Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mitsubishi Pajero Sport 2014: menší facelift kontinentální Evropu opět mine
7.10.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Z nové čelní masky, kvalitnějšího čalounění a lepší ochrany před korozí „trochu jiného Pajera“ bude profitovat především ruský a jihoafrický trh.
Mitsubishi Pajero asi není třeba nějak podrobně představovat. Své renomé začalo japonské SUV získávat na našem území i v době hluboké totality, a to především díky účasti Karla Lopraise a jeho Tatry na rallye Paříž-Dakar. Mohlo by se tedy zdát, že dvanáctinásobného vítěze tohoto náročného podniku již známe jako své boty, v případě modelu Pajero Sport je tomu však trochu jinak. Navzdory shodné části názvu jde totiž o zcela odlišný vůz, který vychází z žebřinového rámu pick-upu L200.
To jsme si ovšem řekli již loni, kdy Pajero Sport vstupovalo na ruský trh. Při té příležitosti jsme zároveň vyslovili i naději, že by vůz mohl dorazit také do ostatních zemí. Nyní je ovšem jisté, že zas tak horké to s útokem na Starý kontinent nebude. Pajero Sport se tak nadále hodlá profilovat jak ve zmiňovaném Rusku, tak v Jižní Africe a na Středním východě, přičemž pro letošek dostalo i lehčí modernizaci.
Zvenčí se jedná o novou čelní masku, kterou doprovází větší množství chromu. Pozměněny jsou i nárazníky, kde tomu zadnímu dělá společnost integrovaný difuzor. Nový je rovněž design litých kol, zatímco lak karoserie dostal několik speciálních příměsí, které mají nyní lépe chránit lak před korozí. To je ale po stránce venkovní vše.
Uvnitř lze nalézt novou navigaci, se kterou přichází kvalitnější čalounění. Samotné plasty však zůstávají původní a navnazují pocit lacinosti, který již nezachrání ani vyhřívaná a elektricky ovládaná sedadla, klimatizace nebo tempomat. Opravdu kuriózně tak kabina vypadá hlavně ve chvíli, kdy se rozhodnete pro příplatkovou kůži.
Po stránce mechanické pak lze vybírat ze dvou motorů, které svůj výkon přenášejí za všech okolností na všechna čtyři kola. V případě 2,5litrového turbodieselu se jedná o 178 koní, benzinový třílitr V6 pak produkuje koní 222. Jejich přenos však má na starost pouze automat, zatímco u dieselu lze objednat i manuál.
Mitsubishi Pajero Sport se podrobilo drobnému faceliftu, který přinesl novou čelní masku nebo třeba kvalitnější ochranu před korozí
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejnovější články
- Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před hodinou - Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
včera - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
včera - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 07:46 - Truck Daškam
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis