Takhle se dělá z totálky Škody Octavia zánovní vůz

 | 109 příspěvků | 1.10.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Radim

Dobrý, pokud se značka vym.. | 1.10.2015 11:41reagovat
avatar

Dobrý, pokud se značka vymazala až při konečné úpravě dávání na net, tak urychleně nahlásit a auto odstranit z provozu, respektive z povrchu zemského.

Nepřihlášený hoe

stvorstope vozidlo :D | 1.10.2015 11:42reagovat
avatar

stvorstope vozidlo :D

Nepřihlášený JB

Loni jsem viděl podobný zr.. | 1.10.2015 12:05reagovat
avatar

Loni jsem viděl podobný zrod VW Touran, auto otočené na střechu dostalo střechu a předek z jiného Touranu a bylo jako nové :-) Chudák kupec.

Nepřihlášený vondry

Pro zajímavost: http://.. | 1.10.2015 13:28reagovat
avatar

Pro zajímavost:

http://www.skodaoctavia.cz/magazin/reinkarnac e-fabie-aneb-jak-chodi-v-cechach

Nepřihlášený TT

Popravdě řečeno pokud bude.. | 1.10.2015 13:54reagovat
avatar

Popravdě řečeno pokud bude "rovné" rozhodně bych se toho nebál a to ani při havárii protože bylo vidět že všechny spoje vyztužili. Hlavně bych řekl že to auto bude v mnohem lepším stavu než 70% těch co běžně potkáte na silnicích. Ještě se vrátím k tomu o případné další havárii, svařené auto bude bezpečnější než Favorit atd... radši budu jezdit v Tuaregu s vyměněnou střechou a čumákem než třeba s Fabií.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

kdo to koupi? a za kolik?.. | 1.10.2015 14:59reagovat
avatar

kdo to koupi? a za kolik? to uz se snad neda nazvat ani oprava.. :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený richard

Dobrý den mohu se zeptat k.. | 1.10.2015 15:33reagovat
avatar

Dobrý den mohu se zeptat kolik hodin strávili na té karosérii?

Nepřihlášený mirek

A pak si tenhle křáp koupí.. | 1.10.2015 17:40reagovat
avatar

A pak si tenhle křáp koupí škodofkář jako auto po německém důchodci s nájezdem 120000 km za 280000. Škodovkáří nejsou většinou normální, proto dobře jim tak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený david

Reakce na: A pak si tenhle křáp koupí.. | 1.10.2015 17:44reagovat
avatar

ááá zase nějakej pan chytrej :D ... to se dělá se všema autama a nejen se škodovkou, takže se prober ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Miroslav

Celkom zaujimave..Ked spoc.. | 1.10.2015 18:06reagovat
avatar

Celkom zaujimave..Ked spocitam co stali diely plus pracu ktomu tak cele z Nemecka donesiem lacnejsie ...To iny magor co sa na take nieco podujme a auto ma vizerat top :)

Nepřihlášený Pavel

Jde snadno změřit hloubka.. | 1.10.2015 18:36reagovat
avatar

Jde snadno změřit hloubka laku. Pokud je auto po celolaku tak couvám. Pokud jsou lakované i nosné části vozu tak ruce pryč..

Nepřihlášený Petr

A k čemu by potom byl učeb.. | 1.10.2015 21:03reagovat
avatar

A k čemu by potom byl učební obor klempíř-karosář, pokud by se nesměli tímto způsobem řešit opravy karoserií.Karoserie se skládá z posvařovaných plechů,které se dají rozebrat a co se řízne se dá vyztužit jiným plechem. Byl jsem zaměstnaný v autoservisu kde se takhle taky opravovalo,karoserie musela sedět přesně na míru na meřících bodech zespodu auta a po nastrojení šlo auto na geometrii a neexistovalo aby něco nesedělo. A nebyly to vždy auta na kšeft, ale dělalo se to pro majitele , který si auto nechal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený x

jak bylo jiz receno je to.. | 1.10.2015 21:58reagovat
avatar

jak bylo jiz receno je to normalni pokud je zachovan precizni pracovni postup pri oprave hanlivy nazor muze mit clovek v tomto smeru neznaly pouze laik takovy zasah si nemuze dovolit pepa ze stodoly nema na to vybaveni ani znalosti jedine co bych vytknul mistrum opravarum je ze prvni faze neni rezani neb vytazeni stavajiciho vraku nejblize tvarum pred nehodou pote rezani nasledne dotazeni pasovani vareni lakovani atd atd

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

http://m.novinky.cz/articl.. | 1.10.2015 22:06reagovat
avatar

http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=319021&sId=&mId= Dělá to i samotná Škoda takže nevim co tady ty hloupí lidé řeší...

Nepřihlášený Tomas

Vůbec nerozumím, že se to.. | 1.10.2015 22:55reagovat
avatar

Vůbec nerozumím, že se to někomu vyplatí takto dělat ..

Nepřihlášený Brambora

Tak...všechno jde, navíc,.. | 1.10.2015 23:36reagovat
avatar

Tak...všechno jde, navíc, když se chce....jen nechápu, jak se to může vyplatit, hodiny práce, díly...

Nepřihlášený Petr

Reakce na: jak bylo jiz receno je to.. | 2.10.2015 06:37reagovat
avatar

Natáhnout to musíš,ono to třeba není vidět ,že je to malinko hnutý,akdyž to neuděláš,tak ti pak v mistě řezu nepůjde dopasovat ta měněná část.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: kdo to koupi? a za kolik?.. | 2.10.2015 09:57reagovat
avatar

Koupíš to třeba i ty,jelikož to nepoznáš,,,u nás je zbořený každý druhý auto,tak se prober...

Nepřihlášený V12

Pokial sa menia cele konst.. | 2.10.2015 11:02reagovat
avatar

Pokial sa menia cele konstrukcne skupiny, nevidim v oprave skoro totalky ziadny problem. Ten je len v cene. Pokial sa to ale vyslovene polepi, ABG nahradia odpormi, tak je to zivotunebezpecna prasacina najhrubsieho zrna !

Dalej ked je raz nieco z nosnych casti pohnute a natiahne sa to, nikdy to uz nebude mat povodnu pevnost, taketo diely treba rovno vyrezat s celou konstrukconou skupinou a nahradit novym. Opat je tu ale otazka ceny - stalo by to fakt viac, ako cena auta pred tou fatalnou burackou.

Pokial sa jedna iba o pokrutene plechy karoserie po drobnej kolizii s chodcom, cyklistom atd. nie je co riesit - oprava vymenou dielu sa oplati.

Ad celolak - tiez ma znalec pri predaji auta presviedcal, ze moje auto dostalo celolak, pretoze bolo na streche a co ja viem co si este povymyslal. Ukazal som mu vsetky skrutkovane a zvarane spoje - boli orignalne, bez stop naradia. Stale neveril a tvrdil si svoje. Nakoniec som sa nastval a zohnal materialy priamo od vyrobcu, kde bolo jasne pisane, ze hrubka niektorych typov metaliz moze dosiahnut 180 az 200 mikronov, co on uz povazoval za celolak. Az toto ho presvedcilo. Takze nie je celolak ako celolak...

Nepřihlášený

Proč by mělo být nebezpečn.. | 2.10.2015 15:29reagovat
avatar

Proč by mělo být nebezpečné nahrazovat elektronické píčoviny odporama vážně nechápu, mám Alfu Romeo turbo a kdosi tam přepojil úplně piny na ECU, aby se zbavil katalyzáru, výrobce jednotky (Bosh) s vyhozením katu dokonce počítá, taktéž s provozem na E85 :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: ááá zase nějakej pan chytr.. | 2.10.2015 15:33reagovat
avatar

ááá - ano, správně - v AAA jich najde každý více než dost a všechny jsou prověřené :-)))))

Nepřihlášený Tommy

Reakce na: Proč by mělo být nebezpečn.. | 2.10.2015 16:35reagovat
avatar

Myslíš elektronickou píčovinu jako třeba aby nesvítila kontrolka airbagu?

Nepřihlášený Otmar

Všechno je špatně. Pořád j.. | 2.10.2015 19:44reagovat
avatar

Všechno je špatně. Pořád je všechno špatně. I návrh dodatku zákona, aby se havarovanému autu zabavil technický průkaz a nový byl vydán až po prověření na STK. U totálek definitivně. Vemte si jenom to, kolik okolo toho bylo kritiky ze stran diskutérů. I lidská práva byla pošlapávána.

Nepřihlášený Otmar

Reakce na: Natáhnout to musíš,ono to.. | 2.10.2015 19:48reagovat
avatar

A kolik jste toho už natáh. Dnešní auta mají nosné části karosérie lisované z legovaných plechů. Ty nejdou ani vyklepat, natož natáhnout. Prostě se musí tvar vyřezat z jiné karosérie, nebo koupit draze nový. Až si někdy prohlédnete právě takto rozřezanou a všelijak vyřezanou karosérii na díly, tak uvidíte, jakou tloušťku mají třeba podélné nosné části.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: A kolik jste toho už natáh.. | 2.10.2015 20:49reagovat
avatar

Já ale nepsal o natažení pomačkané části karoserie,ale o natažení jako tvaru a rozměru celé karoserie. Příklad: zatáhnu za zadní C sloupek ,který pak přijde vyříznout abych natáhl přední A sloupek,který zůstane a nesedí přesně třeba o 5mm. A věřte mi že něco jsem se už naopravoval, jinak bych si to tady nedovolil komentovat.

Nepřihlášený Z branže po 45 letech,

Přátelé motoristé, celý po.. | 3.10.2015 16:27reagovat
avatar

Přátelé motoristé, celý popsaný problém je jev z období socializmu. Všichni chtěli auto i když na něj neměli, proto jsme všichni čarovali. Tento svařenec jsem viděl v různé obdobě mnohokrát. Ač se to mistrům klempířům nebude zamlouvat, jde o nesmyslnou rekonstrukci, neb pominu li vlastnosti podobného vozu, při další nehodě mohou být následky fatální. Paradoxně tento jev podporují pojišťovny, neb jde jen o peníze. Vraky jak správně autor podotkl, se prodávají na burzách. Někteří na stejné burze koupí jenom auto papírově pro doklady, které se přidělí autu jinému ??? Takže, pokud jde o tzv. totální škodu, doklady v prvé řadě by měly jít k likvidaci. Tím je de-facto zajištěná ekologická likvidace vozu, kde registrovaná firma vůz rozebere, nepotřebné zlikviduje. Ano, nepoškozené ND mohou jít k prodeji, jako použité. Minimalizace přístupu pojišťoven, kdy takto opravený vůz bez problémů znova pojistí je více než nutná, proto nejdříve je třeba změnit podmínky likvidace neopravitelných automobilů u pojišťoven ! Dobrá rada, každý profesionál, podobný vrak pozná, dejte na ně !

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rory Berneber

Všimněte si, všechny velké.. | 3.10.2015 17:36reagovat
avatar

Všimněte si, všechny velké bazary mají svůj autoservis - karosárnu a lakovnu, potom není problém udělat z více aut jedno. Tohle je v čechách na dením pořádku. Mluvím z osobní zkušenosti.

Nepřihlášený Rory Berneber

Reakce na: Přátelé motoristé, celý po.. | 3.10.2015 17:53reagovat
avatar

Přesnéé.

Nepřihlášený VIPER

Reakce na: A pak si tenhle křáp koupí.. | 3.10.2015 21:25reagovat
avatar

A co máš že seš normální.Že by Hjondé co jsme 20 let nazývaly Hyundai

Nepřihlášený Honza

Snížení bezpečnosti . Vel.. | 3.10.2015 22:58reagovat
avatar

Snížení bezpečnosti .

Velký problém takto opravených aut je poškozená antikorozní ochrana. Karoserie mnohem rychleji podlehne korozi . Při opravách Takzvaně na kšeft je důležitý efekt a cena . Náklady jsou tlačena dolů. Nemění se všechno co by se vyměnit mělo . Jsou i kusy které prošly opravnou kůrou vícekrát.

Nepřihlášený michal

A autíčko je už postavené.. | 4.10.2015 12:07reagovat
avatar

A autíčko je už postavené "s jasnou historií a nebourané" v nějakém poctivém bazaru. Bravo!

Nepřihlášený xp

...a ceny fialovejch oktav.. | 4.10.2015 18:01reagovat
avatar

...a ceny fialovejch oktavek pujdou odedneska dolu :) Znal jsem jednoho z vesnice, co prodaval auta, ale na plataku nikdy neprivez nic jineho nez vrak. Jinde mel dilnu a jidne zas prodaval a baracek ma z toho postavenej peknej, ted uz dva.

Nepřihlášený MaLer

Pred nedavnem jsem takhle.. | 4.10.2015 19:38reagovat
avatar

Pred nedavnem jsem takhle na zaklade totalni skody (dle pojistovny) prodal mou oktavku kombik, DOST by me zajimalo, co se s tim autem presne stane a jestli nekde vyplave... Sloup jsem zalisoval presne na stred kapoty nekam do pulky, takze to mozna nebyla zas tak zasadni skoda, pokud teda nekdo ma prebytecny motor :D

Nepřihlášený jirkasbk

ze se to deje v garazich t.. | 5.10.2015 09:51reagovat
avatar

ze se to deje v garazich to se vi ale delaji to i v autorizovanem servise skoda konkretne v blansku mi totalne znicily auto po drobne nehode zadni casti skoda ze nejdou prilozit fotky do prispevku dokazujici ma slova.

Nepřihlášený Vojtáno

Mě by jako laika zajímalo,.. | 5.10.2015 12:04reagovat
avatar

Mě by jako laika zajímalo, jestli na tom něco vydělají. Vždyť to musí spolknout desítky možná i stovky hodin práce. A když koukám třeba na stránky ministerstva vnitra, kde prodávají rozšlehané policejní oktule, tak koupit i dva vraky není zrovna nic levného + práce + materiál a podle mě ve výsledku po měsíci práce mám 10 tisíc čistého a jsem rád. pokud se pletu, tak mě opravte :) Přijde mi to jako taková cikánská práce, kdy místo abych chodil do normální práce a měl za to pravidelný příjem, tak jedu jednou za čas ukrást nějaký plechy, riskuju život, jednou nohou jsem v kriminále nadřu se jako debil a ve výsledku mám úplný hovno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Ten kdo to dal takle dokup.. | 5.10.2015 20:29reagovat
avatar

Ten kdo to dal takle dokupy je borec. Vypadá že to poctivě provařovali, tak bezpečné to bude.Rezavý to neni,, vemte si co jezdí po silnici Akorát to muselo být moc práce nevim za kolik to prodali aby vubec na tom vydělali. I tak klobouk dolu .

Nepřihlášený choze

co delate tupci auto fajn.. | 5.10.2015 21:47reagovat
avatar

co delate tupci auto fajn spravene veterani se nedelaj jinak klobouk dolu za dobrou praci

Nepřihlášený lada

Reakce na: Popravdě řečeno pokud bude.. | 6.10.2015 00:39reagovat
avatar

dobře napsáno, ono jsou i ruzni mechanici proto přece existuji opravy...každy at si rozhoduje o svem autě :D

Nepřihlášený Karel Nejedlý

Reakce na: Popravdě řečeno pokud bude.. | 6.10.2015 22:36reagovat
avatar

podle toho, jak svařovali trubkový spoje, že mají lakovací kabinu a rovnací stolici, to úplní amatéři nebudou.

Nepřihlášený Tom

Pěkná práce! V celku solid.. | 6.10.2015 23:12reagovat
avatar

Pěkná práce! V celku solidně svařené.4tyř stopé vozidlo?proč? jedině že by byl karosář totální neumětel.Raději dobře vyměněné jak na chuja po menším ťukánečku narovnané.

Nepřihlášený serrato

Profesionální práce, klobo.. | 7.10.2015 21:34reagovat
avatar

Profesionální práce, klobouk dolů! Málokterý z níže podepsaných i nepodepsaných neumí přidělat ani poličku. Toto je profesionálně a plnohodnotně opravená škodovácká kraksna, dokonce si troufám říci, že je svařena lépe jak od výroby.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Henry

Pánové, vy co si myslíte,.. | 8.10.2015 10:38reagovat
avatar

Pánové, vy co si myslíte, že bodovaný svár je pevnější od sváru CO2 nebo autogenu... jste vedle. Když se to svaři Ce-Očkem, a podloží ještě plechem, je to samozřejmě pevnější. Dělal jsem ňaký čas na M-13 v M. Boleslavi, kde se Oktávky montujou a jakožto vyučený strojář jsem kolem sebe trochu koukal.

Nepřihlášený KJ

Ty voe tady s tím 25 let šv.. | 8.10.2015 11:44reagovat
avatar

Ty voe tady s tím 25 let švindlujete a máte za to postavený baráky a servisy a teď jste najednou objevili ameriku a musíte to všem ukázat :-D to je jako se stáčením KM, počet kilomketrů na tachometru je dneska zcela bezcenej údaj a počitadlo kilometrů je v dnešní době pouze informace pro uživatele kolik si toho najezdil a kdy má dělat nějaký servis, ale když vlezu do bazaru a mává tam na mě fešák s cedulkou že to má najetý 150 super stav nehavarovaný dovežený z celýho světa, po prvním majiteli solidní pán, pravidelně jezdil na servis 3x do tejde to umejval, řikám a nebyl to váš soused? Ne já bydlím v Praze :-D Komedianti a šaškové, nikdo jinej vám ty auta neprodává, celá republika prošpikovaná španělskýma taxíkama s milionem KM :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xD

karoseria je stale pevnejs.. | 8.10.2015 17:31reagovat
avatar

karoseria je stale pevnejsia a v lepsom stave nez tie zhrdzavene stare rachotiny

Nepřihlášený Fíla

Reakce na: A k čemu by potom byl učeb.. | 8.10.2015 17:56reagovat
avatar

Rozhodně souhlas s tím že auto po havárii může být i takto kompletně repasováno, ale to je vyjímka. Z vlastní zkušenosti vím, a to si myslím že je také dost zásadní bod, že takto opravené auto může být karosářsky v pořádku, ale to je tak vše... Zde se jedná o zadek kde toho tolik není já koupil vůz po bouračce na předek. Nejsem úplný laik a poznal jsem to, ale věřil jsem tomu že to je ok. Ok karoserie také byla, ale už nikdo z těch co to auto opravil neřeší elektroniku, řj a kabely k.o. , konektory kompletně rozlámány, za sice dobrou karosářskou opravu ale absolutně odfláklou el. instalaci jsem postupně dal 150tis a pak to vzdal. Až teprve při první komplikaci jsem sundal nárazník blatník a podběh... a to co jsem viděl byla, hrůza a proto pro mě už nikdy takto repasované auto. Je to auto na kšeft, neboť udělat tu práci pořádně, ale opravdu pořádně a to pro mě není kupříkladu spojka a el. vraku(o které nikdo nic neví a válí se to tam na dešti několik měsíců) se finančně nevyplatí. Vyplatí se to jen tomu kdo si to auto udělá pro sebe protože svůj čas si sobě platit nebude.

Nepřihlášený bazi

no to je síla! | 8.10.2015 20:30reagovat
avatar

no to je síla!

Nepřihlášený Franta

Jako autoklempir uz sem to.. | 9.10.2015 11:09reagovat
avatar

Jako autoklempir uz sem to videl hodne tohle je uplne normalni a bezna vec .. Proto si me znami berou na nakupy aut a kolikrat uz z dalky je videt jak je to zpraseny ale tohle je pekna prace .

Nepřihlášený

Otřesné. Jak dlouho ještě.. | 9.10.2015 16:01reagovat
avatar

Otřesné. Jak dlouho ještě budeme stát mafiánů, lepičů,a podvodníků ? Chudák člověk co si to potom koupí a nedej bože bude mít havárii znovu. To auto naprosto ztrácí všechny vlastnosti bezpečné tuhosti karosérie a deformačních zón.Každá část má svou ocel a jinou strukturu pevnosti. Už na fotkách je vidět, jak mezera zadního podběhu je naprosto nerovnoměrná a kola mají určitě špatnou geometrii. Jak to zde může vůbec někdo obhajovat? Jak je možné, že se o tohle auto nezajímá policie a STK ?

Vsadím se , že oprava byla z kradených dílů. Jinak by to nikdo neopravoval a tuhle černotu někde v plechovém hangáru nedělal. Ale v ČR je vše ošizené a koho jde tak okrást že. Viz výrobci potravin.Bohužel no. Stát zlodějů a šmelinářů co neumí vydělat poctivé peníze poctivou živností.

A to jsou všechny ty vesnický rádoby servisy co si hrají na strašné machry, ale když mají udělat něco jiného než vyměnit destičky, tak jim jsou velké vybavené servisy dobré. Snad už je doba, že o tento článek se bude třeba i zajímat policie a auto se vyřadí a na silnicích nikomu neublíží....

A zde některým co tvrdí, že je to normální. Nezasloužíte živnostenský list ani výuční list. Slušný člověk a ne prolhaný zloděj a naprosté hovado vidí, že to auto je vhodné max. na prodej dílů a následnou totální likvidaci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.auto

Reakce na: Otřesné. Jak dlouho ještě.. | 9.10.2015 21:07reagovat
avatar

Ty a dalsi kritici ! nemate ani najmensie znalosti z opravy automobilov ! Taketo nieco dokazu len pani klampiari a vyprosim si aby si t y niktoš ludom vyucenym v odbore karosar nadaval do zlodejov a aby si ty niekomu odoberal vyucny ci zivnostensky list.Som slusnejsi clovek ako ty co pises tu bludy z neznalosti,co nemas ani ponatia o opravach vozidiel.Chod spät do skoly a studuj za karosara a potom tu davaj clanky a svoje nazory!

Nepřihlášený honza

Reakce na: A pak si tenhle křáp koupí.. | 10.10.2015 01:20reagovat
avatar

aco máš za auto ty? trabanta?

Nepřihlášený

Člověk co svaří ze dvou au.. | 10.10.2015 15:21reagovat
avatar

Člověk co svaří ze dvou aut jedno a chce ho pustit do prodeje je u mě člověk co by měl okamžitě přijít o živnost a měla by mu být okamžitě zákázána činost.Ten co to od něj koupí a dále prodá do patří do lochu.Stejně tak ten co tomu dokáž dát STK a zlegalizovat takto nebezpečňému vozu papíry.V autech dělám ty čobole 27 let a su vyučen v oboru.Máme servis na špičkové úrovni. 12 zaměstnanců 5 zvedáků + velkou motodílnu a motoprodejnu.Co máš ty? Vsadím se, že volíš komunistya umíš hovno. Mnohokrát se nám taková "top" auta od těchto šejdířů dostali do rukou na hever. Chtěl bych vás postavit p4ed všechny ty majitele co pod heverem zjistili co jim auta po roce dělají a jak jim praská lak a sjíždí se jim blbě kola.Nebo mají vykuchané airbagy z bazarů či stočené tachometry i o 200 000 kč.Mohu vás ujistit, že takto splácaný vrak poté v provozu obnáší neuvěřitelné nebezpečí.Vše zamaskováno pod tunou kitu a tmelů.Aby to nikdo nepoznal stočí se i tachometr a je jak nové.....Vážený mane ze Slovenska máme solidní firmu na špičkové úrovnu a tato praxe je v naší firmě od začátku tabu a přísně zakázána!!!Možná proto fungujeme tolik let. Takovou károu od mistrů, které tady hájíš a obdivuješ bych tě poslal v 50ti proti zdi.Pak by mě zajímalo co by jsi říkal deformaci a tuhosti karosérie.Jestli vůbec něco.Jde vidět, že do vyspělé Evropy máme ještě hodně daleko protože zjišťuji, že takové auto je vlastně v pořádku.To je strašný.Pak se nedivte co se kde v kopřivách prodává a kupujete to

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený SAD-corp

Tu je video priamo od opra.. | 10.10.2015 19:19reagovat
avatar

Tu je video priamo od opravára aj s adresou, je to z Ruska takže BAĽŠAJA TECHNIKA

https://www.youtube.com/watch?v=F1rp23Jizh8

Nepřihlášený Richard

Po přečtení článku a shléd.. | 10.10.2015 20:37reagovat
avatar

Po přečtení článku a shlédnutí fotogalerie jsem měl dost smíšené pocity.Nakonec to ale na mě působí opravené-postavené jako naprosto profesionální práce a věřil bych tomu.Nicméně, takovouhle věc a záležitost nemůže dělat a jistě nedělá nějakej Venca ze stodoly s flexou a pájkou na cín.Musí to být přesné, čisté a funkčně spolehlivé.Řekněte mi někdo jednu věc, proč se tedy učí obor karosář, klempíř apod? To proto, že je to vlastně k ničemu? Je mi vcelku líto těhlech, říkejme jim "kováci", kováků, protože ne, aby se opěvovala jejich mistrovská práce a preciznost, ale oni jsou vlastně de facto už na počátku své práce odsouzeni jako podvodníci a hajzlové, kteří okrádají poctivé chudáky lidi.Schválně, kolik z Vás tady by něco takového dokázalo, no? Doma si voláte údržbáře na přiklepání skobičky na obrázek do obýváku a tady odsuzujete třeba práci a styl možná pánů mistrů jen proto, že Vám někdo za totáče opravil doma v garáži Vašeho Trabanta trsátky na kytaru...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr.auto

Reakce na: Člověk co svaří ze dvou au.. | 10.10.2015 21:21reagovat
avatar

No musim reagovat na pana majitela 12 zamestnancov a 5 zvedakov s 27 rocnou praxou. trosku ti upravim môj profil aby si vedel ,ze nie som Venca z Hornej dolnej a pod.Mam viacej rokov praxe ako uvadzas ty ,vlastnim servis a som opravar.Nie som menic nahradnych dielov ako ty a pod .mechanici ,co videli slusne auto jedine v casopise.Ked teba budu nosit auta na opravu z Nemecka , z Moskvy a celeho Slovenska potom kecaj do odbornej prace .Inac iba cus a suchaj nohami a pustaj si toto video aby si dokazal nieco take.Niekedy takato oprava bola v Odbornych servisoch bezna vec ! Ale dnes na to pozerate ako na zazrak a odsudzujete ,lebo nepoznate podstatu veci .Mne rukami prebehlo viac plechov ako tebe zemiaky ustami ! Normalny mechanik by take slova ako ty pouzivas nikdy nepustil cez usta.A aby to nebolo ,len o Rusku - skus sa zastavit v niektorom servise v Nemecku.Potom budes vidiet ,co su to totalky.

Nepřihlášený dr.auto

Reakce na: Člověk co svaří ze dvou au.. | 10.10.2015 21:26reagovat
avatar

Este sa ta musim opytat videl si ty vôbec alebo aspon pocul ,co je to vyrovnavacia stolica na karoserie ?No lebo na takom cude sa natahuju aj tie najfajnovejsie auta ,co si videl iba v casopise.Si predstav ,ze takom zariadeni das auto na milimetre presne ,ale ty to urcite vies ,lebo mas 27 rokov praxe.(v pekarni na rohliky akurat tak)

Nepřihlášený

páni takéto mordy sa už de.. | 10.10.2015 22:25reagovat
avatar

páni takéto mordy sa už desať rokov neroba!!! nie je toho kto by to zaplatil. :-)

Nepřihlášený venca

Reakce na: Mě by jako laika zajímalo,.. | 10.10.2015 23:08reagovat
avatar

jsem s vami za jedno! pokud propocitam penize za praci tak to dela 100 000kč!!!(samozrejmě bez celolaku kde to vidim za 20 material 30 prace ) to mame 150+ nove dily -50 tis celkem 200 tis. kolik je pak zisk?! 50 az 100 000?? to si prumrnej klempir vydela za mesic taky a nemusi riskovat opletacky.... ale je pravda ze v rusku je cena prace mimo velka mesta na urovni komunistickych vyplat u nas......

Nepřihlášený Diwiak

tak tak, teraz uz nerentab.. | 11.10.2015 20:26reagovat
avatar

tak tak, teraz uz nerentabilne, kedysi bezna prax, tie ponatahovane kasne zo stolice tiez nie je moc vyhra

Nepřihlášený Piskot

Tak za prve se to nemuže v.. | 12.10.2015 12:20reagovat
avatar

Tak za prve se to nemuže vyplatit...a za druhe,kdo tomu jen trochu rozumí,tak to pozná ;)

Nepřihlášený petr

Tak Proc to pojistovny Pro.. | 12.10.2015 20:24reagovat
avatar

Tak Proc to pojistovny Prodavaj?

Nepřihlášený kamil

stolice dělá hodně přesně.. | 12.10.2015 22:07reagovat
avatar

stolice dělá hodně přesně a vubec bych se nebál takove auto pusti zpět do provozu jsuo tu vozy které jezdí že drží sílou vule při sobě a nikdo to neřeší ti kteří to dělají jsou fachmani a smekám přednimi že to dokážou s takové hromady šrotu znovu dát na kola

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Ty voe tady s tím 25 let šv.. | 13.10.2015 09:33reagovat
avatar

Asi tak nějak.... :-) vidím to stejně

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Po přečtení článku a shléd.. | 13.10.2015 09:43reagovat
avatar

Naprosto souhlasím.....

Nepřihlášený Jirek

Myslím, že jediný, komu to.. | 13.10.2015 12:35reagovat
avatar

Myslím, že jediný, komu to vadí, jsou automobilky. A mimochodem, bez spolupráce s policií by to takhle nešlo.

Nepřihlášený Radovan

Podstatou je nekupovat dom.. | 13.10.2015 17:19reagovat
avatar

Podstatou je nekupovat dominantní značku v čr, a najedou se nemusíte bát zlodějů ani životu nebezpečných slepenin "po důchodci :)))"

Nepřihlášený lubos2

Reakce na: Proč by mělo být nebezpečn.. | 13.10.2015 17:48reagovat
avatar

Takže pre teba je airbag elektronická pičovina...????No tak ty si ale ťažký odborník,keby ti tá ako píšeš ,,elektronická pičovina" zachránila život,tak by si asi písal ináč,že ty trulo......!!!

Nepřihlášený Pepa D.

Tady se zase sešlo borců.Z.. | 13.10.2015 20:19reagovat
avatar

Tady se zase sešlo borců.Začínám přemýšlet jestli jsem hrdý, že jsem spoluobčan vás některých "mechaniků". A naši bratři to je taky výběr.To teda..

Snad se jednou do té civilizované Evropy dostaneme a tohle zde nebude vznikat.Nebo alespoň děti, které to postkomunistické veksláctví a šmelinu nebudou praktikovat

Nepřihlášený Pepa D.

Reakce na: Po přečtení článku a shléd.. | 13.10.2015 20:39reagovat
avatar

Nikdo rozumný zde neodsuzuje klempíře, který dokáže hezky vyrovnat na moderní stolici částečně havarované auto, pečlivě ho slícovat a připravit na lakování a poté nastrojit.Toto je obor klempíř a karosář.Dělá poctivě svůj obor.Ale těžko vysvětlovat blbcům co neznají nic jiného než šmelinu.A nejlépe poté poskládat vše z kradených dílů. Každý slušný má soudnost a nebude hájit svařenec ze dvou aut zamaskovaný tunou tmelů a záplat, který strácí naprosto veškerou bezpečňost při vážné havárii.To auto nemá žádnou pevnost ani tuhost.A co víc a to je to nejhorší, že to poté nějaký chudák koupí, jako nebourané a stočené.

Nepřihlášený Jarda

Reakce na: jak bylo jiz receno je to.. | 15.10.2015 23:18reagovat
avatar

Nejsem karosář ani lakýrník.Jen udržuji v provozu několik ojetin.Zlaté české ručičky.Pokud je to uděláno přesně,odpovědně(a tak to na obrázcích vypadalo),tak klobouk dolů a ať se tím živí,kdo umí.Není to žádná rýžovačka.Dřina,preciznost,nářadí,laky,tmely a UMĚNÍ,s tím vším zacházet.Pokud je provedeno ošetření dutin a spodku,auto vydrží více jak nové.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Faja

Nic nového, v Ostravě Krm.. | 16.10.2015 22:42reagovat
avatar

Nic nového, v Ostravě Krmelín je jeden takový kutil. Letos jsem u nej viděl octavii 1 jak to mastil. Vylezla z toho krasavice v červené barvě. Hnus...

Nepřihlášený Láďa

Pěkná práce. Zhruba 20 let.. | 17.10.2015 16:00reagovat
avatar

Pěkná práce. Zhruba 20 let se živým karosařinou a podobná zvěrstva byla v 90 letech zcela běžná. Dneska se to nevyplatí.

Nepřihlášený ondrej

Reakce na: Nejsem karosář ani lakýrník.. | 17.10.2015 16:41reagovat
avatar

praca paradna ale taketo auto je riziko pre majitela aj pre ostatnych ludi na ceste.

Nepřihlášený

Už jsem na to narazil - po.. | 17.10.2015 19:56reagovat
avatar

Už jsem na to narazil - pojišťovák a autoservis nachystají totálku a nabídnou pár šupů, aby se dostali lacino i ke slušnému autu - je potřeba jim nevěřit.

Nepřihlášený

Lizingove spolocnosti vyza.. | 18.10.2015 00:17reagovat
avatar

Lizingove spolocnosti vyzaduju autorizovany servis preto su z pohladu poistovne predrazene opravy a auto sa neoplati opravovat v autorizovanom servise, gde mimochodom su horsi mechanici ako ty podomovy cize garazovy a lacny ktori tiz vedia zohnat o tretinu lacnejsie suciastky, takze kebi autorizovany servis mal realny cenik tak totalky bi neboli totalky!

Nepřihlášený cicina

kto umí ten umí ,kdo neumí.. | 18.10.2015 20:16reagovat
avatar

kto umí ten umí ,kdo neumí ten čumí...a kritizuje...akurat ze taketo rozsiahle opravy su dnes uz neekonomicke takze hejteri hor sa do autosalonov na nove dacie,peugeoty a ine srakori co vam vypovedaju sluzbu po styroch rokoch prevadzky:))

Nepřihlášený Bru

Oprava úctyhodná, zda morál.. | 19.10.2015 09:14reagovat
avatar

Oprava úctyhodná, zda morální či ne není podstatné. Podstatné je, že při prodeji by mělo být uvedeno, co se autu stalo a jak bylo opraveno. Nelze ho vydávat za zánovní, když není. To je lež bez ohledu na to, jak jsou v servisu šikovní či kolik hodin na autě strávili.

Nepřihlášený martin

Dobře si kluci mákli, česk.. | 19.10.2015 20:21reagovat
avatar

Dobře si kluci mákli, český ručičky jsou k nezaplacení

Nepřihlášený dr.auto

Toto konkretne sa robilo v.. | 24.10.2015 23:31reagovat
avatar

Toto konkretne sa robilo v Rusku,takze nie česky ručičky ! a kedze to dali nainternet tak urcite nebudu tvrdit ,ze t o nebolo burane ako kazde jedno auto na bazoši . Najprv totalka potom predaj . Tam su kurvy a nie ty ,co sa chcu pochvalit peknou pracou.Väčšinou su to auta pre vlastnu potrebu,ktoru si opravy karosar sam. Pre ineho by to bolo drahe a nerentabilné.

Nepřihlášený Jodr

Reakce na: Proč by mělo být nebezpečn.. | 25.10.2015 17:16reagovat
avatar

Nahradit airbagy odporem je hodně rozšířené zvěrstvo. Říkej si co chceš. Až si nabiješ ústa o volant bez pytle, pak mluv.

Nepřihlášený Filip

To by měl byt trestný čin.. | 17.6.2016 21:53reagovat
avatar

To by měl byt trestný čin taková zhovadila prasárna!!!!

Nepřihlášený lukeluk

Pěkná práce. | 21.6.2016 06:24reagovat
avatar

Pěkná práce.

Nepřihlášený jirka

pokud sedej body a vše je.. | 22.6.2016 13:15reagovat
avatar

pokud sedej body a vše je vystužené tak bych v tom nevidel zadnej problem a co si budem povidat to auto bude skoro jeste víc kvalitní než kdyby vyjelo z vyroby tohle auto delali ruce ne roboti a kit

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Popravdě řečeno pokud bude.. | 23.6.2016 08:42reagovat
avatar

Nesouhlasím, Octavia má většinu nosných částí z HSLA ocelí, což jsou v podstatě téměř běžné oceli, které dostanou svoje vlastnosti při tváření plechů za tepla - částečně tedy jde o tepelné zpracování. A při svařování se samozřejmě tím pádem tyto vlastnosti zruší a fakt bych nechtěl bourat v autě, které má úplně změněnou strukturu materiálu A-sloupků.

Nepřihlášený Radek

Hmmm, tohle se celkem běžn.. | 5.7.2016 14:57reagovat
avatar

Hmmm, tohle se celkem běžně dělalo před 10 a více lety. Asi každej ve svém okolí znal nějakého podobného "kutila", nebo o někom takovém alespoň slyšel. Dost pochybuju, že se tím při dnešní ceně ojetin ještě někdo zabejvá. Je to moc práce a zisk nula nula nic. Tihle vykukové už dlouhá léta tahají ojetiny ze západu a stáčí jim kiláky - zisk za nic.

Navíc, slepené auto pozná každej slušněj automechanik na první pohled.

Nepřihlášený Kuban

vždycky jsem si dělal prde.. | 17.7.2016 10:18reagovat
avatar

vždycky jsem si dělal prdel z Áček, přesně tohleto se tam běžně dělávalo.... aneb-

(proč AAA? =>) Auto + Auto = Auto :-D

Nepřihlášený S&&B

Blbouni. Kdyby vám tohle k.. | 6.1.2018 01:55reagovat
avatar

Blbouni. Kdyby vám tohle konkrétní auto někdo nabídl za 160.000 Kč (a neřek, co má za sebou), tak mu dáte 250 a ještě mu na rozloučelou olíznete kaštany, volové. :-D Tohle není poprskaná, hutně vykytovaná stočenka. Tohle byl kopec práce to srovnat a spasovat. Pokud prodávající k "slepovanému" (jak různí anonymní diskutéři rádi hýkají) přizná, co se s ním dělo a doloží takovouhle fotodokumentaci třeba, pak něma problema. Kupující byl seznámen a pak je to jen na zařízení zvaném nabídka/poptávka a ochotě za to zaplatit nějaký peníze. Proč tyto v podstatě totální rekonstrukce (a tohle je ten případ) nejsou úplně běžné: a) nevyplatí se to. Klempíř chce bejt bohatej zejtra a ne za dvacet let. Lakýrník chce bejt bohatej včera a moc se nenadřít. Však si zkuste někde v lakovně poptat cenu celolaku na vaše přibližovadlo. Nosítka s sebou ;-) A to si to budete muset v případě realizace ještě sami odstrojit a připravit, aby se pan lakýra nezdržoval a pak zase nastrojit. b) nikomu se to moc nechce dělat, bo vyfikundace typu úkolová mzda a tak..., nikomu se nechce platit to v hodinovce, protože 2 měsíce práce = levnější koupit nový fáro. c) podvodníci a prodejny kradených aut toto praktikují běžně, ale ZAPŘOU, že auto je po těžký bouračce. Znám jednu takovou prodejnu. Majitel údajně seděl nebo měl jít sedět právě za prodej kradených aut v jeho bazaru. Mimochodem poměrně velký bazar v jednom krajském městě. d) před dvaceti lety bylo na autě pár plechů, který si troufnul svařit každej šikovnější Pepík od vedle. Od doby, co začaly airbagy a výztuhy a deformační zóny už to není tak jednoduchý, objevujou se plechy s nerovnoměrnou tloušťkou, legovaný plechy, tepelně zušlechťovaný plechy (něco jako kalení), ... Moderní auto, řekněme mladší roku 2010 už není snadný takhle poskládat, aby bez problémů sloužilo a fungovalo. Svářením hlubokotažný oceli s legovaným v domácích podmínkách docílíte akorát toho, že svar praskne, případně se kovy ani nespojí. Podíl vysokopevnostní oceli ve skeletu rok od roku..

Nepřihlášený jos

Třeba právě i nějaký "odbo.. | 6.1.2018 13:58reagovat
avatar

Třeba právě i nějaký "odborník"tady má stejně opravený auto a ví kulový.Každopádně machr ten,co to dělal.Amatér ani netuší,jaká práce to je.

Nepřihlášený Servis

Octávie spravujeme podobným.. | 7.1.2018 18:05reagovat
avatar

Octávie spravujeme podobným způsobem běžně, akorát se to kupcům samozřejmě neříká. A že se časem začne třeba sjíždět více jedna strana pneumatik nás už zase nesere. Smlouvy máme udělané tak aby nám to nedělalo problém. A co vím neděláme to takto sami.

Nepřihlášený Rada

Smutné je to že takových a.. | 14.1.2018 10:51reagovat
avatar

Smutné je to že takových aut u nás jezdí spousty,a majitelé to ani netuší. Jinak tohle by měl být trestný čin..!!

Nepřihlášený Brutus

Ahoj, dělá se z toho velké.. | 17.2.2018 16:47reagovat
avatar

Ahoj, dělá se z toho velké drama, vyříznutí dílů a navaření nových je OK, horší pokud se "harmonika" znova natahuje hydraulikou, dílec má tvarovou paměť a po případném narázu se snadněji vrátí do předchozí deformované polohy. Čili deformační zóny pak neplní svoji funkci...

Nepřihlášený

..to je zřejmě pobočka v R.. | 20.2.2018 17:15reagovat
avatar

..to je zřejmě pobočka v Rusku, protože toto je u jednoho klempíře v Semonicích u HK normálka.

Nepřihlášený Milan Zuščík

zlaté České ručičky... | 23.2.2018 16:17reagovat
avatar

zlaté České ručičky...

Nepřihlášený alizéé

Reakce na: Profesionální práce, klobo.. | 24.2.2018 09:57reagovat
avatar

Naprosto přesně vyjádřeno! Většina diskutujících jsou techničtí nevzdělanci a jakmile se jim podaří manželce podrazit kramflek, považují to za dostatečnou kvalifikaci pro generálky motorů,které mi nedokončené končí ve firmě a poté si po večerech krátí čas poradenstvím o karosařině:-)

Nepřihlášený petr

Je to jen škoda práce bo j.. | 24.2.2018 11:38reagovat
avatar

Je to jen škoda práce bo je to zase škoda

Nepřihlášený Roman

To je skrytá reklama na áčk.. | 14.3.2018 18:16reagovat
avatar

To je skrytá reklama na áčka ne?

Nepřihlášený

Mám ten samy motor ve své.. | 27.5.2018 15:48reagovat
avatar

Mám ten samy motor ve své škodě oktavia a je to naprostý nezmar proste kvalita co už není mám tam čip a táhne pekne odspodu, výkon super spotřeba 3,9 litru. Mám upraveny podvozek trochu jsem stáhl pružiny a panecku ta sedí v zatáčkách jak na magnetech samo sebou vypodlozkoval jsem kola aby byla o 4 Cm širší + remus výfuk + kvalitní vzduchový filtr+ zadní křídlo z Alfy 156, myslím ze bude tak 120 kg tlačit ve 180km/h. Proste raketa, u které v zatáčkách v Buchlovskych kopcích neplatí fyzikální zákony !!!A už jsem na moji káru zbalil dost rastenek ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pejsek

Reakce na: Mám ten samy motor ve své.. | 27.7.2018 06:25reagovat
avatar

Ta farmaka se jmenují neuroleptika. Proti bludum, podivným představám, odtrzenym od reality, atd. Na uzkostne stavy, pocity související s paranoidní schyzofrenii, etc., jsou benzodiazepiny. Osobně bych pro začátek medikoval 10mg valia. Peroralne. Při zhorsujicich potížích flunitrazepam. Jistě, mírná amnezie, možná i magnetická. Pokud to byl vtip, tak fakt byl kurva dobrej!

Nepřihlášený janek

Syn boural v zimě fabii,by.. | 5.8.2018 20:07reagovat
avatar

Syn boural v zimě fabii,byla to samozřejmě totalita,vrak prodal do jednoho bazaru a za čtrnáct dní bylo auto připraveno k prodeji dokonce na stejných SPZ.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Syn boural v zimě fabii,by.. | 5.8.2018 21:17reagovat
avatar

Děláme to tak všichni co si chceme přilepšit a že to děláme na škodovkách je jasný Češi milují nebouraná auta po důchodcích.

Nepřihlášený Jiří

Tohle je normální věc a zc.. | 19.12.2018 22:00reagovat
avatar

Tohle je normální věc a zcela legální. Od toho je obor autoklempíř, také opravuji totálky a přeprodávám je jako voňavky. Od majitele koupím totálku za hubičku (za tohle dám klidně 50 tisíc) a provedu přepis, měsíc na autě makám (kompletní náklady v tomto stavu mám maximálně 50 tisíc) a ve výsledku to prodám za 150 tisíc, vrátí se mi náklady a vydělám 50 tisíc. Momentálně dělám mám totálku audi A8, koupil jsem jí za 100 tisíc a půjde do světa za 250 tisíc, náklady budou necelých 100 tisíc. Výdělek bude opět za měsíc práce minimálně 50 tisíc. Tato činnost se rozhodně vyplatí, naposledy jsem prodával superba totálku po repasi za 150 tisíc, trhnul jsem na tom 70 tisíc a necelý měsíc práce v garáži.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše