Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS3 2013: tak by mohla vypadat nová RS3 (ilustrace)
7.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Současná tvorba Audi vypadá v očích spousty příznivců atraktivně, nicméně je natolik předvídatelná, že odhadnout tvary dalších verzí A3 nečiní větší potíže.
Nová generace Audi A3 je v podobě třídveřového hatchbacku na světě už několik měsíců. Známe také přibližnou podobu sedanu předznamenaného studií A3 Concept, ale tento vůz by se měl objevit ještě v dalších třech karosářských variantách. Pokud byly signály ingolstadtských tamtamů interpretovány správně, dorazí rovněž pětidveřový Sportback, kabriolet a kupé, přičemž hlavním cílem má být Mercedes třídy A a jeho odvozené verze.
Jak je poslední dobou v Audi dobrým zvykem, nebude patrně chybět ani nejvýkonnější model RS3 od divize Quattro GmbH, který v současné podobě využívá napříč uložený pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 340 koní. Co bude mít pod kapotou nástupce, je pro tuto chvíli otázka na plánovače, ačkoli je zřejmé, že možností ladit dnešní jednotku s charakterním zvukem na vyšší výkony se zdá být nejrozumnější cestou.
A jak by mohla budoucí Audi RS3 vypadat? To nastiňují nové ilustrace Theophila China, který se při tvorbě svého návrhu nechal evidentně inspirovat modelem A1 Quattro s řadovým čtyřválcem TFSI o výkonu 265 koní a pohonem všech kol. Jeho RS3 sice nemá černou střechu a místo toho využívá nenalakované prahy, lemy blatníků a přední spoiler, spojení nicméně tvoří okopírovaná vícepaprsková kola.
Známý ilustrátor jinak s vozem neprováděl žádné přehnané stylistické triky a vycházel přitom ze základní A3 s aplikovanými prvky RS5, čímž velmi přesně vystihl základní premisu všech současných vozů Audi a tím je designová předvídatelnost. Klidně se můžeme vsadit, že kola asi budou vypadat poněkud jinak, každopádně vnější tvary by měly sedět víceméně přesně.


Potenciál pětiválce 2,5 l předvedla studie sedanu A3 se stejným agregátem vyladěným na 408 koní
Zdroj: theophiluschin.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Elektromobily reálně generují třikrát víc emisí než hybridy, říká šéf Toyoty ve snaze upozornit na nejvíc přehlížený problém
před 3 hodinamiŠéf Renaultu náhle končí, nedokázal se vzepřít nemoci doby. A to se firmě nedávno upsal na další 4 roky
před 4 hodinamiDrahé značky musí litovat, že kdy vsadily na elektromobily, s obyčejnějšími auty prohrávají jedno srovnání za druhým
včeraPokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
včeraFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva