CARS 2020: EU má plán, jak poslat automobilový průmysl definitivně ke dnu

 | 29 příspěvků | 9.11.2012 Petr Miler, Walter Kraft
Reagovat

Nepřihlášený Jan Krob

Je na tom vidět ohromné od.. | 9.11.2012 18:20reagovat
avatar

Je na tom vidět ohromné odtržení od reality. Tohle přece ani není žádný plán na pomoc firmám nebo průmyslu, to je jen předestření toho, kam ty firmy směřovat, jakým směrem je nutit jít. Nic víc. Na to snad mají vlastní managementy. Dost šílené.

Nepřihlášený WVW

Tak představa, že když něj.. | 9.11.2012 18:22reagovat
avatar

Tak představa, že když nějaká firma bude "zelený lídr", tak ji to zajistí lepší konkurenceschopnost... No nevím, většina světa je dneska jinde a v Evropě to bude prospěšný jen když někdo nastaví umělý pravidla, aby tohle do nich zapadlo. Jsou to idioti, z EU pryč, s tou se už teď dá do budoucna leda pojít.

Nepřihlášený Embed

Pochopte, jsou to lidi co.. | 9.11.2012 18:27reagovat
avatar

Pochopte, jsou to lidi co hrabou pod sebe a vydávají to za boj o lepší svět. Líp by přitom udělali, kdyby nedělali nic. Tahle přetvářka nemůže dávat smysl věčně, pořád se ale zjevně najde dost blbců, který tomu věří...

Nepřihlášený KKasín

Přidávám se k prvnímu řečn.. | 9.11.2012 18:29reagovat
avatar

Přidávám se k prvnímu řečníkovi, já v tom nějak vůbec nevidím, proč by to mělo něčemu pomoci. A co je na tom vůbec nového?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Counterpart

Reakce na: Přidávám se k prvnímu řečn.. | 9.11.2012 18:33reagovat
avatar

Oni to myslí asi tak, že když nakážou nějaké tvrdší emisní cíle apod., tak to přinutí výrobce investovat do jejich dosažení a tím se ekonomika rozhýbe. Vlastně je to i možné (pokud někdo má ještě co investovat), problém je jen v tom, že na konci vznikne produkt, který nikdo nechce, takže z gobálního hlediska je to méně efektivní (a udržitelné, když už tohle slovo používají) než postupné přirozené investice do produktu přizpůsobujícího se skutečné poptávce.

Takže je to samozřejmě nesmysl a článek chválím, ale nějaká krátkozraká racionalita v tom je.

Nepřihlášený xpert

snad bych se i smal ty nai.. | 9.11.2012 18:37reagovat
avatar

snad bych se i smal ty naivite, kdyby to nebylo lidi co nam vladnou a nemysleli to vazne. neco tak ubohyho jako ten jejich akcni plan uz jsem dlouho necet.

Nepřihlášený GGG

Co k tomu říct, amen. Nemu.. | 9.11.2012 18:47reagovat
avatar

Co k tomu říct, amen. Nemusím být zrovna fanda "neviditelné ruky trhu", abych věděl, že tenhle evropský extremismus vede do kytek. Automobilkám to ale z nějakého důvodu musí vyhovovat, alespoň některým, však se stčí podívat co říká Marchionne. A jeho Fiat je v kytkách už teď...

Nepřihlášený Holan

Skvely statementy. "Koordi.. | 9.11.2012 18:47reagovat
avatar

Skvely statementy. "Koordinovana restrukturalizace", "inovativni stimul" nebo "inteligentni regulace", na to aby si clovek bral slovnik. Dal bych tu dohromady asi za 30 minut lepsi plan CARS 2013, ktery by veci dostal do normalu behem chvile. Staci ty soucasny nesmysly zlikvidovat, udelat z EU zpatky EHS a bude po problemech.

Nepřihlášený Krysa

Pod rudými prapory,setkáme.. | 9.11.2012 19:39reagovat
avatar

Pod rudými prapory,setkáme se v prdeli. Vrátit se k EHS

Nepřihlášený Diamant

A keby EÚ nariadila vyrába.. | 9.11.2012 20:21reagovat
avatar

A keby EÚ nariadila vyrábať iba elektromobily, ktoré budú mať maximálnu rýchlosť 50 km/h a 20 airbagov, to sa ešte len budeme mať! A viete si predstaviť ten inteligentný stimul pre ekonomiku? Budú prekvitať predajne akumulátorov, na ceste z Bratislavy do Košíc bude každá posádka musieť raz prenocovať (podporí sa kopec hotelov, stravovacích zariadení), ani jeden vodič nezahynie, samobonzovacie techografy a mýtne brány sa postarajú o pokutovanie každého prekročenia predpísanej 20-tky v meste (samozrejme pod rúškou bezpečnosti a ekonomiky premávky, ako aj vyššej priepustnosti ciest, keďže pri nižšej rýchlosti sú potrebné menšie rozostupy medzi vozidlami). To sa ale budeme mať skvele a zavládne blahobyt. A kto bude chcieť byť v cieli skôr, môže ísť masívne dotovaným elektrickým vlakom.

ekolo

RVHP byla jen slabým odvar.. | 10.11.2012 07:25reagovat
avatar

RVHP byla jen slabým odvarem toho, co dokáže EU. To ale nemění nic na tom, že Vaše další auto bude na elektřinu, a to ať chcete, nebo ne!

A my se budeme muset přizpůsobit,uvidíte jak to půjde. Já si za pár let zvykl, a to tenkrát byly ty parametry ještě zcela jiné. Dnes již nejsou technické problémy...pouze výrobci jdou jednodušší cestou .

www.elektromobily-os.cz

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Uplne presne a neni to jen.. | 10.11.2012 08:07reagovat
avatar

Uplne presne a neni to jen v autech,ale vsude. Ve stavebnictvi,elektrotechnice,chemii a petrochemii ad.

Mam novou A7 a presne tyhle ruzny EU vyfikundace me v ni serou. To nemluvim o tom,ze kvuli cene pohonnych hmot (zase umele navysovane) jsem sel u takovyho auta do nafty,ktera aby za neco stala musi mit dve turba. Alespon vypinani valcu me minulo. Startstop je ale k posrani,i kdyz ho porad vypinam.

Nepřihlášený Bezkolo

ekolo běž s tou reklamou d.. | 10.11.2012 08:14reagovat
avatar

ekolo běž s tou reklamou do prdele.

Nepřihlášený xps

Mě zaujala hned první věta.. | 10.11.2012 08:22reagovat
avatar

Mě zaujala hned první věta toho Itala: "Europe produces the best cars in the world." Zdaleka nejlepší auta vyrábí Japonci. Jestli má něco udržet planetu pohromadě, je to zavření aspoň pěti evropských automobilek, které vyrábí ta nejméně kvalitní auta v těch největších počtech a konzumují přitom vzácné kovy jak na běžícím pásu. Další perla typu: "This automotive plan is the first fruit of the Commission's strategy for a new industrial revolution" už je opravdu hlasitý křik tonoucího, který si zaslouží spíš utopit než zachránit.

Nepřihlášený biz

Reakce na: Mě zaujala hned první věta.. | 10.11.2012 12:36reagovat
avatar

xps: Zda se, ze te ta veta zaujala docela dost. :-)

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: RVHP byla jen slabým odvar.. | 10.11.2012 16:27reagovat
avatar

Ty jsi b.l.b. a patříš k nim, HŇUPE.

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: Mě zaujala hned první věta.. | 10.11.2012 16:34reagovat
avatar

S těmi Japonci bych byl opatrný. Veškerá jejich inovativnost za posledních 10 let se omezila na hybridy a to jak japonská vláda spolu s Toyotou neuvěřitelným dotačním úsilím překroutila japonský trh ve prospěch hybridů, to je do nebe volající.

Je tam jen jeden rozdíl - japonské vládě půjčují Japonci, ne korporace a banky - a tudíže nehrozí Japonsku momentální nebezpečí fiskálního krachu. na druhou stranu je Japonsko NEJZADLUŽENĚJŠÍ zemí světa - takže jejich blahobyt je založen na půjčkách také. jakmile se dostane Japonsko do problémů, budou všichni, kteří japonské vládě půjčili, zbídačeni.

Nepřihlášený Roman

nenechte se ošálit automob.. | 10.11.2012 18:16reagovat
avatar

nenechte se ošálit automobilovým lobby....jen se podívejte, kde díky nim jsme.....50 let zaostalosti!

https://www.youtube.com/watch?v=nsJAlrYjGz8

Nepřihlášený

Jak se blíží konec fosilníc.. | 11.11.2012 12:08reagovat
avatar

Jak se blíží konec fosilních paliv, tak se pomalu títo způsobem připravuje půda pro "zastaralé" elektromobily, které byly zlikvidovány koncerny GM a jinými zájmovými skupinami začítkem 20. století. Teď, aby mohl pokračovat koloběh nekonečného dolování peněz objevíme zapomenutou(pohřbenou) technologii z přelomu 19./.20. století.

Technolohie je dnes o několik stupnů výše, než se dostává na trh, ale byznys je byznys.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Představa, že nějací úředn.. | 11.11.2012 22:02reagovat
avatar

Představa, že nějací úředníčci EU diktují své představy automobilkám, které disponují několikařádově větším vlivem je nesmírně naivní a směšná. Jde tu o peníze a to obrovské. A o nesmírně tvrdý konkurenční boj a snahu ovládnout trh. Jedním ze způsobů jak toho dosáhnout, je prosadit do legislativy takové věci, které sám umím dobře a konkurence v tom musí utopit spoustu peněz, aby požadavky splnila.

Zapomeňte na to, že automobilkám jde o přání zákazníka. Jde jim jen o to, aby zákazník utratil peníze u nich. Ano, vyjít v určitém směru vstříc určitým přáním je nutné, ale přání mainstreamu jsou tak, ehm, "jednoduchá", že to zas tolik práce nedá. Trh je nasycen - přesycen. To, je to, co se tu řeší. Není tu místo pro více značek. Slabí musí být asimilováni.

To, co vidíte, na co si stěžujete, nevyřeší zrušení EU ani větší konkurence. Tohle odvětví už dávno není místem pro romantiku pana Bugattiho, který dělal auta srdcem. Dnes se dělají auta v prostředí, kde srdce nemá místo. Zeptejte se kohokoli, kdo dělá ve vývoji aut, nebo ve vývoji pro auta, co je heslo každého dne: minimální riziko a co největší láce.

Nepřihlášený Maao

Hlavně by konečně mohli zr.. | 12.11.2012 07:47reagovat
avatar

Hlavně by konečně mohli zrovnoprávnit benzín s naftou, protože to protěžování nafty má za následek jen nesnesitelný dusivý puch v evropských městech. Amerika a Asie tímto netrpí !!!

Nepřihlášený Bismarck

Neviem, ci sa to vobec da.. | 12.11.2012 08:36reagovat
avatar

Neviem, ci sa to vobec da porovnavat náš stary socializmus s tymto EU "systemom" lebo to, co nam tito EU pani predkladaju, su totalne haluze!!! To uz nema nic so zdravym sedliackym rozumom!!! Oni popieraju zakladne ludske principy!!! RVHP boli amateri oproti tymto bruselskym (k)ekonomom...

Nepřihlášený DolejsiHoreni

Od EU necekam vubec nic, t.. | 12.11.2012 11:15reagovat
avatar

Od EU necekam vubec nic, ta instituce se sama nezrusi.

Automobilovy prumysl v EU je zatim v lehounke recesi, ktera potkala SAAB a Rover a svym zpusobem ucinila z Jaguaru a Volva mimoevropske znacky.

Je ale jen otazka casu, kdy Korea a Cina vytlaci nekonkurenceschopne evropske automobilky (Citroen Peugeot, Fiat, Opel) a zle potrapi i ty konkurenceschopne (VW, BMW, Mercedes).

Po kratke cenove bitve to dopadne tak, ze preziji jen ti nejsilnejsi (BMW, Mercedes, Audi) a zbytek se outsorcuje nekam do Turecka, Iranu a Maroka.

EU skonci v silene nezamestnanosti a recesi, proti ktere je ta soucasna uplny cajicek.

Individualni automobilovou dopravu lidem ani nenapadne resit, protoze budou resit aby meli kde bydlet, co jist a aby je mel kdo lecit.

EU smeruje do do p... do pekla.

Nepřihlášený DolejsiHoreni

Reakce na: Jak se blíží konec fosilníc.. | 12.11.2012 11:21reagovat
avatar

Co to je za kravina? Elektromobily jezdi na co ? Na elektrinu vydolovanou z uhelnych elektraren. Atomove elektrarny se nesmi stavet bo decka s mavatkama Greenpicus a fotovoltaiky a vetrniky nevyrobi ano tolik elektriny, kolik se spotrebovalo pri jejich vyrobe a provozu. Takze elektromobily akorat tak krizi a konec zasob fosilnich paliv prohlubuji.

Nepřihlášený Zvolený uživatel neexistuje.

Jednou se po přihlášení k.. | 16.11.2012 16:55reagovat
avatar

Jednou se po přihlášení k nicku EU zobrazí toto::: Zvolený uživatel neexistuje.

Nepřihlášený Head Shot

Kolo dějin se prostě otáčí,.. | 20.11.2012 01:23reagovat
avatar

Kolo dějin se prostě otáčí, tentokrát zpět k parnímu stroji...

Nepřihlášený Ivan

Zřízení, kdy firmy jsou so.. | 2.5.2013 13:42reagovat
avatar

Zřízení, kdy firmy jsou soukromé, ale stát jim určuje co budou dělat už tu bylo a má své jméno. Jen to zřízení tehdy nestihlo zkrachovat ekonomicky. Porazili ho vojensky v roce 1945. Tak teď po experimentu komunistickém se v EU odehrává experiment fašistický.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše