Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
ATS 2500 GT: nový sporťák poprvé ukázal i svůj interiér
22.11.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Příprava na návrat kupé 2500 GT zapomenuté a opět oživené italské značky dále pokračuje. Firma konečně představila, jak bude vypadat jeho interiér.
Společnost Automobili Turismo e Sport před několika týdny představila produkční verzi okruhové placky Sport 1000, čímž udělala důležitý krok na cestě od teoretizování, počítačových obrázků a laminátových forem ke skutečné výrobě. Jak jsou na tom s objednávkami v době nemocné italské ekonomiky, tím se ATS nechlubí, každopádně to vypadá, že pokračují také práce na druhé modelové řadě 2500 GT.
Pokud jste představení návrhu dvoudveřového kupé náhodou nečetli, jen připomínáme, že vůz se snaží navázat na slavnou minulost svého předchůdce z počátku 60. let, z dob, kdy trojice konstruktérů ve složení Carlo Chiti, Romolo Tavoni a Giotto Bizzarrini utekla od Enza Ferrariho a založila svou vlastní značku ATS a pustila se jednak do Formule 1 i výroby sériového sportovního auta.
Reinkarnovaná 2500 GT nijak nezastírá, že se její vnější vzhled inspiroval designem stejnojmenného dědečka, tomu se teď ale věnovat nebudeme - renderů exteriéru stroje jsme měli dost už minule a dnes k nim přidáváme ještě několik dalších pohledů a jiných barevných provedení. Mnohem zajímavější je, že máme konečně jeden záběr, jak by mohl vypadat budoucí interiér.
Jak můžete vidět sami, ve srovnání s karoserii je kabina poněkud více retro, na eleganci ji to ale neubírá, spíše naopak. Pokud můžeme soudit, návrháři si vysnili kabinu kompletně čalouněnou kůží a prošívanou ve spodní části do kára. Vnitřku bude dominovat šest analogových budíků, otevřená kovová kulisa šestistupňové manuální převodovky, stavitelné pedály a volant, který asi nemusel být zkosený. Celkový minimalismus podtrhují madla dveří a vnitřní kliky z řemínků a pohledně skořepiny vzdávající hod starým časům.
Termín dokončení nebo uvedení modelu 2500 GT firma ATS do této chvíle nepotvrdila, jejich myšlenky a postupná realizace však zatím nevypadají marně, i když asi bude záležet také na tom, jak se uchytí primárně okruhový Sport 1000. Ať už to ale dopadne jakkoli, budeme vás průběžně informovat.













ATS chce do kupé namontovat plochý čtyřválec Subaru, vyladěný firmou Cosworth na 500 koní. Jen 980 kg vážící stroj má zvládnout akceleraci na stovku za 3,3 sekundy a jezdit přes 300 km/h.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
dnesMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
11.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Zatímco majitelé nejlepších předchozích M5 prodávají svá auta se ziskem, kupec nového „parníku” BMW přišel za 320 km o 400 tisíc
před 8 hodinamiFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
před 10 hodinamiČíňané prodávající auta i v Česku ukázali svůj Rolls-Royce pro chudé, je to velký luxus za cenu obyčejné Škody Superb
před 11 hodinamiNení velký, se srazí... Se zdí. Do té posílají své majitele auta vietnamského nudlového miliardáře, všechna teď musí do servisů
dnesJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva