„Oprava” TDI z Dieselgate vážně zvyšuje spotřebu. Emise ale snižuje, co je víc?

 | 17 příspěvků | 17.5.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Fanda

Zdravím,nechám se opravit,.. | 17.5.2017 10:23reagovat
avatar

Zdravím,nechám se opravit,pokud o tom někdo víc ví.Co já jsem se dočetl tak u motoru 1.6 Tdi se nic nepřehrávalo,ale prováděla se úprava sání motoru?

Nepřihlášený Mato

Ano, vykonavala sa uprava.. | 17.5.2017 11:26reagovat
avatar

Ano, vykonavala sa uprava sania motoru, zaroven sa vsak prehraval software (aj ked pravdepodobne nie v takej miere ako pri dvojlitroch), ktory by bral do uvahy tu zmenu pri merani vzduchu (tzv. vaha vzduchu)

Nepřihlášený LOL2000

Koupil jsem 2,0 TDI 125 kW.. | 17.5.2017 11:30reagovat
avatar

Koupil jsem 2,0 TDI 125 kW r.v 2011 v Passatu a už to tam je předělané.Co myslíte, mám to nechat vrátit do původní mapy, nebo nechat? Tam se dělal jen soft, nebo i něco jiného?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pajik

Ja mam 2.0 TDI 104KW, rv20.. | 17.5.2017 12:01reagovat
avatar

Ja mam 2.0 TDI 104KW, rv2010 a nejdu s tim nikam!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jindra Kuchar

Pokud by VW nějaké kouzlo,.. | 17.5.2017 12:06reagovat
avatar

Pokud by VW nějaké kouzlo, které sníži emise a nemá vliv na výkon, spotřebu a životnost skutečně uměl, tak ho tam dá rovnou z výroby a nemusí čekat až na to ve státech příjdou. Vždy bude platit, že když jeden parametr zlepším, tak je to na úkor jiného parametru

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Pokud by VW nějaké kouzlo,.. | 17.5.2017 12:40reagovat
avatar

No jo, kuci z VW asi nedávali ve fyzice pozor. Pak by nemohli tvrdit takové věci. Vždy je to něco za něco. Tady to vypadá, že jsou to emise za spotřebu a životnost.

Nepřihlášený jura

Reakce na: Ja mam 2.0 TDI 104KW, rv20.. | 17.5.2017 14:54reagovat
avatar

ještě se chlub že jsi smradlavej ropák - všechny Vás vyházet s stk, ať si to řeší automobilka....

Nepřihlášený

Reakce na: Ja mam 2.0 TDI 104KW, rv20.. | 17.5.2017 14:57reagovat
avatar

DPF jsi taky vytloukl, co?

Nepřihlášený Ijon

Kolegovi nedávno prováděli.. | 17.5.2017 15:50reagovat
avatar

Kolegovi nedávno prováděli v Rakousku emisní kontrolu přímo na cestě (sváděli provoz z dálnice přes odpočívadlo a tipovali si auta pro kontrolu). Má "dieselgatového" Superba. Policajt kontroloval, jestli má filtr - žádný prst do výfuku, ale normální měřák. Pak si zkontrolovat VINko a řekl mu, že nebyl na úpravě sw, zatím OK, ale příští rok už s tím bude problém a znamenalo by to podle všeho sebrání techničáku.

Tož tak, osobně bych tedy na update taky nešel, u manželčiny Oktávky o něco vzrostla spotřeba, motor je hlučnější. Otázka, co EGR ventil, který je po úpravě mnohem namáhanější.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jindra Kuchar

Reakce na: Kolegovi nedávno prováděli.. | 17.5.2017 17:42reagovat
avatar

Není to náhodou tak, že auto musí splňovat předpisy ve státě registrace? Pokud v ČR není úprava povinná, težko by to v Rakousku vymáhali. Oplétačky kolem toho jsou jiná otázka

Nepřihlášený E15

Reakce na: Koupil jsem 2,0 TDI 125 kW.. | 17.5.2017 18:28reagovat
avatar

6 let starej dieselovej podvodnej smrdutej krumpl bych poslal max. tak do kovošrotu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LOL2000

Reakce na: 6 let starej dieselovej po.. | 17.5.2017 22:03reagovat
avatar

Tam pošli svoji starou šuline.

Nepřihlášený 859

Při běžné opravě v autoriz.. | 8.10.2017 15:05reagovat
avatar

Při běžné opravě v autorizovaném servisu Škoda jsem potřeboval vyměnit olej v DSG a byl mě přehrán motor aniž bych o tom věděl...to jsem se dověděl až když bylo vozidlo předáno..Po to mě bylo řečeno, že letos to ještě nic nestojí...příští rok by se jednalo o cenu asi 11000. Jelikož bych měl jít příští rok na STK tak bych měl velké problemy...myslí že běžné zákazníky, které evidentně nic nezavinili si berou nejen úřady jako rukojmí, jakoby nevěděli jak z toho problemu ven...nebo chtějí to sešrotovat abychom si kupovali elektrické vozidla které dle mého soudu zatěžují nebo ještě budou zatěžovat životní prostředí daleko více...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: Při běžné opravě v autoriz.. | 8.10.2017 15:41reagovat
avatar

U STK by nemel byt zadny problem, oprava je pro zakazniky nepovinna. Pokud k tomu Skoda pristupuje timto zpusobem, kdy zakaznikum vyhrozuje, uvadi zavadejici informace, provadi tajne podstatne upravy vozu a snazi se navodit dojem, jako by snad cely skandal byl vas problem a mel byste jej resit na sve naklady, tak bych se na vasem miste velmi vazne zamyslel nad tim, zda chci byt i v budoucnu zakaznikem podobne firmy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BB

Reakce na: U STK by nemel byt zadny p.. | 15.10.2017 11:38reagovat
avatar

Né že by neměl být, tam žádný problém nebude! Měří se pouze kouřivost a ta se nezmění, ba naopak může po úpravě ještě stoupnout, jelikož snížením NOx nutně musí stoupnout produkce pevných částic!

Nepřihlášený David

Musim potvrdit, s STK zadn.. | 23.8.2018 12:01reagovat
avatar

Musim potvrdit, s STK zadny problem. Software jsem nenechal prehravat (podepsal jsem odmitnuti) a hodnoty krasne.

Kourivost povolena: 0.6 namerena 0.01

Rozpeti hodnot kourivosti povolene: 0.25 namerene 0.00

2.0 TDi 125kW 300 000km, jako nove ;) DPF filtr puvodni, necisteny, koncovky krasne ciste.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif