Záď Land Roveru Discovery dokonale ztělesňuje úpadek prémiových značek aut

 | 83 příspěvků | 4.3.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Jaroslav Tuček

Smutně pravdivé. Už stačí.. | 4.3.2017 10:10reagovat
avatar

Smutně pravdivé. Už stačí jen atributy. A neřekl bych to, co říkají někteří, tedy že to bude fungovat, dokud to zákazníci budou kupovat. To je ten fór, zákazníci BMW už to nekupují. Ale ono to nestačí, protože je dost jiných. A ti to kupovat budou. Záchrany není, jen příchod, "jiné prémie", bohužel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

amen. ale pravdou je, ze t.. | 4.3.2017 10:13reagovat
avatar

amen. ale pravdou je, ze tady jde jen o premii, ostatni max sem tam slapnou vedle kvuli vecem jako downsizing. jinak je to za tu samou dobu slusnej pokrok

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jaroslav Tuček

Reakce na: amen. ale pravdou je, ze t.. | 4.3.2017 10:15reagovat
avatar

Ano, proto "normální zákazníci" nechápou nářky. Škoda dnes a v roce 1997, to je posun. Prémiovky dnes a v roce 1997, to je úpadek.

Nepřihlášený RH+

Tvrdý, ale mluví mi to z d.. | 4.3.2017 10:20reagovat
avatar

Tvrdý, ale mluví mi to z duše. U BMW je ten propad neskutečný, E46 a F30 nemají společnýho vůbec nic. A kolik to je? 10-15 let. Šílený. Ještě před 20 lety nebylo ani žádný SUV, minimum dieselů, natož tříválce, natož předokolky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RORL

Opět hřebíček na hlavičku... | 4.3.2017 10:24reagovat
avatar

Opět hřebíček na hlavičku. AF je jediný web, který se dokáže reflektovat to, co se mezi lidmi skutečně řeší. Takto na to kouká kde kdo, ale nikde se o tom nepíše!

Média mi jinak přijdou jak jiný svět. Pindají se nesmysly o skvělých tříválcích, papouškují tiskové zprávy, prezentují testy co nic netestují. Vůbec mě to neoslovuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rob75

Velký +1 | 4.3.2017 10:27reagovat
avatar

Velký +1

Nepřihlášený Gašpo

Ak sa mám vyjadriť k tomu.. | 4.3.2017 10:32reagovat
avatar

Ak sa mám vyjadriť k tomu "zadku", tak mne to vobec nevadí. Proste nadvazuje na tradičné typy, ktoré asymetrické boli. Nechápem čo má byť na asymetrii tak strašného, keď sa jedná len o drobný designérsky prvok. A rieši sa to akoby auto malo na jednej strane vačšie kolesá, než na druhej. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Ak sa mám vyjadriť k tomu.. | 4.3.2017 10:36reagovat
avatar

Tak sám o sobě je to jen designový prvek, který se někomu líbit může a jinému nemusí. Mně se třeba nelíbí. Ale to není důležitý. Je to symbol a jako takový říká přesně to co článek...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Tak sám o sobě je to jen d.. | 4.3.2017 10:37reagovat
avatar

tak. je to ztelesneni toho, ze veci jako form follows function jsou v riti

Nepřihlášený A. A.

Názory na to se jistě budo.. | 4.3.2017 10:39reagovat
avatar

Názory na to se jistě budou různit, ale mám stejný :-) Za "příchuť minulosti" nebo co to je platit nechci. Kupoval jsem BMW, už nekupuju.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jarda Kral

Pokud muzu jen neco dodat,.. | 4.3.2017 10:43reagovat
avatar

Pokud muzu jen neco dodat, LR neupadl zcela, je jen na ceste. Porsche o kousek dal. BMW hodne. Mercedes bych rekl jeste nejmin a Audi ma vyhodu, ze nikdy realne extra premiovy nebylo, takze sr drzi svyho. Nekoukam uz k nicemu z toho jako k modle. A to bych si v 90s oblepil pokoj plakatama BMW.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jorge

Koupil jsem manželce X1 a.. | 4.3.2017 10:49reagovat
avatar

Koupil jsem manželce X1 a vím, je to v podstatě shit, jen se jí to líbilo. Ale tak prostě BMW nabízí teď i auta do party k těm zajímavějším. Nejásám, ale ještě může být hůř. Dokud je solidní M3 a manuálem nemám problém. Je třeba být realista, před 10 léty se zdálo být špatně a jak je dnes...

Nepřihlášený Světluška70

Realita je smutná, ale člán.. | 4.3.2017 10:50reagovat
avatar

Realita je smutná, ale článek mě pobavil :o)

Nepřihlášený J. Polák

Tak dobrý článek už jsem d.. | 4.3.2017 10:55reagovat
avatar

Tak dobrý článek už jsem dlouho nečet, palec nahoru! Skoro se mi nechce věřit, že zrovna v DE takto frčí ty nesmysly!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Negativní reakce Miler nes.. | 4.3.2017 11:01reagovat
avatar

Negativní reakce Miler nesnese a tak maže a maže.

Že není AF hanba. Bulvár a plivání bez špetky zkušeností, přepisování cizích článků atd...

Špína

Nepřihlášený WP

Reakce na: Opět hřebíček na hlavičku... | 4.3.2017 11:02reagovat
avatar

Co to meleš? Potřebuješ Milerův omezený, hloupý a bulvární pohled? Nikdo nic nevelebí, pokud nejsi sám malý Miler, pak nevím o čem tu píšeš.

Nepřihlášený WP

Reakce na: Tak dobrý článek už jsem d.. | 4.3.2017 11:07reagovat
avatar

To myslíš vážně p. Poláku? Proč nemá LRD vlnu na okně je jasné všem logicky uvažujícím...je tam kamera, tudíž není potřeba!

Kolik si Miler nebo ty koupil nových benzínových šestiválců, aby se dál prodávaly?

Z těchto keců od hlupáků typu místních redaktůrků je mi zle. Je to obraz společnosti, kdy pindal má větší pozornost než ti, co umí.

Nepřihlášený Hoven z prdele vytaženej

picovina OPET MILEROVINA P.. | 4.3.2017 11:15reagovat
avatar

picovina OPET MILEROVINA PICOVINA

Nepřihlášený Syčák

Myslím, že článek je vedle.. | 4.3.2017 11:36reagovat
avatar

Myslím, že článek je vedle jak ta jedle. Automobilky a to samozřejmě i ty prémiové se posouvají, tak jako se posouvá a vyvíjí vkus zákazníků. Ale to není nic světoborného ani objevného, takto se posouvaly už od dob svého vzniku, ty co se neposouvaly tak už zkrachovaly a skončily, to je prostě normální běh světa. Dělat z toho senzaci je nedospělé, přízemní a hloupé. A navíc automobilky jmenované v článku pořád drží své tradice a nabízí to tvořilo jejich historii, takže BMW má stále hravou zadokolku (M2, M3), to že je motor přeplňovaný a ne atmosférický jako kdysi je jenom dobře, je to stále jeden z nejlepších motorů ve třídě, tak jako kdysi, s atmosférickým šestiválcem by BMW nepřežilo ani rok, protože by je foukané čtyřválce prostě zadupaly do země (výkon byl vždy deviza, která rozhodovala a bez výkonu to prostě nejde). Porsche vyrábí SUV, ale stále rozvíjí a zdokonaluje téměř k absolutní dokonalosti 911, dnes jako před lety benchmark v oblasti sporťáků a ani milion Cayennů na tom nic nezmění. Dtto LR, jeho RR je stále etalonem pro velká SUV. "Rady" autofóra automobilkám jsou jenom bezpečným návodem pro automobilky jak zkrachovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jenda

a nenapadlo vas, ze nejak.. | 4.3.2017 11:55reagovat
avatar

a nenapadlo vas, ze nejak ty jednotlive modely odlišit musí, když s Velarem uz jich maji asi pet a vicemene jsou to vše lehčí nebo těžší suv. Disco driv byl offroad s ramem, dneska uz to nikdo nechce. A zrovna u LR/RR bych teda o úpadku nemluvi a to jsem se bal, ze s indickym majitelem to pujde do kopru a je to naopak.

clayton

LR už toho moc na své offr.. | 4.3.2017 12:20reagovat
avatar

LR už toho moc na své offroad image zkazit nemohl. Dobře, má pár opravdu skalních fanoušků, ale my všichni ostatní už máme Toyoty :-) Takže je v podstatě jedno, co vyrábí. Pokud se aspoň trochu zlepší spolehlivost, tak si to možná nakonec i někdo koupí na ježdění za nákupy.

Vybudovat si znovu nějakou image spolehlivého auta do terénu by mu trvalo aspoň 10 let, to v podstatě nemá cenu ani zkoušet.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Myslím, že článek je vedle.. | 4.3.2017 12:24reagovat
avatar

to Nepřihlášený Syčák: Vidím to stejněa navíc kdo rozhoduje co je premie. Proč má být čínský Rover premií, když vypadá dva roky hezky a do té doby byl v likvidačních křečích. Chce někdo říct , že je premie Škoda?! Zjednodušeně je premie to, co je dlouhodobě na špici a to hlavně technicky, ne na vzhled. V Evropě asi jen Mercedes, BMW a Ferrari

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: to Nepřihlášený Syčák: Vid.. | 4.3.2017 12:41reagovat
avatar

O tom co je prémie rozhodují ceny za které je ta či ona značka schopná prodávat svá auta. Z tohoto pohledu je jasnou prémii z evropských značek Audi, BMW, Mercedes, Jaguar, Land Rover a nově snad Alfa. Ferrari, Porsche, Bentely, Bugatti, Aston nebo Rolls stojí nad prémií, (luxusní/supersportovní auta), protože jsou schopni prodávat auta za ještě daleko vyšší ceny.

Nepřihlášený Venouch

Tenhle článek dokonale ztěl.. | 4.3.2017 12:49reagovat
avatar

Tenhle článek dokonale ztělesňuje úpadek AF. Dříve tady byly Jandovo testy (něco jako BMW M3), ale ty už tady nejsou vůbec, respektive testy obecně tu skoro nejsou. Za to tu jsou kecy nějakého Milera (BMW X1). Proč asi? Není to tak, že místo práce na testu je lepší napsat čtyři podobné nesmysly, protože to vytlačí více čtenosti? Nebylo teda AF dříve prémiové, ale teď už to je bída, protože tu vychází akorát tyhle kecy? Víte, jak to napravit? Nečtěte autoforum. Hej, dyť autoforum je jako BMW. Vostuda!

JInak říci, že Discovery byl průměrnej off-road, to může jenom nějakej Miler. Stejně jako vědět, že nové Disco bude určitě horší, protože to má vlnu vzadu. To je jako kdybych řekl, že Miler je divný příjmení, takže to určitě musí být strašnej kretén, i když jsem ho teda ještě nepotkal

Nepřihlášený Terry113

"já nejsem BMW, vy nejste.. | 4.3.2017 12:56reagovat
avatar

"já nejsem BMW, vy nejste BMW a z jeho zisků nemáme nic."

...BMW už snd neplatí dividendu? :-\

Nepřihlášený pizzawurst

pláču nad "stylizací", "s.. | 4.3.2017 13:00reagovat
avatar

pláču nad "stylizací", "stavbou" a obsahem článku.

to je mnohem smutnější než smutné zadky aut!

Nepřihlášený Milan

Přečetl jsem celou diskuzi.. | 4.3.2017 13:10reagovat
avatar

Přečetl jsem celou diskuzi, dnes je většině lidí úplně jedno, jestli mají prémiový vůz nebo ne , vetšinou je požadováno připojení na všechny možné soc. sítě, a dotykové nebo hlasové ovládání, vzhled se moc neřeší a motor - tříválec nebo ,,půlválec" to je fuk. Srdcařů kteří jsou ochotni utratit peníze za odpovídajíci auto, těch už je velice málo. Takže jestli prolis na zádi vlevo nebo vpravo - komu na tom záleží

Nepřihlášený Ivo

vývody páně autora mě přip.. | 4.3.2017 13:10reagovat
avatar

vývody páně autora mě připomněli jak jsme takovým říkali na gymplu - chytrosráč. Trochu mě spíš překvapila převaha souhlasných komentářů. Je to taková třídní deviace, která se snaží podprahově imputovat myšlenku, že luxusní auta, jsou cosi patologického, že majitelé by se měli stydět, za svůj nevkus a snobismus. Zatímco ten pravý charakterní a vkusný proletář si pořídí korejce nebo Toyotu - ta je přece zcela bezporuchová. Design vzdy produkoval "zbytečné" prvky na autech a dělají to i designeři z opačného konce - viz třeba Hnujday Veloster jakejsi korejskej pseudosporťák, který měl na každé straně jiný počet dveří. Na živo jsem ho nikdy neviděl, protože si ho nikdo nekoupil, Discovery ale potkáte a je to krásný kus luxusního auta. Takové komentáře jsou podle mě jen předestilovaná závist, nic víc.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rudý jirka

Všechno je dnes pouhá bubl.. | 4.3.2017 13:26reagovat
avatar

Všechno je dnes pouhá bublinka, která když se smáčkne, zbude jen smrad.

Nepřihlášený

Reakce na: vývody páně autora mě přip.. | 4.3.2017 13:29reagovat
avatar

Problém je v tom, že auta jsou dnes každému při smyslech u prdele. Jezdíš Bentleyem a co má být ? Můžeš být kdokoli. Průmyslový inovátor i majitel bordelu. Autem oslníš jenom prosťáčka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Core

Reakce na: vývody páně autora mě přip.. | 4.3.2017 13:41reagovat
avatar

Tak autor je chytrosráč. A jak se říká lidem, co používají místo skutečných slov vymyšlené sračky jako "imputovat", aby vypadali "chytří"? ?

Nepřihlášený kony

designovej prvek to neni šp.. | 4.3.2017 14:23reagovat
avatar

designovej prvek to neni špatnej, jen jaksi forma nenásleduje funkci, jak už tu někdo psal, protože to by ta spz musel být vždy v té nižší části a to už u předešlé generace, aby tam zbyl prostor pro rezervu... jinak spíš bych se pozastavil nad faktem že to auto působí poněkud vysoce, nemám rád auta co jsou vyšší než širší

Nepřihlášený Hajzlík

Ve vedlejším článku, kde j.. | 4.3.2017 15:17reagovat
avatar

Ve vedlejším článku, kde je pořadí značek nejlépe si držící svou hodnotu si dala redakce dobrý "vlastňák" k tvrzením v tomto článku. LR je druhá značka hned za Porsche nejlépe si držící ceny. To by těžko bylo možné v situaci, kdy by se snažili prodávat naleštěné prdy jak se snaží naznačit tento článek.

Nepřihlášený JaRy

Tradiční hodnoty prémiovýc.. | 4.3.2017 15:58reagovat
avatar

Tradiční hodnoty prémiových značek existují jen v hlavách motoristických redaktorů. Ve skutečnosti nic takového neexistuje.

Nepřihlášený Karel Beránek

Do jisté míry má autor člán.. | 4.3.2017 16:00reagovat
avatar

Do jisté míry má autor článku pravdu. Trochu nechápu, proč pro svůj názor musel napsat " milion slov" !? Vývoj aut již neprovází takový posun jako v minulosti. Jen málokdy je nový model lepší o tolik, jak nám o něm sděluje marketing. Snaží se nás přesvědčit, že 4 válce jsou lepší než 6 válce a nejúspornější a nejčistší jsou tří válce. Autor se nám snaží naznačit, že Huinday nebo Kia jsou např. lepší než BMW nebo Audi. Domnívám se, že to psal sjetej, nebo jen chtěl naštvat příznivce prémiových značek :o) Ano, dnes si každá automobilka " obšlehne" co potřebuje a zařadí do výroby. Jezdit v současné dopravě s 6válcem s 340 koňmi je nesmysl, si říkám, když přede mnou jede Kodjak a nechce uhnout :o). Taky proč, jede 130 tak si myslí, proč by uhýbal. I přesto si podobné auto " prémiové" koupím zase i když je nesmysl za něj zaplatit šílené peníze, jejichž cenu vlastně nemá.

Nepřihlášený Karel Beránek

Reakce na: Problém je v tom, že auta.. | 4.3.2017 16:06reagovat
avatar

S tím si dovolím souhlasit !!! Po 4 letech je cena vozidla za 2 mega na 500 tis. Auto jako symbol úspěchu je nesmyl, protože Ti na něj navíc půjčí kde kdo. Jak na tom kdo je stačí, když se mu podíváš na zuby. Na ty Ti nikdo nepůjčí ! Nejsem zubař, ale kvalitní zuby jsou vizitka, ne auto, kterých se po světě válí na miliardy !

Nepřihlášený Petr

Proboha lidi myslete. Mobi.. | 4.3.2017 16:13reagovat
avatar

Proboha lidi myslete. Mobil taky chcete ten nej,tak je to se vším, tedy i s auty. Premie je technicky někde jinde než běžný výrobek. Takže s premií se nejen pochlubím, ale ji i využiji díky jejím parametrům. Jediný problém je , jestli na to mám. Ale to neznamená , že když nemám, začnu pomlouvat.

Nepřihlášený drsoň

Blázni, prémie tak jak byl.. | 4.3.2017 18:23reagovat
avatar

Blázni, prémie tak jak byly už dávno nejsou. Audi? BMW? Obyčejné sračky s tolika konstrukčními zmetky, závadami a vpodstatě plánovanou životností, že je to výsměch hlupákům, kteří to ještě kupují. Jediné prémiovky (dá-li se to tak říci) jsou Lamborgini, ferari, Porsche a - Toyota - Lexus. To je Prémie, protože kvalita. Pak už nic. Probuďte se!

Nepřihlášený Polarniliska

Tolik slov v podstatě napr.. | 4.3.2017 18:55reagovat
avatar

Tolik slov v podstatě naprosto o ničem. Sentimentální stesky, jak od důchodce, jak za jeho mládí bylo i nebe víc modrý, dnešní mladí za nic nestojí a nic dobrýho už nás nečeká...

Nepřihlášený Edo Navrátil

Je zaujímavé ako ste Vy Če.. | 4.3.2017 19:17reagovat
avatar

Je zaujímavé ako ste Vy Česi "urazený" kvôli J. Kabaňovi. Už aj škodovka je hnusná, aj keci na jeho adresu čo všetko pokazil. Doteraz, keď pracoval pre VW, resp.škodu, tak Vám bol dobrý - zrazu je všetko zlé. Typickí Česi. Prečo ste ho ako len Slováka a nie supermana sveta, Čecha, nevyhnali hneď?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Edo Navrátil

Reakce na: Smutně pravdivé. Už stačí.. | 4.3.2017 19:19reagovat
avatar

Úbohý Petr Miler....

Nepřihlášený karel

Je to prostě nádherné auto.. | 4.3.2017 19:24reagovat
avatar

Je to prostě nádherné auto a jak je vidět tak některé svou zádí provokuje a to je dobře.

Nepřihlášený

Hned sem si vzpoměl na mit.. | 4.3.2017 21:11reagovat
avatar

Hned sem si vzpoměl na mitsubishi - nová "eclipse"... Značka která vyráběla lancer evo řekne že se bude soustředit na crossovery... :(

Nepřihlášený Marek

Tolik slov - a podstatě na.. | 4.3.2017 21:41reagovat
avatar

Tolik slov - a podstatě naprosto o ničem!!!

kecy...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rorýs

Reakce na: Tolik slov - a podstatě na.. | 4.3.2017 22:42reagovat
avatar

Pro Rover jsem dělal před 20 lety. A na rovinu tehdy to byla naleštěná bída. Prostě hodně divný auta, který ještě snesly název offroad - měli rám a velkej motor. Fór byl v tom že jsem ročně prodal cca 2 discovery, jednoho range a 1 defendra-sakra málo. Takže zákazník z toho moc urvanej nebyl. A už. v té době je v Africe válcovala Toyota. Výjimkou byla třeba Dubaj. Dneska jich člověk potká na silnici vic, ale evidentně jsou to spíš SUV. No a pokud bych měl hodnotit SUV z cistě ekonomického hlediska. Vzhledem k cenam paliva v Evropě je to blbost.USA mají jiné příjmy i daně na paliva.....Primárně se SUV vyvinuly pro USA....

Nepřihlášený pepa

Reakce na: Tvrdý, ale mluví mi to z d.. | 5.3.2017 00:26reagovat
avatar

Jdi se bodnout, radši se budu hejčkat v F30 než jezdit v posrané E46...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bliji velmi

Ta pokřivená záď je katast.. | 5.3.2017 01:05reagovat
avatar

Ta pokřivená záď je katastrofální. Asymetrie je úplně zbytečná a korunu tomu nasazuje masivní panel švindlkovu ze stříbrný umělý hmoty. Nevěděl jsem, že u LR angažovali designéra od Ssang Yongu...

Nepřihlášený

Reakce na: Myslím, že článek je vedle.. | 5.3.2017 10:43reagovat
avatar

Naprosto souhlasim se Sycakem. Vyborne napsano. Redakce AF musi za kazdou cenu vytvaret seznaci. Jsou s tim ut trapni

Nepřihlášený Jiri

Reakce na: Jdi se bodnout, radši se b.. | 5.3.2017 12:34reagovat
avatar

A o co je lepsia ta posr*na F30, nez Superb 3?!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Za mne spuhlas. Dobre naps.. | 5.3.2017 15:25reagovat
avatar

Za mne spuhlas. Dobre napsane.

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: A o co je lepsia ta posr*n.. | 5.3.2017 16:18reagovat
avatar

Třeba o šestiválcové motory, třeba o lepší jízdní vlastnosti nebo třeba o lepší infotaiment.

Nepřihlášený Jan

Ten žlučovitý výlev, to se.. | 5.3.2017 20:09reagovat
avatar

Ten žlučovitý výlev, to se snad nedá číst. Je to asi jako, kdyby se autor pohoršoval, že Alfa Romeo má značku bokem. Tohle byla slova, která jsem vepsal do komentáře po přečtení první části článku. Po přečtení zbytku jsem si uvědomil něco dalšího. A sice, že autor je zabedněný východoevropan.

Dovolte mi vysvětlit toto tvrzení: V duhé půlce autor lamentuje, jak všechny ty značky, které dřív vyráběly "ta správná" auta se najednou vrhly do nákladných marketingových cvičení, a že vlastně dnes tvoří gro jejich příjmů úplně jiné typy vozidel. Jako příklad je uváděno BMW. Autor si však neuvědomuje, že tyto pro nás "prémiové" po dlouhou dobu nedostupné a pro fanatické fanoušky božské vozy jsou prostě normální auta. A i v dobách, kdy BMW nedělalo X1 a 2 series byly nejprodávanější vozy značky nikolv ty s M paketem ale s malým dieselm nebo benzínem a akcelerací, které mohla konkurovat Škoda Favorit. To samé platí pro Mercedes. 190ka se ice nabízela ve verzi Cosworth, ale byl to 54kw motor, který byl osazen do většiny vozů. O luxusu může být jen těžko řeč. Už tenkrát je lidé kupovali kvůli pozlátku. Ale také proto, že se jednalo pořád o kvalitní a trvanlivé stroje. Samozřejmě dnes je konkurence mnohem tvrdší - pokud je člověk imuní vůči marketingu Opel, Škoda, Hyundai či Dacia udělá nakonec stejnou službu. A BMW i Landrover se musí snažit mnohem víc aby zaujaly. Vznikají nové sekbmenty a díry mezi nii se lepí dalšími vozy jenom proto, aby se i mezi ně natlačil další nový model. Evropané stárnou a vysoké vozy jsou čím dál oblíbenější. Konečně i Posche dnes živí zcela jiné auta než sporťáky.

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Názory na to se jistě budo.. | 8.3.2017 08:33reagovat
avatar

presne tak...

mel jsem M3 E30, E46, F10 a F11 ale dal uz nemuzu...

poslední auta byla zklamanim. Jedina nadeje je M2, ale to je na takovou znacku malo a kompromisu je tam hodne.

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Pokud muzu jen neco dodat,.. | 8.3.2017 09:00reagovat
avatar

moc tomu, jak jsi to napsal nerozumim. bmw slo dolu, land rover vyrabel drahy mrdky, dnes se tak nejak hleda, otázkou je, zda zmineny discovery ma něco z kvalit predchudce - podle me ne. Mercedes je za me zklamani snad vetsi nez bmw. To, ze se v poslední generaci naslo designove je sice fajn, ale je to zaroven paralela k tomuto clanku. paradoxne je třeba ecko nejmíň pohodlne auto ve srovnani s bmw i audi... airmatic podvozky jsou nejhorsi vzduchace na trhu... palubni systémy MB jsou tragedie... Porsche je dle mého nazoru tam, kde byt ma. poslední GT3 jen dokazuje, ze nechteji premii opustit. Delaji spoustu aut, které jsou ve sportovních vlastnostech dal, nez jakykoli predchudce. Co však v clanku nezaznělo je toto: Zatímco mainstream se papirove priblizuje k premii nabídkou stejne nazyvanych prvku vybavy (ti moudrejsi vedi, ze není head-up display jako head-up display, není automat jako automat apod.), v posledních generacích zauradovali firemni ucetni a zarizli dobu, kdy se automobilky predhaneli, kdo vyrobi lepsi auto. dnes je primarni úkol jasny: alespoň na oko nabízet ekvivalentniho nastupce, ale to co ma pod sukni, musí byt setsakramentsky levnejsi nez predchudce. je to videt u VW, MB, BMW, AUDI. Zaroven tato situace, ketera není vlastní pouze automobilovému prumyslu vytvari jakousi skrytou inflaci - platite stejne, ci vice za výrobek mensi hodnoty/trvanlivosti. Problém je, ze skutecna inflace se nezastavila a ekvivalentni výrobky stoji mnohem mnohem vice, nez stavaly drive. tak se obecne ze spotrebitelu stavaji lamy a CNB nas ještě drze pripravi o 15% vydelku, protože tu nemame inflaci na cilove hodnote.... U porsche doslo doslova ke skokovému navyseni cen. Kamarad kupoval 911 turbo 997 rok stare s 4000km od porsche za 2,1 mega. dneska by za nej dostal téměř stejnou castku, ale ani zdaleka by si nemohl dovolit za stejnou castku koupit 991 turbo se 4000km. Stala by ho nejspíše vic nez dvojnásobek. takze zatímco BMW/AUDI/MB apod. se rozhodli vytezit silu znacky (a nejaky cas jim..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Je zaujímavé ako ste Vy Če.. | 8.3.2017 10:53reagovat
avatar

ty jsi zase typicky Slovak ;)

jaky smysl mají hlasky, ze NAM byl dobrej? co ma prumerny Cech spolecneho se Skodovkou? na jakou falešnou narodni hrdost si to hrajes? ohanej se svými výsledky, s Kabanem mas spolecneho asi tolik, co ja...

když uz jsi chudákem, nemusíš to kricet do světa ;)

Nepřihlášený Ted

Reakce na: vývody páně autora mě přip.. | 8.3.2017 10:57reagovat
avatar

zjevne jsi to nepochopil...

tady nikdo netvrdi, ze luxusni auto jsou zbytecnost apod. Autor pouze poznamenava, ze ona luxusni auta jiz s tim oznacenim nemaji moc spolecneho a ze ve snaze prodávat vic a zpřístupnit nakup sirsim vrstvam se ze nich stal nalestenej mainstream.

pochopil? jestli tim utrpělo tve ego, tak by ses mozna mel zamyslet nad tim, proc je pro tebe dulezite definovat se navenek vlastnictvím pseudoluxusniho auta :)

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Myslím, že článek je vedle.. | 8.3.2017 11:00reagovat
avatar

nektere automobilky se proste vice priblizily masam a rozmnelnily tak pojem PREMIE.

je mi však daleko milejsi způsob jakym to udelalo Porsche - nove modely cilici na jinou skupinu zakazniku a piplani rodineho zlata, nez třeba BMW, které posunulo veškerou svou produkci uz v konceptu...

Nepřihlášený Richard S.

Pane Milere, vy jste místn.. | 8.3.2017 13:39reagovat
avatar

Pane Milere, vy jste místní expert na design? Nechcete to předat někomu, kdo tomu trošku rozumí? Zkuste raději dělat rozhovory s designéry a přineste jejich názory a připomínky. Vy se věnujte svému řemeslu tedy novinařině. Zásobujete laiky hloupými připomínkami -vlastními pocity, které se snažíte vydávat za obecné pravdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Pane Milere, vy jste místn.. | 8.3.2017 19:29reagovat
avatar

Byt tebou, prestanu rozdavat rady a zamerim se na chapani psaneho textu. Tento clanek neni o designu...

Proc se hlupaci vzdy sami prihlasi? :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Richard S.

Reakce na: Byt tebou, prestanu rozdav.. | 9.3.2017 00:08reagovat
avatar

to Ted: My se známe, že si tykáme? Nevím o tom. Možná jste jen nepochopil, co jsem napsal. Jste si opravdu jistý, že jsem reagoval pouze na tento článek? Opravdu se v tomto článku pan Miler nevyjadřuje k designu?

Opravdu nevím, proč jste se přihlásil. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cudzinec11

BEZ PRIDANEJ HODNOTY: J.. | 9.3.2017 08:45reagovat
avatar

BEZ PRIDANEJ HODNOTY:

Jasne, v prvom rade ide o ZISK a BMW by bez toho X1 a 2, pseudoSUV a vanu, bolo na tom omnoho horsie.

PRIDANA HODNOTA premie je vsak prec. Ked uz napr. BMW musi kvoli predajom predavat trojvalec a predny pohon, tak by to mal byt nalepsi trojvalec na trhu. Ono to vsak nie je ani priemer. Ked uz musi mat elektr. posilovac riadenia, tak by mal patrit k tomu naj - a opat to je priemer. A predavaju tolko automatov, ze aj ten manual uz zabudli robit...

Vynimocnost sa jednoducho vytratila. Je to castokrat trochu lepsi mainstream s imidzom snobizmu a tradicie, zial.

Nepřihlášený

Reakce na: moc tomu, jak jsi to napsa.. | 9.3.2017 10:58reagovat
avatar

Lépe bych to nenapsal. Prémie se podle mě pozná podle toho, že jejich inženýři nemají ve slovníku slova jako "to stačí". Takže nenamontují jako základní motor něco nedostatečného s tím, že "některejm zákazníkům to bude stačit". Základní motor prémie má být výbornej, nadprůměrnej a příplatkovej motor má být prostě bomba. A to samé platí o podvozku, brzdách, sedačkách... Prémie musí být prémiová i v základu a nejen v nějaké speciální top edici, kterou si koupí 1 procento zákazníků.

Nepřihlášený Ted

Reakce na: to Ted: My se známe, že si.. | 9.3.2017 12:22reagovat
avatar

ahoj Riso, na diskusich jsem zvykly tykat, a za hulváta se nepovazuju.

je mi jedno na kolik clanku jsi reagoval, ale zjevne stále nechapes, ze podstata clanku netkvi v designu.

takze tvoji prihlasku stále registruji ;)

a protože se věnuju i charite, nize posilam link, na který by ses mel mrknout.

http://cs.wikihow.com/Jak-l%C3%A9pe-porozum%C4%9 Bt-psan%C3%A9mu-textu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Richard S.

Reakce na: ahoj Riso, na diskusich js.. | 9.3.2017 23:15reagovat
avatar

:-) aha, takže vy někoho urážíte, tykáte mu, aniž byste ho znal, ale za hulváta se nepovažujete. Možná ne zcela chápete význam toho slova. Zkuste nějakou Wiki... třeba změníte názor. :-)

Podle podrážděné reakce předpokládám, že jste pan Miler, že? Vězte tedy, že nejde o nic osobního. Designem se živím a zpětnou vazbu od profesionálů byste měl považovat za přínos. Obouvat se do lidí jako je Kabaň bez znalosti oboru je prostě směšné. Tak vás chci ušetřit té profesní ostudy.

Mějte se. RS

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ted

Reakce na: :-) aha, takže vy někoho u.. | 10.3.2017 22:05reagovat
avatar

Ja rozhodne Miler nejsem. Urazet te neni mym cilem, ale na diskuzich se bezne tyka. Navic tu vystupujeme pod prezdivkou a prezdivce vykat nebudu.

Ted uz chapu, ze sis chtel prihrat polivcicku jako ODBORNIK NA DESIGN... Problem je, ze design je pro uzivatele a ti jej tak mohou posoudit podle sveho. Nebo je design jen pro designery?? Navic, a je mi to uz skoro trapne, te musim znovu upozornit, ze nosnou myslenkou tohoto clanku neni design. Takze jsi bud neduvtipny designer a nebo to celou dobu chapes, ale kdybys to priznal, nemohl bys do eteru kricet, ze ses odbornik na design, narozdil od plebsu, kterej produkty designeru (pouze) uziva a tudiz ma nazory neodborne a irelevantni. :) pokud je B spravne, pak se ti, Richarde, omlouvam za poznamku o neduvtipnosti. A stim mindrakem si nekam zajdi ;)

Nepřihlášený Hobo

S článkem musím ve většině.. | 25.10.2019 01:07reagovat
avatar

S článkem musím ve většině souhlasit, v mnoha věcech mi mluví z duše. Nejsem z těch, kdo mají na nové modely prémiových značek, takže můj názor může být z tohoto důvodu BMW a dalším "prémiovým" značkám ukradený, protože jim prostě nenasypu takovou sumu peněz, jako někdo, kdo si koupí fungl nové auto. Ale jako člověk, kterého okouzlily ty oldschoolové modely BMW (a Mercedesu) a už si pořídil cca 10 ojetých bavoráků starších řad, dávám BMW alespoň své drobné za originální díly na tyto staré vozy. Dle mne měl Mercedes své nejsilnější období v 50.-80. letech (za mě je nej W123, W124, W201 s lehkým přesahem do let 90. s W202 a W140), BMW vyrábělo slušná auta někdy mezi lety 1976 a 2005. Projel jsem jich za svůj život dost a za mě byla opravdu ta nej doba BMW mezi lety 1987-1998. Pak už to šlo pomalu, ale jistě trochu jiným směrem. A o tom, kde je to dnes, napsal autor článku dost dlouhé věty, které nepotřebuji ještě dále rozvádět. Ale ten úpadek začal podle mne už dříve a postupně, v posledním desetiletí to jen nabralo vyšší obrátky a ještě nabere, o tom nepochybuji. Za mě byl vrchol BMW v řadě 7 generace E32, v řadě 5 generace E34 a v řadě 3 generace E36. Vynikající byla každá z řad i o jednu generaci nazpět, především v řadě 7 E23 a řadě 3 E30. Také nástupci prvně zmíněných řad, především 7er E38 a 5er E39 byly ještě vynikající, i když na můj vkus už zbytečnou technikou nacpané, ale klasiky. A co 3er? Vím, každý dnes onanuje nad generací E46 a to auto se předkládá jako vrchol řady 3, ale dovolím si oponovat. Oproti E36, kterou v řadě 3 považuju za vrchol já, má E46 na můj vkus už moc ústupků zhýčkanému modernímu člověku a zavedla plošné rozšíření foukaných dieselových čtyřválců v BMW. Dost mých známých z fandů BMW se po roce s E46 vrátilo k E36 (jako já), jiní po třeba 5 letech s E46 už do další generace (E9X) nešly a pořídili si něco jiného neprémiového. To dost jasně ilustruje situaci mezi srdcaři starých BMW a úpadek BMW v jejich očích - nová BMW jsou nám už cizí...

Nepřihlášený Hobo

..jo, a především: celé to.. | 25.10.2019 01:28reagovat
avatar

..jo, a především: celé to (mě a dalším) nevonící dění v autoprůmyslu posledních let jde jen v paralele s celým světovým směřováním... že nadávaly všechny dřívější generace, že svět už není, co býval? Ano, ale co když je na tom něco pravdy...?? Místo R6 / V8 / V12 limuzín s podélně uloženým atmosfericky plněným motorem a pohonem zadních kol, v nichž cestovali gentlemani v obleku, dnes jede transsexuál nebo 37. pohlaví v tříválcové foukané předokolce s obřím chytrým infotainmentem, který lze ovládat gesty (a ono to moc nefunguje)... Je to tak se vším, jen my jsme zahledění jen do aut... Místo vlaků s pořádnou lokomotivou vepředu a vagóny s kupátky, u nichž šla otevřít okna a nadechnout se čerstvého vzduchu z vonících luk, dnes cestuje sardinka namačkaná na tenoučkých tvrdých sedadlech v parodii na vlak, co vypadá jak housenka, uvnitř fičí ledová klima, ale hlavně, že jsem i uvnitř online.. Lidi ztratili během posledních desetiletí nejen víru, ale dnes i základní selský rozum a propagují nesmysly až zvrácenosti (rodič 1 a 2 místo maminky a tatínka třeba například) všude napříč všemi spektry lidské činnosti.. Takže ty šílené bombové sebevrahy a zabírání evropských měst tzv. uprchlíky jsme si sami, bohužel, zasloužili... která civilizace popře svoje hodnoty, ta padne, bez výjimky.. prostě to berme třeba jako boží trest a vraťme se ve všem k dobrým kořenům, už je 12:05.. Svět se prostě v prdel obrací (a my to vidíme třeba na těch autech) a jak řekl v roce 1223 svatý František: "AŽ BUDE BMW VYRÁBĚT TŘÍVÁLCOVÉ FOUKANÉ PŘEDOKOLKY V MPV A SUV, TEHDY NASTANE PŘÍCHOD ANTIKRISTA!!! AMEN :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: ..jo, a především: celé to.. | 25.10.2019 11:43reagovat
avatar

A vidět je to i na nekterych autowebech, bohužel jen peníze, peníze a peníze

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif