Hyundai i-oniq: ženevská studie odhalí budoucí design Korejců

Korejský koncern představí studii i-oniq naznačující, který směrem se bude ubírat dosud aplikovaný stylistický jazyk „fluidic sculpture“.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Hyundai i-oniq: ženevská studie odhalí budoucí design Korejců

15.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Hyundai i-oniq: ženevská studie odhalí budoucí design Korejců

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Korejský koncern představí studii i-oniq naznačující, který směrem se bude ubírat dosud aplikovaný stylistický jazyk „fluidic sculpture“.

O současném design značky Hyundai se dá smýšlet různými směry, nicméně žádný z nich asi nedospěje k závěru, že by byl fádní, přehlédnutelný nebo okopírovaný. Návrháři u obou automobilek sdružených v koncernu Hyundai-Kia pochopili, že obal prodává a tomu podřídili veškeré úsilí.

Hyundai na své vozy postupně aplikuje tvary popsané pod jednotným názvem „fluidic sculpture“ a můžete je najít u modelů i40, Veloster, Elantra, Genesis Coupé a již známé nové generace i30. Automobilka si nicméně uvědomuje, že stagnace v designu může vést k podobné stylové předvídatelnosti, která momentálně sužuje Audi.

Hyundai proto v Ženevě vystaví studii i-oniq, která ukáže jak je možné tvary jejich příštích aut dále rozvíjet. „Siluetu konceptu i-oniq definují dvě výrazně klenuté křivky vytvářející hravý kontrast mezi ostrými liniemi a jemnějšími, ale svalnatými rysy,“ říká no nejnovějším počinu Thomas Bürkle, jeden ze spoluautorů a šéf evropské divize značky Hyundai. Více informací a obrázků bychom mohli získat již v průběhu následujících týdnů - to není jen naše přání, slibuje to přímo automobilka v tiskové zprávě.


Hyundai i-oniq: ženevská studie odhalí budoucí design Korejců - 1 - Hyundai ioniq 01
i-oniq se stane prostředníkem mezi současným stylem „fluidic sculpture“ a designem následujících aut

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.