Soud s technikem VW kvůli TDI odhalil důvod, proč si je nenechat „opravit”

 | 29 příspěvků | 10.9.2016 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Peha

Říkám od začátku, není co.. | 10.9.2016 13:48reagovat
avatar

Říkám od začátku, není co získat. Já bych si to nikdy přehrát nenechal, mně SW VW nic špatnýho nedělá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wer

Smrad z dieselu je v praxi.. | 10.9.2016 14:14reagovat
avatar

Smrad z dieselu je v praxi něco neskutečného. První město které tenhle motorářská omyl úplně zakáže bude mít nejčistší ovzduší v EU.

Nepřihlášený wer

Reakce na: Říkám od začátku, není co.. | 10.9.2016 14:15reagovat
avatar

Typický neohleduplný majitel TDI.

Nepřihlášený bElle

Kdyby v roce 2000 investov.. | 10.9.2016 14:19reagovat
avatar

Kdyby v roce 2000 investovali spíše do CNG, tak už dnes žijeme v mnohem čistším prostředí. Hlavně obyvatelé měst. Němci mají bohaté zkušenosti s trávením lidí jedovatými plyny, takže vsadili na jistotu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Himuro

Reakce na: Kdyby v roce 2000 investov.. | 10.9.2016 14:20reagovat
avatar

Nejen CNG. I moje EU4 LPG auto smrdí méně a produkuje méně škodlivých emisí než jakýkoliv naftožrout v praxi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený XXXL

Reakce na: Kdyby v roce 2000 investov.. | 10.9.2016 14:25reagovat
avatar

V našem městě už naštěstí nasazují i aku elektrobusy. Pokaždé když kolem mě projede, tak jsem celý nesvůj, protože očekávám diesel smrad a ono nic. Čím víc elektromobilů a CNG aut, tím dříve se zbavíme úplně zbytečného smradu a hluku. Ještě hybridy od Toyoty musím pochválit.

Nepřihlášený karel

Nejhorsi je, ze EU zalezi.. | 10.9.2016 14:27reagovat
avatar

Nejhorsi je, ze EU zalezi jen a pouze na spotrebe, ale zkraceni vydrze motoru jako celku uz nikoho nezajima (pritom vyrabet motory a potazmo cely auta je urcite taky ekologicka zatez)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hijj

Reakce na: Nejhorsi je, ze EU zalezi.. | 10.9.2016 14:34reagovat
avatar

Z tohohle bych EU nevinil. VW něco podělal, tak ať to napraví. Emise ve městech a kolem silnic jsou pro lidi horší než emise z uhelných elektráren.

Nepřihlášený Já a zase Já

VW si hledá domluveného ob.. | 10.9.2016 14:38reagovat
avatar

VW si hledá domluveného obětního beránka. Je mi z nich špatně stejně jako z jejich TDI a TSI.

Nepřihlášený blbost

Diesely v osobácích a do m.. | 10.9.2016 14:47reagovat
avatar

Diesely v osobácích a do města byla blbost od začátku, každému kdo trochu přemýšlel to bylo jasné. Nicméně už tu jsou, a nejrychlejší a nejmíň finančně a zároveň ekologicky náročná cesta, jak s nimi naložit, je předělat je na CNG. V tomto ohledu bude stát muset lidem trochu pomoci a přijmout urychleně potřebnou legislativu, která to umožní. Není nač čekat. Elektromobil není řešením - sice neznečišťuje ovzduží, ale jeho provoz je nákladný (je nutno započítat i jeho nižší dojezd a náhradní baterie po pár letech) a zároveň tak šíleně neekologický, že dokud bude potřeba k jeho fungování lithium nebo jiné vzácné a těžko dostupné kovy, tak to jako technologie k masovému rozšíření vůbec nepřipadá v úvahu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FFFERRAAAARRIII

Reakce na: Diesely v osobácích a do m.. | 10.9.2016 14:49reagovat
avatar

Blbost. Prej náhradní baterie po pár letech. Si zjisti jaké mají záruky různé elektromobily. Diesely bych sešrotoval za peníze VW, protože předělání na téměř bezemisní CNG je pro tyhle vraky zbytečně drahé.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

nejschudnejsi cesta je zve.. | 10.9.2016 15:54reagovat
avatar

nejschudnejsi cesta je zvednout spotrebni dan na naftu, aby byla aspoň o 10% vyssi nez na benzin

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený blbost

Reakce na: Blbost. Prej náhradní bate.. | 10.9.2016 21:21reagovat
avatar

Těžba lithia poškozuje životní prostředí nesrovnatelně více, než nějakej diesel i bez CNG. Lithium je k tomu dost nestabilní a navíc ho není dost pro všechny. Lithiová baterka dá v ideálních podmínkách horkotěžko 500 nabíjecích - vybíjecích cyklů, a je přitom vesměs jedno jak jsou mělké nebo hluboké. Dalším problémem je likvidace těchto starých baterií.

Drahý a nepřijatelný je za současných podmínek elektromobil, ale někdo nahoře se rozhodl, že to "za každou cenu protlačí". Neprotlačí, lidi to musí platit z vlastních kapes a ne každej je idiot, kterej si nesečte dvě a dvě.

Bylo by relativně dost energie pro všechny, kdyby např. povolili stavbu ostrovních solárek na domech svépomocí. Ne, chtěli na tom vyrejžovat, lidi to dělat nesmí, jen specializované firmy za tak velké peníze, že se to nevyplatí - lobby zapracovala, "kabelové" společnosti nechtěly přijít o nehorázné zisky. Tak teď si to "vyžerou" zase zpátky, tohle je výsledek - lidi jim na elektromobily se*ou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený blbost

Reakce na: nejschudnejsi cesta je zve.. | 10.9.2016 21:25reagovat
avatar

Nj, to by asi šlo, ale hádej kterej ministr to u nás nedovolí, protože pak by si svou řepku a MEŘO mohl narvat tak akorát víš kam...

Nepřihlášený pedro

Reakce na: Těžba lithia poškozuje živ.. | 11.9.2016 09:51reagovat
avatar

blbost: ono se to moc neví a neprosazuje, ale největší kocourkovina na ostrovních solárech je to, že bys měl platit daně z energie, kterou si sám vyrobíš i spotřebuješ. Podpora zelené energie jako prase...

Nepřihlášený Míra

Reakce na: nejschudnejsi cesta je zve.. | 11.9.2016 12:02reagovat
avatar

To má zase někdo v hlavě nakadíno. Když zdražíte naftu, zdražíte i věci s tím spojené.Myslíte že jídlo do supermárketů padá z nebe? Ne, představte si, že ho tam doveze kamion, který jezdí na naftu. Takže pokud si nechcete kupovat rohlík za 3,-Kč, tak raději držte ústa.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: To má zase někdo v hlavě n.. | 11.9.2016 14:47reagovat
avatar

ty mas fakt nasrano v makovici kolenovrte.

když byla nafta o 10 korun drazsi nez dnes, stal snad rohlik vic nez stoji dnes??

Nepřihlášený povinne

"Vyměnit nižší emise NOx z.. | 11.9.2016 14:48reagovat
avatar

"Vyměnit nižší emise NOx za budoucí zvýšené náklady spojené s opravami vozu bude zřejmě ochoten málokdo..."

Presne a proto by mela byt aktualizace povinna nebo auta sesrotovat na naklady vyrobce. Ne emitovat skodliviny ve mestech.

Nepřihlášený zdrazit naftu

Naftu zdrazime ale taky sn.. | 11.9.2016 14:51reagovat
avatar

Naftu zdrazime ale taky snizime silnicni dan a dalnicni mytne, aby se to nepromitlo do "rohliku"

Nepřihlášený tombas

Co to má jako ku*va být? V.. | 11.9.2016 21:25reagovat
avatar

Co to má jako ku*va být? V redakci se všichni pomátli nebo co? Nabádat majitele těch šrotů, aby se vyhýbali úpravě, která snad může alespoň trochu omezit produkci rakovinotvorných NOx za cenu prodloužení životnosti těch šuntů? Už včera bylo pozdě pro odstavení takových aut z provozu a každý další den jejich provozu někoho zabíjí.

Snad se dožiju toho, že diesely v osobních autech budou jen záznamy v historických dokumentech.

Nepřihlášený wolff

Ten článek je mezi řádky d.. | 12.9.2016 09:09reagovat
avatar

Ten článek je mezi řádky docela drsný.

- našel se obětní beránek (byť všem je jasné, že ten dělal jen co mu vedení azdalo)

- podvodně prodali miliony aut (nejen v USA) s motory, které by nikdy nevznikly, pokud by nebyl podvod

jako, VW zjevně v USA skončil, možná to opravdu zkusí ještě se škodovkou, ale úplně stejně by to mělo být všude ve světě. Správné by bylo auta stáhnout, majitele odškodnit a sešrotovat, případně vyměnit motory za takové, které vyhoví legislativním požadavkům. Tečka.

Nepřihlášený Driver

Dieselgate nám kažropádně.. | 12.9.2016 11:20reagovat
avatar

Dieselgate nám kažropádně ukázala jednu evidentní věc. Nikdo tomu nerozumí, nikdo nezná konkrétní fakta, a všichni zastávají nějaký pomatený názor. Ani profesoři na vysokých školách nemají aktuální informace o zdrojích lithia a o způsobu těžby a zatížení životního prostředí, a média nemají přesné informace, jen publikují čtenářsky atraktivní články. Jediný nezpochybnitelný fakt je ten, že chodec a cyklista životní prostředí zatěžují nejméně. Zbytek je už na akademickou debatu, ale o klimatu a znečičtění bych vůbec nehovořil. Není problém, aby do Prahy dovál písek z Afriky. Natož smog z Polska (zejména v topné sezóně) A řešit, co je horší a co se vyplatí omezit je v tomto kontextu zcela evidentně úsměvné.

Nepřihlášený agent

V článku se podle mě píše.. | 12.9.2016 23:42reagovat
avatar

V článku se podle mě píše o snížení životnosti komponent souvisejících s redukcí emisí (EGR, DPF...), ne o snížení životnosti samotného motoru.

Nepřihlášený honza

Diesel je fůj, ale přímovs.. | 15.9.2016 13:31reagovat
avatar

Diesel je fůj, ale přímovstřikový benzín bez filtru je mňam...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Aladin

Reakce na: Nejen CNG. I moje EU4 LPG.. | 15.9.2016 16:12reagovat
avatar

Zaujímavé, moja A3 1.9 TDI z r.p. 2000 vonia nádherne :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tombas

Tak se s ní zavři v garáži.. | 15.9.2016 17:18reagovat
avatar

Tak se s ní zavři v garáži, utěsni okna a dveře a nech pár hodin nastartováno. Můžeš si tu "vůni" užívat do aleluja (až do smrti).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Netration

Reakce na: Tak se s ní zavři v garáži.. | 16.9.2016 10:19reagovat
avatar

Zkus to s benzinovim motorem, jeste lepe primovstrikem. Vysledek bude stejny :D

Nepřihlášený Netration

Reakce na: Zaujímavé, moja A3 1.9 TDI.. | 16.9.2016 10:22reagovat
avatar

Ja mam zas 1.9TDi z roku 2002 a smrdi. Sice ne jak traktor, spis kysele, ale smrdi. Nekomu to mozna voni ...

Nepřihlášený Netration

Reakce na: Diesel je fůj, ale přímovs.. | 16.9.2016 10:24reagovat
avatar

:D :D ... Bod pro tebe :D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše