Šéf trucků Mercedesu se vysmál tahači Tesly. Tohle že se má prodávat za rok?

 | 82 příspěvků | 25.2.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený peter cilek

Akože Prokopec vás to baví.. | 25.2.2018 12:44reagovat
avatar

Akože Prokopec vás to baví toto ? Každý jeden den písať o tesle samé očiernujúce články ? akože teraz neriešme nič zo slubov Tesly kvalitu ani nič iné ale toto nerobí ziadna stránka o autách čo sa deje tu....den čo den sú tu články o Tesle len očiernujúce ale članky ktoré by niečo aj chválili akosi chýbajú ... prečo sa nezapojíte do diskusie a nevysvetlite nam to ? bojite sa ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

To se uvidí za rok Elektr.. | 25.2.2018 13:05reagovat
avatar

To se uvidí za rok

Elektromobily od Mercedesu jsou k smíchu

https://www.youtube.com/watch?v=Fw_OWqOeRLo

Mercedes-Be nz B 250 e - Proč tak žere?

http://www.auto.cz/test-mercedes-benz-b-250-e-proc-ta k-zere-89821

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ono má svůj důvod proč je.. | 25.2.2018 13:12reagovat
avatar

Ono má svůj důvod proč je Tesla Semi tak hodně aerodynamický. Běžné náklaďáky co vyrábí Mercedes jsou aerodynamické asi jako stodola.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

To čo bolo jasne hned od z.. | 25.2.2018 13:14reagovat
avatar

To čo bolo jasne hned od začiatku po prezentacii semi teraz potvrdzuju ľudia z odboru.Za taku cenu je jednoducho nemysliteľne vyrobiť kamion s 5 tonovou baterkou ktora porušuje fyzikalne zakony.Hlavnym učelom projektu semi je upriamiť pozornosť a ohuriť parametrami neznalych,ktory si nevedia spočitať koľko je 2+2...Bude zaujimave vidieť ako sa bude Musk a spol. vyhovarať keď nebudu schopní dodať semi v uvedeny datum zaujemcom ktorí zaplatili 20 000 usd zalohu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

A prý Musk chce taky prodáv.. | 25.2.2018 13:15reagovat
avatar

A prý Musk chce taky prodávat 100.000 luxusních elektromobilů ročně a stavět rakety co umí přistávat. Je to blázen ;-)

Nepřihlášený

Reakce na: To čo bolo jasne hned od z.. | 25.2.2018 13:17reagovat
avatar

Žádné datum uvedení nebylo prezentováno. Zatím je předběžný termín 2019. Je dost dobře možné že produkce začne až 2020. Ona i ta cena byla předběžná (Tesla oficiální cenu zatím nestanovila) a záloha je vratná.

Je moc krásné, že všichni kromě lidí z Tesly ví, že to nejde vyrobit :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: Žádné datum uvedení nebylo.. | 25.2.2018 13:38reagovat
avatar

Všetci ktorí zaplatili zalohu 20 000 určite očakavaju kamion v uvedeny termin za uvedenu cenu.Že si Musk nechal "zadne vratka" v podobe variabilneho datumu dodania a pohyblivej ceny je len logicke.Prikladom može byť vyroba tesly model 3 ked od ohlasenia vyroby uplynulo už 7 mesiacov a linky už davno mali chŕliť 5000 aut tyzdenne.V skutočnosti je to menej ako 1000 kusov za tyždeň,ktore maju zväčša podradnu kvalitu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

Reakce na: Akože Prokopec vás to baví.. | 25.2.2018 13:54reagovat
avatar

Proč hned očerňující?

Jednak může mít na věc jiný názor a taky může čerpat od lidí, kteří o tom něco ví. A jak je zřejmé, budoucnost není až tak růžová, jak to na první pohled (fandů Tesly) může vypadat.

Nepřihlášený Petr

Porad nekde ctu kecy od ch.. | 25.2.2018 14:08reagovat
avatar

Porad nekde ctu kecy od chytraku,ze by se do toho tahace tak velky akumulator nevesel. Klidne by prece mohl byt v podlaze navesu. A ze zrovna Mercedes se svyma elektrickyma srackama pomlouva Teslu je trapny. Stejne jako zakladat pomlouvajici clanky o Tesle na zaklade reci z internetovych dizkuzi. Je to jen hola zavist.

Nepřihlášený

Reakce na: To čo bolo jasne hned od z.. | 25.2.2018 14:09reagovat
avatar

Podle některých odborníků se Staré gardy automobilových "odborníků"

Už Tesla Roadster , Tesla S i Tesla X porušuje

Fyzikální zákony .

Takže nic nového pod sluncem .

Nepřihlášený Radek

Jen bych upozornil, že Mer.. | 25.2.2018 14:16reagovat
avatar

Jen bych upozornil, že Mercedes je v miliardových ziscích, zatímco Tesla ve stamilionových ztrátách. (V dolarech pochopitelně)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený D3stinx

Na mieste sefa mercedesu b.. | 25.2.2018 14:17reagovat
avatar

Na mieste sefa mercedesu by som si prestal srat do huby. Nic horsieho ako novy actros som nesoferoval otrasne volaco a on ide komentovat pracu inych...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Majkl

Pane redaktore, mě by skut.. | 25.2.2018 14:38reagovat
avatar

Pane redaktore, mě by skutečně zajímalo, když informujete o každém videu a novince ohledně Tesly, kdy konečně zmíníte, jak si pochvaloval "šéf firmy rozebírající auta - váš článek ze dne 4.2" jízdní vlastnosti Modelu 3, o jehož kritice v souvislosti technického stavu auta jste tak milerádi psali. :)

Mimochodem, co se Semi týče, má to ale:

1) cena i dojezd je očekávaný, může to být jinak. Byť dojezd reálný bude (už jen vzhledem k tomu, že ten dojezd potřebují pro své potřeby), ale cena se může o pár tisíc dolarů klidně zvýšit.

Cena baterií stále klesá, už nyní je Tesla nad výrobní cenou pod 160 dolarů /1 kWh. Pokud klesne výrobní cena baterií pod 140 dolarů/1 kWh, nebude problém Semi vyrábět se ziskem za očekávanou prodejní cenu 180 tisíc dolarů.

P.S. co se Daimleru týče, dost bych pochyboval o jejich snaze vyrábět vůbec elektrické kamiony: "Daimler chce dospět k sériové výrobě a "tržní připravenosti" v roce 2021". Co to znamená "tržní připravenost"? Tzn. bude-li Tesla úspěšná, jdou do toho, jinak zase výmluvy a oddalování.

Nepřihlášený

Reakce na: Na mieste sefa mercedesu b.. | 25.2.2018 14:40reagovat
avatar

Jo správně čobole, zpátky do své Avie z roku 85 a odfrč

Nepřihlášený

Musk je jenom slibotechna.. | 25.2.2018 15:00reagovat
avatar

Musk je jenom slibotechna a kvalitu už vůbec neumí. Neumí kvalitu na autech která najezdí pár km. Směju se když si představím, že podobný shit budou náklaďáky, které potřebují jezdit dsetitisíce měsíčně, spolehlivě a bez prostojů v servise.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dd

spíš pláče..je to tři roky.. | 25.2.2018 15:22reagovat
avatar

spíš pláče..je to tři roky co to zkoušeli a nic https://www.youtube.com/watch?v=o43nqvq4BOA

Nepřihlášený David

Reakce na: To se uvidí za rok Elektr.. | 25.2.2018 15:27reagovat
avatar

Mercedes B 250e má celou elektrovýbavu od Tesly. A ACTROS asi smysl má - zásobování měst.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Všetci ktorí zaplatili zal.. | 25.2.2018 15:29reagovat
avatar

Všichni kdo zaplatili zálohu, tak taky ví za jakých podmínek to bylo. Tedy že termín a cena jsou předběžné. Komu se to nelíbí, ten zálohu skládat nemusí.

Nepřihlášený

Reakce na: Jen bych upozornil, že Mer.. | 25.2.2018 15:30reagovat
avatar

A co jako?

Nepřihlášený

Reakce na: Musk je jenom slibotechna.. | 25.2.2018 15:30reagovat
avatar

Tesla Model S po 400 000 km? Pokles kapacity baterie 7 %

http://www.hybrid.cz/tesla-model-s-po-400-000-km-pokles-k apacity-baterie-7

Elektromobily Tesla najely už 5,6 miliardy kilometrů

http://www.hybrid.cz/elektromobily-tesla-najely-u z-35-miliard-kilometru

Nepřihlášený

Reakce na: Mercedes B 250e má celou e.. | 25.2.2018 15:38reagovat
avatar

USA elektromobil Mercedes-Benz třídy B ED

Pohonný systém pro Mercedes-Benz dodává americká automobilka Tesla Motors.

http://www.hybrid.cz/v-usa-se-zacal-prodavat-elektr omobil-mercedes-benz-tridy-b-ed

Mercedes se zeptal lidí, zda chtějí elektromobily. Díky, už je máme, zněla odpověď

http://www.hybrid.cz/mercedes-se-zeptal-lidi-zda-ch teji-elektromobily-diky-uz-je-mame-znela-odpoved

Nepřihlášený hehe

A kolik raket poslal Šéf t.. | 25.2.2018 15:41reagovat
avatar

A kolik raket poslal Šéf trucků Mercedesu do vesmíru? Možná namítnete že to spolu nesouvisí, ale jak potom souvisí výroky někoho kdo se zabívá výrobou truckú na fosilní paliva s top technologiemi budoucnosti? Šéf trucků Mercedesu je dinosaurus který si neni ochoten připustit že mu ujel vlak

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A kolik raket poslal Šéf t.. | 25.2.2018 15:46reagovat
avatar

No, on ten Mercedes ty auta reálně vyrábí ve velkým a firmy je opakovaně kupují. To nevypadá, na ujetý vlak.

Nepřihlášený

Reakce na: A kolik raket poslal Šéf t.. | 25.2.2018 15:50reagovat
avatar

Než se Tesla rozhejbe k nějaký uspokojivý produkci, tak bude trh plný čínských aut za třetinovou cenu. A v lepší kvalitě. Potom se bude Musk moci vystřelit v té své raketě na Mars.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Než se Tesla rozhejbe k něj.. | 25.2.2018 16:05reagovat
avatar

No ona se Tesla hejbe docela dobře. Třeba těch 100.000 luxusních automobilů, co prodala loni. A letod chce prodat stejné množství a poptávka je tak velká, že pořadníky už jsou skoro půl roku dlouhé. To není špatné na auto za 2 milióny, co už se nějaký ten pátek vyrábí.

Nepřihlášený Sanyo

Tady prostě někoho sere, že.. | 25.2.2018 16:08reagovat
avatar

Tady prostě někoho sere, že Tesla vyrábí elektrické vozy s dojezdem, se kterým se dá již "pracovat". Není to tak dlouho, kdy se tu někdo chlubil s hybridním tahačem s tím, že čistě na baterii ujede převratný 2km!!

Nepřihlášený

Vtipné je, že v reakci na.. | 25.2.2018 16:55reagovat
avatar

Vtipné je, že v reakci na prohlášení šéfa Daimleru, který odmítá věřit specifikacím Tesla Semi, tak Musk prohlásil, že je pravěpodobné, že produkční truck od Tesly bude pravděpdobně ještě lepší za stejnou cenu :D

Nepřihlášený Pavel

Jj je to asi nesmysl. Si p.. | 25.2.2018 17:09reagovat
avatar

Jj je to asi nesmysl. Si představte , ze snad chce ten Musk létat do vesmíru s raketou co se vrátí a jde znova použít. Bude to blázen :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Já budu vyrábět senzační a.. | 25.2.2018 17:29reagovat
avatar

Já budu vyrábět senzační auta na elektriku s dojezdem až 1300 km a cena pravděpodobně nepřesáhne 250 000 Kč. Přijímám objednávky s rezervační zálohou 50 000 Kč. Zahájení výroby v roce 2030 (možná se opozdí).

Nepřihlášený Tomáš

Čím víc se o Tesle píše tím.. | 25.2.2018 17:31reagovat
avatar

Čím víc se o Tesle píše tím víc si myslím , že Musk je génius v tom jak na takové "promyšlené" projekty sežene finance a taky v tom jak přes množství lží a nepravd se najdou ještě lidi kteří mu věří .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Jj je to asi nesmysl. Si p.. | 25.2.2018 17:37reagovat
avatar

Podle Teslafans se do vesmíru začalo létat až letos a to díky geniálnímu Muskovi. Ostatní lidé vědí, že jsme už dávno v minulém století byli třeba na Měsíci a dokonce jsme se i vrátili. A takhle je s Teslafans se vším. Pořád věří, že má něco zázračného, co nikdo jiný nemá. Přitom třeba v elektroautech nemá nic. I ty baterky jsou od Panasonicu. Jen se na rozdíl od normálních automobilek soustředí jen na elektroauta. Je to totiž mnohem jednodušší. dělá to tak i mnoho čínských automobilek. Udělat totiž motor nebo převodovku je moc technologicky složité a tyto firmy by to na potřebné úrovni nezvládli.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukáš

Mercedes??Nevím jak se jez.. | 25.2.2018 17:49reagovat
avatar

Mercedes??Nevím jak se jezdí s Teslou,ale mercedes jak Atego Axor tak Actros,tak to jsou křápy největšího kalibru,sice pohodlné ze začátku jinak motory ty se kazí po 500.000km a jedna klika za druhou se mění jako na běžícím pásu,rezaváí kastle,o tom se nemusím ani zmiňovat, tak ať laskavě pan ředitel Daimleru drží ústa a zamyslí se sám nad sebou co vyrábí on,ubožák.Je to jen a pouze můj názor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Podle Teslafans se do vesm.. | 25.2.2018 18:05reagovat
avatar

Ty jsi to zřejmě nepochopil, tak já ti to vysvětlím ještě jednou a pomalu:

Před deseti lety nikdo nevěřil, že je možné, aby soukromník uspěl v kosmickém průmyslu. Před 5 lety nikdo nevěřil, že je možné přistávat s nosičem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Nikam to nedojede a nosnos.. | 25.2.2018 18:23reagovat
avatar

Nikam to nedojede a nosnost bude nejmíň o 2 tuny menší. To je akorát tak pro nějakou rozvážkovou službu po městě a okolí. Ale na to zas není potřeba návěs, ten je spíš velkou překážkou.

A to se nebavíme o ceně.

Nepřihlášený

Reakce na: Čím víc se o Tesle píše tím.. | 25.2.2018 18:27reagovat
avatar

Ty pana Muska znáš, že o něm tak píšeš? Jdi spát ráno jdeš do školy

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Ty jsi to zřejmě nepochopi.. | 25.2.2018 18:30reagovat
avatar

NASA a armáda to jen předaly soukromé firmě. Pokud vím, tak ani ty raketové motory nejsou od Muska. Stejně jako raketodrom. Proč by nikdo nevěřil, že je možné přistávat s nosičem? To není žádný problém. Mnohem složitější manévry se dělali přes desítkami let a to s mnohem menším počítačovým vybavením.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jen bych upozornil, že Mer.. | 25.2.2018 18:33reagovat
avatar

Jen bych upozornil, že tesla existuje nějakých 10 let a Mercedes přes sto let:-):-))):-))) Investice něco stojí ty čuráku.Nebo si snad myslíš, že Mercedes je v začátcích měl v hotovosti?

Nepřihlášený

Reakce na: Podle Teslafans se do vesm.. | 25.2.2018 18:34reagovat
avatar

Tesla má převodovku, ale jen jednorychlostní

Vyvinuli a sami si ty elektromotory vyrábí a akumulátory typ 2170 jsou také jejich výrobek ano ve spolupráci s panasonicem

Sami si vyvinuli rídící jednotku motoru Vývoj elektryckých systému je stál desítky milionů dolarů

( řízení motoru, rekuperace,el energie nabíjení , )

To je jako by Intel vyvinul nový procesor

http://www.hybrid.cz/tesla-rozjela-v-gigatovarne-vyrobu-cl anku-2170

Něměctí ing. rozebírajíí a kopírují

http://www.hybrid.cz/tesla-model-3-inzenyri-nemeckych-auto mobilek-jsou-z-auta-nadseni

Nepřihlášený Charlie

Běžný tahač s návěsem má k.. | 25.2.2018 18:37reagovat
avatar

Běžný tahač s návěsem má kolem 13-15 tun. V Evropě je běžně povolená hmotnost soupravy 40 tun (u nás 42 tun pro 2+3 nápravy). Za běžný náklad se bere 24-25 tun, na to je nastavená veškerá logistika po Evropě. Jestli do tahače narvou 5 tun baterek, tak se s nákladem nedostanou ani na 22 tun. Už to bude velikej problém. Nemluvě o tom, že v Evropě je standard 2-osý tahač a 3-osý návěs, v USA naopak 3+2, takže by byl problém i s nápravovými tlaky atd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: NASA a armáda to jen předa.. | 25.2.2018 19:01reagovat
avatar

Jen předaly? NASA uzavřela kontrakt na dodávku zásob do vesmíru a nově na vynášení lidí. Je to prostě normální komeční zakázka.

Ty raketové motory jsou od SpaceX, vyvinuté ve SpaceX a Musk vlastní SpaceX, takže jsou od Muska. Ale jako jestli myslíš, že je celé vyvinul sám spolu s raketama, tak to by nepotřeboval těch 7000 zaměstnanců, ne?

Rekotodromem myslíš zřejmě kosmodrom. Ten si pronajímají od NASA a zároveň staví vlastní, což je taky vyjímka. Raketové společnosti obvykle kosmoromy nevlastní. Pouze si je pronajímají od vesmírných agentur vlastněných zeměma.

O přistávání s nosičem se opravdu tvrdilo, že to není možné. DOkonce existovaly celé studie, které tvrdily že to není možné. A rozhodně to je problém, protože to má zásadní dopad na cenu letů a přesto to dodnes krom SpaceX nikdo nedokázal. Nyní, když SpaceX potvrdilo, že to možné je, tak se o to snaží skoro všichni. A to včetně Rusů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Běžný tahač s návěsem má k.. | 25.2.2018 19:06reagovat
avatar

Zaprvé nevíme kolik ten truck bude vážit. Podle Tesly by neměl být o moc těžší než běžný truck, ale zde bych nechal spekulace až na dobu finálních specifikací.

Nepřihlášený

Reakce na: Jen předaly? NASA uzavřela.. | 25.2.2018 19:12reagovat
avatar

Space x není jediná která má navratový modul Ale je jediná která ho využívá i komerčně.

Rusové už několik let vyvíjejí navratový modul, ale diky tomu že jim byly omezeny finanční prstředky na vývoj posunuli fazi testování až na rok 2021?

Pry je úspora nákladů jen 30% ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Space x není jediná která.. | 25.2.2018 19:17reagovat
avatar

Návratový modul? Jaký návratový modul? Tady se o nnávratovém modulu vůbec nebavíme. Tady mluvíme o nosiči raket, který umí sám přistát a je ´ho tedy možné opakovaně použít. A tohle dokáže jenom SpaceX. Zatím nikdo jiný podobnou technologii nemá a v nějakém aspoň trochu pokročilém stavu vývoje je má jenom americká soukromá firma Blue Origin.

Mimochodem, ušetřené náklady jsou obrovské. Jedná se o více než 90 procent. Zbylých 10 procent jsou výaje nutné na palivo a údržbu.

Nepřihlášený DAN

Reakce na: Space x není jediná která.. | 25.2.2018 19:24reagovat
avatar

No návratový modul to mají všichni většinou to je to co přistavá pomocí padáku a pak z toho leze posádka :D

Pleteš si první stupen kterej nechavají ostatní schořet v atmosféře nebo jako odpad ve vesmíru. Ale space x ho využívá a opravdu to nikdo jiný nemá a 30 % jen? starty rake stojí stovky milionu jak mužeš říct že usporá jen 30% , to je majlant jak svině :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Lidi neblbněte.Nákl. Merce.. | 25.2.2018 20:03reagovat
avatar

Lidi neblbněte.Nákl. Mercedes nemusím. Jsou lepší tahače. Umíte si představit ucpanou dálnici a všude nabíjecí centra pro tyto krásné, ale stále neúčinné Tesly k provozu při přepravě nákladu třeba z Dánska do Saudy? Tak se taky jezdí. Dneska jezdí tahače s obrovskou nádrží, aby tahač někam dojel. Čas jsou peníze. A představte si, že jezdí úsporně a na naftu. Proč neprotestují pražáci proti nárustu letadel přes Prahu a do Prahy? To je největší znečištění vzduchu v Praze a to se neřeší. Nenechte se blbnout dnešní špinavou propagandou. Dnes, kdo má do pr.de.le díru je expert. Musejí přijít jiná ekologická auta. Vodík, či snad někdo vymyslí ještě něco účinějšího. Vozit tuny baterií a stále je dobíjet na silnici je špatná cesta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Lidi neblbněte.Nákl. Merce.. | 25.2.2018 20:23reagovat
avatar

Karle, kde je napsané, že Tesla povinné nahradí všechny kamiony? Přepravní firmy si koupí elektromotahače samozřejmě pouze na trasy, kde to bude mít význam.

A na silnici se to taky většinou nabíjet nebude, ale budou se nabíjet přímo v depu během nakládání a vykládání. To není nějaký můj výmysl. DHL už spolupracuje s Teslou na výstavbě nabíječek v jejich depech. Podle DHL ušetří na nákladech za provoz a servis přes 10.000 dolarů ročně na každém náklaďáku.

Nepřihlášený Karel - ten druhý

Karle, to máš marný. Rozum.. | 25.2.2018 21:32reagovat
avatar

Karle, to máš marný. Rozumný názor tady nemá šanci.

Nepřihlášený pepik

nejvetsi prdel je amici ne.. | 25.2.2018 21:50reagovat
avatar

nejvetsi prdel je amici nejdriv zjistí že nejlepší os.diesly sou jedovatý a vzapětí maj nejlepší elektromobily to je ale určitě jen náhoda

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Ono má svůj důvod proč je.. | 25.2.2018 22:00reagovat
avatar

to není ale problém Mercedesu, ale evropský legislativy ;)

Nepřihlášený Petr

Fanousek Tesly se nejca.. | 25.2.2018 22:27reagovat
avatar

Fanousek Tesly se nejcasteji vyznacuje nevabnym vzhledem a oderem, neprilis vysokym IQ, naprostou neznalosti fyzikalnich zakonu a ekonomiky. Nema vlastni nazor a vyhledava silnou osobnost, ktera rozhodnuti udela za nej. Proto ma u teto skupiny obyvatelstva Musk takovy uspech. Priznivci jsou povestni az fanatickym uctivanim sveho "Boha" a jakekoli argumenty vyvracejici dogmata jejich sekty vulgarne odsoudi.

Nepřihlášený Jan Klasa

Dovede si někdo představit.. | 25.2.2018 22:53reagovat
avatar

Dovede si někdo představit, co by udělalo připojení jen třetiny současného parku osobních a nákladních aut do elektrické sítě? Tudíž dokud nebudou postaveny desítky či spíše stovky nových jaderných elektráren, tak jde jen o nesmyslně vyhozené peníze...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Dovede si někdo představit.. | 25.2.2018 23:03reagovat
avatar

Podle energetiků by se nestalo vůbec nic.

Kde se berou ti blázni, co neustále šíří tyhle poplašné zprávy?

https://www.novinky.cz/ekonomika/462515-cesko-masove-dob ijeni-elektromobilu-zvladne-tvrdi-energetici.html

Nepřihlášený Paul

Nezáleží na tom kdo elektr.. | 25.2.2018 23:09reagovat
avatar

Nezáleží na tom kdo elektromobily bude vyrábět.Ale jde o to kde se vezme elektrická energie pro tyto monstra,včetně těch osobních aut.Zabereme další tisíce orné půdy,nastavíme větrníky.Pak jsem zvědav kde si lidi vypěstují to co budou jíst?Nebo pan musk a podobní a snma ti zelení žabičkáři vymyslí chemické,nechemické tablety které budeme jíst místo normálního jídla.

Nepřihlášený

Nvím jestli je větší strac.. | 26.2.2018 06:21reagovat
avatar

Nvím jestli je větší strach z toho , že to je vyrobit nebo z toho že to nejde,,,

Nepřihlášený Pijus Čurus

Nojo, Internet. Teleta co.. | 26.2.2018 06:54reagovat
avatar

Nojo, Internet. Teleta co je články podobného typu vysírají, sem přesto chodí, dál těmto stránkám dělají návštěvnost, a o to přece jde. Najít co nejvíce kontroverzní téma. Pokud sem přestanete chodit, tyto stránky postupem času zajdou.

Samozřejmě je potřeba spousta vysíračů co zajišťují dostatečnou naštvanost jednoho nebo druhého tábora. Takové kokůtky je ale potřeba ignorovat, většinou jsou to ušlápnuté individua co v reálném životě namají moc šancí vyskakovat si... nemají.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Všetci ktorí zaplatili zal.. | 26.2.2018 07:32reagovat
avatar

Jak vite, ze to je podradna kvalita, to jste si overoval, nebo jste to precetl nekde tady?

Reakce na internetu jsou nadsene, nicmene vy vite, ze ta kvalita je spatna.

Dejte is trosku namahu s tim, kouknout se na reakce majitelu, nez budete papouskovat ty nesmysly od Prokopce. :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Punk

tady je odborníků na silni.. | 26.2.2018 08:13reagovat
avatar

tady je odborníků na silniční nákladní dopravu :-D

min v Evropě by se musely upravit předpisy, asi by zákazníkům vadilo, že jim přivezete míň a dráž zato "ekologicky"

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lol

Reakce na: Než se Tesla rozhejbe k něj.. | 26.2.2018 08:20reagovat
avatar

no v osobnich autech se Tesla hejbe uz nekolik let nestiha objednavky lidi na to cekaj mesice i roky a cinani furt nic ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: Jak vite, ze to je podradn.. | 26.2.2018 08:45reagovat
avatar

O nekvalite vyroby tesly 3 nepiše iba autoforum,ale aj mnoho americkych medii.Jeden portal tvrdi,že za vyrobou necelych 1000 kusov tyzdenne je zodpovedna nekvalita vo vyrobe,ked polovica vyrobenych trojok musi ist na ďalšiu opravu.

Až v tomto období sa dostavaju trojky k zakaznikom,ktorí budu ku kalite objektivny.Doteraz boli dodavky trojky pre zakaznikov blizkych tesle,ktorí su minimalne kriticky ku kvalite.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rad

Reakce na: no v osobnich autech se Te.. | 26.2.2018 09:04reagovat
avatar

Za 2017 celosvětově byly na 1. a 2. místě čínské značky.

BYD 113,669 units

BAIC 104,520 units

Akorát kolem toho není tolik keců.

Tesla byla až třetí. A co se týká schopnosti zvýšit výrobu, na Teslu bych si v porovnání s Číňany nevsadil ani hliníkovej padesátník, co už dávno neplatí.

Nepřihlášený WTF

Mercedes tomu očividně nev.. | 26.2.2018 09:05reagovat
avatar

Mercedes tomu očividně nevěří a pokud by sám mýlí, pak mu opravdu pořádně ujel vlak.

Petr Prokopec

Nepřihlášený petx

Nikdo nezmínil, že Tesla c.. | 26.2.2018 09:11reagovat
avatar

Nikdo nezmínil, že Tesla chystá zcela nové baterie až o dvojnásobné kapacitě. O parametrech zatím nikdo nic neví. Já jen, že s těmi by ty dojezdové parametry jejího náklaďáku už šly. Elon Musk je velká huba - o tom žádná, ale všechny jeho sliby se zatím stavěly na reálných základech. Nekvalita výroby Tesly 3 byl spíš takový nechtěný faktor mexických pracovníků :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Nikdo nezmínil, že Tesla c.. | 26.2.2018 09:20reagovat
avatar

Zvláštní. Ve výroční zprávě za rok 2017 a ve výhledu do budoucna pro investory Tesla zmiňuje, že je zcela závislá na dodavatelích baterií, kteří je pro ně vyrábí v Nevadské továrně a pro modely X a S je nakupuje rovnou z Japonska. O žádném plánu na výrobu jakýchkoli jiných baterií ani slovo. Tesla sama o sobě doteď nevyrobila jedinou baterii, všechno nakupuje externě. Takže si těžko dovedu představit, že bez znalostí, jak se články vůbec vyrábí, něco "vymyslí", natož vylepší.

Můžete poslat odkaz na zdroj, ze kterého čerpáte ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený petx

Reakce na: Zvláštní. Ve výroční zpráv.. | 26.2.2018 09:35reagovat
avatar

https://samsungmania.mobilmania.cz/clanky/samsung-a-tesla-co si-kuti-kapacita-baterii-poskoci-az-na-dvojnasobek/sc-309-a- 1340319

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rad

Reakce na: https://samsungmania.mobil.. | 26.2.2018 09:44reagovat
avatar

Díky za link.

U Samsungu věřím, že pokračují ve vývoji toho, co dělají a daří se jim posouvat parametry.

Odstavec, který spekuluje o tom, že Tesla "něco má" považuju za hodně ovážnou konstrukci, speciálně proto, že Tesla nikdy baterie nevyráběla a nevyvíjela, jak už jsem napsal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petx

Reakce na: Díky za link. U Samsungu.. | 26.2.2018 10:12reagovat
avatar

Dobře, ale nemůžete popřít, že Tesla své sliby stavěla vždy na reálných základech. V případě té v článku zmiňované Roadster o dojezdu 1000km - není to moc velké auto, a tu energetickou hustotu tam musí nějak uložit. I ohledně Semi - prostě myslím, že něco v rukávu mají (je jedno jestli ve spolupráci s jiným dodavatelem).

Takže těžko říct jak je to doopravdy, ale za navýšení kapacity i zkrácení času dobíjení by byl rád každý. A ano, Tesle fandím :)

Nepřihlášený Rad

Já si myslím, že to popřít.. | 26.2.2018 10:27reagovat
avatar

Já si myslím, že to popřít klidně můžu. Měli jsme tu několikrát posouvané termíny náběhu výroby modelu 3, na jakých reálných základech byly tedy ty původní založené ?

Mým cílem není se v těchto věcech vrtat. Spíš mi připadá, že "odsuzujete" Teslu z technologického průlomu v kapacitě baterek pouze na základě nepřímých důkazů.

A pokud by tedy existoval jiný výrobce lepších baterií, pak to nebude výhoda pouze pro Teslu, ale potenciálně pro všechny výrobce, kteří je potřebují.

Já Teslu nefavorizuji, spíš budu ve světle drakonických pravidel pro spotřebu aut (CO2/km) rád, pokud tohle půjde jakkoli splnit za co nejmenší peníze, páč jinak se můžeme s individuální dopravou dostupnou širokým masám ve střednědobém horizontu rozloučit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Spekulace

Tak TESLA ten tahač možná.. | 26.2.2018 10:54reagovat
avatar

Tak TESLA ten tahač možná začne prodávat i dříve. V podstatě už ho vlastně začala prodávat, když vybírá zálohy nehotový výrobek? ;-)

Nepřihlášený petx

Reakce na: Já si myslím, že to popřít.. | 26.2.2018 11:23reagovat
avatar

O problémech s nástupem modelu 3 se napsalo hodně, nejvíce o nekvalifikovaných pracovnících. V oboru managementu se má firma asi ještě hodně co učit (a jestli chce přežít, tak by opravdu měla).

Jinak je mi vlastně jedno, jestli ty lepší baterie budou osazovat jiné automobilky. Důležité bude, že to bude fungovat, a energetická hustota těchto baterií začne mít potenciál posílat spalovací dopravu do věčných lovišť, což by do značné míry ovlivnilo i to množství CO2 v ovzduší.

Nepřihlášený

Reakce na: O nekvalite vyroby tesly 3.. | 26.2.2018 12:31reagovat
avatar

To že jdou auta z linek na opravu je běžné u nových linek. A to i u tradičních automobilek. Někdy jde na opravy i 100 procent nově vyrobených aut.

Nepřihlášený

Reakce na: tady je odborníků na silni.. | 26.2.2018 12:33reagovat
avatar

Spíše stejně a levněji a ekologicky. Vy si myslíte, že přepravci kupují elektrotrucky kvůli ekologii? Ti to kupují protože ušetří na nákladech 20.000 dolarů ročně na každém trucku. Podle DHL se jim vrátí vyšší náklady za elektrotruck za rok a půl.

Nepřihlášený

Reakce na: Zvláštní. Ve výroční zpráv.. | 26.2.2018 12:38reagovat
avatar

To ale platí pro modely S a X. Model 3 a trucky budou mít in-house vyráběné baterie.

Ale je pravda, že důvod proč Tesla neplánuje navýšení výroby S a X a nechá je na aktuálních 100.000 je nedostatek baterií v Japonsku. To však není problém trojky.

Nepřihlášený

Reakce na: Díky za link. U Samsungu.. | 26.2.2018 12:40reagovat
avatar

To vaše prohlášení o tom, že Tesla baterie nikdy nevyvíjela není pravdivé. Tesla stojí za vývojem jejich baterií pro model 3. Panasonic je vyrábí, ale vývoj je Tesly, stejně jako licence.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rad

Reakce na: To vaše prohlášení o tom,.. | 26.2.2018 13:41reagovat
avatar

Tak pod pojmem vývoj si představuju něco trochu jiného, než zvětšení objemu článku a proporcionální zvětšení kapacity. Počíst si můžete tady:

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/teslas-mode l-3-2170-cells-same-energy-desity-as-18650s.98770/

Uživat el petx poslal odkaz na článek o vývoji u Samsungu, to mi připadá jako něco, co může věci posunout vpřed.

Co se týká vertikální integrace výroby, můj názor je takový, že Tesla si tímto způsobem zadělala na budoucí neflexibilitu v případě, že by někdo někdy v budoucnu přišel s lepším typem chemie nebo článků. Kontrakt s Panasonicem je na hodně dlouhou dobu (10 let) strukturován tak, že Tesla Panasonicu zaplatí veškeré náklady, které má s výrobou stávajících článků ve formě minimálních dohodnutých odběrů produkce za cenu, která obsahuje veškeré náklady (včetně investic) a dohodnutý zisk pro Panasonic. Panasonic v tomto společném podniku nenese žádné obchodní riziko.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To vaše prohlášení o tom,.. | 26.2.2018 16:12reagovat
avatar

Tak tak

Nepřihlášený

Reakce na: Tak pod pojmem vývoj si pře.. | 26.2.2018 19:13reagovat
avatar

Vy jste dělal chemickou analýzu těch baterek?

Nepřihlášený bambula

same pičoviny | 26.2.2018 21:24reagovat
avatar

same pičoviny

Nepřihlášený

Reakce na: No návratový modul to mají.. | 27.2.2018 00:09reagovat
avatar

Jen 30% úspora ? Ano Souhlasím. To bylo v jednom článku kde Rusové komentovali Space X

Společnost Blue Origin Byla první

Velký vesmírný rekord: stejná raketa se vrátila podruhé do kosmu

https://technet.idnes.cz/velky-vesmirny-rekord-stejna -raketa-se-vratila-podruhe-do-kosmu-p85-/tec_vesmir.aspx?c=A 160125_145636_tec_vesmir_kuz

Nepřihlášený X1/9

Reakce na: Na mieste sefa mercedesu b.. | 28.2.2018 07:05reagovat
avatar

naprostý souhlas...

Proč se řidiči Actrosů na silnici nezdraví?

Protože se už zdravili v servisu....

čím novější tím poruchovější....

Nepřihlášený kukolar

heh pan "řiditel" ako píáše.. | 4.3.2018 17:13reagovat
avatar

heh

pan "řiditel" ako píášete vy česi to je len "ouřada" ktorý ani nevie čo robia doma v garaži

len berie plat a blačí o čom nemá ani páru

Nepřihlášený Peter

Reakce na: Mercedes??Nevím jak se jez.. | 5.3.2018 16:46reagovat
avatar

Lukas neviem s cim si ty jazdil a kedy,ale doba ked kamion vydrzal 1milion kilometrov je davno prec,stare volva,scanie atd. Dnes sa meni park po troch-styroch rokoch co znamena okolo 100-120tisic km rocne pretoze sa dnes jazdi vacsinou v jednotke. Takze ak by sa zacinali problemy po 500tisicoch tak by boli majitelia stastny.Vymena kluky alebo ine vazne opravy su v zaruke. Ono sa totiz v normalnych firmach a v normalnych statoch uz nedrzia tahace starsie ako 3-4 roky. Je to kvoli emisiam,Euro 5-6,nakladom na opravy atd. Nepis to co si niekedy a niekde pocul.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif