Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě

Opel k nám Maloo VXR8 nedováží, ale individuální import z Británie je možný. Volant vpravo je nevýhodou, V8 s 536 koňmi, manuálem a samosvorem naopak.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě

18.12.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Opel k nám Maloo VXR8 nedováží, ale individuální import z Británie je možný. Volant vpravo je nevýhodou, V8 s 536 koňmi, manuálem a samosvorem naopak.

Pokud nacházíte zalíbení v HSV GTS Maloo, ale individuální dovoz z Austrálie vám nahání strach, nevěšte hlavu. Tahle řemeslníkova raketa se ve své nejnovější verzi s faceliftem pro rok 2016 začala prodávat i v Británii pod názvem Vauxhall Maloo VXR8.

Z vizuálního hlediska ji přibyly výdechy na kapotě a modernější přední nárazník, který nenechá nikoho na pochybách, že by se měl klidit z levého pruhu - resp. pravého, jsme-li v Británii. Nová jsou také kola a dvě barvy - modrá Slipstream a červená s vyzývavým názvem Some like it hot, tedy Někdo to rád horké. Interiér se moc nezměnil, je tu ovšem víc výbavy - standardem bude pro Maloo VXR8 lepší infotainment, navigace a kožené čalounění. Standardem je také launch control spolu se samosvorným diferenciálem. Podvozek dostal i nové tlumiče a pružiny, což údajně vylepšilo ovladatelnost a snížilo náklony karoserie; snad nebudou jen tvrdší.

Nejpodstatnější změna je ovšem pod kapotou. Tam se nastěhoval 6,2litrový kompresorový osmiválec LSA, který nabídne 536 koní a 671 Nm. To je o něco méně, než nabídne stejný motor ve výše zmíněném HSV GTS Maloo, ale pořád se díváme snad na nejsilnější pick-up na evropském trhu. Na stovce je Maloo VXR8 za 4,6 vteřiny a zvládne maximálku 250 km/h.

Známe už i základní cenu - Maloo VXR8 bude v Británii začínat na 55 500 librách, tedy cca na 2 milionech korun. Bude možno si vybrat mezi manuální nebo automatickou převodovkou, za kterou bude příplatek. Zmíněný launch control dostane jen manuál, samosvor by ale měl být standardem v obou případech.

Dovoz auta z Británie už by měl být snazší, jen se budete muset smířit s volantem vpravo. Ovšem díváme se na dvoumístný sporťák, který může být i praktický - něco takového nikdo jiný v Evropě nenabízí, zdaleka...


Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 1 - 2016 vauxhall maloo vxr 01Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 2 - 2016 vauxhall maloo vxr 02Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 3 - 2016 vauxhall maloo vxr 03
Fotografií moc není, ale ukazují všechno, kde proběhly změny

Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 4 - hsv gts maloo 01Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 5 - hsv gts maloo 02Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 6 - hsv gts maloo 03Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 7 - hsv gts maloo 04Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 8 - hsv gts maloo 05Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 9 - hsv gts maloo 06Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 10 - hsv gts maloo 07Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 11 - hsv gts maloo 08Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 12 - hsv gts maloo 09Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 13 - hsv gts maloo 10Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 14 - hsv gts maloo 11Vauxhall Maloo VXR8 2016: řemeslníkovu raketu s 536 koňmi koupíte i v Evropě - 15 - hsv gts maloo 12
Původní HSV GTS Maloo je o trochu silnější a v detailech odlišné

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše