Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi A7 čeká zásadní změna vzhledu, přijde o svou specifickou záď
8.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Druhá generace A7 již nebude vyčuhovat z davu. Tvrzení Audi o výrazném odklonu oproti modelům A6 a A8 tak začíná dostávat trhliny.
Záď stávajícího Audi A7 (a samozřejmě i jeho sportovních derivátů v podobě modelů S7 a RS7) sice nepatří mezi nejkrásnější „prdelky“ světa, nicméně je aspoň svá a originální. Příliš mnoho zákazníků jí ovšem neaplauduje, což je důvod, proč nástupce čeká radikální změna. Namísto splývavé zádě připomínající klasickou italskou školu a vozy jako třeba Maserati Merak či Khamsin totiž dostaneme design, který je do značné míry totožný s konceptem Audi Prologue.
Jelikož z tohoto vozu vzejdou také příští generace modelů A6 a A8, můžeme nyní jen sotva věřit informacím německé automobilky, podle nichž se celá trojice bude výrazněji lišit než aktuálně prodávané varianty. Právě v jejich případě totiž Audi A7 vystupovalo z řady, a to právě onou netradičně střiženou zádí. Jakmile však o ni přijde, budou se nejspíše všechny tři modely různit pouze v detailech.
Samozřejmě, na finální verdikt v tomto ohledu si budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat, neboť nové Audi A8 dorazí až přespříští rok. Ve stejné době, jen o pár měsíců později, se pak ukáže A6 a krátce po něm rovněž druhá generace A7. Automobilka tak má dost času pilovat veškeré změny, i když podle šéfdesignéra Marca Lichteho je již design celé této trojice hotový a odsouhlasený.
Jsme tedy vskutku zvědavi, jak razantní změna stylu bude a hlavně, nakolik se všechny výše zmíněné modely budou odlišovat. Ve světle nových informací ale s nějakým výrazným odklonem nepočítáme. To je v případě designu vše, po stránce mechanické lze zmínit již jen platformu MLB Evo, která bude příští generace podepírat. V motorovém prostoru lze pak očekávat takřka identickou nabídku agregátů.









Nová generace Audi A7 přijde o stávající splývavou záď, zákazníci s ní prý mají problém
Zdroj: Car and Driver
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ironie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
před 6 hodinamiMechanik rozebral legendární výkonný motor Toyoty po najetí 668 tisíc km a ukázal, jak vypadá zevnitř
2.10.2025Šéf Bugatti ukázal svou soukromou sbírku aut. Je to smečka k pohledání, závidět mu budete jedno každé z nich
30.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Dnes nadpozemský Koenigsegg zvažuje nabídnout také dostupný model, motor pro něj má už hotový
před hodinouNěmecký gigant propustí 7 600 lidí z „elektrické divize”. Už teď ví, že je nebude potřebovat ani za 5 let
před 3 hodinamiNadšenec ukázal, proč je „Sennova” Honda taková ikona. Se supersportem najel 21 tisíc km jako nic, byl až za Polárním kruhem
před 4 hodinamiIronie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
před 6 hodinamiBudoucnost už zas není elektrická. Další automobilka zařízla vývoj vrcholného elektrického modelu, vyvine radši spalovací
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva