, na kterou v Itálii nejsou zvyklí
2.6.2025Z primitivních parkovacích kamer se stává prokletí automobilek, do servisů svolávají miliony aut kvůli jejich selháním
2.6.2025Barva auta má dlouhodobě pozoruhodně dramatický vliv na zachování ceny. A váš hrdina je dost možná velké nemehlo
2.6.2025Výroba aut v Evropě čelí riziku téměř okamžitého zastavení, varují Němci, tak moc jsme se vydali na milost Číně
2.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva