BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč

22.11.2016 | Petr Prokopec | 6 příspěvků

Nové BMW určené čínskému publiku dostalo pohon předních kol. S tím je možné spojit až 231 koní, výbava je bohatá již v základu.

Nové BMW 1 Sedan je další jeden z kroků na cestě, po které mnichovská automobilka kráčí směrem od svých tradic. Novinka je postavena na modulární platformě UKL a stejně jako v případě BMW 2 Active Tourer nebo všech variant Mini lze tedy ve standardu počítat s hnanými předními koly.

To samozřejmě není nic nového, v souvislosti s debutem vozu na autosalonu v Kantonu to ale stojí za připomenutí. Místo premiéry bylo zvoleno záměrně - BMW 1 Sedan byl vyvinut pro čínský trh a mimo něj se asi nepodívá, alespoň zatím. Tam má přitom oslovit zejména mladší zákazníky, kterým primárně jde o znak na kapotě a ne o tradice v podobě náhonu zadních kol či atmosférických šestiválců.

„Zcela nové BMW 1 Sedan je nejmladším členem našeho produktového portfolia. A my v něj máme velkou důvěru, neboť bylo zrozeno „v pravý čas na pravém místě pro ty pravé lidi“. Prémiové kompaktní vozy jsou totiž nejrychleji rostoucím trhem - to je to ten „pravý čas“. Mladí zákazníci v Číně se stávají hlavními uživateli prémiových vozů - to je to „pravé místo“. A vývoj produktu právě pro ně znamená ony „pravé lidi“,“ dodává šéf prodejního oddělení BMW Brilliance Jochen Goller.

Pod kapotou novinka nabídne výběr 1,5litrových tříválců a dvoulitrových čtyřválců, jež bude možné spojit s šestistupňovým manuálem či osmistupňovým automatem. Základem se stane provedení 118i (136 koní), nad ním budou stát 120i Luxury (194 koní) a 125i Sport (231 koní).

Ve všech případech nechybí systém start/stop či rekuperace brzdné energie, stejně jako volič jízdních režimů (Comfort, Sport a Eco Pro). Dále tisková zpráva zmiňuje příchod přednárazového bezpečnostního systému s autonomními brzdami a detekcí chodců či monitoring jízdních pruhů. Mimo to pak uvnitř nechybí klimatizace, kůže či 8,8palcový centrální monitor.

Pod kapotou to možná BMW není, vhledem se k rodině hlásí. Nechybí čelní ledvinky s přilehlými LEDkovými světlomety, dlouhá kapota či krátké převisy na obou koncích vozu. Startovní cena, se kterou nové BMW 1 Sedan zamíří v první půlce příštího roku do prodeje, je 180 000 čínských yuanů (cca 665 tisíc korun).

BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 1 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 01BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 2 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 02BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 3 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 03BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 4 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 04BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 5 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 05BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 6 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 06BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 7 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 07BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 8 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 08BMW 1 Sedan F52: předokolka plně odhalena, startuje na 665 tisících Kč - 9 - BMW 1 Sedan 2017 nova sada 09
Nové BMW 1 Sedan zamíří k čínským zákazníkům v první polovině příštího roku

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 6 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše