Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo Giulia znovu nafocena, teď i zepředu. Odhalí se již ve středu
21.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Již za tři dny budeme mít jasněji v tom, zda se koncernu FCA podaří dostat Alfu zpátky na výsluní, nebo ji 30 let po převzetí Fiatem pošle do propadliště dějin.
Je to vážně jeden z velkých rébusů letošního automobilového roku, a tak mu věnujeme náležitou pozornost. Alfa Romeo má totiž již ve středu 24. června odhalit zbrusu nový model, kterému jsme si zvykli říkat Giulia. Jmenovat se tak nemusí, bez ohledu na svůj finální název má ale velké plány - není to další mini nebo kompakt, tohle auto má dostat Alfu zpět do války o nejlepší sportovní sedan světa, v němž nyní zuří bitvy hlavně mezi Audi A4, BMW řady 3 a Mercedesem třídy C.
Italové chtějí už s ohledem na svou minulost postavit auto blízké trojkovému BMW. Tedy snad ne tomu aktuálnímu, který budí rozpaky i svým tříválcovým motorem, ale spíše tomu, co představoval dekády předtím. Mnichov aktuálně ponechává konkurenci prostor obsadit jeho mety větší než kdy dříve a Alfě stačí k úspěchu jediné - neselhat. Že se o to snaží s maximální pílí a vážností prozradil přes týden její aktuální šéf Harald Wester (ano, to je ten samý muž, co aktuálně vede Maserati a je s ním úspěšný), teď už zbývá jen počkat si na to, s čím Alfa Romeo reálně vyrukuje.
O technice nemáme málo informací a ty dostupné nevypadají vůbec marně. Zadní pohon, čtyřkolka na přání, motory buď čtyřválcová turba nebo výkonné šestiválce zrozené s přispěním Ferrari. To zní dobře, zatím jsme ale měli jen velmi omezenou představu o tom, jak bude vůz vypadat. Sám Wester prozradil, že automobilka vůz vyvíjela v extrémním utajení v úzkém kruhu špičkových inženýrů a do provozu jeho prototypy za bílého dne vytáhla až nedávno.
Minulý týden jsme tak mohli spatřit slibný profil a záď vozu, teď si můžeme prohlédnout i jeho příď. Pochopitelně, v obou případech jde o maskovaná auta, už ale nepochybně hotové stroje, ne muly s částmi karoserií Maserati. Vidět můžeme především typicky alfáckou příď, která nemá daleko k menší Giuliettě, nepochybujeme ale o tom, že výsledek nebude stejný. Další detaily můžete zkusit prozkoumat na přiložených fotkách, snímky hotového auta a informace o něm budeme mít nejpozději ve středu.



Nové fotky prototypu Alfy Tipo 952 z provozu ukazují i příď
Snímky z minulého týdne odhalily hlavně velmi dynamický profil
Zdroj: alfatipo949@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
před 8 hodinamiFord dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025
Nejčtenější články
Britové znovu zrušili zákaz prodeje spalovacích aut od roku 2030. Sedm měsíců poté, co ho znovu zavedli
8.4.2025Nesmyslný čtyřválcový Mercedes C63 prý končí jako propadák, C43 také. Náhradou ale má být jen o kousek menší nesmysl, popř. z nouze ctnost
8.4.2025Porsche dál mohutně padá ke dnu, před celosvětovým fiaskem ho zachránila jen Trumpova cla
8.4.2025Chevrolet poprvé ukázal podobu nové Corvette. Na první pohled ohromí, na ten druhý ale zklame
8.4.2025Automobilky zastavují vývoz aut do USA kvůli novým clům, nejlíp tak ukazují, oč nyní běží
8.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva