Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Mercedes A nachytán při testech, bude to zase trochu klasičtější hatchback
23.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Nová generace nejmenšího Mercedesu dostane evoluční platformu MFA. S ní je spojen nárůst rozměrů, který přinese více místa i agresivity.
Třetí generace Mercedesu třídy A přišla na svět v roce 2012. Jelikož se předloni dočkala faceliftu, není nejspíše překvapivé, že německá automobilka již usilovně pracuje na zcela novém modelu. Ten nejspíše dorazí někdy v příštím roce pod označením W177, přičemž ve srovnání s dosluhujícím provedením lze čekat nárůst venkovních dimenzí. Nabobtná tedy logicky i prostor v interiéru.
Modifikace venkovního vzhledu navíc přispějí k adopci mnohem klasičtější schránky než tomu bylo kupříkladu u první generace. Nová třída A tak bude ještě více tradičním hatchbackem, k němuž se přiblížila i svým aktuálním provedením, už náš test v roce 2012 ale odhalil, že přerod není tak úplně dokonán. A nové záběry prototypů naznačují, že by nyní dokonán být mohl.
Automobilka počítá s evoluční verzí podvozkové platformy MFA, momentálně však není jisté, jakým způsobem vyjma větších rozměrů se tato modifikace projeví. Víme ovšem, že vzhled nebude jen klasičtější, ale také mnohem agresivnější. Lví podíl na tom ponese výrazněji zkosená střešní linie, kromě toho lze čekat také výraznější boční linku. Rozšířen bude i rozchod kol.
Mercedes třídy A s označením W177 tedy čekají nemalé změny, na rozdíl od modernizace třídy G. Ta se dočká velkého faceliftu, který přinese oblejší karoserii. Dosud se přitom zdálo, že tento krok německou legendu opravdu promění, nicméně nové záběry již tuto domněnku nepotvrzují. I přes kamufláž je totiž zřejmé, že se nám zde opět rodí tatáž klasika v bledě modrém - pro dobro samotného Mercedesu.
Více si o modernizaci tohoto vozu řekneme v příštích měsících, oficiální výstavní debut je totiž naplánován již na zářijový Frankfurt. Aktuálně tak jen dodáme, že stranou modifikací karoserie lze očekávat hlavně zásah do konstrukce, v jehož důsledku poklesne hmotnost. Nižší tedy bude i spotřeba, ovladatelnost ale půjde nahoru.
Chystaný Mercedes A se ještě více přiblíží tvarům klasického hatchbacku
Třída G bude naopak i po modernizaci stále svá
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 6 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 2 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
před 4 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 5 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 6 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Onboard videa 04.25. 19:03 - řidičBOB
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 18:40 - Brus
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 14:29 - mattonecz
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda