Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u dna > Diskuzní fórum
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u dna
| 76 příspěvků | 19.1.2013 Petr Miler
Reagovat
Nepřihlášený Švestka | To je zase pííííčovina. T.. | 19.1.2013 13:00 | reagovat |
![]() | To je zase pííííčovina. Těmto statistikám ať si říká každý kdo chce co chce.Můj názor.
Renault vs. Nissan ?? Zrovna Nissan, který má všechny motory společné s Renault je o tolik lepší ???
Od včerejšího dne dává Renault na všechny vozidla kompletní záruku 5 let nebo 100 000 KM. V hotovosti nebo na úvěr je to jedno. Prostě u všeho.
Na užitková vozidla 5 let nebo 200 000 KM ! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Švestka | Audi?? Si děláte prcku.. | 19.1.2013 13:01 | reagovat |
![]() | Audi??
Si děláte prcku nééé ?:-) | |
Nepřihlášený Švestka | Statistika ala Britové.. | 19.1.2013 13:03 | reagovat |
![]() | Statistika ala Britové
Land Rover a Jaguár nejlepší :-)))))) To mě připomíná Top Gear, ale tam je to bráno, jako humor. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Martin B. | Vzhledem k tomu, že tahle.. | 19.1.2013 13:10 | reagovat |
![]() | Vzhledem k tomu, že tahle statistika skutečně uvažuje pouze vážné závady a ne praskání žárovek apod., tak myslím, že ji ve srovnání s jinými na úplně lehkou váhu brát nelze. Taky je potřeba si uvědomit, že i 3,7 % u Audi je pořád celkem málo aut, čili vyznění nění takové, že každé druhé Audi se porouchá. Nicméně pořád to je několikanásobně více poruch než u Hondy. | |
Nepřihlášený jiriik | to je vtip ? BMW ? A poruc.. | 19.1.2013 14:04 | reagovat |
![]() | to je vtip ? BMW ? A poruchové motory ? Že jsem si ani nevšiml :-D | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Martin B. | BMW má poruchovost 2,2%. T.. | 19.1.2013 14:09 | reagovat |
![]() | BMW má poruchovost 2,2%. Tzn. cca jedno z padesáti aut. To asi běžně člověk nezaregistruje. | |
jack daniels | Nejméně poruchový je moto.. | 19.1.2013 14:21 | reagovat |
![]() | Nejméně poruchový je motor 1,3 OHV BMM ve Favoritu | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený josephko | Prečo už neuviedli komplet.. | 19.1.2013 14:27 | reagovat |
![]() | Prečo už neuviedli kompletnú štatistiku? Zrovna tie značky, ktoré ma zaujímajú najviac, tam nie sú. | |
Nepřihlášený Švestka | Protože tohle jsou automob.. | 19.1.2013 15:49 | reagovat |
![]() | Protože tohle jsou automobilky a ne sračky, jako Škoda .Značky co ve světě něco znamenají. předpokládám dobře značku, která ti chybí? | |
Nepřihlášený Meril | Reakce na: Nejméně poruchový je moto.. | 19.1.2013 16:04 | reagovat |
![]() | Favorit? To jo no.To je ukázka opravdové české šikovnosti.:-)))) Poslední poctivé české auto Škoda 1000MB. A teď se nestydí chtít takové peníze za mrdky německé/ jakože české/.Honda to je alespoň značka.Auta, které jsou za cenu Octavek a Rapidů a hlupáci češi kupují pořad stejně škodu. Opravdové plusy škoda: K hovnu výbava, hnusný design,krátká záruka, vysoká pořizovací cena, tuctová značka. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Petr | Volvo je Volvo | 19.1.2013 16:12 | reagovat |
![]() | Volvo je Volvo | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Ondráš | Jestli Japonci prodají vět.. | 19.1.2013 16:13 | reagovat |
![]() | Jestli Japonci prodají většinu aut na asijském, americkém, australském trhu a to s atmosfericky plněným "velkoobjemovým" motorem tak se asi není čemu divit. Dokud to půjde, tak budu jezdit právě v japonském či americkém alespoň 6válci a budu si o evropském downsizingu myslet své...Chci mít náskok díky poctivě udělanému a trvanlivému autu a ne díky technice... Raději budu platit emisní poplatky a jezdit autem, co nepostrádá motor, než jezdit dvouválcem s kompresorem a 2 turbodmychadly... | |
Zobrazit reakce.. | ||
jack daniels | Reakce na: Favorit? To jo no.To je uk.. | 19.1.2013 16:51 | reagovat |
![]() | Motor,ne kára. Motor vydrží :-))) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Beaumont | josephko: Zbytek statistik.. | 19.1.2013 17:48 | reagovat |
![]() | josephko: Zbytek statistiky tam není, protože ho nezveřejňuje zdrojová instituce - pojišťovna Warranty Direct
Ondráš: Tohle jsou data jen a pouze z BRITSKÉHO trhu, zbytek světa se v tom nepromítá. | |
Nepřihlášený Martin | tak už i oficiálně Renault.. | 19.1.2013 17:53 | reagovat |
![]() | tak už i oficiálně Renault porazil Volkswagen ve spolehlivosti motorů a to je koncern o 30% dražší :D
| |
Nepřihlášený Meril | Reakce na: Motor,ne kára. Motor vydrží.. | 19.1.2013 17:55 | reagovat |
![]() | Máš pravdu ten jo.Však ten motor je okopírovaný motor Renault model vozu R8. Ať to byla Š 1000 až do felicie pořád stejný dobrý jednoduchý motor okopírovaný od Renault.To málo kdo ví, že jim to komouši / v době kdy byl Renault statní/ prodali do škodovky. Jestli budeš mít někdy možnost ať ti otevřou kapotu u R8 nebo pohledej fotky na google.:-)) Co se na motoru sralo doprasili v Mladé Boleslavi.Těsnění pumpy bla bla bla | |
Nepřihlášený Krtko | Mozem len potvrdit. Prve a.. | 19.1.2013 18:04 | reagovat |
![]() | Mozem len potvrdit. Prve auto. Toyota corolla. Najazdene 70K absolutne bez jedinej zavady. Az na defekt co som niekde dostal. Druhe auto Nissan x-trail. Najazdene 100K to iste, ziadna zavada. Ale v 90K som zrazil srnu, tak som dost rozbil predok. Ale po oprave zase beha spolahlivo. Ked budem kupovat dalsie auto za par rokov. Tak japonca. Nemecke auta boli dobre, ale uz nejaku tu dobu nie su. A ziju len zo svojej zotrvacnosti v hlavach ludi, ktorych si ich este kupuju. A kadeja TSi motory to nezachrania. Prave naopak. Tieto motory nemeckym znackam skodia. | |
Nepřihlášený petr | pro toho kdo hleda oktavku.. | 19.1.2013 18:17 | reagovat |
![]() | pro toho kdo hleda oktavku, tak zde: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/191
po ruchovost motoru 13.83% | |
Nepřihlášený castor | mám dlouhodobé zkušenosti.. | 19.1.2013 21:52 | reagovat |
![]() | mám dlouhodobé zkušenosti s několika renaulty, jak v benzínu tak naftě a musím říct, že ačkoliv renaulty zrovna neoplývají spolehlivostí, tak s motory jsem nikdy žádné problémy neměl. jestli to nebude spíš tím, že japonce si kupují spíš profíci-fandové a pak důchodci :)) | |
Nepřihlášený pete | Reakce na: To je zase pííííčovina. T.. | 19.1.2013 22:24 | reagovat |
![]() | Kecas, akurat tak dizle a iba niektore benziny (2,0i MR20DE). Ale na rozdiel od Renaultu na nich maju kratsie servisne intervaly, nemaju v hlave eko gulas. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Renault | Reakce na: Kecas, akurat tak dizle a.. | 20.1.2013 00:38 | reagovat |
![]() | Renault 20 000 km/ rok starší generace 1,5DCI již nejsou v nabídce.... Renault 30 000 km/ 2 roky 2,0 DCI nejlepší motor v této třídě 30 000 km/ 2 roky 1,6 DCI nejlepší a nejúspornější motor současnosti 30 000 km/ 2 roky, 1,5 DCI 6 generace / Clio, Megane Flence atd./ nejlepší a nejúspornější motor v tomto segmenu 40 000 km/ 2 roky 2,3 DCI / Master/ Navíc nově komplexní záruka 5LET/100 000 km všechny os. vozy 5LET/200 000 km všechny užitkové vozy Co se týče fanoušků a odborníků, tak škodu určitě ne, Hondu ano a především v Japonsku, Renault nemá co se fanoušků v celém světě konkurenci. Ať už to jsou kvalitní vozy, sport, historie značky. | |
Nepřihlášený Standa | Reakce na: Jestli Japonci prodají vět.. | 20.1.2013 07:48 | reagovat |
![]() | Jsem sice velkým fanouškem audi ale s tvím názorem souhlasím. Obsah ničím nenahradíš. Dnešní 11ti,12ti stovky vybroušený na 90 a víc koní díky turbům atd. vživotě nemůžou vydržet to co poctivej třílitrovej šestivál. Mám hooodně starou dodávku od mercedesu 2,3D a ten motor si v klidu odčochtá svůj milion a stále jede,zima nezima na první škrtnutí a ani nezakouří! Neni to žádnej sportovec to ne ale maká a na emise se..ru. | |
Nepřihlášený Objem turbem nahradíš | Víte co je to vůbec objem.. | 20.1.2013 09:25 | reagovat |
![]() | Víte co je to vůbec objem motoru a jak se počítá ? :-) To není vůbec o tom.To je o tom, že se řidiči chovají k autům, jako prasata a pak se nějaké auto s turbem kazí.Už nemluvím o blbečcích co to přečipujou a dají si chromové kliky a jsou nejlepší na světě. Jinak turbodmychaldo se může posrat i u náklaďáků a starých aut kde je objem třeba 6,0 3.0 2,5, když se k autu člověk nechová, jak má.Co hůř hodně lidí ani neví, jak zacházet s turbomotorem. Ten výkon je dnes dosažen proměnlivou geometrií lopatek a přímím vysokotlakým střikováním benzínu /nafty/ a né, že tam je jen "to" turbo. Dřív by si v benzínu turbomotor nikdo nekoupil, protože to žralo, jako tank a nabízel to tak max. Saab nebo Volvo. Dnes je to běžná technologie a obsah je zbytečný. Rozdíl půl litru nebo tří deci tady v poruchovosti nebo trvanlivosti motoru nerozoduje.Ten motor je stejný /a lepší/ a vydrží pokud ho člověk po nastartování nebere hned u držky. Vše je také dělané na kvalitní phm a né ty sračky co tam kde kdo lleje a u nás prodávají.I přesto neznám nikoho, kdo by zatím reklamoval maloobjemový motor a turbo. Je to jen zažité a rozumování některých co o tom nic neví jen soused povídal. Dřív/ cca. 10 -15 let zpátky/ taky nikdo nechtěl do auta dieslový motor. Protože tomu nikdo nevěřil, jen to smrdělo a v zimě nestartovalo a bylo hlučné a hovno jelo a přišlo přímé vstřikování commonrail a dívejte se dnes.Jsou na lepších výkonech než benzin. A ještě je to machrovské mít v autě diesel. Objem ničím nenahradíš mi připomíná už neplatící nafta patří do kamen. :-)) Motory bez turba a v nižším obsahu? Je to o zkušenostech a nemyslím si, že staré atmosféra byla v něčem tolik užasná. Hlavně staré dieselové smradlavé "kadlakadlakadla", kdy člověk půl života prožil žhavením a výměnama oleje a filtrů. Jsem rád, že je ta doba pryč.A nevidím na tom nic špatného. Pokud je motor dobře udělaný.Což předvedla třeba škoda u HTP, že i moderní motor se dá zku..t. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený theolli70 | " A máme za to, že právě t.. | 20.1.2013 09:36 | reagovat |
![]() | " A máme za to, že právě turba, vstřiky a další složitosti modernějších německých motorů selhávají mnohem častěji než jednoduché (pro někoho možná archaické...) konstrukce pohonných jednotek Japonců". Koukám že pisálek je znalec,jak je možné že japonci tyhle statistiky opanovali i v době kdy VW znal tak 1.8 8V 66kw a Honda dělala ty "jednoduché" VTEC a VTi třeba 1.6 s atmosferickými 118kW!!! A přesto si s Evropou vytřela drdel!! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Míra | Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 09:51 | reagovat |
![]() | Pro uživatele "Renault", prosím požádejte svého ošetřovatele o zvýšení dávek léčiv, to co jste napsal už hraničí s vážnou poruchou mozku.Podívejte se na motory roku, které automobilky vedou, ulehčím vám práci, na prvních místech je VW, nebo BMW.A když potkám na cestě auto s otevřenou kapotou, tak je to vždy auto začínající na F (Ford, Fiat a všechny Francouzské).Jo a víte proč vzniknul Renault?, aby Ford nebyl nejhorší. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Martin B. | Reakce na: Víte co je to vůbec objem.. | 20.1.2013 09:54 | reagovat |
![]() | Myslím, že počítání objemu v tomto nehraje žádnou roli. A je to překvapivě vzorec ze základní školy na výpočet objemu válce, na čemž snad není nic speciálního. Porucha samotného turba samozřejmě bývá způsobena špatným chováním, kdy motoru nakládám hned po nastartování a nenechám ho odpočinout před dojezdem. Nicméně řeč není o poruše samotného turba, jde o to, že například přeplňovaný motor 1,2 je pochopitelně více zatěžován než výkonově srovnatelný atmosférický motor 1,6. Pokud z malinkého motůrku ždímu přes 100 koní, tak to životnosti neprospívá. Pokud se například upravovali speciály skupiny B s motory o objemu 1,6 na 800 koní v krátkých sprintových závodech typu Pikes Peak, tak to taky bylo odneseno tím, že ten motor vydržel jen čtvrt hodiny. To samé se děje tady, jen v menším měřítku pochopitelně. | |
Nepřihlášený Štegy | Reakce na: To je zase pííííčovina. T.. | 20.1.2013 10:54 | reagovat |
![]() | Tak si kup Rencka (je jasný že už ho máš) a v servisu ti 2x do roka nějakou tu závadu odstraněj zdarma. Ale i tak občas budeš jezdit na kole.... Měl jsem Toyoty a pak Hondy a nikdy jsem neřešil nic. Jen drahej benzín. | |
Nepřihlášený Štegy | Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 11:08 | reagovat |
![]() | Bohužel motor roku, neznamená bezporuchový motor. Na poruchovost se v tomto výběru nebere zřetel asi vůbec. Kupříkladu tedy koncern WW -desítky změn a nekonečné variace motorů pro mě díky tomu patří mezi nejhorší motoráře. Musej holt ty stovky vývojářů něčím zaměstnat. Ale že by musely pouštět motory na trh a teprve až se projeví fatální závady tak to jakoby novější generací vylepšovat-to už snad dnes ta technika trochu dál... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Štegy | Reakce na: to je vtip ? BMW ? A poruc.. | 20.1.2013 11:13 | reagovat |
![]() | Kup si nějakou současnou variantu s 2 až 3-mi turby...Podle mě se na poruchovosti motorů nejvíc podílej mamlasové z Bruselu s jejich nesmyslnými emisemi. Výsledkem je motor bez turba, kterej téměř nejede-ale nekazí se a nebo motor s jedním a více turby, kterej sice jede, ale je to časovaná bomba co se poruchovosti týče. | |
Nepřihlášený Renault | Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 11:20 | reagovat |
![]() | :-)) v pondělí.Dneska tam není.A doufám, že taky nepůjdeš, protože tam nebudu v čekárně čekat hodinu, protože ty jich máš asi hodně.:-)) | |
Nepřihlášený Renault | Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 11:24 | reagovat |
![]() | Ať žije Turbooooo | |
Nepřihlášený Pavel | Reakce na: Volvo je Volvo | 20.1.2013 13:42 | reagovat |
![]() | Ma rec! | |
Nepřihlášený Pavel | Reakce na: Bohužel motor roku, neznam.. | 20.1.2013 13:51 | reagovat |
![]() | Ukazka kvality TSI 1,2, 1,4! Nejdrive kvalitni retezovy rozvod s dozivotni trvanlivosti! Zkutecnost max 30000km! Ted opet zpet na remen! A co bude zitra? Opet nejaka super vychytavka? | |
Nepřihlášený kompot | Taky přispěji svou troškou.. | 20.1.2013 13:52 | reagovat |
![]() | Taky přispěji svou troškou do mlýna. Máme doma Renaulta 1,6 benzín, žádné turbo. BMW 3.0, žádné turbo a stejně už oba byly 2x v servise a nemají ani 70 000. | |
Nepřihlášený staník | Krásný výsledek Fiatu. Co.. | 20.1.2013 14:06 | reagovat |
![]() | Krásný výsledek Fiatu. Co se týče benzínových motorů řady FIRE /16v nebo 1,6 16V tak za mně teda za 13 let ,bez ztráty kytičky.Naftu nemůžu hodnotit ,neměl jsem. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Krásný výsledek Fiatu. Co.. | 20.1.2013 18:37 | reagovat |
![]() | Tak tak | |
Nepřihlášený Dave | Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 18:42 | reagovat |
![]() | Docela jsi se ztrapnil:-) Právě Ford a motor 1,0 3V TurboEcoboost má u odborníků nejvíce ocenění. | |
Nepřihlášený Dave | Schválně jsem se díval a p.. | 20.1.2013 19:00 | reagovat |
![]() | Schválně jsem se díval a předloni absolutní vítěz i vítěz ankety motor roku do objemu 1,4 Fiat 2álec Twinair.:-))A absolutní vítěz loni Ford 1,0 EcoBoost..Ano i VW tam je 1,4TSI pak audi TFSI a BMW Biturbo . Všechno turbomotory až na ferarri..Tak asi | |
Nepřihlášený Ondra S. | Je mi jasný, že za horší s.. | 20.1.2013 20:30 | reagovat |
![]() | Je mi jasný, že za horší spolehlivostí stojí sice větší složitost motorů, ale i složitý stroj se nakonec da zkonstruovat odolně, robusně a vyrobit z kvalitních materiálů a komponentů, jenže ne levně. Podle mě je hlavní problém, že se evropské automobilky snaží na autech šetřit už v konstrukci. Tím myslím, že vyhrává řešení, které není nejlepší, ale je šance že to chvíli vydrží a je to výrobně levné. Možná vám nedochází, že automobilky nechtějí prodávat superkvalitní vozy, které by jezdily jen s minimálním servisem, i když by to dnes už dokázaly, protože náhradní díly je pro ně zajimavý kšeft a dobrý bussines, který je živí.
Víte proč si myslím, že japonské vozy jsou tak dobré? Japonci totiž podle mě ještě tolik nešetří na konstrukci a materiálech, tudíž jejich hlavně větší vozy a vozy made in japan ještě nejsou tak konstrukčně ošizené, jako evropská konkurence. Tyto vozy jsou ale potom dražšší, než srovnatelná evropská konkurence, jenže na jejich kvalitě je to potom znát, takže pro uživatelé aut s velkými nájezdy to rozhodně nejsou vyhozené peníze. Potom japonci vždy uměli dělat lépe atmosférické motory, než Evropa. Jejich motory nejsou tak zastaralé, jak by se mohlo zdát, mají tam VVT, proměnou délku sacího potrubí, většínou více ventilů v hlavě a ladí víc ve výrobě to proudění a víření směsi v motoru, takže dosahují lepších výkonů a živosti, než evropané, kteří se s tím až tak nepářou a spíš tam nacpou turbo.
Co se týče těch turbomotorů, tak ono to není tak zlé, přestože turbo vyžaduje určité ohleduplnější chování k motoru hlavně za studena. Horší je spíše ta posedlost EU na snížování emisí, která nutí výrobce ke stále více složitému řízení motorů se stále více čidly a snímači, která právě hlídají ty emise i v přechodových režimech a když něco odejde, řídící jednotka motoru se hodí do nouzáku, nebo úplně zablokuje. Celý výsledek této, dnes už absurdity s emisemi jsou mrtvé atmosférické motory, co nejedou a jsou tupé na plyn s prodlevou, nebo turbomotory, které jsou určeny jedině n.. | |
Nepřihlášený skoda hovoriť | Reakce na: Nejméně poruchový je moto.. | 20.1.2013 22:22 | reagovat |
![]() | V roce 88 přišel k nám na podnik první Favorit. Po letech,kdy ke konci s tím jezdil kde-kdo,měl najeto poctivých cca 450 000km ! A odkoupil si jej zaměstnanec,opravil plechy a jezdí dodnes ! Emisemi prochází v pohodě. Jinak mám druhého japonce(Toyota,Suzuki) a vzdy po 150 000km jdou na prodej bez jediné závady.....což se mi u Opla nemohlo stát(servis cca každých 15 000km. | |
Nepřihlášený Trunda | No to je echt hnus.... jak.. | 21.1.2013 09:09 | reagovat |
![]() | No to je echt hnus.... jak někdo může zveřejnit takovou statistiku, to pochopím jen tehdy, pokud si uvědomím to, že je to jen a pouze zas nejaká mediálně-marketingová masáž.... Oni ten vzorek těch deseti aut vůbec neřeší dle najetých km a stáří.... takže taková MG/Rover je jasnej, že je na konci, když všechy auta jsou starší roku 2005 a dle toho mají taky najeto.... prostě tím, že to není podle km a staří je to úplně zcestné a vyfackovat by patřilo tomu, kdo něco takového zveřejňuje... jsem rozčílen :-( | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený karel | Reakce na: No to je echt hnus.... jak.. | 21.1.2013 10:27 | reagovat |
![]() | plácáš nesmysly. Tyhle statistiky jsou potřeba. Na kvalitní motory je třeba poukázat.
Jinak v celku tato statistika reflektuje realitu. | |
Nepřihlášený Trunda | ... no tak já jen předloži.. | 21.1.2013 10:38 | reagovat |
![]() | ... no tak já jen předložil fakta, proč je ta statistika zavádějící. Jestli máš nějaký fakt dokazující opak, sem s ním ;-) Kvalita nekvalita, stejně je kvalita provedení motoru jen třetina úspěchu. Druhá je kvalitní servis a příslušná péče a třetí je fakt, že čím míň pohyblivých částí a elektronických udělátek, tím menší náchylnost na chybovost. Když porovnám složitost atmosferického motoru a jeho příslušenství s "foukaným" motorem a jeho příslušenstvím, tak vidím to, že dnešní trendy jsou cestou do pekel... | |
Nepřihlášený Mino | Trunda: A to je právě ono,.. | 21.1.2013 11:20 | reagovat |
![]() | Trunda: A to je právě ono, co ta statistika trochu ukazuje. Výrobci, kteří mají miliony složitých foukaných motorů jsou na chvostu, zatímco výrobci s jednoduššími motory (byť ani ty japonské motory nejsou nějak extra jednoduché) jsou vepředu. Tedy výrobci složitých motorů se sami sebe zbytečně odsouvají na konec tabulky. Jejich chyba (no a chyba emisních regulací).
Samozřejmě, že z toho člověk nepozná spolehlivost konkrétního motoru, nepozná, jakou mělo to auto údržbu, jde aspoň trochu vidět, jaká je spolehlivost motoru (a blbuvzdornost) typického majitele vozu dané značky. A zde je ta námitka trochu na místě, protože mnoho (neříkám všichni) lidí s TDI motorů chce prvoplánově ušetřit. A když už se šetří na palivu, šetří se často i na údržbě. Kdyby takoví lidé měli např. Hondu, možná i zde by šidili údržbu a kdo ví, kam by to pak poskočilo. Těžko říci. Tato tabulka se spíše hodí při koupi ojetého auta - jak už jsem řekl, dobře reflektuje typického uživatele vozu dané značky. Já mám teď NIssana, nemůžu si nějak moc stěžovat, většina závad byla levně odstranitelná a daná stářím vozu (byť problémy s motorem trochu měl - začal zlobit rozdělovač, motor špatně startoval) a na jaře si chci koupit ojetou Hondu. Tak mě doufám nezklame :-) | |
Nepřihlášený Lojzík | Ta statistika je úplně o n.. | 21.1.2013 14:23 | reagovat |
![]() | Ta statistika je úplně o ničem. Vždy je to jedno auto z n pojištěných. Je to celý o tom, kolik aut pojistili za kterou značku. Jeden výskyt není statistika. Zjevně v tý tabulce nemají značky, který se v jejich portfoliu neporouchaly. Všechny ty čísla jsou pouhý matematický omyl. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený karel | Reakce na: Ta statistika je úplně o n.. | 21.1.2013 15:41 | reagovat |
![]() | Myslim ze jste tu statistiku nepochopil: http://www.reliabilityindex.com/what-is
| |
Nepřihlášený Mino | Lojzík: No pozor, ta stati.. | 21.1.2013 16:19 | reagovat |
![]() | Lojzík: No pozor, ta statistika byla (pokud jsem to správně pochopil) z 50.000 selhání, ne 50.000 pojištěných aut. V takovém případě by ta statistika bylo skutečně o ničem. V Británii je 31 milionů aut, počet pojištěných aut touto pojišťovnou jsou v řádech milionů a pak by to i odpovídalo.
Je u nich pojištěno téměř 2 milionů aut, z toho se 50 tisíc pokazilo, tak to máme 1 z 40 (něco tam budou i násobné závady, jinak by to číslo mělo vyjít vyšší).
Ale pojďme být přesnější. Zastoupení Hondy je v UK 2,6%, takže z těch 2 milionů to bude zhruba 52000 Hond. Pokazila se nám 0,29% Hond, to jest 151 aut :-) To je myslím docela dost vysoké číslo na to, aby z toho šla udělat statistika, žádné jednotky výskytů to nejsou. Samozřejmě čísla nejsou přesná, zastoupení je z roku 2012, počty aut jsou dlouhodobější, ale základní nástin to dá. | |
Nepřihlášený Petr | Trunda,Lojzik: oba placate.. | 22.1.2013 08:11 | reagovat |
![]() | Trunda,Lojzik: oba placate nesmysly. Prectete si na jejich strankach, jak tahle statistika fungujeba co bere v potaz - nájezd jejednim ze základních parametru. | |
Nepřihlášený matus | Reakce na: " A máme za to, že právě t.. | 22.1.2013 09:39 | reagovat |
![]() | och honda 1.6 118kw...nadherny motor...ten tah a zvuk, mal som ho v 1.6 sport 3d rv 2003....to auto doporucujem kazdemu... | |
Nepřihlášený Pincek | To je mi teda úroveň testu.. | 26.1.2013 14:33 | reagovat |
![]() | To je mi teda úroveň testu todleto, jak nějakej tupec může ohodnotit Německý auta takhle mizerně a říct že to sou prostě sračky ? To snad ani neni možný ... Německá dlouholetá tradice výroby aut a všemožný jejich vynálezy asi nic neříkali při psaní týdle sračky .... Jen zas nějakej vlezdoprdeláckej článek pro Šikmovoky | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený ODBORNÍK | ŚROTOVKA MI NESMÍ DO DOMU!.. | 26.1.2013 18:09 | reagovat |
![]() | ŚROTOVKA MI NESMÍ DO DOMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
Nepřihlášený mr.gee | Reakce na: To je mi teda úroveň testu.. | 2.2.2013 14:15 | reagovat |
![]() | Jasne....a deti nosi cap. | |
Nepřihlášený mr.gee | Reakce na: Statistika ala Britové.. | 2.2.2013 14:17 | reagovat |
![]() | Nejlepsi? Spatne ctes. A MG s Vauxhallem na konci ti taky uniklo... | |
Nepřihlášený Rosi | Výsledek Mercedesu mě potěši.. | 2.2.2013 16:13 | reagovat |
![]() | Výsledek Mercedesu mě potěšil, raději si koupím kvalitní spolehlivý auto než mít "asfalt trhající" nespolehlivé BMW, AUDI | |
Nepřihlášený Franta | Mám v autě 2,0 TDI od WV.. | 8.2.2013 11:34 | reagovat |
![]() | Mám v autě 2,0 TDI od WV r.v.2006 PD. Pravidelný autorizovaný servis a při 120 000 km výměna rozvodů. Po 134 000 km mi díky hřídelce pro pohon olejového čerpadla ( šestihranný imbus 6 mm, délka 77 mm) za cca 70,- Kč odešlo turbo, klaviatura atd., oprava stála přes 70 000,- Kč. Dělám se svojí firmou i v Německu a tohle si dovolit nemůžeme. Po této zkušenosti je to poslední koncernové auto alespoň na 10 let dopředu. Šmejd made in WV. Japonci by udělali svolávací akci a naše sousedy to ani nenapadne . | |
Nepřihlášený a | Reakce na: Volvo je Volvo | 9.2.2013 22:54 | reagovat |
![]() | volvo je ford + geely | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Eduard Karkan | Tiguan 1.4 TSI 150 "koní".. | 19.7.2013 18:35 | reagovat |
![]() | Tiguan 1.4 TSI 150 "koní" mám propálený píst a je po motoru...najeto 54600 km a servisováno na Jarově ať žije německá kvalita. | |
Nepřihlášený | Reakce na: volvo je ford + geely | 31.7.2013 21:10 | reagovat |
![]() | Vidim ze sa v tom vyznas.. takze co je prosim ta na Volve od fordu alebo geelyho? Vies kde sa Volvo vyvija a vyraba? | |
Nepřihlášený jacker2323 | Reakce na: No to je echt hnus.... jak.. | 14.3.2014 16:34 | reagovat |
![]() | ty si myslis ze bmw by si nechalo kidat na svoje motory???vzdy snazili vsetko uplatit co sa tika casopisov a roznich reklam ale niektore firmi co robia statistiky sa nedaju ovlivnit a tu je kruty vysledok... :D mam dom 3 japonske vozy...honda civic 1,4 r99 hatch honda accord 2.0 r2003 a honda civic 2.0 2005 doposial na motore nebol ziadny problem iba na starsiom civicu som osobne ja odpalil spojku ?:D | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Trunda | Reakce na: ty si myslis ze bmw by si.. | 14.3.2014 16:55 | reagovat |
![]() | Jen a pouze jsem poukázal na to, že tahle statistika je statistická blbost a to právě kvůli uvedení MG/Rover. Že má Honda dobré motory (krom vlastního dieselu ;-)), to vůbec nezpochybňuji, ale že to odpovídá i statistice bude spíš jen shoda okolností, než důkaz její správnosti ;-) | |
Nepřihlášený Woyta | Japonci nemaji zastaralou.. | 14.3.2014 22:33 | reagovat |
![]() | Japonci nemaji zastaralou jednoduchou konstrukci. Naopak se ji snazi vypilovat a ukazuji, ze na co evropa potrebuje turbo (a stejne se ji moc nedari) zvladnou s atmosferou a nepotrebuji zadne slozite systemy a filtry. A co se tyce turb tak s temi si japonci hraji dele nez my. Procpak asi vice preferuji atmosferu u beznych aut? | |
Nepřihlášený Miro | HONDA CIVIC 8G 2.2 To je.. | 15.3.2014 17:37 | reagovat |
![]() | HONDA CIVIC 8G 2.2 To je dělo!!! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Pepa | Reakce na: HONDA CIVIC 8G 2.2 To je.. | 15.3.2014 17:41 | reagovat |
![]() | Máš plnou pravdu, | |
Nepřihlášený Mmmm | Reakce na: " A máme za to, že právě t.. | 17.3.2014 00:34 | reagovat |
![]() | Měl jsem 1.8 Vti z roku 1998 - ten měl dokonce 124kW - tedy 170 koní. V době kdy škodovka tohle uměla z oturbené 1.8.. Ten motor točil 8500 otáček.. Nicméně vysoké výkony dosahovala ve vysokých otáčkách - kolem 6000 a to nemusí vyhovovat každému. Současné 2.0 Turbo v Mitsubishi (pro znalce 4G63T) je mi svým projevem přeci jen bližší.. :-))) | |
Nepřihlášený Vespula | Reakce na: Statistika ala Britové.. | 27.3.2014 16:35 | reagovat |
![]() | Britové ? Kde ? Já vidím jako nejlepší japonce odle těch výsledků ... | |
Nepřihlášený Tonda | Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 18.8.2014 23:33 | reagovat |
![]() | Já vídám zase hodně passatů, ale škodovkama se také hemží... | |
Nepřihlášený Spooky | co to je za blbost tento t.. | 17.12.2014 20:52 | reagovat |
![]() | co to je za blbost tento test?! nezdá se mi že by BMW bylo nějak poruchové vždyt je to spolehlivé auto stejně jako např VW fakt bych chtěl vidět toho člověka co tohle napsal za mě osobně by dostal slušnou facku za tuhle blbost -_- | |
Nepřihlášený Meco | Reakce na: Nejméně poruchový je moto.. | 19.12.2014 19:14 | reagovat |
![]() | Jakmile ti zrezaví plechy tak motor můžeš dát do sekačky :D | |
Nepřihlášený vlada | Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 30.1.2016 14:00 | reagovat |
![]() | vidím to taky tak,akorát máš prohozený značky,ty sráče od vw maj po dvěstě tisících pod kapotou púvodní už jen vzpěru kapoty | |
Nepřihlášený Mario | Pokud si někdo myslí, že H.. | 31.1.2016 18:26 | reagovat |
![]() | Pokud si někdo myslí, že Honda má zastaralé benziňáky, tak je na omylu. VTEC se stará o to, že atmosférický 2-litr při umírněné jízdě jezdí mezi 6-7 l, když tomu naložíte, tak mezi 8-9 litry. Kdežto VW turbomotory 1,2 -1,4 o stejném výkonu v prvním případě sice pod 6 litrů, ale v druhém případě nad 10 l. Co je lepší pro zamořování ovzduší? | |
Nepřihlášený Tarantule | http://www.tipcars.com/mag.. | 11.4.2016 14:36 | reagovat |
![]() | http://www.tipcars.com/magazin-10-nejspolehlivejsich-motoru- dle-tipcarscom-e-book-pro-vas-8276.html motor od Hondy 2.0 VTEC tam taky zmiňujou |

Tiskové zprávy
- Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva - Získejte unikátní hodinky STI ve sbírce na pomoc dětským domovům
tisková zpráva - Nová autokamera Mio MiVue 846 WIFI 60fps nabízí zdaleka nejlepší záběry nejen v noci
tisková zpráva - Autokamery Mio jsou oficiálně nejprodávanější značkou v ČR!
tisková zpráva - Seat Service nabízí cestu k zážitkům bez starostí
tisková zpráva