Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bugatti Veyron je vyprodané, automobilka další kusy nevyrobí
25.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Bugatti oznámilo, že prodalo poslední z plánovaných tří set Veyronů. Pokud jste tedy právě dostřádali potřebný milion Eur, máte smůlu, svou šanci na nový Veyron jste s definitivně prošvihli.
Král superaut je mrtev. I tak by bylo možné vnímat informaci o konci výroby současného Bugatti Veyron. Vůz nebyl vyřazen z nabídky pro nedostatek zájmu, spíše naopak - automobilka právě prodala poslední z 300 kusů tohoto krásného monstra, který plánovala vyrobit. Skončila tak éra jednoho fascinujícího vozu, který vznikl z ryzího nadšení pro věc a touhy přivést na svět něco výjimečného.
Prodat všech 300 Veyronů ovšem nebylo pro Bugatti, potažmo jeho vlastníka, koncern Volkswagen, vůbec jednoduché. S trochou nadsázky se vůz musel představit ve 300 omezených edicích, neboť téměř každý vyrobený kus byl originál. Některé se takto i oficiálně prezentovaly, z poslední doby můžeme zavzpomínat třeba na zvláštní čínská provedení verzí Super Sport a Grand Sport.
Právě posledně jmenované verze éru Veyronu uzavírají a druhá jmenovaná ji vlastně ještě chvíli uzavírat bude. Rychlejší kupé Super Sport představené v průběhu loňského roku již rovněž vyprodané, roadster Grand Sport ale stále k mání je.
Na Grand Sport pohlížíme jako na zvláštní model, však má svou vlastní výrobní sérii omezenou na 150 vozů, jak dlouho bude ještě ke koupi ale zatím nevíme. Šéf Bugatti Wolfgang Dürheimer odmítl sdělit, kolik kusů z celé série je ještě k mání, pokud ale máte nad milion Eur k dispozici ještě pár set volných tisíc, s objednávkou neváhejte, i časy tohoto modelu mohou rychle skončit.
A co bude dál? Podle posledních zpráv automobilka nyní pracuje hlavně na „zhmotnění” někdejšího konceptu luxusního sedanu Galibier, který by na trh měl vstoupit jako Bugatti Royale. Nepochybujeme ale ani o tom, že se i Veyron dočká svého nástupce. Každá jeho další generace bude pro automobilku levnější než ta první...











Verze Super Sport byla krásnou a pekelně rychlou tečkou za kariérou Bugatti Veyron
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
včera
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Toyota už sepsala parte současné Supře. Skončí brzy, nic jiného místo ní nenabídne
27.10.2025
Nejčtenější články
Už měsíc nic nevyrábějící Jaguar Land Rover musela zachránit vláda, zaručila se za něj víc jak 40 miliardami
1.10.2025
Porsche poprvé ukázalo interiér nového Cayenne a je to další zbytečný, už mnohokrát odmítnutý cirkus. Tohle přece není luxus
1.10.2025
Čínský soupeř drahých SUV Audi za 320 tisíc Kč se ukázal v novém, za lidové ceny bude k mání i u nás
1.10.2025
První kontakt s díly k nové nejlevnější Tesle ukazuje, že firma auto oholila jako snad nikdo před ní, nezůstalo v něm skoro nic
1.10.2025
Šéf Fordu se bojí, že prodeje elektromobilů teď zkolabují až na polovinu, neví, co bude dělat s nevyužitými fabrikami
1.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
