Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS3 2013: tak by mohla vypadat nová RS3 (ilustrace)
7.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Současná tvorba Audi vypadá v očích spousty příznivců atraktivně, nicméně je natolik předvídatelná, že odhadnout tvary dalších verzí A3 nečiní větší potíže.
Nová generace Audi A3 je v podobě třídveřového hatchbacku na světě už několik měsíců. Známe také přibližnou podobu sedanu předznamenaného studií A3 Concept, ale tento vůz by se měl objevit ještě v dalších třech karosářských variantách. Pokud byly signály ingolstadtských tamtamů interpretovány správně, dorazí rovněž pětidveřový Sportback, kabriolet a kupé, přičemž hlavním cílem má být Mercedes třídy A a jeho odvozené verze.
Jak je poslední dobou v Audi dobrým zvykem, nebude patrně chybět ani nejvýkonnější model RS3 od divize Quattro GmbH, který v současné podobě využívá napříč uložený pětiválec o objemu 2,5 litru a výkonu 340 koní. Co bude mít pod kapotou nástupce, je pro tuto chvíli otázka na plánovače, ačkoli je zřejmé, že možností ladit dnešní jednotku s charakterním zvukem na vyšší výkony se zdá být nejrozumnější cestou.
A jak by mohla budoucí Audi RS3 vypadat? To nastiňují nové ilustrace Theophila China, který se při tvorbě svého návrhu nechal evidentně inspirovat modelem A1 Quattro s řadovým čtyřválcem TFSI o výkonu 265 koní a pohonem všech kol. Jeho RS3 sice nemá černou střechu a místo toho využívá nenalakované prahy, lemy blatníků a přední spoiler, spojení nicméně tvoří okopírovaná vícepaprsková kola.
Známý ilustrátor jinak s vozem neprováděl žádné přehnané stylistické triky a vycházel přitom ze základní A3 s aplikovanými prvky RS5, čímž velmi přesně vystihl základní premisu všech současných vozů Audi a tím je designová předvídatelnost. Klidně se můžeme vsadit, že kola asi budou vypadat poněkud jinak, každopádně vnější tvary by měly sedět víceméně přesně.


Potenciál pětiválce 2,5 l předvedla studie sedanu A3 se stejným agregátem vyladěným na 408 koní
Zdroj: theophiluschin.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 09:13
- Hakim Danish místo Yamanaky 08:40
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními včera 20:23
- Kdo je Mattia Rato? včera 16:00
- Honda Team Asia 2026 se dvěma nováčky včera 11:00
Nejnovější články
Nová levná auta značky financované Jeffem Bezosem nebudou mít ani jeden oficiální servis, je to menší revoluce
před hodinou
BMW M3 kombi, které se automobilka bála pustit do výroby, teď může být vaše v téměř dokonalém stavu
před 3 hodinami
Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
před 4 hodinami
Přechod Volva na elektrická auta „bez jakýchkoli kdyby a ale” končí totálním fiaskem. Prodeje kolabují, firma už ví, že „to nemůže diktovat”
před 6 hodinami
Bývalí technici Tesly přišli s vlastním sporťákem dřív, než Musk dokončil svůj nový Roadster, o kterém už 8 let básní
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
