Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně
12.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pseudoterénní verze nakonec vyráží za zákazníky i s pohonem předních kol. V kombinaci s motorem 2,0 TDI by v ČR mohla vyjít na 841 tisíc korun.
Novou generaci Volkswagenu Passat Alltrack jsme si mohli představit již v únoru. Živý debut následoval jen o pár týdnů později na ženevském autosalonu, do prodeje se ovšem terénní provedení příliš nehrnulo. Na českém trhu jej navíc stále ještě nenajdete, v případě Německa však již k sepsání objednávky dojít může. A jelikož k dispozici máme i ceny, se kterými mohou naši sousedé počítat, pokusíme se odhadnout i částky, za které by Alltrack mohl být k mání v českých luzích a hájích.
Tak tedy, nejlevnějším provedením prodávaným na západ od našich hranic je VW Passat Alltrack osazený dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 150 koní. Tato verze, která počítá se šestistupňovým manuálem, vychází na 38 550 Eur, tedy v přepočtu na 1 052 500 Kč. Za to přitom kromě jiného dostáváte unikátní 17palcová litá kola, ochranné lemy ve spodní části karoserie či podvozek zvýšený o 27,5 milimetrů.
Oproti předchozím informacím pak standardem není systém pohonu všech kol, místo toho můžete sáhnout i po jedné hnané nápravě. A díky tomu můžeme Alltrack snadněji porovnat s běžným kombi Variant, které v kombinaci se stejným turbodieselem a výbavou Highline vychází na německém trhu na 37 135 Eur (1 015 000 Kč). Jednoduchou matematikou se tedy dostáváme k příplatku okolo 37 000 korun za oplastované provedení.
Pokud bychom výše zmíněnou částku připočetli k tuzemské ceně Volkswagenu Passat Variant 2,0 TDI, který startuje na necelých 804 tisících korun, pak se dostáváme na 841 400 Kč. Tedy sumu, která je podstatně nižší než ta německá a která je hlavně konkurenceschopná. Zatím ovšem není jisté, jakým směrem se české zastoupení německé automobilky skutečně bude ubírat - rozdílné výbavové specifikace mohou cenu ovlivnit.
Možné je nakonec i to, že na tuzemský trh dorazí třeba jen verze s pohonem 4Motion. V takovém případě by již první cena startovala lehce nad 900 tisíci korun, což již cílovou klientelu poněkud redukuje. A to navzdory faktu, že standardní výbava je opravdu bohatá, neboť kupříkladu v Německu zahrnuje třízónovou klimatizaci, audio Composition Colour s osmi reproduktory či ParkPilot.
Nový Volkswagen Passat Alltrack dostal do vínku vyšší světlou výšku, k mání je však nejen s pohonem všech kol. I díky tomu by první česká cena mohla startovat na 841 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nejnovější články
- Konkurence Dacie od Stellantisu už je hotová věc, levná auta začne ještě letos sekat jako Baťa cvičky
před 9 hodinami - Kupec kýčovitého Mercedesu za rok a půl vlastnictví prodělal kalhoty, každý ujetý kilometr ho stál přes 374 Kč
před 11 hodinami - „Bezemisní nafta” prolomila klíčovou cenovou hranici, elektromobily dávají ještě menší smysl
dnes - Údajně revoluční čínské baterie pro elektromobily až tak revoluční nejsou, i proto je Nio nikomu neprodá
dnes - Uctívaný nezničitelný kombík Mercedesu se dá koupit skoro nejetý po 1. majiteli, stojí pakatel díky kosmetické vadě
dnes
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 05.05. 20:29 - mattonecz
- Rychlodotazy 05.05. 19:12 - Brus
- Onboard videa 05.05. 14:41 - brnenska.odchytova
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 05.05. 14:30 - mattonecz
- Politický koutek 05.05. 08:48 - jerry
- S větrem ve vlasech.... 05.04. 15:12 - pavproch
- Volkswagen obecne 05.04. 00:53 - mattonecz
- BMW Divize 05.03. 08:37 - pavproch