Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně

Pseudoterénní verze nakonec vyráží za zákazníky i s pohonem předních kol. V kombinaci s motorem 2,0 TDI by v ČR mohla vyjít na 841 tisíc korun.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně

12.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Pseudoterénní verze nakonec vyráží za zákazníky i s pohonem předních kol. V kombinaci s motorem 2,0 TDI by v ČR mohla vyjít na 841 tisíc korun.

Novou generaci Volkswagenu Passat Alltrack jsme si mohli představit již v únoru. Živý debut následoval jen o pár týdnů později na ženevském autosalonu, do prodeje se ovšem terénní provedení příliš nehrnulo. Na českém trhu jej navíc stále ještě nenajdete, v případě Německa však již k sepsání objednávky dojít může. A jelikož k dispozici máme i ceny, se kterými mohou naši sousedé počítat, pokusíme se odhadnout i částky, za které by Alltrack mohl být k mání v českých luzích a hájích.

Tak tedy, nejlevnějším provedením prodávaným na západ od našich hranic je VW Passat Alltrack osazený dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 150 koní. Tato verze, která počítá se šestistupňovým manuálem, vychází na 38 550 Eur, tedy v přepočtu na 1 052 500 Kč. Za to přitom kromě jiného dostáváte unikátní 17palcová litá kola, ochranné lemy ve spodní části karoserie či podvozek zvýšený o 27,5 milimetrů.

Oproti předchozím informacím pak standardem není systém pohonu všech kol, místo toho můžete sáhnout i po jedné hnané nápravě. A díky tomu můžeme Alltrack snadněji porovnat s běžným kombi Variant, které v kombinaci se stejným turbodieselem a výbavou Highline vychází na německém trhu na 37 135 Eur (1 015 000 Kč). Jednoduchou matematikou se tedy dostáváme k příplatku okolo 37 000 korun za oplastované provedení.

Pokud bychom výše zmíněnou částku připočetli k tuzemské ceně Volkswagenu Passat Variant 2,0 TDI, který startuje na necelých 804 tisících korun, pak se dostáváme na 841 400 Kč. Tedy sumu, která je podstatně nižší než ta německá a která je hlavně konkurenceschopná. Zatím ovšem není jisté, jakým směrem se české zastoupení německé automobilky skutečně bude ubírat - rozdílné výbavové specifikace mohou cenu ovlivnit.

Možné je nakonec i to, že na tuzemský trh dorazí třeba jen verze s pohonem 4Motion. V takovém případě by již první cena startovala lehce nad 900 tisíci korun, což již cílovou klientelu poněkud redukuje. A to navzdory faktu, že standardní výbava je opravdu bohatá, neboť kupříkladu v Německu zahrnuje třízónovou klimatizaci, audio Composition Colour s osmi reproduktory či ParkPilot.


Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 1 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 01Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 2 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 02Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 3 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 03Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 4 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 04Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 5 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 05Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 6 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 06Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 7 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 07Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 8 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 08Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 9 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 09Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 10 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 10Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 11 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 11Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně - 12 - VW Passat Alltrack 2015 prvni sada 12
Nový Volkswagen Passat Alltrack dostal do vínku vyšší světlou výšku, k mání je však nejen s pohonem všech kol. I díky tomu by první česká cena mohla startovat na 841 tisících korun

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.