Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS3 2013: tak by mohla vypadat nová RS3 (ilustrace)
7.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Současná tvorba Audi vypadá v očích spousty příznivců atraktivně, nicméně je natolik předvídatelná, že odhadnout tvary dalších verzí A3 nečiní větší potíže.
Nová generace Audi A3 je v podobě třídveřového hatchbacku na světě už několik měsíců. Známe také přibližnou podobu sedanu předznamenaného studií A3 Concept, ale tento vůz by se měl objevit ještě v dalších třech karosářských variantách. Pokud byly signály ingolstadtských tamtamů interpretovány správně, dorazí rovněž pětidveřový Sportback, kabriolet a kupé, přičemž hlavním cílem má být Mercedes třídy A a jeho odvozené verze.
Jak je poslední dobou v Audi dobrým zvykem, nebude patrně chybět ani nejvýkonnější model RS3 od divize Quattro GmbH, který v současné podobě využívá napříč uložený pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 340 koní. Co bude mít pod kapotou nástupce, je pro tuto chvíli otázka na plánovače, ačkoli je zřejmé, že možností ladit dnešní jednotku s charakterním zvukem na vyšší výkony se zdá být nejrozumnější cestou.
A jak by mohla budoucí Audi RS3 vypadat? To nastiňují nové ilustrace Theophila China, který se při tvorbě svého návrhu nechal evidentně inspirovat modelem A1 Quattro s řadovým čtyřválcem TFSI o výkonu 265 koní a pohonem všech kol. Jeho RS3 sice nemá černou střechu a místo toho využívá nenalakované prahy, lemy blatníků a přední spoiler, spojení nicméně tvoří okopírovaná vícepaprsková kola.
Známý ilustrátor jinak s vozem neprováděl žádné přehnané stylistické triky a vycházel přitom ze základní A3 s aplikovanými prvky RS5, čímž velmi přesně vystihl základní premisu všech současných vozů Audi a tím je designová předvídatelnost. Klidně se můžeme vsadit, že kola asi budou vypadat poněkud jinak, každopádně vnější tvary by měly sedět víceméně přesně.


Potenciál pětiválce 2,5 l předvedla studie sedanu A3 se stejným agregátem vyladěným na 408 koní
Zdroj: theophiluschin.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- Kalendář MS-Superbike 2026 včera 10:28
- O víkendu se koná Suzuka Eight Hours včera 08:36
- Petr Najman po Chimay: „Upevnění první pozice v IRRC“ včera 07:50
- Bude Can Öncü čtvrtým továrním pilotem Yamahy v WorldSBK? 30.7.2025
- Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje 30.7.2025
Nejnovější články
Škoda už začala šermovat s elektrickou Octavií, jaká je vůbec idea za nabídnutím takového auta?
před 2 hodinamiLegendární McLaren F1 magnáta v IT má přepsat historii. Bude stát tolik, že si aukční firma ani netroufá odhadovat výsledek
včeraPoslední „normální” BMW v současné nabídce značky končí, za pár týdnů se rozloučí asi poslední specialitou
včeraChystaný ostrý Mercedes při testech odpravil gumy během pár kol, předem ukazuje, co je na něm špatně
včeraŠéf Škody se vyjádřil k budoucnosti tlačítek v interiérech českých aut, snad mu lze věřit
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva