Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën C-Elysée: také bráška Peugeotu 301 ukázal svůj vnitřek
13.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bylo jasné, že pokud nám svůj interiér předvedl Peugeot 301, Citroën C-Elysée udělá totéž. Prostoru má nabídnout stejně, jen zřejmě za nižší cenu.
Představení interiéru nového Citroënu C-Elysee si vyžádalo o trochu delší čas než v případě sesterského Peugeotu 301. Oč méně však značka ukazovala, o to byla sdílnější. Víme tak nejen to, že do zavazadlového prostoru se má vejít 506 litrů, Citroën už stihl i zveřejnit, že benzinový motor o objemu 1,2 litru bude mít spotřebu pět litrů na sto kilometrů, zatímco turbodiesel 1,6 HDi by si měl vystačit jen s 4,1 l/100 km.
Ty samé hodnoty zřejmě nabídne i Peugeot, oficiálně však značka hodlá vše potvrdit až přímo na autosalonu v Paříži. Počítat ovšem můžeme s tím, že oba vozy od sebe bude odlišovat více věcí než jen znak nebo čelní maska. Rozdílné jsou i přední a zadní světlomety, přičemž u Citroënu byste měli najít více chromu na karoserii.
V interiéru pak C-Elysse ve srovnání s modelem 301 vypadá jako světlá strana síly, zatímco Peugeot hraje na temnou notu. Jednat se samozřejmě může o úroveň výbavy nebo konkrétní provedení, světlejší interiér Citroënu však působí prostorněji a luxusněji. Přestože kvalita plastů bude identická.
Také cenová politika by měla odpovídat Peugeotu 301, to ale nutně neznamená, že výsledná cifra bude totožná. C-Elysée by se měl v nabídce značky objevit s cenovkou, která dnes náleží Citroënu C3, a to by alespoň v českých podmínkách znamenalo, že koupí dvojitého šípu oproti francouzskému lvovi ušetříte zhruba 30 000 Kč. Jestli tomu tak ale bude i ve skutečnosti uvidíme až časem...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.











Citroën C-Elysee zaujme chromovější maskou a světlým interiérem, který vypadá ve srovnání s Peugeotem 301 prostornější. Ve výsledku je sice identický, měl by ale dorazit za nižší cenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
před 11 hodinamiBritové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
včeraNěkdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025
Nejčtenější články
Cybertruck je pro Teslu zřejmě zapomenutou kapitolou, už o něm odmítá mluvit i s vlastními investory
26.7.2025Sběratel si myslel, že koupí těchto dvou aut vydělá majlant. Mýlil se. Po 6 letech je jasné, že prodělal kalhoty
26.7.2025Podle neziskové organizace se Evropa vrátí na vrchol jen lpěním na elektromobilech. Od Číny a EU dostala 33 milionů Kč
27.7.2025Alpina po dekádách končí se svým legendárním logem, náhrada snad poprvé není nesmysl od pohledu
27.7.2025První elektrické Lamborghini může zemřít ještě před narozením, říká šéf, Porsche by si mělo dělat poznámky
27.7.2025
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.26. 22:52 - Eda
- Onboard videa 08.26. 21:56 - abgx1
- vyber prveho auta, univerzalne pouzitie 08.26. 20:55 - magalanes
- Policejní kontroly a měření 08.26. 20:27 - řidičBOB
- jak poznám minerální olej, polosyntetiku, full syntetiku? 08.26. 18:32 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 08.26. 14:53 - pavproch
- zvuk motoru 1.4 mpi a rachtání v převodovce 08.25. 20:49 - komat
- Chlubítko univerzální 08.25. 08:26 - jerry