Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u dna

 | 76 příspěvků | 19.1.2013 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Švestka

To je zase pííííčovina. T.. | 19.1.2013 13:00reagovat
avatar

To je zase pííííčovina.

Těmto statistikám ať si říká každý kdo chce co chce.Můj názor.

Renault vs. Nissan ??

Zrovna Nissan, který má všechny motory společné s Renault je o tolik lepší ???

Od včerejšího dne dává Renault na všechny vozidla kompletní záruku 5 let nebo 100 000 KM. V hotovosti nebo na úvěr je to jedno. Prostě u všeho.

Na užitková vozidla 5 let nebo 200 000 KM !

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Švestka

Audi?? Si děláte prcku.. | 19.1.2013 13:01reagovat
avatar

Audi??

Si děláte prcku nééé ?:-)

Nepřihlášený Švestka

Statistika ala Britové.. | 19.1.2013 13:03reagovat
avatar

Statistika ala Britové

Land Rover a Jaguár nejlepší :-))))))

To mě připomíná Top Gear, ale tam je to bráno, jako humor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin B.

Vzhledem k tomu, že tahle.. | 19.1.2013 13:10reagovat
avatar

Vzhledem k tomu, že tahle statistika skutečně uvažuje pouze vážné závady a ne praskání žárovek apod., tak myslím, že ji ve srovnání s jinými na úplně lehkou váhu brát nelze.

Taky je potřeba si uvědomit, že i 3,7 % u Audi je pořád celkem málo aut, čili vyznění nění takové, že každé druhé Audi se porouchá. Nicméně pořád to je několikanásobně více poruch než u Hondy.

Nepřihlášený jiriik

to je vtip ? BMW ? A poruc.. | 19.1.2013 14:04reagovat
avatar

to je vtip ? BMW ? A poruchové motory ? Že jsem si ani nevšiml :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin B.

BMW má poruchovost 2,2%. T.. | 19.1.2013 14:09reagovat
avatar

BMW má poruchovost 2,2%. Tzn. cca jedno z padesáti aut. To asi běžně člověk nezaregistruje.

jack daniels

Nejméně poruchový je moto.. | 19.1.2013 14:21reagovat
avatar

Nejméně poruchový je motor 1,3 OHV BMM ve Favoritu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Prečo už neuviedli komplet.. | 19.1.2013 14:27reagovat
avatar

Prečo už neuviedli kompletnú štatistiku? Zrovna tie značky, ktoré ma zaujímajú najviac, tam nie sú.

Nepřihlášený Švestka

Protože tohle jsou automob.. | 19.1.2013 15:49reagovat
avatar

Protože tohle jsou automobilky a ne sračky, jako Škoda .Značky co ve světě něco znamenají.

předpokládám dobře značku, která ti chybí?

Nepřihlášený Meril

Reakce na: Nejméně poruchový je moto.. | 19.1.2013 16:04reagovat
avatar

Favorit? To jo no.To je ukázka opravdové české šikovnosti.:-)))) Poslední poctivé české auto Škoda 1000MB. A teď se nestydí chtít takové peníze za mrdky německé/ jakože české/.Honda to je alespoň značka.Auta, které jsou za cenu Octavek a Rapidů a hlupáci češi kupují pořad stejně škodu.

Opravdové plusy škoda:

K hovnu výbava, hnusný design,krátká záruka, vysoká pořizovací cena, tuctová značka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Volvo je Volvo | 19.1.2013 16:12reagovat
avatar

Volvo je Volvo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondráš

Jestli Japonci prodají vět.. | 19.1.2013 16:13reagovat
avatar

Jestli Japonci prodají většinu aut na asijském, americkém, australském trhu a to s atmosfericky plněným "velkoobjemovým" motorem tak se asi není čemu divit. Dokud to půjde, tak budu jezdit právě v japonském či americkém alespoň 6válci a budu si o evropském downsizingu myslet své...Chci mít náskok díky poctivě udělanému a trvanlivému autu a ne díky technice... Raději budu platit emisní poplatky a jezdit autem, co nepostrádá motor, než jezdit dvouválcem s kompresorem a 2 turbodmychadly...

Zobrazit reakce..

jack daniels

Reakce na: Favorit? To jo no.To je uk.. | 19.1.2013 16:51reagovat
avatar

Motor,ne kára. Motor vydrží :-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Beaumont

josephko: Zbytek statistik.. | 19.1.2013 17:48reagovat
avatar

josephko: Zbytek statistiky tam není, protože ho nezveřejňuje zdrojová instituce - pojišťovna Warranty Direct

Ondráš: Tohle jsou data jen a pouze z BRITSKÉHO trhu, zbytek světa se v tom nepromítá.

Nepřihlášený Martin

tak už i oficiálně Renault.. | 19.1.2013 17:53reagovat
avatar

tak už i oficiálně Renault porazil Volkswagen ve spolehlivosti motorů a to je koncern o 30% dražší :D

Nepřihlášený Meril

Reakce na: Motor,ne kára. Motor vydrží.. | 19.1.2013 17:55reagovat
avatar

Máš pravdu ten jo.Však ten motor je okopírovaný motor Renault model vozu R8. Ať to byla Š 1000 až do felicie pořád stejný dobrý jednoduchý motor okopírovaný od Renault.To málo kdo ví, že jim to komouši / v době kdy byl Renault statní/ prodali do škodovky.

Jestli budeš mít někdy možnost ať ti otevřou kapotu u R8 nebo pohledej fotky na google.:-))

Co se na motoru sralo doprasili v Mladé Boleslavi.Těsnění pumpy bla bla bla

Nepřihlášený Krtko

Mozem len potvrdit. Prve a.. | 19.1.2013 18:04reagovat
avatar

Mozem len potvrdit. Prve auto. Toyota corolla. Najazdene 70K absolutne bez jedinej zavady. Az na defekt co som niekde dostal.

Druhe auto Nissan x-trail. Najazdene 100K to iste, ziadna zavada. Ale v 90K som zrazil srnu, tak som dost rozbil predok. Ale po oprave zase beha spolahlivo.

Ked budem kupovat dalsie auto za par rokov. Tak japonca. Nemecke auta boli dobre, ale uz nejaku tu dobu nie su. A ziju len zo svojej zotrvacnosti v hlavach ludi, ktorych si ich este kupuju. A kadeja TSi motory to nezachrania. Prave naopak. Tieto motory nemeckym znackam skodia.

Nepřihlášený petr

pro toho kdo hleda oktavku.. | 19.1.2013 18:17reagovat
avatar

pro toho kdo hleda oktavku, tak zde: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/191

po ruchovost motoru 13.83%

Nepřihlášený castor

mám dlouhodobé zkušenosti.. | 19.1.2013 21:52reagovat
avatar

mám dlouhodobé zkušenosti s několika renaulty, jak v benzínu tak naftě a musím říct, že ačkoliv renaulty zrovna neoplývají spolehlivostí, tak s motory jsem nikdy žádné problémy neměl. jestli to nebude spíš tím, že japonce si kupují spíš profíci-fandové a pak důchodci :))

Nepřihlášený pete

Reakce na: To je zase pííííčovina. T.. | 19.1.2013 22:24reagovat
avatar

Kecas, akurat tak dizle a iba niektore benziny (2,0i MR20DE). Ale na rozdiel od Renaultu na nich maju kratsie servisne intervaly, nemaju v hlave eko gulas.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Renault

Reakce na: Kecas, akurat tak dizle a.. | 20.1.2013 00:38reagovat
avatar

Renault 20 000 km/ rok starší generace 1,5DCI již nejsou v nabídce.... Renault 30 000 km/ 2 roky 2,0 DCI nejlepší motor v této třídě 30 000 km/ 2 roky 1,6 DCI nejlepší a nejúspornější motor současnosti 30 000 km/ 2 roky, 1,5 DCI 6 generace / Clio, Megane Flence atd./ nejlepší a nejúspornější motor v tomto segmenu 40 000 km/ 2 roky 2,3 DCI / Master/ Navíc nově komplexní záruka 5LET/100 000 km všechny os. vozy 5LET/200 000 km všechny užitkové vozy Co se týče fanoušků a odborníků, tak škodu určitě ne, Hondu ano a především v Japonsku, Renault nemá co se fanoušků v celém světě konkurenci. Ať už to jsou kvalitní vozy, sport, historie značky.

Nepřihlášený Standa

Reakce na: Jestli Japonci prodají vět.. | 20.1.2013 07:48reagovat
avatar

Jsem sice velkým fanouškem audi ale s tvím názorem souhlasím. Obsah ničím nenahradíš. Dnešní 11ti,12ti stovky vybroušený na 90 a víc koní díky turbům atd. vživotě nemůžou vydržet to co poctivej třílitrovej šestivál. Mám hooodně starou dodávku od mercedesu 2,3D a ten motor si v klidu odčochtá svůj milion a stále jede,zima nezima na první škrtnutí a ani nezakouří! Neni to žádnej sportovec to ne ale maká a na emise se..ru.

Nepřihlášený Objem turbem nahradíš

Víte co je to vůbec objem.. | 20.1.2013 09:25reagovat
avatar

Víte co je to vůbec objem motoru a jak se počítá ? :-)

To není vůbec o tom.To je o tom, že se řidiči chovají k autům, jako prasata a pak se nějaké auto s turbem kazí.Už nemluvím o blbečcích co to přečipujou a dají si chromové kliky a jsou nejlepší na světě. Jinak turbodmychaldo se může posrat i u náklaďáků a starých aut kde je objem třeba 6,0 3.0 2,5, když se k autu člověk nechová, jak má.Co hůř hodně lidí ani neví, jak zacházet s turbomotorem. Ten výkon je dnes dosažen proměnlivou geometrií lopatek a přímím vysokotlakým střikováním benzínu /nafty/ a né, že tam je jen "to" turbo. Dřív by si v benzínu turbomotor nikdo nekoupil, protože to žralo, jako tank a nabízel to tak max. Saab nebo Volvo. Dnes je to běžná technologie a obsah je zbytečný. Rozdíl půl litru nebo tří deci tady v poruchovosti nebo trvanlivosti motoru nerozoduje.Ten motor je stejný /a lepší/ a vydrží pokud ho člověk po nastartování nebere hned u držky.

Vše je také dělané na kvalitní phm a né ty sračky co tam kde kdo lleje a u nás prodávají.I přesto neznám nikoho, kdo by zatím reklamoval maloobjemový motor a turbo. Je to jen zažité a rozumování některých co o tom nic neví jen soused povídal. Dřív/ cca. 10 -15 let zpátky/ taky nikdo nechtěl do auta dieslový motor. Protože tomu nikdo nevěřil, jen to smrdělo a v zimě nestartovalo a bylo hlučné a hovno jelo a přišlo přímé vstřikování commonrail a dívejte se dnes.Jsou na lepších výkonech než benzin. A ještě je to machrovské mít v autě diesel. Objem ničím nenahradíš mi připomíná už neplatící nafta patří do kamen. :-))

Motory bez turba a v nižším obsahu? Je to o zkušenostech a nemyslím si, že staré atmosféra byla v něčem tolik užasná. Hlavně staré dieselové smradlavé "kadlakadlakadla", kdy člověk půl života prožil žhavením a výměnama oleje a filtrů. Jsem rád, že je ta doba pryč.A nevidím na tom nic špatného. Pokud je motor dobře udělaný.Což předvedla třeba škoda u HTP, že i moderní motor se dá zku..t.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený theolli70

" A máme za to, že právě t.. | 20.1.2013 09:36reagovat
avatar

" A máme za to, že právě turba, vstřiky a další složitosti modernějších německých motorů selhávají mnohem častěji než jednoduché (pro někoho možná archaické...) konstrukce pohonných jednotek Japonců".

Koukám že pisálek je znalec,jak je možné že japonci tyhle statistiky opanovali i v době kdy VW znal tak 1.8 8V 66kw a Honda dělala ty "jednoduché" VTEC a VTi třeba 1.6 s atmosferickými 118kW!!! A přesto si s Evropou vytřela drdel!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Míra

Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 09:51reagovat
avatar

Pro uživatele "Renault", prosím požádejte svého ošetřovatele o zvýšení dávek léčiv, to co jste napsal už hraničí s vážnou poruchou mozku.Podívejte se na motory roku, které automobilky vedou, ulehčím vám práci, na prvních místech je VW, nebo BMW.A když potkám na cestě auto s otevřenou kapotou, tak je to vždy auto začínající na F (Ford, Fiat a všechny Francouzské).Jo a víte proč vzniknul Renault?, aby Ford nebyl nejhorší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin B.

Reakce na: Víte co je to vůbec objem.. | 20.1.2013 09:54reagovat
avatar

Myslím, že počítání objemu v tomto nehraje žádnou roli. A je to překvapivě vzorec ze základní školy na výpočet objemu válce, na čemž snad není nic speciálního.

Porucha samotného turba samozřejmě bývá způsobena špatným chováním, kdy motoru nakládám hned po nastartování a nenechám ho odpočinout před dojezdem. Nicméně řeč není o poruše samotného turba, jde o to, že například přeplňovaný motor 1,2 je pochopitelně více zatěžován než výkonově srovnatelný atmosférický motor 1,6. Pokud z malinkého motůrku ždímu přes 100 koní, tak to životnosti neprospívá.

Pokud se například upravovali speciály skupiny B s motory o objemu 1,6 na 800 koní v krátkých sprintových závodech typu Pikes Peak, tak to taky bylo odneseno tím, že ten motor vydržel jen čtvrt hodiny. To samé se děje tady, jen v menším měřítku pochopitelně.

Nepřihlášený Štegy

Reakce na: To je zase pííííčovina. T.. | 20.1.2013 10:54reagovat
avatar

Tak si kup Rencka (je jasný že už ho máš) a v servisu ti

2x do roka nějakou tu závadu odstraněj zdarma. Ale i tak občas budeš jezdit na kole.... Měl jsem Toyoty a pak Hondy a nikdy jsem neřešil nic. Jen drahej benzín.

Nepřihlášený Štegy

Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 11:08reagovat
avatar

Bohužel motor roku, neznamená bezporuchový motor. Na poruchovost se v tomto výběru nebere zřetel asi vůbec. Kupříkladu tedy koncern WW -desítky změn a nekonečné variace motorů pro mě díky tomu patří mezi nejhorší motoráře. Musej holt ty stovky vývojářů něčím zaměstnat. Ale že by musely pouštět motory na trh a teprve až se projeví fatální závady tak to jakoby novější generací vylepšovat-to už snad dnes ta technika trochu dál...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Štegy

Reakce na: to je vtip ? BMW ? A poruc.. | 20.1.2013 11:13reagovat
avatar

Kup si nějakou současnou variantu s 2 až 3-mi turby...Podle mě se na poruchovosti motorů nejvíc podílej mamlasové z Bruselu s jejich nesmyslnými emisemi. Výsledkem je motor bez turba, kterej téměř nejede-ale nekazí se a nebo motor s jedním a více turby, kterej sice jede, ale je to časovaná bomba co se poruchovosti týče.

Nepřihlášený Renault

Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 11:20reagovat
avatar

:-)) v pondělí.Dneska tam není.A doufám, že taky nepůjdeš, protože tam nebudu v čekárně čekat hodinu, protože ty jich máš asi hodně.:-))

Nepřihlášený Renault

Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 11:24reagovat
avatar

Ať žije Turbooooo

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Volvo je Volvo | 20.1.2013 13:42reagovat
avatar

Ma rec!

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Bohužel motor roku, neznam.. | 20.1.2013 13:51reagovat
avatar

Ukazka kvality TSI 1,2, 1,4! Nejdrive kvalitni retezovy rozvod s dozivotni trvanlivosti! Zkutecnost max 30000km! Ted opet zpet na remen! A co bude zitra? Opet nejaka super vychytavka?

Nepřihlášený kompot

Taky přispěji svou troškou.. | 20.1.2013 13:52reagovat
avatar

Taky přispěji svou troškou do mlýna. Máme doma Renaulta 1,6 benzín, žádné turbo. BMW 3.0, žádné turbo a stejně už oba byly 2x v servise a nemají ani 70 000.

Nepřihlášený staník

Krásný výsledek Fiatu. Co.. | 20.1.2013 14:06reagovat
avatar

Krásný výsledek Fiatu.

Co se týče benzínových motorů řady FIRE /16v nebo 1,6 16V tak za mně teda za 13

let ,bez ztráty kytičky.Naftu nemůžu hodnotit ,neměl jsem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Krásný výsledek Fiatu. Co.. | 20.1.2013 18:37reagovat
avatar

Tak tak

Nepřihlášený Dave

Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 20.1.2013 18:42reagovat
avatar

Docela jsi se ztrapnil:-) Právě Ford a motor 1,0 3V TurboEcoboost má u odborníků nejvíce ocenění.

Nepřihlášený Dave

Schválně jsem se díval a p.. | 20.1.2013 19:00reagovat
avatar

Schválně jsem se díval a předloni absolutní vítěz i vítěz ankety motor roku do objemu 1,4 Fiat 2álec Twinair.:-))A absolutní vítěz loni Ford 1,0 EcoBoost..Ano i VW tam je 1,4TSI pak audi TFSI a BMW Biturbo . Všechno turbomotory až na ferarri..Tak asi

Nepřihlášený Ondra S.

Je mi jasný, že za horší s.. | 20.1.2013 20:30reagovat
avatar

Je mi jasný, že za horší spolehlivostí stojí sice větší složitost motorů, ale i složitý stroj se nakonec da zkonstruovat odolně, robusně a vyrobit z kvalitních materiálů a komponentů, jenže ne levně. Podle mě je hlavní problém, že se evropské automobilky snaží na autech šetřit už v konstrukci. Tím myslím, že vyhrává řešení, které není nejlepší, ale je šance že to chvíli vydrží a je to výrobně levné. Možná vám nedochází, že automobilky nechtějí prodávat superkvalitní vozy, které by jezdily jen s minimálním servisem, i když by to dnes už dokázaly, protože náhradní díly je pro ně zajimavý kšeft a dobrý bussines, který je živí.

Víte proč si myslím, že japonské vozy jsou tak dobré? Japonci totiž podle mě ještě tolik nešetří na konstrukci a materiálech, tudíž jejich hlavně větší vozy a vozy made in japan ještě nejsou tak konstrukčně ošizené, jako evropská konkurence. Tyto vozy jsou ale potom dražšší, než srovnatelná evropská konkurence, jenže na jejich kvalitě je to potom znát, takže pro uživatelé aut s velkými nájezdy to rozhodně nejsou vyhozené peníze. Potom japonci vždy uměli dělat lépe atmosférické motory, než Evropa. Jejich motory nejsou tak zastaralé, jak by se mohlo zdát, mají tam VVT, proměnou délku sacího potrubí, většínou více ventilů v hlavě a ladí víc ve výrobě to proudění a víření směsi v motoru, takže dosahují lepších výkonů a živosti, než evropané, kteří se s tím až tak nepářou a spíš tam nacpou turbo.

Co se týče těch turbomotorů, tak ono to není tak zlé, přestože turbo vyžaduje určité ohleduplnější chování k motoru hlavně za studena. Horší je spíše ta posedlost EU na snížování emisí, která nutí výrobce ke stále více složitému řízení motorů se stále více čidly a snímači, která právě hlídají ty emise i v přechodových režimech a když něco odejde, řídící jednotka motoru se hodí do nouzáku, nebo úplně zablokuje. Celý výsledek této, dnes už absurdity s emisemi jsou mrtvé atmosférické motory, co nejedou a jsou tupé na plyn s prodlevou, nebo turbomotory, které jsou určeny jedině n..

Nepřihlášený skoda hovoriť

Reakce na: Nejméně poruchový je moto.. | 20.1.2013 22:22reagovat
avatar

V roce 88 přišel k nám na podnik první Favorit. Po letech,kdy ke konci s tím jezdil kde-kdo,měl najeto poctivých cca 450 000km ! A odkoupil si jej zaměstnanec,opravil plechy a jezdí dodnes !

Emisemi prochází v pohodě.

Jinak mám druhého japonce(Toyota,Suzuki) a vzdy po 150 000km jdou na prodej bez jediné závady.....což se mi u Opla nemohlo stát(servis cca každých 15 000km.

Nepřihlášený Trunda

No to je echt hnus.... jak.. | 21.1.2013 09:09reagovat
avatar

No to je echt hnus.... jak někdo může zveřejnit takovou statistiku, to pochopím jen tehdy, pokud si uvědomím to, že je to jen a pouze zas nejaká mediálně-marketingová masáž....

Oni ten vzorek těch deseti aut vůbec neřeší dle najetých km a stáří.... takže taková MG/Rover je jasnej, že je na konci, když všechy auta jsou starší roku 2005 a dle toho mají taky najeto.... prostě tím, že to není podle km a staří je to úplně zcestné a vyfackovat by patřilo tomu, kdo něco takového zveřejňuje... jsem rozčílen :-(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karel

Reakce na: No to je echt hnus.... jak.. | 21.1.2013 10:27reagovat
avatar

plácáš nesmysly. Tyhle statistiky jsou potřeba. Na kvalitní motory je třeba poukázat.

Jinak v celku tato statistika reflektuje realitu.

Nepřihlášený Trunda

... no tak já jen předloži.. | 21.1.2013 10:38reagovat
avatar

... no tak já jen předložil fakta, proč je ta statistika zavádějící. Jestli máš nějaký fakt dokazující opak, sem s ním ;-)

Kvalita nekvalita, stejně je kvalita provedení motoru jen třetina úspěchu. Druhá je kvalitní servis a příslušná péče a třetí je fakt, že čím míň pohyblivých částí a elektronických udělátek, tím menší náchylnost na chybovost.

Když porovnám složitost atmosferického motoru a jeho příslušenství s "foukaným" motorem a jeho příslušenstvím, tak vidím to, že dnešní trendy jsou cestou do pekel...

Nepřihlášený Mino

Trunda: A to je právě ono,.. | 21.1.2013 11:20reagovat
avatar

Trunda: A to je právě ono, co ta statistika trochu ukazuje. Výrobci, kteří mají miliony složitých foukaných motorů jsou na chvostu, zatímco výrobci s jednoduššími motory (byť ani ty japonské motory nejsou nějak extra jednoduché) jsou vepředu. Tedy výrobci složitých motorů se sami sebe zbytečně odsouvají na konec tabulky. Jejich chyba (no a chyba emisních regulací).

Samozřejmě, že z toho člověk nepozná spolehlivost konkrétního motoru, nepozná, jakou mělo to auto údržbu, jde aspoň trochu vidět, jaká je spolehlivost motoru (a blbuvzdornost) typického majitele vozu dané značky. A zde je ta námitka trochu na místě, protože mnoho (neříkám všichni) lidí s TDI motorů chce prvoplánově ušetřit. A když už se šetří na palivu, šetří se často i na údržbě. Kdyby takoví lidé měli např. Hondu, možná i zde by šidili údržbu a kdo ví, kam by to pak poskočilo. Těžko říci. Tato tabulka se spíše hodí při koupi ojetého auta - jak už jsem řekl, dobře reflektuje typického uživatele vozu dané značky. Já mám teď NIssana, nemůžu si nějak moc stěžovat, většina závad byla levně odstranitelná a daná stářím vozu (byť problémy s motorem trochu měl - začal zlobit rozdělovač, motor špatně startoval) a na jaře si chci koupit ojetou Hondu. Tak mě doufám nezklame :-)

Nepřihlášený Lojzík

Ta statistika je úplně o n.. | 21.1.2013 14:23reagovat
avatar

Ta statistika je úplně o ničem. Vždy je to jedno auto z n pojištěných. Je to celý o tom, kolik aut pojistili za kterou značku. Jeden výskyt není statistika. Zjevně v tý tabulce nemají značky, který se v jejich portfoliu neporouchaly. Všechny ty čísla jsou pouhý matematický omyl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karel

Reakce na: Ta statistika je úplně o n.. | 21.1.2013 15:41reagovat
avatar

Myslim ze jste tu statistiku nepochopil: http://www.reliabilityindex.com/what-is

Nepřihlášený Mino

Lojzík: No pozor, ta stati.. | 21.1.2013 16:19reagovat
avatar

Lojzík: No pozor, ta statistika byla (pokud jsem to správně pochopil) z 50.000 selhání, ne 50.000 pojištěných aut. V takovém případě by ta statistika bylo skutečně o ničem. V Británii je 31 milionů aut, počet pojištěných aut touto pojišťovnou jsou v řádech milionů a pak by to i odpovídalo.

Je u nich pojištěno téměř 2 milionů aut, z toho se 50 tisíc pokazilo, tak to máme 1 z 40 (něco tam budou i násobné závady, jinak by to číslo mělo vyjít vyšší).

Ale pojďme být přesnější. Zastoupení Hondy je v UK 2,6%, takže z těch 2 milionů to bude zhruba 52000 Hond. Pokazila se nám 0,29% Hond, to jest 151 aut :-) To je myslím docela dost vysoké číslo na to, aby z toho šla udělat statistika, žádné jednotky výskytů to nejsou. Samozřejmě čísla nejsou přesná, zastoupení je z roku 2012, počty aut jsou dlouhodobější, ale základní nástin to dá.

Nepřihlášený Petr

Trunda,Lojzik: oba placate.. | 22.1.2013 08:11reagovat
avatar

Trunda,Lojzik: oba placate nesmysly. Prectete si na jejich strankach, jak tahle statistika fungujeba co bere v potaz - nájezd jejednim ze základních parametru.

Nepřihlášený matus

Reakce na: " A máme za to, že právě t.. | 22.1.2013 09:39reagovat
avatar

och honda 1.6 118kw...nadherny motor...ten tah a zvuk, mal som ho v 1.6 sport 3d rv 2003....to auto doporucujem kazdemu...

Nepřihlášený Pincek

To je mi teda úroveň testu.. | 26.1.2013 14:33reagovat
avatar

To je mi teda úroveň testu todleto, jak nějakej tupec může ohodnotit Německý auta takhle mizerně a říct že to sou prostě sračky ? To snad ani neni možný ... Německá dlouholetá tradice výroby aut a všemožný jejich vynálezy asi nic neříkali při psaní týdle sračky .... Jen zas nějakej vlezdoprdeláckej článek pro Šikmovoky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ODBORNÍK

ŚROTOVKA MI NESMÍ DO DOMU!.. | 26.1.2013 18:09reagovat
avatar

ŚROTOVKA MI NESMÍ DO DOMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nepřihlášený mr.gee

Reakce na: To je mi teda úroveň testu.. | 2.2.2013 14:15reagovat
avatar

Jasne....a deti nosi cap.

Nepřihlášený mr.gee

Reakce na: Statistika ala Britové.. | 2.2.2013 14:17reagovat
avatar

Nejlepsi? Spatne ctes. A MG s Vauxhallem na konci ti taky uniklo...

Nepřihlášený Rosi

Výsledek Mercedesu mě potěši.. | 2.2.2013 16:13reagovat
avatar

Výsledek Mercedesu mě potěšil, raději si koupím kvalitní spolehlivý auto než mít "asfalt trhající" nespolehlivé BMW, AUDI

Nepřihlášený Franta

Mám v autě 2,0 TDI od WV.. | 8.2.2013 11:34reagovat
avatar

Mám v autě 2,0 TDI od WV r.v.2006 PD. Pravidelný autorizovaný servis a při 120 000 km výměna rozvodů. Po 134 000 km mi díky hřídelce pro pohon olejového čerpadla ( šestihranný imbus 6 mm, délka 77 mm) za cca 70,- Kč odešlo turbo, klaviatura atd., oprava stála přes 70 000,- Kč.

Dělám se svojí firmou i v Německu a tohle si dovolit nemůžeme. Po této zkušenosti je to poslední koncernové auto alespoň na 10 let dopředu.

Šmejd made in WV. Japonci by udělali svolávací akci a naše sousedy to ani nenapadne .

Nepřihlášený a

Reakce na: Volvo je Volvo | 9.2.2013 22:54reagovat
avatar

volvo je ford + geely

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Eduard Karkan

Tiguan 1.4 TSI 150 "koní".. | 19.7.2013 18:35reagovat
avatar

Tiguan 1.4 TSI 150 "koní" mám propálený píst a je po motoru...najeto 54600 km a servisováno na Jarově ať žije německá kvalita.

Nepřihlášený

Reakce na: volvo je ford + geely | 31.7.2013 21:10reagovat
avatar

Vidim ze sa v tom vyznas.. takze co je prosim ta na Volve od fordu alebo geelyho? Vies kde sa Volvo vyvija a vyraba?

Nepřihlášený jacker2323

Reakce na: No to je echt hnus.... jak.. | 14.3.2014 16:34reagovat
avatar

ty si myslis ze bmw by si nechalo kidat na svoje motory???vzdy snazili vsetko uplatit co sa tika casopisov a roznich reklam ale niektore firmi co robia statistiky sa nedaju ovlivnit a tu je kruty vysledok... :D mam dom 3 japonske vozy...honda civic 1,4 r99 hatch honda accord 2.0 r2003 a honda civic 2.0 2005 doposial na motore nebol ziadny problem iba na starsiom civicu som osobne ja odpalil spojku ?:D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Trunda

Reakce na: ty si myslis ze bmw by si.. | 14.3.2014 16:55reagovat
avatar

Jen a pouze jsem poukázal na to, že tahle statistika je statistická blbost a to právě kvůli uvedení MG/Rover. Že má Honda dobré motory (krom vlastního dieselu ;-)), to vůbec nezpochybňuji, ale že to odpovídá i statistice bude spíš jen shoda okolností, než důkaz její správnosti ;-)

Nepřihlášený Woyta

Japonci nemaji zastaralou.. | 14.3.2014 22:33reagovat
avatar

Japonci nemaji zastaralou jednoduchou konstrukci. Naopak se ji snazi vypilovat a ukazuji, ze na co evropa potrebuje turbo (a stejne se ji moc nedari) zvladnou s atmosferou a nepotrebuji zadne slozite systemy a filtry.

A co se tyce turb tak s temi si japonci hraji dele nez my. Procpak asi vice preferuji atmosferu u beznych aut?

Nepřihlášený Miro

HONDA CIVIC 8G 2.2 To je.. | 15.3.2014 17:37reagovat
avatar

HONDA CIVIC 8G 2.2 To je dělo!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: HONDA CIVIC 8G 2.2 To je.. | 15.3.2014 17:41reagovat
avatar

Máš plnou pravdu,

Nepřihlášený Mmmm

Reakce na: " A máme za to, že právě t.. | 17.3.2014 00:34reagovat
avatar

Měl jsem 1.8 Vti z roku 1998 - ten měl dokonce 124kW - tedy 170 koní. V době kdy škodovka tohle uměla z oturbené 1.8..

Ten motor točil 8500 otáček.. Nicméně vysoké výkony dosahovala ve vysokých otáčkách - kolem 6000 a to nemusí vyhovovat každému. Současné 2.0 Turbo v Mitsubishi (pro znalce 4G63T) je mi svým projevem přeci jen bližší.. :-)))

Nepřihlášený Vespula

Reakce na: Statistika ala Britové.. | 27.3.2014 16:35reagovat
avatar

Britové ? Kde ? Já vidím jako nejlepší japonce odle těch výsledků ...

Nepřihlášený Tonda

Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 18.8.2014 23:33reagovat
avatar

Já vídám zase hodně passatů, ale škodovkama se také hemží...

Nepřihlášený Spooky

co to je za blbost tento t.. | 17.12.2014 20:52reagovat
avatar

co to je za blbost tento test?! nezdá se mi že by BMW bylo nějak poruchové vždyt je to spolehlivé auto stejně jako např VW fakt bych chtěl vidět toho člověka co tohle napsal za mě osobně by dostal slušnou facku za tuhle blbost -_-

Nepřihlášený Meco

Reakce na: Nejméně poruchový je moto.. | 19.12.2014 19:14reagovat
avatar

Jakmile ti zrezaví plechy tak motor můžeš dát do sekačky :D

Nepřihlášený vlada

Reakce na: Pro uživatele "Renault", p.. | 30.1.2016 14:00reagovat
avatar

vidím to taky tak,akorát máš prohozený značky,ty sráče od vw maj po dvěstě tisících pod kapotou púvodní už jen vzpěru kapoty

Nepřihlášený Mario

Pokud si někdo myslí, že H.. | 31.1.2016 18:26reagovat
avatar

Pokud si někdo myslí, že Honda má zastaralé benziňáky, tak je na omylu. VTEC se stará o to, že atmosférický 2-litr při umírněné jízdě jezdí mezi 6-7 l, když tomu naložíte, tak mezi 8-9 litry. Kdežto VW turbomotory 1,2 -1,4 o stejném výkonu v prvním případě sice pod 6 litrů, ale v druhém případě nad 10 l. Co je lepší pro zamořování ovzduší?

Nepřihlášený Tarantule

http://www.tipcars.com/mag.. | 11.4.2016 14:36reagovat
avatar

http://www.tipcars.com/magazin-10-nejspolehlivejsich-motoru- dle-tipcarscom-e-book-pro-vas-8276.html motor od Hondy 2.0 VTEC tam taky zmiňujou

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif