dnes | Petr Prokopec
Jde o vozy jako Bugatti Chiron, se kterými se většina majitelů bojí byť jen vyjet, aby jim neublížili a nesnížili tak jejich hodnotu. Christoph Zitzma...
včera | Petr Miler
Už za 4 roky nechce nabízet jediný čistě spalovací model, i když přirozený zájem o elektrická auta je u ní naprosto minimální. Dnes vám ale pořád klid...
25.6.2022 | Petr Miler
Občas se někomu „povede” překročit nejvyšší povolenou rychlost výrazným způsobem, aby ale šlo o skoro 300 km/h, kdy měření probíhalo se vzduchu? To je...
24.6.2022 | Petr Prokopec
I kvůli vysokým očekáváním přinesl tento stroj mnohým zklamání. A při první veřejné ostré jízdě na tom mnoho nezměnil. Zvukem rozhodně neoslňuje, snad...
23.6.2022 | Petr Prokopec
Podobně neuvěřitelně hloupé demonstrace síly známe z rozvojových zemí, vidět ale něco takového dít se v USA? To je skoro za hranicí uvěřitelnosti, jen...
21.6.2022 | Petr Miler
Pokud jste včera měli špatný den v práci, věřte, že tento muž měl o poznání horší. Nabourat tímto způsobem jedno z nejdražších moderních aut zabolí, p...
20.6.2022 | Petr Prokopec
S ohledem na zemi registrace a povahu úpravy větříme, kdo by mohl být majitelem, na tom ale nakonec až tak nesejde. Britská limuzína se třemi nápravam...
19.6.2022 | Petr Miler
Tohle zabolí u srdce každého, kdo alespoň trochu dýchá s auty. Špičková Ferrari, Rolls-Roycy nebo Mercedesy padly za oběť přívalům deště, které zaplav...
17.6.2022 | Petr Miler
Tohle auto pravidelně připomíná svým následníkům, že kvalita nových vozů v posledních dekádách nahoru rozhodně nezamířila. Ostatně jsme zvědavi, jak b...
16.6.2022 | Petr Miler
Mezi důvody, pro které si lidé kupují SUV místo aut jiných koncepcí, bývá bezpečnost jedním z těch nejvíce omílaných. Dává to smysl, vyšší stavba a vě...
15.6.2022 | Petr Miler
Drahá a špatná, to je bohužel budoucnost aut, kterou nám nyní maluje Evropská unie. Nejdražší Dacia vám ji už dnes ukáže v plné nahotě, dlouhých 46 le...
13.6.2022 | Petr Prokopec
Žijeme v bláznivé automobilové době, kdy žádané vozy opouštějí nabídky výrobců jako na běžícím pásu kvůli limitům CO2, ať už dočasně nebo natrvalo. Le...
11.6.2022 | Petr Miler
Tehdy u nás byla normou (a pro většinu lidí pořád i vrcholem možností) Škoda 120 L s výkonem 49,8 koně a maximálkou 140 km/h. Mercedes 300 E měl 180 k...
8.6.2022 | Petr Prokopec
Svým vzhledem nadchne asi málokoho, stačí mu ale povolit otěže. A rázem budete toužit po tom, abyste patřili mezi stovku vyvolených zákazníků, kteří s...
7.6.2022 | Petr Miler
Byla, nejsou a stěží kdy znovu budou, přibližně takto lze shrnout minulost, současnost i budoucnost podobných aut. O to více je třeba si vychutnávat j...
6.6.2022 | Petr Miler
Těžko chápeme, jak se na podobné záběry někdo vydrží dívat byť jediný den, místním to ale nevadí už 11 let. A minimálně jeden z nich si ze záběrů trpí...
5.6.2022 | Mirek Mazal
Léta čelilo posměškům pro svou druhořadost, hraní druhých houslí v tělese formovaném hlavně tradiční 911. Takové hlasy ale postupně utichaly. A dost m...
3.6.2022 | Petr Miler
Elektrická auta jsou v policejních službách stále neobvyklá a ještě méně často je vídáme v honičkách s podezřelými. Tady na jednu došlo, policie nakon...
1.6.2022 | Petr Miler
Tomuhle autu byste hádali extrémní dynamiku asi tak jako Heleně Růžičkové nízkou tělesnou hmotnost, prostě na to nevypadá. S tím správným pohonem se a...
31.5.2022 | Petr Miler
Octavie to není, je třeba na něj pořád o dost víc peněz, nabízí ale opravdu všechno, co si lze přát. A za ještě přijatelné peníze. Místo pro čtyři, sl...