Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení
24.2.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Jednoduchý, ale nebezpečný nápad jak pro sebe, tak i pro auto měl Číňan, jehož Tesle Model S došla nedaleko Šanghaje elektřina. Nabil ji u sloupu elektrické sítě.
Čína je zemí, kde se elektromobilům Elona Muska, známým též jako Tesla Model S, mělo po prodejní stránce výborně dařit. Však je tam dotují horem dolem a v zemi bylo postaveno mnoho Superchargerů, rychlých nabíječek pro vozy Tesla. Realita je nicméně trochu jiná, jak přiznává i sám Elon Musk, a to zejména proto, že v Číně až na ony Superchargery zoufale chybí dobíjecí místa a postavit nová, a to i soukromě, je kvůli byrokracii dost velký problém.
Jeden z čínských majitelů Tesly Model S však nedostatek míst, kde si dobít své auto, vyřešil po svém. Jednoduše připojil nabíječku Modelu S ke sloupu elektrického vedení. Pochopitelně to je dost nebezpečné, protože pokud nevíte, co děláte, můžete zabít sebe a/nebo zničit veškerou elektroniku ve svém řádně drahém autě.
Na druhou stranu, tento člověk dost možná věděl, co dělá, protože na fotografiích je vidět něco jako transformátor, ke kterému je teprve připojena nabíječka. Svým způsobem tedy, pravda, asi ne úplně legitimně, uvedl v činnost nápad BMW montovat nabíječky ke sloupům veřejného osvětlení. Který - nutno dodat - není ani nový, ani složitý, ani kdovíjak drahý, ale zatím není ani realizovaný.
Zdráháme se tento článek uzavřít radou „tak až nebudete vědět, co se svým vybitým elektromobilem...”, protože by to nemuselo dopadnout dobře. Faktem ale je, že cesta k odstranění nulového dojezdu to je a vědomí podobného „řešení” by majitelům podobných aut mohl vyhnat z hlavy jinak velmi oprávněnou „úzkost z malého dojezdu”...






Nápad čínského majitele je jednoduchý, ale mohl by být nebezpečný
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
dnesBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včera (3)Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025 (2)
Nejčtenější články
Majiteli elektrické Kie po několika selháních baterie došla trpělivost, auto teď chce automobilce vrátit
10.4.2025Jezdi 130, posílíš mír! Němci padli tak hluboko, že rychlostní limit na dálnici berou jako formu boje proti Rusku
11.4.2025Dlouholetý šéfdesignér Škody teď pracuje pro Číňany. Tohle jsou první auta, která pro ně udělal
11.4.2025K mání je krásná vrcholná Alfa Romeo ze zlatých časů značky v dokonalé verzi i s milionem servisních záznamů. Možná je čas se rozloučit
11.4.2025Šéfka čínské značky založené Mercedesem říká, že její auta jsou 10krát lepší než samy Mercedesy, v Evropě už prodává superrychlý kombík
11.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva