Stále více řidičů říká, že „oprava” TDI jim zničila perfektně fungující vůz

 | 56 příspěvků | 3.4.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Jindra Kuchar

Je otázkou, jestli SW nebu.. | 3.4.2017 13:40reagovat
avatar

Je otázkou, jestli SW nebude automaticky přehrán při příští návštěvě autorizovaného servisu...

Nepřihlášený tombas

Ty uvozovky by spíše měly.. | 3.4.2017 13:44reagovat
avatar

Ty uvozovky by spíše měly být pro "perfektně fungující vůz", protože mnohonásobně překročené emise NOx naznačují, že motor nefunguje tak, jak bylo původně zamýšleny, tedy s emisemi v souladu s normou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Ty uvozovky by spíše měly.. | 3.4.2017 19:08reagovat
avatar

napadlo me něco podobnyho, jen mnohem drzenejsi.

"perfektne fungujici" byly i nacisticky nakladaky, kam nahnali lidi, a emise z vyfuku zavedene k tem lidem udelaly sve ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: napadlo me něco podobnyho,.. | 3.4.2017 19:09reagovat
avatar

... mnohem drsnejsiho

Nepřihlášený maxvel

Ja jen cekam,ze se srocej.. | 3.4.2017 19:27reagovat
avatar

Ja jen cekam,ze se srocej majitele TSI shitu a zazaluji koncern s tim,ze 80 tis. na motor neni to pravy orechovy :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woyta

Reakce na: Ja jen cekam,ze se srocej.. | 3.4.2017 21:14reagovat
avatar

Jo, zlatej Wankel.

Nepřihlášený Marty

SW mi take pres nesouhlas.. | 3.4.2017 22:39reagovat
avatar

SW mi take pres nesouhlas jako leasing.najemci prehrali a musim rict, ze vykon stejny, spotreba nizsi. To je ta lepsi stranka. Horsi jsou castejsi regenerace, uz jsem musel nekolikrat na nucenou projizdku pote, co zacala svitit kontrolka DPF. Z toho radost fakt nemam, to auto se trapi. Je to 2.0 TDI 103kW. Jinak wankel mam take, ale to je zase jiny pribeh:-) A jiny vykon, jina spotreba, jiny zpusob pece a zachazeni...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Super výzva. Díky podváděj.. | 3.4.2017 23:52reagovat
avatar

Super výzva. Díky podvádějicímu VW otravte více vzduchu sobě, nám i všem dětem. Přece nechcete přijít o vpravdě závodní parametry Vaších dehtosmradů.

Ale budoucnost je růžová (nebo moderněji bílá), VW všem dodá nove tsi s výdrži až 12000km...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Franta

Reakce na: SW mi take pres nesouhlas.. | 4.4.2017 11:53reagovat
avatar

Tak nevim ale moje 1.6TDI v Oktavce regeneruje kazdy tejden a nekdy i casteji a to tam mam puvodni soft. Neuveritelny opruz. Prijedu do prace/domu a ventilator vytoceny na maximum ze si vsichni mysli jak to auto tyram zavodenim. To se jim ale vubec nepovedlo, predchozi verze (taky 1.6TDI ve faceliftovane Oktavce II) to nedelala nikdy.

Nepřihlášený Cecil

Reakce na: Super výzva. Díky podváděj.. | 4.4.2017 15:09reagovat
avatar

Nijak se nechci zastávat VW. Auta s pochybným SW „splňují“ EURO 5. Tento SW tam byl pravděpodobně nahrán aby tuto normu splnil. Vzhledem k tomu, že předchozí motory VW bez problémů splňovaly EURO 4, tak i kdyby tyhle motory EU 5 nesplňovaly, pořád se musí vlézt do limitů pro EURO 4. Tudíž jsou pořád tyhle motory čistší, než třeba Octavia I, která tuším splňuje jenom EURO 2 a těch tady jezdí mnohem víc a nikdo proti nim nic nemá... Chápu, VW podváděl, ať platí, ale že by to bylo zase tak nebezpečné, to rozhodně ne, když tady jezdí tuny starších vraků s mnohem horšími motory...

Nepřihlášený Viktor_EX

na německým VOXu v motoris.. | 5.4.2017 21:11reagovat
avatar

na německým VOXu v motoristickým magazínu testovali auto před SW a po SW. Měřili emise, výkon, spotřebu za pomoci nějaké technické univerzity nebo co.

Výsledek?

Emise před a po v průměru nezměněné, výkon trochu vyšší, spotřeba vyšší. Jen tedy teď je to legální soft (protože to nemá "dva" programy). Ale v zádsadě se ve výsledku se dle měření emisí nic nezměnilo, jen spotřeba stoupla.

Také nerozumím tomu divadlu okolo nafťáků a prachových částic. Podle nezávislé univerzity a analýzy je ve městech podíl prachových částic z naftových aut 15%. Takže odstraněním naftových aut (a osobáky určitě nemají celkový podíl, jsou tam i náklaďáky apod a ty asi na benzin jezdit nebudou) se sice neznatelně něco zlepší, za to zaváděním elektroaut s tunami akumulátorů, se kterými teď nikdo neví, co v budoucnosti, to chtějí vylepšit. haha.

Kdyby raději snížili daně na benzín a cena benzínu by byla 16-17 korun a všichni by jsme jezdili v 1,4-2,0 benzinových motorech, pak by žádné naftové motory nebyly potřeba. Jenže nenažraná evropa musí prodávat benzín se 120% marží, pak se vymejšlej takový kraviny, jako prťatý auto s 1,4naftovým motorem. Nafta má smysl má jen u velkých a těžkých aut, dodávek, pickupy, náklaďáky apod.

Nepřihlášený Curomrd

Reseni je, nekupujte si ty.. | 13.5.2017 18:35reagovat
avatar

Reseni je, nekupujte si ty sracky od koncernu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Reseni je, nekupujte si ty.. | 13.5.2017 19:16reagovat
avatar

dnes emise v nafte splnuje jen nejnovejsi dvoulitr v MB se 190konmi jinak to vsichni mnohokrat prekracuji(mam 2.0tsi).

Nepřihlášený Petr

To je překvapení pane odbo.. | 16.5.2017 15:14reagovat
avatar

To je překvapení pane odborný redaktore.

Nepřihlášený dan

Taky mam superba tdi 103k... | 7.10.2017 21:38reagovat
avatar

Taky mam superba tdi 103k.w r.v.2014 ,odesel egr ventil v56000.Servis cena skoda servis 20000kc.Vymena softweru mne zruinuje auto stoji v servisu a ja ho pouzivam na vydelek.

Nepřihlášený USA

nechci snižovat ojebavani.. | 8.10.2017 10:04reagovat
avatar

nechci snižovat ojebavani emisi u VW, ale co ostatní znacky?? ty jsou na tom v realu podstatne hur nez VW, ale o nich se moc nepise.

VW byl jedinej kdo se priznal kdo podvadel, ostatní uspesne zatloukaji, ale fakt je ten, ze ostatní znacky produkuji ještě vic jedovatého NOx nez VW a me jako člověka co ty jedy v provozu dycha zajima vic kolik jedu který auto vypousti, nez kdo podvadel nebo ne...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bobeš

Reakce na: nechci snižovat ojebavani.. | 8.10.2017 19:45reagovat
avatar

Na základě čeho soudíte, že jsou na tom ostatní automobilky, dle Vašich slov, PODSTATNĚ hůře? Máte nějaký důkaz a nebo je to tradiční blábol koncernové oběti puštěný do placu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený W

Musím se přidat, přesně to.. | 8.10.2017 20:00reagovat
avatar

Musím se přidat, přesně to se mi stalo při banální opravě v servisu na Proseku. Přehráli mi SW a auto přestalo jezdit. Chrastilo při rozjezdu, spotřeba vzrostla o 1 l.na 100km a dynamika jízdy byla v háji. K tomu jakési vynechávání a s tím související nasr...t.

Chtěl jsem si na postup servisu stěžovat, ale radši jsem si nechal přehrát SW.

Nepřihlášený V12

Tym 100 tisic ludom asi si.. | 9.10.2017 08:15reagovat
avatar

Tym 100 tisic ludom asi sibe, pretoze uz niekolkokrat nezavisle skusobne merali parametre motorov pred aj po uprave, grafy ziadny pokles vykonu alebo krutiaceho momentu nezaznamenali. Inak tie grafy boli aj tu ,nechce sa mi ich hladat. Takze zasa ide iba o pravnicke divadielko vo vidine celkom slusneho zarobku.

Nie je pravda, ze by 1.6TDI CR neregenerovala. Regeneruje. A rovnako casto ako ostatne diesle. Hlavne o to castejsie, o kolko viac sa s npu jazdia kratke trasy. Vsade okolo seba vidim tupcov s TDIckami tyranymi jazdami do Billy pre rozky a nasledne pocuvam, ako sa majitelia stazuju na problemy s DPF. Iba nesvojpravny clovek moze kupit diesel do mesta a este viac nesvojpravny prave predrazene Skodovky.

Nepřihlášený Sofistik

Dobre vam tak !!! Nafťaci.. | 9.10.2017 10:27reagovat
avatar

Dobre vam tak !!! Nafťaci zasmradeny

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Stevi

Ja som po update urobil ch.. | 9.10.2017 12:39reagovat
avatar

Ja som po update urobil chiptunning a prestal chodit do autorizovaneho servisu... Bolo to tesne po zaruke takze som sa nemusel bat straty zaruky... Pripadne skody chiptuningom pokrijem lacnejsim ale kvalitnym servisom u kamarata co sa autam venuje uz od skoly. Inak mam audy a5 2l tdi. Auto som musel viac tocit a spotreba sla hore hlavne pri rychlej jazde po ich " oprave"

Nepřihlášený Lubos

VW TDI je zkratka - Ten D.. | 11.10.2017 08:01reagovat
avatar

VW TDI je zkratka - Ten Dým Ignoruj !!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Dobre vam tak !!! Nafťaci.. | 11.10.2017 09:57reagovat
avatar

jsi blb

Nepřihlášený Petr33

Ideálně mít klonovanou ECU.. | 11.10.2017 11:01reagovat
avatar

Ideálně mít klonovanou ECU a u původní dávat jen, když jde auto na STK...

Nepřihlášený Jakub Korec

Reakce na: Dobre vam tak !!! Nafťaci.. | 11.10.2017 20:22reagovat
avatar

Ty si dobrej blbec když chceš jezdit na předřazenej benzín

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dan

dnes bude auto hotove egr.. | 13.10.2017 11:19reagovat
avatar

dnes bude auto hotove egr ventil novej 20000kc ,platit nebudu,skoda to uznala i kdyz auto je po zaruce ,tak ze diky .

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Reseni je, nekupujte si ty.. | 15.10.2017 22:50reagovat
avatar

svatá pravda! :-)

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Reseni je, nekupujte si ty.. | 15.10.2017 22:51reagovat
avatar

Kupte si elektromobil a nemáte co řešit :-)

Nepřihlášený PetrGM

jestli si někdo myslel že.. | 16.10.2017 10:49reagovat
avatar

jestli si někdo myslel že to půjde vyřešit jinak jak z kapes toho kdo si to koupil.. tak to je naivita do nebe volající.. když by to bylo tak jednoduché tak nikdo žádný ojebávací sw nevymyslel...a v klidu by měl poctivé výsledky, prostě a jednoduše už ekoterorismus přešel za možnou hranici, a VW chtějí jen vydělávat dál, tak přišel nápad s podvodem.

Nepřihlášený JAN

Jen víc nafty. Všude a vše.. | 17.10.2017 17:14reagovat
avatar

Jen víc nafty. Všude a všem. Každého se zdejších šetřílků,obhajujících podvodníky , bych rád viděl,jak se asi tváří...když zaslechne...vaše dítě má rakovinu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jos

Reakce na: Jen víc nafty. Všude a vše.. | 4.1.2018 16:40reagovat
avatar

Karcinogeny obsahuje dneska naprosto všechno,včetně potravin a nikoho to nezajímá.Zjistěte si taky,co vlastně způsobují dnešní DPF s našimi plícemi.

Nepřihlášený

VW se priznal Jo ha ha az.. | 20.1.2018 13:20reagovat
avatar

VW se priznal Jo ha ha az kdyz seto proflaklo a neslo stem nic delat

Nepřihlášený hahah

Jak ze zatim ten svuj swin.. | 20.1.2018 23:13reagovat
avatar

Jak ze zatim ten svuj swindl diesel nenecha prehrat sw , takovej ksind na emisich neprojde doufam! Jo chteli jste setrit setrilkove tak platte! Hnus fialovej diesly rakovinu na vas!

Nepřihlášený tom

Reakce na: Na základě čeho soudíte, že.. | 20.1.2018 23:15reagovat
avatar

Jasne ze nic nema v bobkovejch listech si precet ze problem meli i jine znacky a uz tomu veri jen jaksi zapomel cist pozorneji ze ty jine znacky meli motor VW :D

Nepřihlášený lol

Reakce na: Ty si dobrej blbec když ch.. | 20.1.2018 23:17reagovat
avatar

Benzin stoji stejne troubo a kdyby naftak mel tak cisty emise co ma benzin tak se nedoplatis a pri kazdym tankovani kupujes jeste nove filtry....

Nepřihlášený Lukáš

Jo VW shity už nikdy více,.. | 21.1.2018 19:04reagovat
avatar

Jo VW shity už nikdy více, jeden poslední nám dožívá s vyndanym dpf a stejně se to toho serou prachy horem dolem. Zlatej starej turbo benzin rok výkopu 2000... Sice chlastá, ale jede jak debil a nic víc než pít to nechce, takže to jezdí ve finále levnějc než tyhle mrdky tdi.

Nepřihlášený

VW nikdy nemůže konkurovat.. | 21.1.2018 19:25reagovat
avatar

VW nikdy nemůže konkurovat kvalitou. Vždy to bude jen druhořadé auto které navíc znečištuje nadměrně ovzduší.

Nepřihlášený Martin

Dobře jim tak blbečkům co.. | 22.1.2018 07:56reagovat
avatar

Dobře jim tak blbečkům co si kupují diesly, to fakt do osobního auta nepatří ! Smraďoši ! Kdo má za ními jezdit, ten sladkej odpornej puch.

Nepřihlášený Jiri

Moje sluzebni fabie 1.6tdi.. | 23.1.2018 07:54reagovat
avatar

Moje sluzebni fabie 1.6tdi byla oficialne na prehrani software a vykon zustal stejny spotreba take a navic se odstranil nevyrovnany chod na volnobeh ale clovek nesmi delat zavery hned cca 1000km fabie nejela a zrala pry si prvnich 1000km software uci

Nepřihlášený Rad

Touran 2.0TDI. Jediné, co.. | 23.1.2018 09:37reagovat
avatar

Touran 2.0TDI. Jediné, co po přehrátí SW pozoruju je, že při venkovní teplotě pod +5stupňů se volnoběh drží na 1000ot (místo cca 900 před přehrátím) do té doby, než rafika teploměru doleze k 90, pak klesne na původní hodnotu. Takže asi nějaká jiná "strategie" zahřívání. Spotřeba se v rámci možností mého pozorování nezměnila, jede to stejně. Emise mé čichové buňky posoudit nedovedou. Za mě hodně povyku pro nic.

Nepřihlášený Radddd

VW Passat 2017 2.0TDi 110k.. | 24.1.2018 10:05reagovat
avatar

VW Passat 2017 2.0TDi 110kw ,při nízkých teplotách, zvýšené otáčky při teplotě do zahřátí motoru na 90C snad až 1100 ot.Vlastně i při 90C otáčky nestabilní.V létě jsem to nezpozoroval.Vozidlo na diagnostice v servise bez závad.Prý je to normální ( vypaluje DPF) .

Jako laik sice nechápu proč by se měl vypalovat při studeném motoru, každopádně z jízdy mám takové smíšené pocity.Prostě mne to štve.Motor v neutrálu hlučný najeto 9000km !.Uvažoval jsem o přehrání sw , u tuning firmy,ale přišel bych o záruku.VW samozřejmně jiný sw nenabízí.Tak nevím co s tím .Měl jsem i VW s TSI , ty zase dost žerou olej..Můžu ho prodat , ale poraďte co koupit :-)

Nepřihlášený

VW prodává ty svoje šunty.. | 24.1.2018 10:43reagovat
avatar

VW prodává ty svoje šunty tam kde se dá úředník podplatit a to je hlavně v Česku.

Nepřihlášený Kvitko

At mír zůstává s touto kra.. | 24.1.2018 10:50reagovat
avatar

At mír zůstává s touto krajinou a nechá všechny dýzle ekologicky zlikvidovat.

Nepřihlášený Ondra S.

Když se nad tím zamyslím,.. | 28.1.2018 21:37reagovat
avatar

Když se nad tím zamyslím, tak je mi to jasné, jak to je. Právě proti tomu samému jsem bojoval i já a dělám to tak na svém 24 let starém citroenu s mechanickými vstřikovači, když jsem chtěl vylepšit parametry motoru a snížit spotřebu. Já jsem ale ještě přidával naftu na čerpadle a tlak na turbu, také jsem přidával předstih a uvolnil výfuk vyřezáním přepážek uvnitř, abych uvolnil cestu výfukovým plynům.

Před několika lety jsem tedy zlikvidoval zaslepením funkční EGR, protože se mi hrubě nelíbilo, že mi pouští do sání saze a zasírá celý motor zevnitř. Výsledek se dostavil ihned: motor je živější a méně žere, také se pomaleji špiní motorový olej.

Podstata je v tom, že moderní dislové motory pracují s přebytkem vzduchu. Je tedy moc kyslíku ve směsi a kyslík, který při hoření nemůže reagovat s uhlíkem z nafty pak reaguje s dusíkem z ovzduší a vzniká NOx. Tuhle věc se snaží řešit výrobci přisáváním výfukových zplodin, aby snížili množství kyslíku ve válcích, ale tím zároveň dusí hoření v motoru a zasírají sací kanály nánosy sazí a hlavně jdou proti fyzikální účinnosti motoru. Motor potom není tak živý a má vyšší spotřebu, což nikdo nechce a špiní se zevnitř mnohem více.

Software umožňoval motoru nasávat čistější vzduch s větším množstvím kyslíku minimalizováním činnosti EGR, tím měl motor lepší spalování, proto byl živější a měl nižší spotřebu, ale za cenu vyšších emisí NOx.

Přehrát software by si tak mohl jen úplný trouba, který vůbec neví, o čem to je a vůbec tomu nerozumí. Jako poděkování za jeho ekologické myšlení ho auto odmění vyšší spotřebou a přidušeným projevem motoru a to se vyplatí!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený radek

to že redaktoři chvali kon.. | 22.2.2018 14:47reagovat
avatar

to že redaktoři chvali koncernove značky je automaticke podivte se na čem jezdi oni a cele jejich firmy a nechtějte ani vědět za kolik koupili oni ty auta prostě jak jde o nějaky tes musi se chvalit sahněte si do svědomi každy z vas kdo se nějak zučasni jakychkoliv testu vždycky ty auta smrděla to mi nikdo nevyvrati a to jak to dopadlo je jen vysledek že neumi udělat motory a cokoliv jineho jen každou maličkost kterou na vo ze vymysli vychvali na pět stranek ale necha si ji dobře zaplatit mam na ty vozy totalni alergii a nechapu jak si muže někdo myslet jedu v koncernu kdo je tady vic jen neznalec a naivni člověk si tohle myslet muže ted se vychvaluje 1.2 tsi prostě musi ti redaktoři si budou chtit opět koupit nějaky kram ale uvidime jak se ty motory předvedou nechapu jak tady někdo muže tvrdit jak jsou tyto auta dokonala pro mě nepohodlna předražena tuctovy vrak

Nepřihlášený Míra

Reakce na: VW TDI je zkratka - Ten D.. | 22.2.2018 22:32reagovat
avatar

máš tam chybu, TDI - Trvale Dobrá Investice, má jedničková Octa TDi jezdí naprosto skvěle a za 330000 km neregenerovala ještě ani jdenou.Stačilo si koupit třeba Golfa IV TDi a měl pán klid a nemusel teď řešit, jestli to regeneruje 5x do týdne, nebo 1x.

Nepřihlášený Míra

Reakce na: Když se nad tím zamyslím,.. | 22.2.2018 22:37reagovat
avatar

ty hlavo dubová, každý diesel pracuje s přebytkem vzduchu (kyslíku), nemá škrtící klapku v sání, jinak by z toho byl benzíňák.Nepište mi že tam klapka je, to já vím taky, ale je tam z jiného důvodu, ne z důvodu řízení poměru vzduch:palivo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra S.

Reakce na: ty hlavo dubová, každý die.. | 23.2.2018 09:34reagovat
avatar

Ty hlavo hovězí, disel má sice škrtící klapku z jiného důvodu a pracuje s přebytkem vzduchu, ale nepiš tu takové hovadiny, že škrtící klapka u benzíňáku reguluje poměr paliva se vzduchem!

Měl bys vědět, že škrtící klapka reguluje ne poměr, ale množství nasávané směsi paliva se vzduchem a tlak v sacím potrubí!! Poměr paliva se vzduchem u benzínového motoru musí být kvůli optimálnímu spalování 14,7:1, hlídá ho lambda sonda ve výfuku, jinak nesedí emise a nemůže správně pracovat katalizátor.

Jinak samozřejmě v praxi je to kolem této hodnoty. Bohatá směs Lambda 0,9 je nejvyšší výkon a 1,1 je nejnižší měrná spotřeba.

Nepřihlášený

Nejlepší je TSI Tisíce Stál.. | 23.2.2018 10:46reagovat
avatar

Nejlepší je TSI Tisíce Stálých Investic.

Nepřihlášený Nick

No dieselmanni chtěli ušet.. | 23.2.2018 19:35reagovat
avatar

No dieselmanni chtěli ušetřit na těch smradech a teď to mají. Normální v osobáku je benzin

Nepřihlášený Karel

Mám Citroen C5, ale často.. | 25.2.2018 00:00reagovat
avatar

Mám Citroen C5, ale často jezdím i manželčiným Golfem.

Když byla pozvána k nahrání nového SW, varoval jsem ji, ale neposlechla mne, nýbrž tu pozvánku. Golf, který chodil perfektně, je teď líný, špatně chytá a spotřeba vzrostla o litřík. Kdybych věděl, že někde umějí nahrát zpátky původní SW, okamžitě tam auto odvezu.

Nepřihlášený Michal

Jen ať VW nějaké parciální.. | 2.4.2018 10:46reagovat
avatar

Jen ať VW nějaké parciální odškodnění odmítá. Skončí to soudem a potenciálně vyplatí mnohem víc...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše