Přehled článků ze dne 17.3.2017

12 článků.

Škoda Octavia 2017 dostala v Číně i nová zadní světla. Není to tak lepší?

17.3.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Škoda Octavia 2017 dostala v Číně i nová zadní světla. Není to tak lepší? Odhlédneme-li od kontroverze, která obchází faceliftovanou příď, zarmoutila Octavia 2017 některé i neadekvátně inovovanou zádí. Ne však v Číně....

Tohle je nový VW Polo, nafotili ho skoro bez kamufláže půl roku před premiérou

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Tohle je nový VW Polo, nafotili ho skoro bez kamufláže půl roku před premiérou Německá novinka se vizuálně nechala inspirovat faceliftovanou verzí většího sourozence. Pod kapotou bude užívat stejnou techniku, jako nový Seat Ibiza...

Víme více o novém McLarenu F1. Bude rychlejší než P1, vzniknout měl jen jeden

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Víme více o novém McLarenu F1. Bude rychlejší než P1, vzniknout měl jen jeden Projekt BP23 byl původně unikátní stavbou, velký zájem ale přiměl Brity k navýšení celkové produkce na 106 kusů. Proč, není těžké pochopit....

Je tohle nejúchvatnější kulisa manuálního řazení? Má ji auto lehčí než 800 kg

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Je tohle nejúchvatnější kulisa manuálního řazení? Má ji auto lehčí než 800 kg Lotus učinil lehký Elise ještě lehčím a dostal jeho suchou hmotnost pod 800 kg. Navíc mu dal úžasné řazení manuální převodovky....

Klikař, nebo borec? Proplétat se provozem jde i s náklaďákem s návěsem (video)

17.3.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Klikař, nebo borec? Proplétat se provozem jde i s náklaďákem s návěsem (video) Když se řekne auto vhodné na proplétání se hustým městským provozem, představíte si leccos. Velký náklaďák s návěsem ale asi nebude....

Manuály jsou pro BMW mrtvá záležitost, nemusí je dostat už ani příští řada 3

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Manuály jsou pro BMW mrtvá záležitost, nemusí je dostat už ani příští řada 3 Zájem nebo nezájem o ruční řazení není pro mnichovskou automobilku určující. Z globálního hlediska pro něj nemá velký význam a tím to končí....

Koenigsegg říká, že jeho nový motor má obrovskou životnost, asi 200 let. Jak to?

17.3.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Koenigsegg říká, že jeho nový motor má obrovskou životnost, asi 200 let. Jak to? Zatímco Mercedes s AMG chystají hypersport, u kterého předem počítají s životností motoru pouhých 50 tisíc km, von Koenigsegg hovoří o věčnosti....

I VW umí designové revoluce. Podívejte se, jak moc se změnil Arteon proti CC

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

I VW umí designové revoluce. Podívejte se, jak moc se změnil Arteon proti CC Německá novinka je daleko líbivější a překvapivě i praktičtější. K mání ale bude za vyšší ceny a jen se čtyřválci, nikoliv i se šestiválcem jako CC....

K mání je další auto, ve kterém byl zastřelen slavný rapper. Našlo se nedávno

17.3.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

K mání je další auto, ve kterém byl zastřelen slavný rapper. Našlo se nedávno Jen pár týdnů po Tupacově BMW 7 je k mání osudný vůz jeho rivala, který je známý jako Notorious B.I.G. Byl zastřelen téměř přesně před 20 lety....

Marchionne se urazil. Šéfovi koncernu VW vrátil úder za jeho aroganci

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Marchionne se urazil. Šéfovi koncernu VW vrátil úder za jeho aroganci Poněkud arogantní reakce šéfa VW nevyvedla nejvyššího muže Fiatu a Chrysleru z rovnováhy. Vtírat se mu v přízeň nemíní....

Toto je zrychlení Bugatti Chiron z 0 na 250 km/h. Mrkněte a neuvidíte nic (video)

17.3.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Toto je zrychlení Bugatti Chiron z 0 na 250 km/h. Mrkněte a neuvidíte nic (video) Bylo jasné, že Bugatti Chiron bude extrémně rychlé auto. Vidět jeho dynamiku v praxi ale stejně dokáže vzít dech, na 250 km/h je lusknutím prstu....

Alfa Romeo Giulietta a MiTo skončí bez přímých nástupců. Ten nepřímý nepřekvapí

17.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulietta a MiTo skončí bez přímých nástupců. Ten nepřímý nepřekvapí Oba hatchbacky jsou podle šéfa Alfy Romeo až příliš zaměřeny na Evropu, a tak nejdou dohromady s novým směřováním automobilky....

1 / 1